Oud 15-05-2013, 15:14
Mahad
Mahad is offline
Nou het topic luidt al : Examenstress. Wie heeft er last van ? En wat vind jij zelf beste optie om het te verhelpen ?
Advertentie
Oud 15-05-2013, 15:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De examendementie heeft al toegeslagen Dit hoort niet op Geld en Recht maar past beter op het Examenforum. Ik verplaats het even
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-05-2013, 17:36
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Geen last van. Maar ik ga dan ook gelukkig met een flinke portie zelfvertrouwen en een mooie SE-lijst (niet te vergeten) het examen in, dus voor het feit dat ik niet zo heel veel te vrezen heb draagt ook aan de examenrust (mooi antoniem voor examenstress) bij.

Tips; ja, ikzelf het ook wel last van gezonde spanning voor elk examen. De beste tip is natuurlijk voorbereiding en het opbrengen van de discipline/motivatie daarvoor. Daarnaast, goed slapen en niet opgeven.
Oud 16-05-2013, 09:26
Linaxx
Linaxx is offline
Overdags heb ik nergens last van, maar 's avonds kan ik niet slapen omdat ik er dan de hele tijd aan moet denken. Gelukkig heb ik (nog) geen dikke stress.

De beste optie om stress tegen te gaan is bij mij om op tijd klaar te zijn met leren. Dan maak je je toch minder zorgen.
Oud 16-05-2013, 15:05
Verwijderd
Nauwelijks stress, soms wou ik wel eens iets meer hebben, om het simpele feit dat ik dan misschien meer zou gaan leren. Maarja, tijdens een examen is het ook wel lekker om gewoon relaxed te zijn!
Oud 16-05-2013, 15:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik wou net zeggen, wees blij dat je geen stress hebt, want ik space hem volkomen maar daardoor kan ik ook niet leren omdat ik dan 'volgens mezelf'achter steeds meer dingen kom die ik niet beheer, maar dat is gewoon de onzekerheid.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 16-05-2013, 20:01
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ja. Volgende week 6 examens in 3 dagen, daar word ik zelfs stressed out van.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 16-05-2013, 22:21
xKim94
xKim94 is offline
alleen voor engels vrees ik heel erg, want ik haal voor de oefenexamens alleen maar onvoldoendes, terwijl ik echt mijn best doe en er voor mijn gevoel ook nog lang mee bezig ben ook.
de rest valt wel mee, al worden economie en biologie ook nog lastig.
Oud 16-05-2013, 22:31
slolglolflol
slolglolflol is offline
Het is gewoon belangrijk om als het examen is begonnen even rustig adem te halen en het eerst even snel door te kijken. Ten minste dit werkt voor mij...
Oud 24-05-2013, 19:17
mariavdh
mariavdh is offline
Ik ben altijd al een stresskip met de schoolexamens maar met het centraal schriftelijk is het dus echt een ramp... Heb eigenlijk elk examen wel last van een black out op het begin waardoor ik steeds in tijdnood kom... super vervelend en frustrerend! Het lukt me ook gewoon niet om rustig te blijven terwijl ik al allerlei trainingen enzo heb gevolgd tegen de stress.

Het voordeel is wel dat je gruwelijk afvalt door de stress :-)
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken examenstress
Directioner
5 07-12-2012 14:07
Muziek [housy lounge] Examenstress-ontspanning
[ccc]ivopila
8 08-07-2006 20:32
Eindexamens 2005 Examenstress door extreme hype?
ExVaal
31 27-05-2005 02:58
Lifestyle verzorgende lifestyle
*oma*
51 20-03-2005 20:21
Eindexamens 2003 Vraagje examenstress nodig voor school - Help aub.
Verwijderd
28 22-05-2003 14:15
Algemene schoolzaken examenstress!!!
SuperSanne
29 06-03-2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.