Oud 23-03-2002, 18:59
Hannahanneke
Hannahanneke is offline
Hallo! Zit in de diepe rats,... moet een heel lesuur voor het vak technologie praten over moderne technologieën (weinig origineel), daarom dacht ik maar aan de GSM, wil je aub, plllllllzzzzzzz de volgende vraagjes beantwoorden? Smeek het op m'n blote knieën en duizendmaal bedankt!
P.S. Je moet heus niet alle vraagjes beantwoorden.

1.Heb je een GSM? JA / NEE
2.Stuur je SMS-jes? JA / NEE
Zoja, hoeveel? 1-5 / 5-10 / 15+ per dag/ per week
3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit?

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool?

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA / NEE
Alvast bedankt!

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).]
Oud 23-03-2002, 22:02
maar
maar is offline
[QUOTE]Hannahanneke schreef:
[B]

1.Heb je een GSM?
-JA

2.Stuur je SMS-jes?
-JA
Zoja, hoeveel?
-1-10 per week

3.Wat vind je over GSM 's:
-Ze zijn gewoon ontzettend handig

-Sterker nog, alleen mensen met een GSM zijn cool.

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post?
-Hangt er vanaf hoe formeel het feest oid is

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?
-Ik zou die functies dan niet gebruiken waarschijnlijk.

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)?
-Ja, met hulp van mijn ouders

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:03
maar
maar is offline
Als je dit op school ofzo zet krijg je waarschijnlijk meer reacties.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 12:54
Uhmpra
Uhmpra is offline

1.Heb je een GSM? NEE

2.Stuur je SMS-jes? NEE

3.Wat vind je over GSM 's: Maakt mij niet uit, maar ik zie alleen niet in waarom iemand de hele dag bereikbaar wil zijn. Ik heb liever een beetje rust dan dat ik de hele dag die telefoon moet beantwoorden.

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Cool? Ik vind het dus echt niet cool, want je loopt er gewoon heerlijk dom mee achter de massa aan. Iedere week een nieuwe telefoon, nou stoer hoor en al die telefoonproducten en telecomgiganten lekker onnodig rijk maken.

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Post (liefst via postduif, maar ik heb helaas geen duiven )

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Ze doen maar, ik doe toch zolang mogelijk niet mee...

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA indien ik er één zou hebben

Geen dank

[Dit bericht is aangepast door Uhmpra (24-03-2002).]
Oud 24-03-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
maar schreef:
Als je dit op school ofzo zet krijg je waarschijnlijk meer reacties.
precies, daar doe ik deze dan ook wel heen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 14:40
miro
miro is offline
1. Ja
2. ja
1-5 per dag (2 meestal)
3. Ok natuurlijk ,anders had ik er geen
4. Een gsm staat niet speciaal cool en ook niet coole mensen hebben een gsm
5. Per post is natuurlijk persoonlijker. Maar ik kan ze ook gewoon per sms versturen.
6. Chatten kan ik al via gsm. Tv kijken is niet nodig vind ik. Maar t blijft natuurlijk wel leuk
7. Nee
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 5-10 per week, op vakantie veeel meer.
3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? OK

't staat natuurlijk wel koel maar ik heb hem voor 't bellen en smsen

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) SMS

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? 't zou wel leuk zijn, maar dan moet het wap wel wat goedkoper en minder brak zijn

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:11
lake bodom
lake bodom is offline

1.Heb je een GSM? NEE

2.Stuur je SMS-jes? NEE

3.Wat vind je over GSM 's: kan handig zijn, maar is niet nodig.. en er word veel te veel geld aan uit gegeven.
maar kdenk dak er wel een wil, want soms misk hem gewoon, alsk later thuis kom bijv..

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, alleen sommige mensen denken wel dat ze er cool mee zijn, die mensen zijn dom..(en meelopers) er zijn hele coole mensen zonder gsm..

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? maakt niet uit

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? neej, chatten, kank op mss, en tv kijken hebk een tv voor dus..

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? alsk er een zou hebben wel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:15
Verwijderd
1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE

3.Wat vind je over GSM 's: OK

4.Hebben alleen coole mensen een GSM? NEE
en staat het cool? LIGT ERAAN, hoeft niet

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) GEEN IDEE

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? ONZIN, OVERBODIG.. We hebben een tv. en computer... mobiel is veel onhandiger, duurder,enz...

