Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*okeejJ ik ga het hier proberen*
Wahahaha, die gast is me vandaag toch zwaar gedisssst in 2Vandaag. Vet gaaf. http://www.2vandaag.nl/ Verder deed Balkenende het ook niet echt goed.
||
![]() |
Citaat:
hij doet t geeneens... |
![]() |
|
![]() |
Muhahaa ik zag het net op tv voor een gedeelte, Fortuyn werd iid zwaar gedist, dat ie niet eens een hand gaf en weg liep was zwak van hem. Rosenmoller had zeker wel gelijk. En verder hadden De Graaff en Melkert wel goede punten.
edit: typoz [Dit bericht is aangepast door HoñeY (21-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Floef (21-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.omroep.nl/nos/specials/ne...kersdebat.html |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Balkenende is juist een van de weinige werkelijk intelligente lijsstrekkers. Het is dat hij een christelijke partij vertegnwoordigt anders zou ik zo op hem stemmen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond Rosenmoller de grote winnaar, vanwege zijn felheid, De Graaff een 2e plaats, redelijk. Op 3 Melkert, hij sprak met kwaliteit en 4e Dijkstal, zwakjes vond ik m... 5e Fortuyn, hij was wel erg stil en is wel flink genaaid, vooral door Rosenmoller en 6e Balkenende, wil die gast terug naar de jaren 70 ofzo? |
![]() |
|
Ik ben zo objectief mogelijk geweest, en dan kom ik tot de volgende conclusie:
Als ik een overzicht moet maken van best naar minst best dan kom ik tot de volgende lijst: 1. Rosenmoller 2. Balkenende 3. Fortuyn 4. De Graaff 5. Melkert 6. Dijkstal Mijn complimenten gaan dan ook uit naar Rosenmoller. Hij wist alles goed te verwoorden, al ben ik het 'helemaal niet' met zijn standpunten eens. Ook Balkendende deed goed mee, zijn opvattingen bevielen mij wel, en was ook goed aan het woord. Fortuyn was ook heel veel aan het woord, maar brabbelde er zo nu en dan ook in om. Bovendien vond ik het niet sprortief van hem om zijn microfoon af te doen en weg te lopen, nadat Rosenmoller een k*t opmerking tegen hem maakte (dit was wel buiten de eigenlijke discussie en in het debat met studenten). De Graaff voerde naar mijn inziens geen oplossingen aan, maar verdedigde alleen het paarse beleid. Melkert kwam niet echt los. Dijkstal, oh deed die ook nog mee dan. Ik heb hem amper gehoord. Vooral het CDA en LPF waren het op veel punten met elkaar eens. Ditzelfde gold voor D'66 en PvdA. Groenlinks nam in de meeste situaties nog een iets linkser standpunt in dan D'66 en de PvdA. Wat de VVD dacht weet ik niet, want ik heb Dijkstal amper gehoord. Als ik dan naar de inhoud kijk dan vond ik dat de partijleiders elkaar niet goed uit lieten spreken en niet op hun beurt konden wachten. Met name Rosenmoller en Fortuyn hadden maakten zich hier schuldig aan. Als ik dan naar de ideeen kijk, dan denk ik dat vooral de VVD iets rechtser wordt. Groenlinks blijft bij wat het was (het staat en blijft bij haar standpunten). De PvdA en D'66 weten niet precies wat ze willen. Ze zitten met een dilemma volgens mij: of aanhang verliezen, of partijscheuringen. Het CDA zegt waar het op staat. LPF zegt wat hij denkt. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Rosenmoller is terug op mijn lijst van mensen waar ik op zou kunnen stemmen, Balkenende is mijn zijn middeleeuwse standpunt over soft-drugs er definitief af. Melkert en de Graaf hangen er nog onder, als ze hun best doen kan ik ze nog in overweging nemen(oudkerk heeft mijn afgunst voor PvdA grotendeels opgelost). Verder is pim, ondanks dat hij niet meer op mijn lijstje stond, nu zodanig gekeldert dat ik elk spoortje van bewondering voor die man kwijt ben. Melkert had ik voor dit debat er al af gehaalt.
(ja je stemt op partij niet alleen op lijsttrekker, maar ik stel hier lijsttrekker en partij even gelijk)
|
Pim Fortuyn werd nu eindelijk een keer op z'n plaats gezet.
Had al veel eerder moeten gebeuren. Zelfs ik weet dat je in een debat/discussie op iemands mindere punten moet hameren, dat doet Fortuyn ook. En Rosenmoller deed het. En Pim Fortuyn doet(heel zwak) z'n microfoon af, daarmee is hij de grote verliezer van het debat.(als je niks meer weet te zeggen heb je het debat verloren) Dit gebeurde ook al eerder bij de bijeenkomst voor de collegevorming van Rotterdam. Die gast van het CDA zet hem klem en wat doet Pim: "Ja het lijkt me duidelijk, we houden ermee op, ik heb hier geen zin an"(Misschien moet ie ook ff zo'n Cursus Nederlands doen, helaas heeft ie geen uitkering). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vond ik De Graaff en Melkert sympathiek maar beiden kwamen niet erg los. Rosenmoller was erg scherp en Fortuyn ronduit irritant. Je zag dat hij zich ergerde, en uitte dat ook. Door anderen heen praten en dat hij zijn microfoon afdeed vond ik erg kinderachtig. Bovendien bevestigde dat alleen maar wat Rosenmoller over hem zei. Waarschijnlijk was die opmerking niet helemaal correct, maar wel terecht(naar mijn idee afcourse) Het viel me op dat iedereen aan tafel het boek van Fortuyn had gelezen en dat ook een aantal keren gebruikten voor hun argumenten. Soms lijkt het alleen maar te gaan om de strijd tussen Fortuyn en de andere partijen ipv de hele verkiezing. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond in het debat van vanavond Rösenmuller erg goed reageren op Fortuyn. Melkert en De Graaf deden het ook wel goed, maar werden niet zo wild (is iets wat de Nederlander tegenwoordig wil van politici). Fortuyn gedroeg zich wederom als een onbeschofte rebel die niet normaal anderen laat uitpraten. En als een ander hem een goede vraag stelt lult hij er maar om heen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [edit]Paul had idd gewonnen[/edit] [Dit bericht is aangepast door halve banaan (21-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
hoe open je die filmpjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel een hele grote fout overigens.. |
![]() |
|
![]() |
Tegen Fortuyn moeten geen persoonlijke opmerkingen geplaatst worden. Hij moet inhoudelijk aangepakt worden. Is het niet een beetje raar dat door in principe 1 iemand de algehele verkiezingstactiek van gevestigde orde veranderd moet worden? Ze moeten zich proberen te verdedigen voor een veel te lange periode paars. Maar zeg nou eerlijk, wie wil zo'n slechte tijd nou verdedigen?
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Hij is niet weggelopen, hij heeft alleen zijn microfoon afgedaan. Bovendien zal dit hem geen zetels doen verliezen aangezien het zijn underdogpositie versterkt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Welke slechte tijd?? Paars heeft het prima gedaan. Er zijn altijd wel wat slechte punten ja maar kijk eens naar wat ze goed hebben gedaan dat maakt voor mij de rest toch ook wel goed mag ik zeggen..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|