Oud 13-05-2018, 23:14
Mwr
Mwr is offline
Ik zie mij zelf als een lieve jongen, niet arrogant, toch ook wel gezellig, iemand die anderen helpt en qua uiterlijk toch wel iets boven het gemiddelde zit. Zoals iedereen wordt je weleens aangekeken door het andere geslacht, dit voel ik ook een soort van. En ik kan dan aan iemand toch wel een beetje zien of diegene mij ziet zitten. Los daarvan. Heb ik nu ongeveer een jaar, contact gehad met meisjes, ongeveer 4 geslaagde nummers ontvangen. Deze mensen ben ik dan ook in het echt tegengekomen op bijvoorbeeld een festival etc. Ik ben een toch wel rustige jongen maar houdt ook wel van feesten, en daar horen vrouwen dan ook bij. Maar op een of andere manier, verpest ik het altijd, tenminste dat gevoel heb ik, via social media. Ik ben zo bagger slecht in het communiceren via app enzo. Ik heb altijd het gevoel dat ik zo dom reageer, en achteraf denk ik dan van wat stuuur ik dan weer. Tips? Over hoe ik dit beter kan aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2018, 23:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
niet arrogant, (...) en qua uiterlijk toch wel iets boven het gemiddelde zit.
En ongeveer hier ben ik op je afgeknapt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 23:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe verloopt de communicatie nu? Ben je respectvol? Toon je interesse in de dames?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 23:48
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
En ongeveer hier ben ik op je afgeknapt
Zoals ik al aangaf haha. Hier kom ik waarschijnlijk arrogant over, ben ik totaaaal niet. Maar omdat ik toch even wil vermelden dat ik niet echt onzeker of iets ben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 23:50
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Hoe verloopt de communicatie nu? Ben je respectvol? Toon je interesse in de dames?
Ik vind het gwn lastig om te communiceren met dames, ookal snap ik niet waarom, ik ben denk ik van mij zelf een veetje terughoudend bij onbekende mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2018, 23:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zoals ik al aangaf haha. Hier kom ik waarschijnlijk arrogant over, ben ik totaaaal niet. Maar omdat ik toch even wil vermelden dat ik niet echt onzeker of iets ben.
Ik vind het persoonlijk niet prettig overkomen hoe je het hier presenteert. Onzekerheid heeft trouwens niks met "bovengemiddeld knap" te maken, er zijn fotomodellen die enorm onzeker zijn en mensen die door anderen als lelijk gezien worden met bakken zelfvertrouwen. Zeg dan gewoon dat je best zelfverzekerd ben. Of zeg dat je van jezelf vind dat je er wel goed uit ziet, juist doordat je die arrogantie ontkent denk ik "wat een arrogante jongen".

Zoals je zelf ook merk, de manier waarop je communiceert maakt een groot verschil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 00:00
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Ik vind het persoonlijk niet prettig overkomen hoe je het hier presenteert. Onzekerheid heeft trouwens niks met "bovengemiddeld knap" te maken, er zijn fotomodellen die enorm onzeker zijn en mensen die door anderen als lelijk gezien worden met bakken zelfvertrouwen. Zeg dan gewoon dat je best zelfverzekerd ben. Of zeg dat je van jezelf vind dat je er wel goed uit ziet, juist doordat je die arrogantie ontkent denk ik "wat een arrogante jongen".

Zoals je zelf ook merk, de manier waarop je communiceert maakt een groot verschil.
Haha ja.. dat is dus mijn manko, ik verwoord vaak dingen niet zoals ik het bedoel. Echt super vervelend, ik word af en toe gwn niet goed begrepen door mensen. Ik weet dit ook van mijn zelf en dat maakt mij dan weer wel onzeker. Wat ik probeerde te vermelden was dat ik niet onzeker ben over mijn uiterlijk, maar meer communicatief gezien.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 08:47
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Heb je een vriend die wel goed kan communiceren met meiden? Dan kun je vragen of die je helpt met wat je kan zeggen en hoe je het moet brengen. In ieder geval in het begin. En dan kun je daarna zoveel mogelijk irl afspreken.

Vroeger deed ik dat ook wel eens.. samen met vrienden bedenken wat ik kon sturen naar meisjes. Het hielp vaak wel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 11:35
Verwijderd
Citaat:
En ongeveer hier ben ik op je afgeknapt
Je snapt gewoon niet wat hij bedoelt.

Citaat:
Ik vind het persoonlijk niet prettig overkomen hoe je het hier presenteert. Onzekerheid heeft trouwens niks met "bovengemiddeld knap" te maken, er zijn fotomodellen die enorm onzeker zijn en mensen die door anderen als lelijk gezien worden met bakken zelfvertrouwen. Zeg dan gewoon dat je best zelfverzekerd ben. Of zeg dat je van jezelf vind dat je er wel goed uit ziet, juist doordat je die arrogantie ontkent denk ik "wat een arrogante jongen".