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:18
Verwijderd
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 1-5 per week
Neu, iedereen heeft tegenwoordig zo'n ding
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)
Liever over de post
Waaro zou je dat met je GSM doen als je het ook met andere dingen kan doen? Is IMHO overbodig
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 18:32
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE
3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? ach hoeven van mij niet de wereld uit ofzo hoor, ik heb er niet echt last van. het is gewoon dat ik zelf wel betere dingen kan bedenken om mn geld aan uit te geven. of anderen een gsm hebben moeten ze zelf weten

dussss.........

nee

mij best. waarom niet?

[Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (24-03-2002).]
Oud 24-03-2002, 19:13
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
1. Ja
2. Ja
verschilt
3. Nee moeten blijven ze zijn erg handig op bepaalde momenten.
4. Nee, en cool is het niet meer bijna iedereen heeft er 1
5. Ligt eraan als je het meteen kwijt wilt dan via gsm
6. Nee hij is om te bellen niet voor andere dingen.
7. Ja
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 19:50
Verwijderd
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 0-5 per week
3.Wat vind je over GSM 's: OK, zie 4

Het staat niet cool maar vaak aso, ze zijn alleen handig om bereikbaar te zijn.

Nou wat denk je? Onder romantiek staat in het woordenboek (althans het mijne) niet een plaatje van een mobiel... Dan is zelfs email beter. En liefdesbrieven hebben per post 10x zo veel effect zou ik zeggen.

Lekker boeiend...

Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:15
Eva*
Eva* is offline
1.Heb je een GSM? Ja

2.Stuur je SMS-jes? Zoja, hoeveel? Ja, gemiddeld 1-5 per dag

3.Wat vind je van GSM 's: Ok of moeten ze de wereld uit? Zonder GSM's valt ook prima te leven, maar nu ze toch in de wereld zijn hoeven ze er ook niet meer uit van mij.

Yeah, ik ben cool.
Ik zie niet in wat er cool is aan een GSM.

Dan liever met de post.

Van mij moet niks, ik zou er in elk geval geen gebruik van maken. Lijkt me erg duur en "tv-kijken" is bijna niet te doen op een schermpje van 2 bij 3 cm.

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ja

Alvast bedankt!
You're welcome.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:14
Finntroll
Finntroll is offline

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel?Via internet +- 10 per dag.
3.Wat vind je over GSM 's: zijn OK
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool?Nee, onzin, gsm is gewoon leuk/nuttig.
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post?Geen Menig
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Lijkt me best grappig, maar nu nog niet haalbaar.
7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Heb een prepaid kaart, en die betaal ik zelf!
Oud 24-03-2002, 22:58
autodropje
autodropje is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 1-5 per dag
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nee
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)Maakt me niet veel uit
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?onzin, voor tv kijken heb je een tv
Oud 24-03-2002, 23:32
hier_ben_ik
hier_ben_ik is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1. Ja.
2. Ja, via internet 1-5 per week.
3. OK: een markt waar je veel geld in kan verdienen als provider.
4. Nee, wat is er cool aan?
5. SMS is voor 'ouwehoeren', persoonlijke dingen gaan of via de sociale wegen of via de reguliere post.
6. Mwah.....als ze een oplossing vinden voor de kleine displays is het wel een leuk 'speeltje', maar niet noodzakelijk.
7. Ik betaal mijn beltegoed-kaarten zelf ja.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 09:47
jenny13
jenny13 is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
3.Wat vind je over GSM 's: Het is handig, als je bijvoorbeeld bereikbaar wilt zijn enzo.. maar ook geinig voorr persoonlijk "contacten"

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Eh hahah ik denk het niet.. ik denk ook dat het meer iets is van bereikbaarheid

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Ik stuur heus wel eens iets persoonlijks... Maar goed per email kan meer natuurlijk.. maar de naam zegt het al.. het is voor korte berichtjes

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Hou het maar bellen en sms-en dat vind k zat

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? k heb prepaid kaartje en ja die betaal k zellluf

kuz
Oud 25-03-2002, 12:11
emmy1985
emmy1985 is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? nee
2.Stuur je SMS-jes? JA
best okee, beetje duur, en irritant af en toe

nee, nu iedereen hem heeft staat het zelfs cooler zonder!
per post, of email.

tv kijken op zon klein schermpje?////

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? ik denk dat als ik hem had zeker zou moeten
grag gedaan
Oud 25-03-2002, 12:26
nightlive
nightlive is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel 5-10 + per dag
3.Wat vind je over GSM 's: OK hehe, ben allang blij dat ik hem heb

geen van beide, is gewoon handig!

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? hmm, ligt echt aan wat het precies is hoor...

nee, daar heb je pc en tv voor vind ik hoor!

