Oud 29-03-2006, 14:05
Elainetje
Elainetje is offline
De titel zegt het al.. ik heb mijn Havo afgerond op 2 vakken na, Frans 2 en CKV2,3. Ik ben bezig om mijn deelcertificaat te halen voor Frans 2, maar ben er huiverig voor of ik het ga halen.

Dus mijn vraag: Wat zijn mijn opties om te gaan doen? kan ik echt alleen mbo doen?

Ik wil heel graag naar de pabo.

Iemand tips/ervaringen?
__________________
You only live ones, enjoy it!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2006, 14:25
saartje19
saartje19 is offline
Bij sommige scholen mag je dan een instaptoets doen, maar ik weet niet of dat ook bij de pabo is. Anders raad ik je aan om frans bijles te nemen, zodat je je examen wel haalt!!
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 14:43
Elainetje
Elainetje is offline
Citaat:
saartje19 schreef op 29-03-2006 @ 14:25 :
Bij sommige scholen mag je dan een instaptoets doen, maar ik weet niet of dat ook bij de pabo is. Anders raad ik je aan om frans bijles te nemen, zodat je je examen wel haalt!!
Ja maar ik haal het al niet meer, want ik sta er zo slecht voor dat ik met alleen maar 9ens het nog maar net wel net niet ga redden!
__________________
You only live ones, enjoy it!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 16:20
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik zou eens contact op nemen met de pabo waar je heen wilt. Misschien kun je het aan een mentor of decaan vragen, want overal waar je komt worden uitzonderingen gemaakt. Misschien ben jij ook wel een uitzondering.

(Je kunt nu ook een jaar als au pair naar frankrijk gaan, frans leren en kennis maken met omgang met kinderen. Dan ben je een jaartje ouder als je begint (Ik doe ook pabo en was blij dat ik gezakt was eerst, ik was nog steeds de jongste in de klas) en heb je een erg leuke ervaring ook voor op je cv...)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 16:30
Elainetje
Elainetje is offline
Citaat:
Multilot schreef op 29-03-2006 @ 16:20 :
Ik zou eens contact op nemen met de pabo waar je heen wilt. Misschien kun je het aan een mentor of decaan vragen, want overal waar je komt worden uitzonderingen gemaakt. Misschien ben jij ook wel een uitzondering.

(Je kunt nu ook een jaar als au pair naar frankrijk gaan, frans leren en kennis maken met omgang met kinderen. Dan ben je een jaartje ouder als je begint (Ik doe ook pabo en was blij dat ik gezakt was eerst, ik was nog steeds de jongste in de klas) en heb je een erg leuke ervaring ook voor op je cv...)
Dat is misschien ook wel leuk. Heb je daar informatie over? Een site ofzo?

Of heb je msn dat je er iets over kan vertellen?
__________________
You only live ones, enjoy it!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 16:32
Estar
Estar is offline
Je kunt zonder een volledig havo diploma alleen mbo doen.

Misschien is het een mogelijkheid voor je om te kijken op de site van universiteit Leiden, die bieden verschillende examencursussen aan, ik had ook frans ertussen zien staan. Leiden is een echte aanrader!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.