Zoals je zelf ook merk, de manier waarop je communiceert maakt een groot verschil.
Je snapt echt niet wat hij bedoelt, en dat is dus precies zijn issue. Verder vind ik dat je knetterdom op hem reageert, om eerlijk te zijn. Hoezo mag hij niet zeggen dat hij niet arrogant is en toch knap? Waarom een heel verhaal erbij over dat er veel knappe mensen zijn die onzeker zijn en lelijke mensen die zeker van zichzelf zijn. Wat schiet TS daar nou weer mee op.

TS, hoe ben je IRL? Kun je dan wel makkelijk communiceren? Hoe oud ben je?

Zou het kunnen zijn dat je nog niet de ware gevonden hebt?

Laten we eerlijk wezen, mannen appen nooit hetzelfde als vrouwen. Ik gebruik whatsapp ook voor wat simpele dingen. Sterker nog ik spreek heel vaak berichten in, omdat ik het niet kan typen.
Ik kan alleen diepzinnige gesprekken hebben met mensen die ik echt al jaaaaren ken, omdat we elkaar horen praten als we typen. Voor de rest ben ik ook echt veel leuker IRL. Dus ik spreek gewoon vaker af ipv appen.

En social media als instagram en facebook is maar nep, helemaal met de honderd filters die je over je foto's kan flikkeren.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 11:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je snapt gewoon niet wat hij bedoelt.


Je snapt echt niet wat hij bedoelt, en dat is dus precies zijn issue. Verder vind ik dat je knetterdom op hem reageert, om eerlijk te zijn. Hoezo mag hij niet zeggen dat hij niet arrogant is en toch knap? Waarom een heel verhaal erbij over dat er veel knappe mensen zijn die onzeker zijn en lelijke mensen die zeker van zichzelf zijn. Wat schiet TS daar nou weer mee op.
Ik geef eerlijk mijn mening over hoe hij op mij overkomt. En ik geef ook duidelijk aan dat dat mijn persoonlijke mening is Hij mag het best zeggen, maar ik vind het niet fijn overkomen.
Als hij wil aangeven dat hij zelfvertrouwen heeft dan zou hij imo beter kunnen zeggen dat hij zelfverzekerd is dan dat hij er bovengemiddeld goed uit ziet. (Want een goed uiterlijk en zelfvertrouwen gaan niet altijd samen.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Ik geef eerlijk mijn mening over hoe hij op mij overkomt. En ik geef ook duidelijk aan dat dat mijn persoonlijke mening is Hij mag het best zeggen, maar ik vind het niet fijn overkomen.
Als hij wil aangeven dat hij zelfvertrouwen heeft dan zou hij imo beter kunnen zeggen dat hij zelfverzekerd is dan dat hij er bovengemiddeld goed uit ziet. (Want een goed uiterlijk en zelfvertrouwen gaan niet altijd samen.)
Voor eerlijk mijn mening geven heb ik diverse keren een waarschuwing en diverse bans gehad. Waarom is die van jou wel okay? Ik vind het namelijk helemaal niet arrogant, ik vind jou arrogant dat je er arrogantie aan toe durft te dichten.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik geef eerlijk mijn mening over hoe hij op mij overkomt. En ik geef ook duidelijk aan dat dat mijn persoonlijke mening is Hij mag het best zeggen, maar ik vind het niet fijn overkomen.
Als hij wil aangeven dat hij zelfvertrouwen heeft dan zou hij imo beter kunnen zeggen dat hij zelfverzekerd is dan dat hij er bovengemiddeld goed uit ziet. (Want een goed uiterlijk en zelfvertrouwen gaan niet altijd samen.)
Je zegt dus precies wat TS al weet.

Dat jij hem niet fijn over vindt komen, GAAT DE HELE TOPIC OM.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 17:38
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Je snapt gewoon niet wat hij bedoelt.


Je snapt echt niet wat hij bedoelt, en dat is dus precies zijn issue. Verder vind ik dat je knetterdom op hem reageert, om eerlijk te zijn. Hoezo mag hij niet zeggen dat hij niet arrogant is en toch knap? Waarom een heel verhaal erbij over dat er veel knappe mensen zijn die onzeker zijn en lelijke mensen die zeker van zichzelf zijn. Wat schiet TS daar nou weer mee op.

TS, hoe ben je IRL? Kun je dan wel makkelijk communiceren? Hoe oud ben je?

Zou het kunnen zijn dat je nog niet de ware gevonden hebt?

Laten we eerlijk wezen, mannen appen nooit hetzelfde als vrouwen. Ik gebruik whatsapp ook voor wat simpele dingen. Sterker nog ik spreek heel vaak berichten in, omdat ik het niet kan typen.
Ik kan alleen diepzinnige gesprekken hebben met mensen die ik echt al jaaaaren ken, omdat we elkaar horen praten als we typen. Voor de rest ben ik ook echt veel leuker IRL. Dus ik spreek gewoon vaker af ipv appen.