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA die rotte beltegoed kaarten elke week als ik geluk heb

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).][/B][/QUOTE]

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:13
Oen
Oen is offline

1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? JA
3.Wat vind je over GSM 's: moeten de wereld uit!!
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Uhm zegt het niet al genoeg dat ik er geen heb??
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Van die korte wel (dus een of 3 woorden) maar langere niet.

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 19:24
Onbekende
Onbekende is offline

1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE
3.Wat vind je over GSM 's: Wel best, zolang mensen maar niet zo in de bus in dat ding zitten te schreeuwen en het ding maar uitzetten op plaatsen waar het anderen kan storen.
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nou nee. Ik vind het niet 'cool' staan.
Liever per post, of dingen zoals uitnodigingen gewoon bellen.
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Dat lijkt me niet zo nuttig.
7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? n.v.t.

Oud 26-03-2002, 20:46
Skunk
Skunk is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? zeker 5 per dag, maar das via internet :-P (btg is op)

3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? handig

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, nee helemaal niet..

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? een liefdesbrief gaat wat moeilijk in een klein smsje, maar ik sms allerlei dingen, maar als ik veel wil zeggen mail ik het of stuur ik het per post (of bellen natuurlijk..)

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? vind ik onzin, ik heb een pc en een tv. niet ALLES hoeft in 1, das irri en onnodig.

Oud 26-03-2002, 21:09
Lis@nne
Lis@nne is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:
Hallo! Zit in de diepe rats,... moet een heel lesuur voor het vak technologie praten over moderne technologieën (weinig origineel), daarom dacht ik maar aan de GSM, wil je aub, plllllllzzzzzzz de volgende vraagjes beantwoorden? Smeek het op m'n blote knieën en duizendmaal bedankt!

1.Heb je een GSM? Ja
2.Stuur je SMS-jes? Ja
Zoja, hoeveel? 1-5 / 5-10 / 15+ per dag/ per week. 1 tot 5 per dag
3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? OK, al vind ik het wel onzin dat kinderen op de basisschool al met een GSM lopen...

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Natuurlijk hebben niet alleen 'coole' mensen een GSM (alsof je al kan spreken over coole mensen.. maar goed.. wat is cool in deze tijd?) Ik vind het ook niet cool staan.. het is gewoon een handig ding!

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Uitnodigingen misschien wel per SMS... maar liefdesbrieven toch per post of email!

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Dat vind ik maar niets.. je loopt de hele tijd op zo'n klein schermpje te turen, ik zou d'r echt gek van worden!

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ik betaal m'n eigen kaarten.

Alvast bedankt!

Oud 26-03-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? zelden
Zoja, hoeveel? minder dan 1 per maand
3.Wat vind je over GSM 's: ze zijn handig en het geeft je ook wel een veilig gevoel dat je kunt bellen als er iets is. Aan de andere kant zijn er veel mensen die ermee gaan pronken enzo en dat vind ik minder

Onzin maar veel denken dat het waar is

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)Nee het is juist onpersoonlijk, post is dan weer wel persoonlijker omdat het handgeschreven is

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Het is helemaal nix!

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ja maar ik word ook soms gematst
Alvast bedankt!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2002, 23:58
eden6
eden6 is offline
Citaat:
1.Heb je een GSM?
Ja

Citaat:
2.Stuur je SMS-jes? Zoja, hoeveel?
Ja. 1-5 p.d.

Citaat:
Ok: nuttig en aangenaam

Citaat:
Ja. Ik weet niet wat jij onder coole mensen verstaat maar zo ongeveer iedereen heeft een gsm dus daar zulle alle "coole" mensen ook wel bij horen.

Citaat:
Geen van beiden want persoonlijke boodschappen breng ik liever mondeling over. Als het om iets korts gaat, dan wel per sms. Ik stuur eigenlijk nooit brieven.

Citaat:
Nee. Als ik tv wil kijken of wil chatten zet ik de tv/computer wel aan. Functioneler en goedkoper.

Citaat:
Ja wie zou het anders moeten doen. Ik heb trouwens geen abbo maar prepaid.

Oud 27-03-2002, 10:44
PrackaH
PrackaH is offline
nee
ja, 1-5 per week
Er zijn er teveel van, maar ik heb verder geen moeite mee, ze zijn handig soms...en bedrijven verdienen er heeeel veel geld aan...
niet alleen koele mensen hebben een gsm, ik ben ook kewl, maar 'k heb er geen. Het staat wel kewl...conclusie: ik ga er ook 1 kope...
ja, tot op zekere hoogte...maar ik lul nog al veel, dus het zou nooit in een sms passen.
dat vind ik echt te duur worden, anders is het wel relaxed natuurlijk...
ja, wie anders?
Alvast bedankt!

