Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
euuhm het is bij mij gewoon dat niemand ziet hoe ik ben omdat ik dat niet toe laat. mensen hoeven van mij ook niet eens mn binnenkant te zien, behalve als het echt vrienden zijn. en zelfs dan houd ik nog een hoop binnen.
uhhm tja wat er wel eens toe leidt dat mesnen dingen over je gaan denken, dat je arrogant bent (omdat je er zo uit ziet) terwijl je eigenlijk heel lief bent ![]() en een tijd geleden deed ik me ook altijd heel anders voor, deed blij en alsof er nix aan de hand was...deed pijn omdat ik aan niemand kon laten zie hoe ik me echt voelde, nu kan dat gelukkig wel want ik heb een vriend die me goed begrijpt. [Dit bericht is aangepast door danique2 (16-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het niet op die manier gelukkig..
Mij gaat het meer om me kleding en gewoontes, ik ben gewoon bang om me anders te gaan kleden omdat ik weet dat het hier niet geaccepteerd word. Ook me denk patroon, over mijn opvattingen ik heb denk ik opvattingen die voor mensen kwetsent kunnen zijn in me omgeving, ik wil ze niet kwijt dus houd ik me mening binnen, zo gaat dat met alles. Heel iritant.
||
![]() |
Citaat:
ik herken dit bij mezelf, niet dat ik stoer wil zijn, maar ik ben altijd heel open, b.v bij een hele leuke jongen, dan schijt ik echt 7 kleuren stront in mijn broek, maar dan is er aan de buitenkant niets van te zien. over het algemeen kan ik me best goed uiten, maar ben toch best verlegen.
|
ik snap niet hoe dat jullie geen probleem hebben om dit hier te vertellen, dat jullie dat durven
mensen van hier zul je toch ooit wel tegen komen? en dan weet iedereen gelijk dat het niet echt is...*erg knap* (dit is niet sarcastisch bedoeld trouwens
||
![]() |
Citaat:
![]() En alssik hem in het echt probeer aan te spreken ga ik helemaal eng doen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik durfde vroeger nooit voor mezelf op te komen dus deed ik wat anderen verwachtten te zien.. veranderde meteen van mening als iemand het er niet mee eens was, deed aardig en blij tegen iedereen enzo.. durfde niet eens te praten over mn eigen ideeen.. die kon ik dan aan niemand kwijt, kon met niemand praten over mezelf, had alleen aandacht voor anderen enzooi.. en als ik dan alleen op mn kamer was dan voelde ik me helemaal nep, alsof mn hele leven niet echt was maar een leugen, alsof ik vast zat in een 1 of andere kooi, en op die momenten begon ik in mezelf te snijden en mijn handen open te krabben, alleen om iets te voelen wat reëel was - pijn.. en de volgende dag ging ik weer naar school en deed of ik iedereen graag mocht en gedroeg me blij en vrolijk en huppelde overal doorheen.. (vreemd genoeg vond iedereen me toen wel aardig) tot groep 6 duurde dat, toen ging ik over naar een andere school, nieuwe gezichten, en toen kon ik niet meer lief en aardig doen tegen iedereen, wou mn eigen mening uit kunnen spreken.. mzja dat ging dus vanaf de eerste dag fout, niemand mocht me enzo, maar tegen groep 8 was ik bevriend geraakt met een meisje uit mijn klas die bij naderhand hetzelfde bleek te denken als ik, en dat jaar ging beter, zelfs de rest was gewend geraakt aan dat ik altijd gestoord deed en dat als mijn mening werd gevraagd ik regelrecht zei wat ik er van vond, zelfs als het gevraagd werd door het populairste kind van de klas. toen moest ik naar de middelbare school, en alles begon overnieuw. ik had het geluk bij een groepje van 9 mensen in de klas (de hele klas bestond uit 30 mensen) te komen die allemaal bij elkaar op de basisschool hadden gezeten en die allemaal razend polulair waren. en er was niemand in de klas die op welke manier dan ook 'anders' was, allemaal wilden ze met die popigastjuhz omgaan en hun reet likken. toen ik aan kwam lopen met mijn eigen mening en niet de mening van die 9 dreigden ze mij in elkaar te gaan slaan ofzow. ik ging naar de mentrix, maar dat was een doos van 58 die er niets aan wou doen. mij reste zo min mogelijk met de klas om te gaan en als ze wat tegen me zeiden niets trug zeggen en ze dodelijk aan te kijken. in de eerste begin mijn muzieksmaak zich te ontwikkelen, en mijn kledingstijl veranderde van gewoon zo gestoord mogelijk (mijn lievelingstrui in groep 8 was een gifgroene trui met een hele grote vis met slagtanden er op waar onder stond 'catfisj', om een voorbeeld te geven van 'gestoord') naar een bepaalde mengeling van altow, punk und gothdingetjuhs. daarbij voelde ik me alsnog opgesloten, omdat ik met niemand kon praten behalve 1 meisje genaamd alexandra die ik nou al 7 jaar ken waarvan we 5 heel goed bevriend zijn, die op dat moment ongeveer hetzelfde meemaakte, en die ook naar het HWC (=onze school) was gegaan. het erge was dat zij - toen - een hele foute instelling had over depressiviteit en selfcutting, ze vond het leuk om op die manier anders te zijn dan de rest, en aangezien we zo'n beetje beste vriendinnen waren kreeg ik die instelling ook. pas na een halfjaar zag ik hoe verkeerd we bezig waren, en stopte er mee (voor zo ver dat lukte
![]() ..en als antwoord op je vraag: ja, ik kan/kon me niet uiten op de manier die ik wil, maar dat neemt geleidelijk af. |
![]() |
|
![]() |
Hier wou ik ook net een topic over openen
![]() Ik kan me dus echt helemaal niet uiten, ik krop alles een paar weken op, en dan moet alles er in een keer uit, als een emmertje zeg maar ![]() Meestal is dat bij m'n vriendje, dat ik moet huilen ofzo terwijl er op dat moment nix aan de hand is, en totaal niet kan vertellen waarom ik nou moet huilen. Ik kan ook nooit op de juiste woorden komen om te vertellen wat me dwarszit, en ben best bang dat mensen me niet serieus nemen, of me laten vallen ofzo. Niet leuk ![]()
|
![]() |
Hmm.. en ik heb dus ook sterk wisselende stemmingen, dat ik ineens heel verdrietig wordt, of juist heel vrolijk. Meestal is dat wanneer een goede vriendin die in de buurt is ook heel verdrietig is....
En ik heb ook periode van 'selfcutting' gehad, en soms doe ik het nog wel eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
That hides what cant be seen. Sure I show emotions, But not my deepest dreams. I open up and cry away, When something makes me sad. But when Im happy or content, The smile I wear shows Im glad. When butterflies fill my stomach, Youll see nervousness on my face. When my heart is filled with loneliness, My eyes will wander off into space. But these expressed emotions Dont show whats bottled up inside. Feelings of love and hate and courage, appreciation, stress and pride. I am a noisy person..but serious I can be This my friends know well. They know that they can trust me, And their secrets I wont tell. I tend to just sit and listen, And absorb everything thats going on. But there will be a day, I explode like an atomic bomb. I do not wish to change myself, For that is who I am. But if you listen when you get the chance, you may one day hear a very large BAM! That will just be me and my emotions, I have kept hidden for so long. My face is just the mask I wear, That hides whats really going on. ------------------ The magic of first love is our ignorance that it can never end [Dit bericht is aangepast door CemetarySlut (17-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() *sorry voor mn blije post* even iets serieuezeer: juist op zon forum: iedereen kent je naam..en juist iedereen ziet het...en dan kun je verwachten dat het op msn het er ook over gaat...
|
*herkenning*
Ik doe mij altijd voor alsof het prima met me gaat alsof ik een heel vrolijk en lief meisje ben dat een onbezorgd leventje leid. Dat gaat vanzelf, ik doe er niks meer voor. Nu begin ik het zelf eigenlijk best irritant van mezelf te vinden omdat ik mijn gevoelens heel moelijk kan uitten. Ik vind het heel moeilijk om iemand te vertellen waar ik mee zit of hoe ik me voel. Ik zet vanzelf een soort masker op van : vrolijk, het gaat goed met me, ik zit er niet mee. Maar ondertussen ben ik dan helemaal niet vrolijk gaat het absoluut niet goed met me en zit ik er heel erg mee. Ik vertelde vroeger nooit hoe ik me voelde en als iemand er dan toch om vroeg ging het altijd wel goed. Ik leefde langs mijn eigen leven heen. Ik werd wakker, ging naar school, liet over me heen lopen, deed alsof het me niet kon schelen, ging weer naar huis en leefde verder. Ik heb ik weet niet hoe lang elke avond liggen huilen en af en toe begon ik dat ook te doen waar anderen bij waren (vanaf groep 6 ongeveer) Maar die snapten er natuurlijk niks van omdat ik nooit wat vertelde en ik altijd deed alsof het goed met me ging. Daarom ook dacht iedereen dat ik me aanstelde, ik was een huilebalk, babyborn en jankekind en was overgevoellig en kon niks hebben. Als je weet wat ik eigenlijk meemaakte en voelde zou je het niet raar vinden dat ik er soms echt niet meer tegen kon (kan). Ongeveer een jaar geleden ontmoette ik een groepje mensen waar ik heel goed bevriend mee ben geraakt, ik heb ze dan ook wel een aantal dingen verteld, waar ik mee zat en wat ik heb meegemaakt. Maar omdat ik dat gewoon eigenlijk niet kan komt het er dan heel raar uit, alsof ik er niet mee zit... Het lukt me gewoon niet om mijn emoties te uitten, vertellen lukte me wel maar de rest niet. Daarom begonnen ze argwaan in me te krijgen en besloten ze om me maar niet meer te geloven. Ineens was ik volgens hun een leugenaar die allemaal problemen verzon om maar aandacht te krijgen. Maar dat is niet zo ![]() ![]()
|
ik kan me in het algemeen helemaal niet echt uiten .. zeker niet als het eropaan komt .. met een paar mensen kan ik wel een btje praten .. maar zeg nooit echt alles wat me dan dwars zit ..
||
Citaat:
Naar de buitenwereld deed ik alsof ik gewoon vroluk meisje was , maar van binnen voelde ik mu vet kut!!!!
||
Citaat:
Naar de buitenwereld deed ik alsof ik gewoon vroluk meisje was , maar van binnen voelde ik mu vet kut!!!!
||
Citaat:
![]()
|
vaak zie je wel hoe ik me voel, maar als er van die dingen zijn waar ik echt mee zit, laat ik niet snel m'n gevoelens blijken. Dat is denk ik maar goed ook want niet iedereen hoeft op zo'n moment te weten hoe ik me voel..
Wel heb ik een paar vrienden en vriendinnen waar ik zulke dingen mee kan bespreken en dat dan ook doe ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat heb ik heel erg.
![]() ![]() Ik kan gevoelens er wel uit schrijven en er zijn een paar mensen die dat mogen lezen. Nu komt er over een week een verhaal dat ik geschreven heb in de schoolkrant en er staat zo ontzettend veel in dat me onthult, dat ik bang ben. Maar ik doe het toch. En dan heb je Tamara. ![]()
|
![]() |
Het kan.
I am awake My mind is free I am creative I love myself My willpower is strong I give, not to receive I don't expect I accept I create my own situations I am cosmic I am the plan I am strong I am weak I want to grow I know I will I hide myself from no one I'm on my path I won't let my focus change Taking out the demons in my range ... To remind it.. Tamara (Vrij naar Erykah Badu) Sofie, ik hou van je en ik ben d'r. (f) > Mijn laatste post op Lifestyle. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *over op serieus/ontopic* nou, kben niet zo bekend dat iedereen mijn naam weet.. en niet iedereen leest het.. en je gevoelens moeten er tog uit, anders kan het niet, dan raak je helemaal van de kaart enzow.. dus liever hier dan in het echt, waar je iemand moet aankijken en weet tegen wie je praat. en tja, als later iemand op msn er over begint - ik ben heel goed in onderwerpen ontwijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erectie-/libidoproblemen vriend. OnderkofferMe | 36 | 23-03-2013 16:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitvoeren van de wet door politie ganralph | 43 | 15-01-2011 15:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik zou eigenlijk best wel anorexia ofzo willen hebben.... Tesswashere | 67 | 25-07-2004 08:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Visie op Judas AngelLena | 102 | 28-05-2004 20:59 | |
Psychologie |
het boeit me niet meer.... smilegirl | 25 | 22-11-2002 13:04 | |
Seksualiteit |
Hoe ga jij om met je partner in bed? White Dragon | 34 | 25-10-2002 12:18 |