En social media als instagram en facebook is maar nep, helemaal met de honderd filters die je over je foto's kan flikkeren.
Hoe ben ik IRL? Ik vind het een beetje lastig om hier op te antwoorden, want het verschilt ook per periode/met welke vrienden ik ben. Ik ben net als iedereen meer op me gemak bij de een dan bij de ander. Ik ben niet echt een heel makkelijke prater, ik kan mij niet zo maar mengen in gesprekken etc. Vind ik nog wel eens lastig. Ik zit ook een beetje tussen bepaalde vriendengroepen in. De ene groep is wat rustiger, de ander gaat meer uit, drinkt meer enzo.

Of ik makkelijk kan communiceren? Verschilt ook, als ik niet lekker in mijn vel zit, of mij niet op mijn gemak voel, heb ik het gevoel dat ik niet makkelijk communiceer.

Ik heb zeker nog niet de ware ontmoet. Zoals ik al heb aangegeven, heb ik wel het gevoel dat ik best vaak aangekeken wordt, hoeft natuurlijk niet positief te zijn maar alsnog. Ook als ik uit ga of op een festival sta, heb ik altijd wel contact met meisjes, soms komen ze zelf om mij af. Maar dit zijn dan vaak niet de meisjes die ik zelf aantrek.

Even tussendoor, ik heb nog een seks gehad, ben 18 jaar, laatste vriendin was op mijn 12e. Heel veel jongens zoenen ook met meisjes in de club, terwijl ze dezen dan niet eens heel aantrekkelijk vinden. Ik kan dat gwn niet, ik heb echt het gevoel dat ik diegene wel aantrekkelijk moet vinden. Zoveel mensne schuren ook en shit. Is ook iets, vind ik niks aan, en het voelt eerder alsof ik een meisje dan aan het misbruiken ben. pfoe dat was het haha
Met citaat reageren
Oud 14-05-2018, 23:06
S.ixxx
S.ixxx is offline
Ehm gewoon niet zo zelfingenomen doen das dat haten meiden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 08:54
Verwijderd
Ik vind hem helemaal niet zelfingenomen overkomen eigenlijk. Sowieso dat hij hier post omdat hij doorheeft dat hij ergens mee zit/tegenaan loopt is juist een teken van het tegenovergestelde.

Daarnaast, in mijn ervaring vinden veel vrouwen (en mannen) zelfverzekerde personen juist aantrekkelijk. Nu is zelfverzekerd niet hetzelfde als zelfingenomen of arrogant, maar het zit natuurlijk wel in dezelfde hoek.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 08:57
Verwijderd
Mwr, ik kan je niet veel meer advies geven dan "oefenen". Gewoon veel met vrouwen/meisjes praten zonder er iets van te verwachten of manisch in de gaten te houden hoe ze precies reageren, dan wordt het vanzelf gemakkelijk. Via apps en zo komen dingen soms anders over als in het echt, dat is nu eenmaal zo, probeer er een beetje rekening mee te houden maar tegelijkertijd, maak je er niet te druk om.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 09:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
En digitale communicatie is ook volstrekt anders dan real life. Als digitaal niet zo je ding is, of als je niet echt 'mee' kunt met de huidige mores (of dat bewust niet wíl, wat zelfs beter is), beperk dat digitale stuk dan en speel het spel voornamelijk real life.

Toen ik nog naarstig op zoek was naar een jonge deerne aan mijn zijde, heb ik ook een poosje op Paiq gezeten (en wat dies meer zij). Terwijl ik toch heus ook geen zelfingenomen rotzak ben -maar ook zeker niet onzeker- liepen al die chats uit op een drama. Ik sloot to-taal niet aan bij de dames met wie ik heb gechat, niet qua taligheid, niet qua snelheid, niet qua humor, niet qua interesses, etcetera. Tsja. Ik heb dit nooit echt bij mezelf gezocht maar het lekker geparkeerd als beperkingen van die ander. En uiteindelijk eind goed al goed. Dus geef het tijd, er komen genoeg mooie/interessante mensen op je pad met wie het wél smooth zal gaan en je veel meer op één lijn zit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 10:35
Verwijderd
Ik heb die ervaring ook bij die apps. Het is of "Hoi! Neuken?" of het leidt tot een gesprek wat ik niet kan volhouden, maar als het "Hoi! Neuken?" wordt en daar komt vervolg bij dan blijft het eigenlijk nooit bij één date
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2018, 17:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Daarnaast, in mijn ervaring vinden veel vrouwen (en mannen) zelfverzekerde personen juist aantrekkelijk. Nu is zelfverzekerd niet hetzelfde als zelfingenomen of arrogant, maar het zit natuurlijk wel in dezelfde hoek.
Dit is 100% waar. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat meisjes zeiden dat ik te zelfverzekerd en arrogant was en dat ze later verliefd op mij werden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 17:37
Verwijderd
Citaat:
En ongeveer hier ben ik op je afgeknapt
Heel eerlijk vind ik dat ze gelijk heeft.
Als je niet arrogant over wil komen, waarom schrijf je dan een stukje waarin precies duidelijk wordt wat jij bedoelt met "arrogant" zonder dat je het zelf opmerkt.