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).][/B][/QUOTE]

Oud 27-03-2002, 12:13
maantje_2
maantje_2 is offline

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 5-10 dag.Wat vind je over GSM 's: OK

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, maar het is wel handig

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)ja hoor via sms

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee hoor.

Alvast bedankt!
ajb

Oud 27-03-2002, 22:03
Balance
Balance is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA 5-10 per week
Nee, niet alleen coole mensen en ik vind het niet echt cool staan
liever per post
Niets
7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA, heb nog niemand zo gek gevonden die de mijne wil betalen
Oud 27-03-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 5-10 per week

nee, en het is niet persee cool. mensen stoppen anderen in een hokje en dat is fout!

eigelijk niet, maar ik doe dat wel want het is veel makkelijker!

is nix! gewoon tv kijken is leuker gemakkelijker en gezelliger!

Alvast bedankt!

geen dank! is wel leuk om zoiets in te vullen! en suc6 verder!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM?
NEE
2.Stuur je SMS-jes?
NEE
OK
NEE, eerder het tegenovergestelde
over de post
ik denk dat t niets wordt
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:57
tacidvs
tacidvs is offline
1 NEE
2 NEE
3 Zolang ik er geen hoef te hebben, mogen ze blijven, maar dan alleen als er alleen maar een trilfunctie op zit.
4 GSM is voor hopeloze mensen, niet cool dus.
5 E-mail, mag dat ook? Gewoon praten wil ik ook nog wel eens doen, maar dat is zeker ouderwets.
6 Ach, zolang ik er niet aan mee hoef te betalen, waarom niet?
7 Bla.

Oud 28-03-2002, 17:35
sjoemie
sjoemie is offline

okej dan... hier mijn antwoorden
1. ja ik heb een gsm
2. ja ik stuur smsjes
3. mmm 1 tot 5 per dag denk ik
4. nou neej... tis gewoon handig
5. jep ik stuur ook persoonlijke dingen per sms
6. hoeft voor mij niet hoor..
7. ik moet helaas zelf de rekening betalen

ik hoop dat je er wat aan hebt...

Oud 01-04-2002, 01:48
Spila
Spila is offline
1.Heb je een GSM?
Ja..

2.Stuur je SMS-jes?
Ja..

3.Wat vind je over GSM 's: Handig..

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Op zich kan iedereen wel een GSM hebben, dus niet alleen coole mensen, maar ik vind dat als jezelf een hele mooie GSM hebt, vind ik dat best cool staan..

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Heeele persoonlijke dingen niet, of lange berichten ook niet, dan bel ik gewoon ff, maar bv om m'n vriendje eraan te herinneren dat ik um mis, stuur ik wel een smsje met de text dat ik um mis..

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Nee, ik denk dat dat veels te duur wordt..

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Nee, ik krijg elke maand 45 gulden (weet niet precies hoeveel euro) automatisch in mijn belbundel, is mijn bundel op, moet ik zelf bijbetalen..

KLAAR
Oud 01-04-2002, 14:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
3.Wat vind je over GSM 's: oke voor afspraken enzo, maar die huppelkutten moeten opzouten.

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Alleen sukkels vinden mensen met gsm stoerder dan anderen.

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? nee, gewoon een e-mail.

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Dat is niks.

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA, wie anders?

Kan me niet voorstellen dat je hier een hoog punt voor gaat halen.
Oud 01-04-2002, 15:46
Klaine Je
Klaine Je is offline
1.Heb je een GSM? Ja

2.Stuur je SMS-jes? Ja

3.Wat vind je over GSM 's: erg handig, want als ik mijn vrienden overdag die op een andere school zitten moet bereiken is een mobieltje wel handig. ook om thuis te vragen of er iemand van school mee naar huis mag komen ofzo of als ik nog ff naar de kroeg ga s avonds

nee

dingen als liefdesbrieven, het uitmaken, etc doe ik niet over sms..kan gewoon niet en is vrij bot..afspraken zijn zo wel makkelijk te doen.

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee, vind het zo wel prima

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? nee, gelukkig niet
Oud 02-04-2002, 16:05
Verwijderd
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Ja natuurlijk, ik ben zo cool Niet dus, mijn vader heeft ook een gsm

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...): NEE

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Absoluut niet, op zo'n mini schermpje zeker.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:34
LovelyOne
LovelyOne is offline
JA

2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel?
1-5 per dag.

