Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1.Heb je een GSM? NEE 2.Stuur je SMS-jes? NEE 3.Wat vind je over GSM 's: kan handig zijn, maar is niet nodig.. en er word veel te veel geld aan uit gegeven. maar kdenk dak er wel een wil, want soms misk hem gewoon, alsk later thuis kom bijv.. 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, alleen sommige mensen denken wel dat ze er cool mee zijn, die mensen zijn dom..(en meelopers) er zijn hele coole mensen zonder gsm.. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? maakt niet uit 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? neej, chatten, kank op mss, en tv kijken hebk een tv voor dus.. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? alsk er een zou hebben wel |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM? NEE en staat het cool? LIGT ERAAN, hoeft niet 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) GEEN IDEE 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? ONZIN, OVERBODIG.. We hebben een tv. en computer... mobiel is veel onhandiger, duurder,enz... |
![]() |
|
Verwijderd
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Neu, iedereen heeft tegenwoordig zo'n ding 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Liever over de post 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Waaro zou je dat met je GSM doen als je het ook met andere dingen kan doen? Is IMHO overbodig 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA |
![]() |
|
1.Heb je een GSM? NEE
2.Stuur je SMS-jes? NEE 3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? ach hoeven van mij niet de wereld uit ofzo hoor, ik heb er niet echt last van. het is gewoon dat ik zelf wel betere dingen kan bedenken om mn geld aan uit te geven. of anderen een gsm hebben moeten ze zelf weten 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? dussss......... ![]() 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) nee 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? mij best. waarom niet? [Dit bericht is aangepast door Nighttime Bird (24-03-2002).]
|
Verwijderd
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 0-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK, zie 4 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Het staat niet cool maar vaak aso, ze zijn alleen handig om bereikbaar te zijn. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Nou wat denk je? Onder romantiek staat in het woordenboek (althans het mijne) niet een plaatje van een mobiel... ![]() 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Lekker boeiend... ![]() 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA |
![]() |
|
1.Heb je een GSM? Ja
2.Stuur je SMS-jes? Zoja, hoeveel? Ja, gemiddeld 1-5 per dag 3.Wat vind je van GSM 's: Ok of moeten ze de wereld uit? Zonder GSM's valt ook prima te leven, maar nu ze toch in de wereld zijn hoeven ze er ook niet meer uit van mij. 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Yeah, ik ben cool. ![]() Ik zie niet in wat er cool is aan een GSM. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Dan liever met de post. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Van mij moet niks, ik zou er in elk geval geen gebruik van maken. Lijkt me erg duur en "tv-kijken" is bijna niet te doen op een schermpje van 2 bij 3 cm. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ja Alvast bedankt! You're welcome. |
![]() |
|
1.Heb je een GSM? JA 2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel?Via internet +- 10 per dag. 3.Wat vind je over GSM 's: zijn OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool?Nee, onzin, gsm is gewoon leuk/nuttig. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post?Geen Menig 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Lijkt me best grappig, maar nu nog niet haalbaar. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Heb een prepaid kaart, en die betaal ik zelf!
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per dag 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nee 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)Maakt me niet veel uit 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?onzin, voor tv kijken heb je een tv 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA
||
![]() |
Citaat:
2. Ja, via internet 1-5 per week. 3. OK: een markt waar je veel geld in kan verdienen als provider. 4. Nee, wat is er cool aan? 5. SMS is voor 'ouwehoeren', persoonlijke dingen gaan of via de sociale wegen of via de reguliere post. 6. Mwah.....als ze een oplossing vinden voor de kleine displays is het wel een leuk 'speeltje', maar niet noodzakelijk. 7. Ik betaal mijn beltegoed-kaarten zelf ja. |
![]() |
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per dag 3.Wat vind je over GSM 's: Het is handig, als je bijvoorbeeld bereikbaar wilt zijn enzo.. maar ook geinig voorr persoonlijk "contacten" 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Eh hahah ik denk het niet.. ik denk ook dat het meer iets is van bereikbaarheid 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Ik stuur heus wel eens iets persoonlijks... Maar goed per email kan meer natuurlijk.. maar de naam zegt het al.. het is voor korte berichtjes ![]() 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Hou het maar bellen en sms-en dat vind k zat 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? k heb prepaid kaartje en ja die betaal k zellluf kuz ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel 5-10 + per dag 3.Wat vind je over GSM 's: OK hehe, ben allang blij dat ik hem heb ![]() 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? geen van beide, is gewoon handig! 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? hmm, ligt echt aan wat het precies is hoor... 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee, daar heb je pc en tv voor vind ik hoor! 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA die rotte beltegoed kaarten elke week als ik geluk heb ![]() [Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).][/B][/QUOTE] |
![]() |
|
1.Heb je een GSM? NEE 2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: moeten de wereld uit!! 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Uhm zegt het niet al genoeg dat ik er geen heb?? ![]() 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Van die korte wel (dus een of 3 woorden) maar langere niet. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? |
![]() |
|
1.Heb je een GSM? NEE 2.Stuur je SMS-jes? NEE 3.Wat vind je over GSM 's: Wel best, zolang mensen maar niet zo in de bus in dat ding zitten te schreeuwen en het ding maar uitzetten op plaatsen waar het anderen kan storen. 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nou nee. Ik vind het niet 'cool' staan. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Liever per post, of dingen zoals uitnodigingen gewoon bellen. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Dat lijkt me niet zo nuttig. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? n.v.t.
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? zeker 5 per dag, maar das via internet :-P (btg is op) 3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? handig 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, nee helemaal niet.. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? een liefdesbrief gaat wat moeilijk in een klein smsje, maar ik sms allerlei dingen, maar als ik veel wil zeggen mail ik het of stuur ik het per post (of bellen natuurlijk..) 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? vind ik onzin, ik heb een pc en een tv. niet ALLES hoeft in 1, das irri en onnodig. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA / NEE
nee 2.Stuur je SMS-jes? JA / NEE Zoja, hoeveel? 1-5 / 5-10 / 15+ per dag/ per week ja, 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? Er zijn er teveel van, maar ik heb verder geen moeite mee, ze zijn handig soms...en bedrijven verdienen er heeeel veel geld aan... 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? niet alleen koele mensen hebben een gsm, ik ben ook kewl, maar 'k heb er geen. Het staat wel kewl...conclusie: ik ga er ook 1 kope... 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) ja, tot op zekere hoogte...maar ik lul nog al veel, dus het zou nooit in een sms passen. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? dat vind ik echt te duur worden, anders is het wel relaxed natuurlijk... 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA / NEE ja, wie anders? Alvast bedankt! [Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).][/B][/QUOTE]
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA 2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 5-10 dag.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee, maar het is wel handig 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...)ja hoor via sms 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee hoor. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA Alvast bedankt! ajb
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA 5-10 per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nee, niet alleen coole mensen en ik vind het niet echt cool staan 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) liever per post 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Niets 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA, heb nog niemand zo gek gevonden die de mijne wil betalen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1 NEE
2 NEE 3 Zolang ik er geen hoef te hebben, mogen ze blijven, maar dan alleen als er alleen maar een trilfunctie op zit. 4 GSM is voor hopeloze mensen, niet cool dus. 5 E-mail, mag dat ook? Gewoon praten wil ik ook nog wel eens doen, maar dat is zeker ouderwets. 6 Ach, zolang ik er niet aan mee hoef te betalen, waarom niet? 7 Bla.
|
okej dan... hier mijn antwoorden 1. ja ik heb een gsm 2. ja ik stuur smsjes 3. mmm 1 tot 5 per dag denk ik 4. nou neej... tis gewoon handig 5. jep ik stuur ook persoonlijke dingen per sms 6. hoeft voor mij niet hoor.. 7. ik moet helaas zelf de rekening betalen ![]() ik hoop dat je er wat aan hebt...
|
![]() |
1.Heb je een GSM?
Ja.. 2.Stuur je SMS-jes? Ja.. ![]() 3.Wat vind je over GSM 's: Handig.. ![]() 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Op zich kan iedereen wel een GSM hebben, dus niet alleen coole mensen, maar ik vind dat als jezelf een hele mooie GSM hebt, vind ik dat best cool staan.. ![]() 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? Heeele persoonlijke dingen niet, of lange berichten ook niet, dan bel ik gewoon ff, maar bv om m'n vriendje eraan te herinneren dat ik um mis, stuur ik wel een smsje met de text dat ik um mis.. ![]() 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Nee, ik denk dat dat veels te duur wordt.. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Nee, ik krijg elke maand 45 gulden (weet niet precies hoeveel euro) automatisch in mijn belbundel, is mijn bundel op, moet ik zelf bijbetalen.. KLAAR ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Hannahanneke schreef:
1.Heb je een GSM? JA 2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: oke voor afspraken enzo, maar die huppelkutten moeten opzouten. 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Alleen sukkels vinden mensen met gsm stoerder dan anderen. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? nee, gewoon een e-mail. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Dat is niks. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA, wie anders? Kan me niet voorstellen dat je hier een hoog punt voor gaat halen.
