Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2003, 15:50
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Ik heb nu al 9 maand verkering met een leuke jongen...
Maar ik heb toch het gevoel dat k op iemand anders, die k nog nie zo goed ken verliefd ben!!
Wat moet k nou doen????
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 15:53
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Zoek uit wat er nog over is van de gevoelens voor je vriend, maak het uit wanneer dat weinig is of als je echt verliefd bent op die ander.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:37
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Zorg dat je die ander eerst wat beter leert kennen en probeer uit te vinden of het een tijdelijk gevoel is dat je voor die onbekende voelt (bijvoorbeeld doordat het momenteel minder goed tussen jou en je vriend gaat) of dat je denkt dat je de onbekende jongen leuker vindt dan je eigen vriend
In dat laatste geval zou ik het zo snel mogelijk uit maken, vind niet dat je het kan maken om hem dan aan het lijntje te houden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Je bent pas 14, geniet van je leven en ga niet nu al lange relaties aan... is zonde, beperk je jezelf
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:53
Verwijderd
reageren ook alleen maar meiden... hoe typisch

maar goed... ik zou zeggen.. zet die jongen die je niet goed kent uit je hoofd... of maak het uit... en ga niet w88 met uitmaken to het iets word met die andere jongen!

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:19
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-05-2003 @ 21:39:
Je bent pas 14, geniet van je leven en ga niet nu al lange relaties aan... is zonde, beperk je jezelf
Inderdaad...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:27
Thomas
Thomas is offline
Dat bewijst dat je huidige relatie niets voorstelt en daarom moet je maar gewoon verder gaan met die andere jongen die je nog niet zo goed kent maar waar je wel verliefd op bent.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:38
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
verassingen voor mij vind ik wel ok maar niet echt mega,
zelf iemand verassen vindt ik 10x leuker
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 21-05-2003 @ 21:39:
Je bent pas 14, geniet van je leven en ga niet nu al lange relaties aan... is zonde, beperk je jezelf
niet mee eens..

meid, als je weet dat het nu serieus aan is met je vriend en dat ook nog heel lang zo zal duren (als jij em natuurlijk niet peert) denk dan eens goed na.
bedenk zijn slechte eigenschapen eens.. zijn dat er niet veel? kun je daar mee leven? hou die jongen dan.. want die andere jongen heeft ook slechte eigenschappen, en misschien nog wel meer. een perfecte jongen bestaat niet, een perfect meisje ook niet. wees blij met wat je hebt, en doe het daar mee.

ok dit is stom verhaal en ik weet nie hoe ik het anders uit moet leggen maar zo denk ik altijd.. hetzelfde is het met vreemdgaan.. waarom zou je het doen? elke lul is toch eigenlijk in wezen hetzelfde.. waarom zou je een andere jongen willen? je hebt het toch goed zo.. en die andere jongen heeft ook weer nadelen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Disasterpiece schreef op 21-05-2003 @ 21:53:
reageren ook alleen maar meiden... hoe typisch

hehe, lotgenoot
*proest*
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:27
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 21-05-2003 @ 22:41:
niet mee eens..

meid, als je weet dat het nu serieus aan is met je vriend en dat ook nog heel lang zo zal duren (als jij em natuurlijk niet peert) denk dan eens goed na.
bedenk zijn slechte eigenschapen eens.. zijn dat er niet veel? kun je daar mee leven? hou die jongen dan.. want die andere jongen heeft ook slechte eigenschappen, en misschien nog wel meer. een perfecte jongen bestaat niet, een perfect meisje ook niet. wees blij met wat je hebt, en doe het daar mee.

ok dit is stom verhaal en ik weet nie hoe ik het anders uit moet leggen maar zo denk ik altijd.. hetzelfde is het met vreemdgaan.. waarom zou je het doen? elke lul is toch eigenlijk in wezen hetzelfde.. waarom zou je een andere jongen willen? je hebt het toch goed zo.. en die andere jongen heeft ook weer nadelen
Kijk dat is nou juist het probleem, ik heb het gevoel dat mijn vriend heel bazig over mij doet... En ik kreeg net een heel lief mailtje van die andere jongen... Ik weet het eg niet meer!!!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 23-05-2003 @ 18:27:
Kijk dat is nou juist het probleem, ik heb het gevoel dat mijn vriend heel bazig over mij doet... En ik kreeg net een heel lief mailtje van die andere jongen... Ik weet het eg niet meer!!!!
Als je over 1 mailtje al twijfelt, denk je niet dat dat wat zegt over je relatie? Je bent jong, geniet van het leven, er zijn nog zoveel jongens, probeer eens eerst wat te zien, voor je je vastklampt aan 1 jongen... 60 jaar met iemand samen is lang
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 23-05-2003 @ 19:43:
Als je over 1 mailtje al twijfelt, denk je niet dat dat wat zegt over je relatie? Je bent jong, geniet van het leven, er zijn nog zoveel jongens, probeer eens eerst wat te zien, voor je je vastklampt aan 1 jongen... 60 jaar met iemand samen is lang
No offence, maar zo praat je iemand dus een breezercomplex aan. "Meid, je bent pas veertien, ga jezelf nou niet binden aan iemand.. Ontdek het leven!" Vervolgens gaat zo'n meisje dan nog erger twijfelen, maakt 't uit met haar vriend, en gaat met haar vriendinnen 'het leven ontdekken' in de plaatselijke kroeg. En wij ons maar afvragen waar alle topics van die tienersletjes van de laatste tijd toch vandaan komen..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2003 @ 20:06:
No offence, maar zo praat je iemand dus een breezercomplex aan. "Meid, je bent pas veertien, ga jezelf nou niet binden aan iemand.. Ontdek het leven!" Vervolgens gaat zo'n meisje dan nog erger twijfelen, maakt 't uit met haar vriend, en gaat met haar vriendinnen 'het leven ontdekken' in de plaatselijke kroeg. En wij ons maar afvragen waar alle topics van die tienersletjes van de laatste tijd toch vandaan komen..
waar
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2003 @ 20:06:
No offence, maar zo praat je iemand dus een breezercomplex aan. "Meid, je bent pas veertien, ga jezelf nou niet binden aan iemand.. Ontdek het leven!" Vervolgens gaat zo'n meisje dan nog erger twijfelen, maakt 't uit met haar vriend, en gaat met haar vriendinnen 'het leven ontdekken' in de plaatselijke kroeg. En wij ons maar afvragen waar alle topics van die tienersletjes van de laatste tijd toch vandaan komen..
Tis toch iemand zijn goed recht om de verloren jaren in te halen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:37
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Zoals al eerder wordt gezegd: Je bent pas 14 je hoeft je niet aan een persoon te binden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 24-05-2003 @ 21:33:
Tis toch iemand zijn goed recht om de verloren jaren in te halen
Ze is veertien. Welke verloren jaren?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 13:07
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik denk niet dat je het uit moet maken voor een jongen die je nt kent. Maar ik denk wel dat je het uit moet maken omdat je al om zo'n klein dingetje twijfelt.

Nu ben je dan waarschijnlijk alleen maar nog steeds bij hem omdat je denkt dat het zo hoort. Omdat het zo rot is om het uit te maken....

Maar blijkbaar betekend die jongen gewoon niet veel voor jou. Anders had je wel gedacht van.....Neeh, dat kan ik niet doen! Want dan ga ik dit en dat allemaal missen. En hij deed altijd van die leuke dingen. En hij was zo lief. En.....bla bla bla

Misschien als je het uit maakt, heb je na een week toch zoiets van......shit!!! ik mis hem!. Maar ja, daar leer je dan weer van. Dan weet je voor je volgende relatie dat je niet na 1 mailtje al moet twijfelen.

ok, volgens mij is dit echt een zeik verhaal geworden, maar ik hoop dat ik mijn gedachte een beetje goed heb kunnen verwoorden.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-05-2003, 18:55
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-05-2003 @ 14:07:
Ik denk niet dat je het uit moet maken voor een jongen die je nt kent. Maar ik denk wel dat je het uit moet maken omdat je al om zo'n klein dingetje twijfelt.

Nu ben je dan waarschijnlijk alleen maar nog steeds bij hem omdat je denkt dat het zo hoort. Omdat het zo rot is om het uit te maken....

Maar blijkbaar betekend die jongen gewoon niet veel voor jou. Anders had je wel gedacht van.....Neeh, dat kan ik niet doen! Want dan ga ik dit en dat allemaal missen. En hij deed altijd van die leuke dingen. En hij was zo lief. En.....bla bla bla

Misschien als je het uit maakt, heb je na een week toch zoiets van......shit!!! ik mis hem!. Maar ja, daar leer je dan weer van. Dan weet je voor je volgende relatie dat je niet na 1 mailtje al moet twijfelen.

ok, volgens mij is dit echt een zeik verhaal geworden, maar ik hoop dat ik mijn gedachte een beetje goed heb kunnen verwoorden.
Nee hoor.. Je hebt het goed uitgelegd.. en thanx jullie allemaal.. ik heb er VEEL (serieus) aan gehad...!!!
Dus nogmaals THANKS!!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 26-05-2003 @ 19:55:
Nee hoor.. Je hebt het goed uitgelegd.. en thanx jullie allemaal.. ik heb er VEEL (serieus) aan gehad...!!!
Dus nogmaals THANKS!!!
Wat heb je ermee gedaan dan? Ben je bij je vriend gebleven of heb je het uitgemaakt?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.