Heel erg handig, vooral voor noodgevallen, ik zou bijna niet meer zonder kunnen!

nee ik heb hem niet omdat t cool is, maar omdat t erg handig is, als ik dat ding zou nemen omdat t cool is had ik wel de nieuwste van de nieuwste en zo kun je mijn swing200 niet noemen haha!

Uhm....leuk alternatief hoor sms, maar met de post weetje zeker dat t helemaal goed overkomt.

ja zou wel grappig zijn,maar ik heb m daar eigenlijk niet voor.

Ja.
Oud 02-04-2002, 19:03
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 15+ per week

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool?domme vraag, het is handig

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) beide, sms is handig, maar mailen is uitgebreider

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?nix

NEE
Alvast bedankt!

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:05
Caroo
Caroo is offline
1.Heb je een GSM?
ja

2.Stuur je SMS-jes?
ja

Zoja, hoeveel?
1-5 per week

ok

Gsm staat niet cool en iedereen heeft zo'n ding

liever per post

nee das nix!

ja, wie anders???
Oud 03-04-2002, 14:05
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE
Zoja, hoeveel?
Ze zijn wel oké.

Het staat niet overdreven cool en voor mij word je ook niet cool als je een GSM hebt.

Per post.

Nee, een GSM is om mee te bellen of SMS-en, tv-kijken hoor je met een tv te doen

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? nvt
Alvast bedankt!

Love
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:12
Kat
Kat is offline
1. Ja
2. Ja
3. 1-5 per week
4. Ok
5. Stuur ik rustig via sms hoor...
6. Neej, is toch veel te duur...
7. ik betaal de telefoonkaarten zelf.

[Dit bericht is aangepast door Kat (03-04-2002).]
Oud 05-04-2002, 17:36
BleuQueen
BleuQueen is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 1-5

staat cool

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? sms
nee

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? nee
Oud 05-04-2002, 19:00
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA /

2.Stuur je SMS-jes? JA /
Zoja, hoeveel? 5-10

Nee en Nee

weer nee

Ja lijkt me fun

Alvast bedankt!
Nope. Mn ouders

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).] [/B]
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:04
Breg
Breg is offline
1: Ja
2: Ja, ± 5-10 per maand
3: Ze zijn wel handig, maar ik vind het heel irritant als mensen hem 24/7 aan hebben staan, soms moet je dat ding ook gewoon ff uitzetten (bv. in een bioscoop of bibliotheek vind ik het heel reg storend als er een mobieltje afgaat).
4: Nee (tegenwoordig heeft bijna iedereen een mobieltje volgens mij) en nee, ik vind het niet cool staan.
5: nee, sms is meestal sneller (vind ik soms wel makkelijk)
6: ik hoef niet te chatten of tv te kijken op mn mobiel, wat is er nou voor leuks aan om tv te kijken op een schermpje van een paar cm2 (zie je dan wel wat?), en ik vergeet mn mobiel toch bijna altijd me te nemen .
7: Nee, ik heb ´n prepaidkaart en zo lang het niet te duur is betalen mn ouders het.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:18
DESIRE
DESIRE is offline

Ja heb ik!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:27
light fighter
light fighter is offline
ja ik heb een gsm ik sms ongeveer 1 keer per week nee niet de wereld uit die dingen zijn machtig handig als je weereens iemand moet hebben en je bent niet thuis
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:23
evelishere
evelishere is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5/ per week
nee, is nu heel gewoon

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)allebei

neu, kun je niet goed zien + is te duur

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA Alvast bedankt!

Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:38
psyche
psyche is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA

Het staat absoluut niet cool, is meestal alleen erg handig.

liever per post

Niet per se

Alvast bedankt!

Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:54
^AmArU^
^AmArU^ is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? NEE
3.Wat vind je over GSM 's: Het principe is aardig, maar de sociale GSM vorming is mij te verachtelijk en bovendien zijn de apparaten zwaar kankerverwekkend, waarschijnlijk zelfs bij mensen die ze niet gebruiken...
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Ja. Dit klopt. Cool is ook een vieze ranzige vertegenwoordiging van het woord sociaal, iets waar ik niet aan mee wil doen.
E-Mail (Elektronische Post)
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Boeit me niet. Ik kan enkel het nadeel vinden, dat alle vieze sociale groepsvorming nog erger wordt.
7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ik heb een belkaart. En ik heb er 1 van 20 euro sinds 20 oktober 2000 ofzo, nooit opgemaakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten