Oud 17-01-2002, 19:27
misssixty
misssixty is offline
ik ben 2 maanden geleden min of meeer in contact gekomen met de spewrma van m'n vriend......ik slikte wel de pil...maar een week voordat dit gebeurde was ik hem 2 keeer vergeten...dom !!! maar heb ze wel gedurende die week weer ingenomen...( 2x 2 maal daags) nu is het dus 2 maanden later maar ik heb het ideee dat mijn buik opzet terwijl ik wel al 2 x ongesteld ben geworden en geen last heb gehad van misselijkheid...ik zit al 2 maanden in spanning...ik ben pas 16...!!!
wat nu??? ben ik zwanger??? kan dat??? hoe groot is de kans daarvoor?
Oud 17-01-2002, 19:30
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Schijnzwangerschap missschien?
Oud 17-01-2002, 19:30
snowgirl
snowgirl is offline
Citaat:
misssixty schreef:
ik ben 2 maanden geleden min of meeer in contact gekomen met de spewrma van m'n vriend......ik slikte wel de pil...maar een week voordat dit gebeurde was ik hem 2 keeer vergeten...dom !!! maar heb ze wel gedurende die week weer ingenomen...( 2x 2 maal daags) nu is het dus 2 maanden later maar ik heb het ideee dat mijn buik opzet terwijl ik wel al 2 x ongesteld ben geworden en geen last heb gehad van misselijkheid...ik zit al 2 maanden in spanning...ik ben pas 16...!!!
ALS JE GEWOON ONGESTELD BENT GEWORDEN IS ER NIKS AAN DE HAND. DOOR DE PIL KAN JE TROUWENS OOK WAT DIKKER WORDEN, MISSCHIEN HEEFT T DAARMEE TE MAKEN.
EN GELOOF ME, ALS JE DENK DAT JE ZWANGER KUNT ZIJN GA JE DE RAARSTE DINGEN DENKEN EN ZIEN EROVER.... (VAAK KOMT DAN OOK JUIST DE MENSRUATIE LATER; DOOR DE SPANNING ZEG MAAR) MAAR GOED. BIJ JOU GEEN ZORGEN DUS........
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:31
Verwijderd
Als je na de sex nog ongesteld bent geworden, ben je dus niet zwanger. Als je overtijd bent, zou het wel kunnen. Ik zou een zwangerschapstest kopen als ik jou was, om het zeker te weten...Suc6!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:32
misssixty
misssixty is offline
pppfff thnxx..... ik zit er echt mee.... zit allemaal gekke dingen in me hoofd te halen en continue naar me buik te kijken ik word er gek van,...
Oud 17-01-2002, 21:02
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
op zich bestaan daar hele handige dingen voor.. ik geloof dat ze zwangerschapstesten heten en ik heb zelfs gehoord dat je ze gewoon in de winkel kan kopen!!! jaja het klinkt Raar, maar schijnt toch echt waar te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 22:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
<standaard reply>

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het makkelijk is om jezelf druk te maken over niets. Bijna elke vrouw heeft dat wel eens. Er is even iets, je denkt 'wat nou als' en voor je het weet denk je aan drielingen.

Ga nou eerst een zwangerschaps test halen. Want 95% van de keren (tenminste, als je veilig hebt gevreeen) is het paniek om niets.
</>

Oud 17-01-2002, 22:58
allemaal meesjes
allemaal meesjes is offline
ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.. mijn vriendin denkt ook soms dat ze zwanger gaat worden.....

de kans dat het zo is is zo ongeloooflijk kleien....

in elk geval succes ermee

Oud 17-01-2002, 23:19
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
ALS JE GEWOON ONGESTELD BENT GEWORDEN IS ER NIKS AAN DE HAND.
Ik wil je niet meer ongerust maken maar, ik doe het toch, er zijn een aantal gevallen
waarin vrouwen wel ongesteld worden door de pil en toch zwanger bleken te zijn. Door de pil wordt je namelijk niet meer echt ongesteld. Het een beetje kunstmatig geworden o.i.d.
Als ik jou was zou ik toch ff testje voor de zekerheid. Al heb ik makkelijk praten als jongen.
p.s deze wijsheid komt van mijn vriendin Ik verzin het dus niet!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 01:02
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
In_flames schreef:
Citaat:
snowgirl schreef:
ALS JE GEWOON ONGESTELD BENT GEWORDEN IS ER NIKS AAN DE HAND.
Ik wil je niet meer ongerust maken maar, ik doe het toch, er zijn een aantal gevallen
waarin vrouwen wel ongesteld worden door de pil en toch zwanger bleken te zijn. Door de pil wordt je namelijk niet meer echt ongesteld. Het een beetje kunstmatig geworden o.i.d.
Als ik jou was zou ik toch ff testje voor de zekerheid. Al heb ik makkelijk praten als jongen.
p.s deze wijsheid komt van mijn vriendin Ik verzin het dus niet!!
nee, dat is waar wat je vriendinnetje zegt, in_flames! sommoige dames worden al zwanger als ze (bij wijze van spreken) een jongen ruiken...

dus dame! zwangerschaptest halen, rennen!

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 08:16
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
misssixty schreef:
ik ben 2 maanden geleden min of meeer in contact gekomen met de spewrma van m'n vriend......ik slikte wel de pil...maar een week voordat dit gebeurde was ik hem 2 keeer vergeten...dom !!! maar heb ze wel gedurende die week weer ingenomen...( 2x 2 maal daags) nu is het dus 2 maanden later maar ik heb het ideee dat mijn buik opzet terwijl ik wel al 2 x ongesteld ben geworden en geen last heb gehad van misselijkheid...ik zit al
2 maanden in spanning...ik ben pas 16...!!!
waarom staat er in mirthesnaam man in jouw profiel als ik vragen mag
Oud 18-01-2002, 08:17
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
lareno schreef:
Als je na de sex nog ongesteld bent geworden, ben je dus niet zwanger. Als je overtijd bent, zou het wel kunnen. Ik zou een zwangerschapstest kopen als ik jou was, om het zeker te weten...Suc6!

zeg, als je de pil slikt word je automatisch ongesteld en dus ook als je zwanger bent....dus...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten