Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit komt wel vaker voor hoor, omdat je dan behoefte hebt om te praten met de persoon die je leuk vindt.
Niet in contact met hem/haar zijn is vergelijkbaar met een diepe messteek in je hart dus ik weet wat het met je doet. Maar alsnog, als zij jou aandacht als irritant ervaart, moet je niet door blijven gaan, maar een beetje dimmen en goed bedenken wat je tegen haar zegt. Want je wilt een goede indruk op haar maken en haar interesse wekken, dit doe je niet door spontaan tegen haar te kwekken. Een meisje wordt eerder aangetrokken tot een jongen die haar negeert, die droog en kortaf tegen haar doet Helaas is dit een feit. Hoe meer hard-to-get je doet, hoe meer je overkomt als een uitdaging, dan gaan je senses op alert staan en wil je hem/haar imponeren door zijn aandacht te winnen. De lieve jongens hebben vaak weinig kans bij meisjes omdat het met een onderzoek is bewezen dat meiden eerder vallen op badboys. Ik ben dan geen meisje, maar wel een homo die hetzelfde ervaart als meisjes, en voor mij geldt dit ook. Vandaar dat ik dit soort dingen open bespreek met meiden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ze irritant en ik snap niet waarom veel meisjes liever met zo'n type omgaat dan met een lieve zorgzame jongen. """"""Badboy's"""" Pfffffff |
![]() |
||
Citaat:
Er is een heel groot gebied tussen overdreven veel -en oninteressant- contact zoeken en iemand compleet negeren. Dat zijn twee extremen en allebei niet goed. Iemand moet gewoon een gezonde hoeveelheid interesse tonen, aardig en lief zijn, leuk zijn in de omgang en op een normale manier met een meisje omgaan (en daar horen negeren en kortaf doen niet bij). Wat inderdaad niet aantrekkelijk is is bijvoorbeeld wanhopig doen, te graag willen, te pas en te onpas contact zoeken wanneer je niets te vertellen hebt, 50 keer per dag sms'en en meteen reacties verwachten, etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind stoere jongens niet aantrekkelijker. Ik val meer op sociale typjes en krijg rillingen van gladjanusen (geen positieve rillingen
![]()
||
Dit merk je in het algemeen wel hoor, en geldt voor beide geslachten.
Ff een simpele voorbeeld scenario: Wanneer je wanhopig overkomt met je smsjes en constant blijft spammen op msn, ga je uiteindelijk irritatie opwekken. En het valt wel op dat je een crush hebt want je biedt jezelf inprincipe al aan. Nu kan diegene je zo hebben als hij/zij wilt, die bepaalt het. Maar waarom zou die willen? Je bent wanhopig, irritant, lult de heledag door zonder iets interessants te zeggen. Je slijmt door constant te zeggen hoe knap en leuk hij/zij is.. is hij/zij een halfuurtje stil dan kom je weer met een spamactie om aandacht te vragen. Je geeft geen ruimte of tijd aan hem/haar om andere dingen te doen. Kortom, je plakt en je bent niet interessant meer. Hieronder een van mijn persoonlijke gesprekken, heb van facebookchat gekopieerd. En een goede voorbeeld van het bovenstaande. Deze jongen komt heel slijmerig en wanhopig over maar hij is wel lief. Mijn reacties zijn kortaf en droog zoals je ziet. Citaat:
Zo plakkerig.. eist teveel energie. Andersom.. ik vindt heb interesse in iemand en hij/zij heeft interesse in mij maar hoe zorg ik ervoor dat hij/zij mij leuker vindt.. dit is wat ik doe. Ik wacht af met berichten te sturen.. ik geef hem/haar eerst de tijd om zelf de iniatief te nemen. Als die na een halfuur/uur nog niks heeft gezegd dan stuur ik wel een berichtje. Het gesprek loopt chill.. een beetje nonchalant, een beetje droog maar wel uitdagend. m: "ja ik wil wel gaan maar dan heb ik geen slaapplek" j: "ow, anders had je wel bij mij mogen slapen" m: "op de bank zeker, zou je moeder leuk vinden" j: "nee gewoon naast mij in bed, ouders zijn dan op vakantie" m: "oeh sexy" j: "ja maar dan lig ik waarschijnlijk de hele nacht wakker" m: "hoezo, ik stink niet hoor" j: "nee haha, door je schoonheid wil ik liever de hele nacht aan je zitten dan te slapen" m: "stoute jongentje" Je geeft subtiele, onopvallende hintjes dat je interesse hebt in meer dan vriendschap maar dit laat je niet blijken door wanhopig te slijmen maar gewoon op een nonchalante wijze en je cool te behouden. Uiteindelijk is de spanning tussen beide partijen zo hoog geworden dat je elkaar wilt zien... Toevallig heb ik nu zo iemand waar ik dit soort gesprekken mee heb, is leuk. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-09-2012 om 23:59. |
![]() |
||
Citaat:
WOW!! zoo ging dat bij mij nou nog net niet hoor ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Irritatie Topic GreyHound | 6 | 27-08-2012 10:06 | |
Psychologie |
Irritatie anonymous888 | 12 | 02-10-2007 13:47 | |
Games |
Meest irritante game personages! Eye of Sauron | 200 | 19-03-2006 12:03 | |
Liefde & Relatie |
irritante jongen in mijn klas Noddy | 62 | 23-04-2005 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 21:19 |