![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
We hebben het wel eens geprobeerd, maar lukte niet. Komt doordat ik een hoofd kleiner ben dan hem, hij moet te veel bukken en ik te veel op mijn tenen staan zeg maar.
Maargoed, gewoon staand tegen de muur. We hadden ook geprobeerd dat hij mij op tilde zeg maar maar ik gleed weg (muur was glad, en wij ook van het badschuim)
||
![]() |
Citaat:
*belt vriendje op, doet douche vast aan* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb t toch 3 keer in douche geprobeert en ging allemaal maar niet succesvol
![]() t was wel allemaal staand natuurlijk (kleine douche kan niet zitten en zeker niet liggen) .. misschien moet ik eerst maar staand onder de knie krijgen ![]() achteraf staand lijkt me ook wel een makkelijkere egenlijk ... hmmm ... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mjah voorovergebogen (meisje) jongen staant erachter lukt wel..
ewm jongen kan ook achter meisje gaan staan en iets door zijn knieen heen en meisje op de tenen staan als hij dan 1 been van meisje ets optilt lukt het ook wel ewm zittend idd mjah k ben 1.5 kop kleiner als me vriend dus aan lengte-verschil zal het niet liggen denk k
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
[verloofde oid weer us] kan best, maar ideaal is anders. Het best gewoon staant, maar das ook nie alles. Grappig is het wel ![]() ![]()
|
![]() |
We hebben het dus inderdaad wel een paar keer gedaan zoals hierboven staat beschreven: ik voorover gebogen, hij achter mij.... hadden we overigens ook al eens in een kleedhokje in het zwembad gedaan hahah. Maar ik moet heel erg op mijn tenen staan en hij moet super ver door zijn knieën, daardoor wil zijn penis er nog wel eens uitschieten. Maar over het algemeen ging het goed
![]() |
![]() |
|
![]() |
we hebben al van alles gbeprobeerd maar het lukte voor geen meter....
![]() ![]()
||
Citaat:
HAHAHAHAHAHA.. ik zi ehet voor me.... WGGHAHAHAHAHA... ![]() Stuntels.. whihihi.... Onder de douche moet van achter zijn of wederzijdse masturbatie of NIET. Maargoed... das MIJN ideee.... Ik zou mezelf hard uitlachen om voorspel in de douche te hebben en dan hard naar de sl;aapkamer te rennen... maja... humor moet er zijn.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*heb ik ook eens gedaan maar mijn ouders zijn heel makkelijk, wil je douchen is goed,wil je in bad is goed*
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 14:05 | |
Seksualiteit |
Hoe krijg ik mijn penis in haar onder de douche..? Het is zo stroef onder de douche pietjansen50 | 37 | 23-11-2004 17:29 |