Oud 17-05-2018, 19:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2018, 20:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Das pech reputatie weg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 17-05-2018, 20:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Het beïnvloedt je mentale gesteldheid dus ik vind het wel logisch dat dat niet als straight edge wordt gezien.

Maar goed, er zijn vast meerdere interpretaties van wat wel en niet straight edge is in omgang.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 10:21
Verwijderd
Ja ik snap het ook wel. Maar mijn kop koffie zou ik echt niet kunnen laten staan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 12:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het beïnvloedt je mentale gesteldheid
Ademhalen ook!

Nee ik snap heus wel dat het in het verlengde van drugs/verslavende middelen ligt; maar goed, ik heb straightedgers (al dan niet de vegan varianten) nooit echt begrepen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 13:34
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Het is natuurlijk ook 'nut dun' om te zeggen, maar ik vind het meestal onnozele moeimakers.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 13:51
BlikjeCola
BlikjeCola is offline
Cafeïne is eigenlijk een drug dus ik denk dat ik maar even naar de politie stap.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 14:12
Adviesopmaat
Adviesopmaat is offline
Neem pre-workout voor seks en je gaat als een raket
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 14:55
Verwijderd
Goede topic is dit geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 16:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
maar goed, ik heb straightedgers (al dan niet de vegan varianten) nooit echt begrepen.
Citaat:
Het is natuurlijk ook 'nut dun' om te zeggen, maar ik vind het meestal onnozele moeimakers.
Oh ik vind het juist wel sympathiek.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 17:08
Verwijderd
Ik ook.

Daarnaast ben ik het ook nog eens echt een tijdje geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 17:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oh ik vind het juist wel sympathiek.
Hoe kan als collectief specifieke dingen niet nuttigen, waarvan de ernst danwel noodzaak redelijk discutabel is (evenals eventuele gevolgen) nou "sympathiek" zijn?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 17:40
Verwijderd
Bij sXe gaat het erom dat je niet overgeeft aan vices en zelfcontrole behoudt. Ik zie daar geen probleem in. Batsen in een relatie is ook geen enkel probleem, ONS horen er daarentegen niet bij.
Het is ontstaan als tegenbeweging binnen de punkscene, omdat er zo ongelofelijk veel drugs gebruikt werd.

Ik vind het wel knap van ze En ik ben nog nooit een sXe'er tegengekomen die z'n gebruiken op mij over wilde dragen, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 17:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is ontstaan als tegenbeweging binnen de punkscene, omdat er zo ongelofelijk veel drugs gebruikt werd.
Is het juist geen blijk van zelfcontrole als je er wél verantwoordelijk mee om kan gaan? Natuurlijk kan je prima stellen dat iets niet voor jou is weggelegd (zo heb ikzelf ook geen enkele affiniteit en interesse in drugs), maar ik voel ook geen drang om me nu aan te sluiten bij een beweging die dat dan als een statement uitdraagt.

Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan groepsgedrag dus dat zal mijn begrip ook niet helpen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:02
Verwijderd
Aansluiten bij een beweging.... Heb je geen hekel aan jezelf omdat je net als de meerderheid van de Nederlanders een huis hebt dan? Je kan toch prima principes afkijken van een ander en daar iets mee doen vanuit je eigen individu?

En je kan wel een hekel hebben aan groepsgedrag (geheimpje; dat heb je niet, dat zeg je alleen maar), maar als je het zó extreem wil doorvoeren dan kan je niets meer doen wat een ander doet en dat betekent dat je doodgaat. Al die mensen die ademhalen, walgelijk gewoon.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik snap helemaal niets van wat je probeert te zeggen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 19:10
Verwijderd
Oh toen ik het was, kreeg ik het gevoel dat ik me juist moest verantwoorden voor waarom ik niet dronk en vlees at enzo. Best irritant dat.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 23:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja nu heb ik dus al de hele dag Minor Threat in mijn kop eh.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.