|
![]() |
1.Heb je een GSM? Ja
2.Stuur je SMS-jes? Ja Zoja, hoeveel? 1-5 per dag 3.Wat vind je over GSM 's: erg handig, want als ik mijn vrienden overdag die op een andere school zitten moet bereiken is een mobieltje wel handig. ook om thuis te vragen of er iemand van school mee naar huis mag komen ofzo of als ik nog ff naar de kroeg ga s avonds ![]() 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) dingen als liefdesbrieven, het uitmaken, etc doe ik niet over sms..kan gewoon niet en is vrij bot..afspraken zijn zo wel makkelijk te doen. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee, vind het zo wel prima 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? nee, gelukkig niet
|
Verwijderd
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Ja natuurlijk, ik ben zo cool ![]() 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...): NEE 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Absoluut niet, op zo'n mini schermpje zeker. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA |
![]() |
|
![]() |
JA 2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 per dag. 3.Wat vind je over GSM 's: Heel erg handig, vooral voor noodgevallen, ik zou bijna niet meer zonder kunnen! 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? nee ik heb hem niet omdat t cool is, maar omdat t erg handig is, als ik dat ding zou nemen omdat t cool is had ik wel de nieuwste van de nieuwste en zo kun je mijn swing200 niet noemen haha! 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Uhm....leuk alternatief hoor sms, maar met de post weetje zeker dat t helemaal goed overkomt. 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? ja zou wel grappig zijn,maar ik heb m daar eigenlijk niet voor. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ja.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1.Heb je een GSM?
ja 2.Stuur je SMS-jes? ja Zoja, hoeveel? 1-5 per week 3.Wat vind je over GSM 's: ok 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Gsm staat niet cool en iedereen heeft zo'n ding 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? liever per post 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee das nix! 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? ja, wie anders???
||
Citaat:
|
![]() |
|
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA Zoja, hoeveel? 1-5 3.Wat vind je over GSM 's: OK 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? staat cool 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? sms 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? nee
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
1: Ja
2: Ja, ± 5-10 per maand 3: Ze zijn wel handig, maar ik vind het heel irritant als mensen hem 24/7 aan hebben staan, soms moet je dat ding ook gewoon ff uitzetten (bv. in een bioscoop of bibliotheek vind ik het heel reg storend als er een mobieltje afgaat). 4: Nee (tegenwoordig heeft bijna iedereen een mobieltje volgens mij) en nee, ik vind het niet cool staan. 5: nee, sms is meestal sneller (vind ik soms wel makkelijk) 6: ik hoef niet te chatten of tv te kijken op mn mobiel, wat is er nou voor leuks aan om tv te kijken op een schermpje van een paar cm2 (zie je dan wel wat?), en ik vergeet mn mobiel toch bijna altijd me te nemen ![]() ![]() 7: Nee, ik heb ´n prepaidkaart en zo lang het niet te duur is betalen mn ouders het. |
![]() |
|
![]() |
2.Stuur je SMS-jes? JA / NEE Zoja, hoeveel? 1-5 / 5-10 / 15+ per dag/ per week 3.Wat vind je over GSM 's: OK of moeten ze de wereld uit? 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA / NEE Ja heb ik! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? NEE 3.Wat vind je over GSM 's: Het principe is aardig, maar de sociale GSM vorming is mij te verachtelijk en bovendien zijn de apparaten zwaar kankerverwekkend, waarschijnlijk zelfs bij mensen die ze niet gebruiken... 4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Ja. Dit klopt. Cool is ook een vieze ranzige vertegenwoordiging van het woord sociaal, iets waar ik niet aan mee wil doen. 5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? E-Mail (Elektronische Post) 6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Boeit me niet. Ik kan enkel het nadeel vinden, dat alle vieze sociale groepsvorming nog erger wordt. 7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? Ik heb een belkaart. En ik heb er 1 van 20 euro sinds 20 oktober 2000 ofzo, nooit opgemaakt! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|