Wat de hele vraag verder betreft: Meiden knappen af op arrogantie. Ten tweede is communiceren via w-app enzo vrij afstandelijk. Zijn er geen aardige meiden in jou buurt die je leuk lijken? Telefoon-relaties zijn 99,99% een flop en het wordt bijna nooit iets .

Xx

Laatst gewijzigd op 22-05-2018 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe ben ik IRL? Ik vind het een beetje lastig om hier op te antwoorden, want het verschilt ook per periode/met welke vrienden ik ben. Ik ben net als iedereen meer op me gemak bij de een dan bij de ander. Ik ben niet echt een heel makkelijke prater, ik kan mij niet zo maar mengen in gesprekken etc. Vind ik nog wel eens lastig. Ik zit ook een beetje tussen bepaalde vriendengroepen in. De ene groep is wat rustiger, de ander gaat meer uit, drinkt meer enzo.

Of ik makkelijk kan communiceren? Verschilt ook, als ik niet lekker in mijn vel zit, of mij niet op mijn gemak voel, heb ik het gevoel dat ik niet makkelijk communiceer.

Ik heb zeker nog niet de ware ontmoet. Zoals ik al heb aangegeven, heb ik wel het gevoel dat ik best vaak aangekeken wordt, hoeft natuurlijk niet positief te zijn maar alsnog. Ook als ik uit ga of op een festival sta, heb ik altijd wel contact met meisjes, soms komen ze zelf om mij af. Maar dit zijn dan vaak niet de meisjes die ik zelf aantrek.

Even tussendoor, ik heb nog een seks gehad, ben 18 jaar, laatste vriendin was op mijn 12e. Heel veel jongens zoenen ook met meisjes in de club, terwijl ze dezen dan niet eens heel aantrekkelijk vinden. Ik kan dat gwn niet, ik heb echt het gevoel dat ik diegene wel aantrekkelijk moet vinden. Zoveel mensne schuren ook en shit. Is ook iets, vind ik niks aan, en het voelt eerder alsof ik een meisje dan aan het misbruiken ben. pfoe dat was het haha
Op mij kom je gewoon over als een knappe jongen, soms een beetje stil, maar wel een heel goed hart. Hangt denk ik ook af in wat voor groep je bevindt, als ik in een groep zit waar echt niemand streetwise is ofzo of gewoon dom lullen heb ik ook niet echt iets te vertellen om met die lui mee te gaan en dan krijg ik vaak te horen dat ik arrogant ben.

Op mij kom je totaal niet arrogant over, op mij kom je gewoon chill over. Verder is het totaal niet vreemd of zelfingenomen om jezelf knap te vinden, je merkt ook dat mensen naar je kijken, dus ik denk dat dit gewoon waar is. Ik denk dat de wereld wel wat meer knappe, lieve en echte mannen nodig heeft. Ik zou je iig regelen denk ik.

Ik denk dat het echt nog wel komt allemaal. Dat je nog geen seks hebt gehad, maakt ook allemaal niks uit. Als ik terugkijk op mijn achttiende heb ik zóveel meegemaakt en geleerd.
Zoals mijn vriendjes hierboven zeggen; gewoon oefenen met kletsen met vrouwen, als je graag een relatie wil met iemand met wie het echt klikt, dan duurt dat gewoon ff, het is belangrijk dat je lekker jezelf blijft en lekker bij jezelf blijft.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Heel eerlijk vind ik dat ze gelijk heeft.
Als je niet arrogant over wil komen, waarom schrijf je dan een stukje waarin precies duidelijk wordt wat jij bedoelt met "arrogant" zonder dat je het zelf opmerkt. Alle "haatreacties" op deze comment vind ik overbodig. Het is een topic waarin hij vraagt om advies en iemands mening, dus hij kan goede -en minder goede dingen verwachten.

Wat de hele vraag verder betreft: Meiden knappen af op arrogantie. Ten tweede is communiceren via w-app enzo vrij afstandelijk. Zijn er geen aardige meiden in jou buurt die je leuk lijken? Telefoon-relaties zijn 99,99% een flop en het wordt bijna nooit iets .

MIJN mening. Even duidelijk, voor alle haters onder ons

Xx
Haatreacties? Moet niet gekker worden, wij zijn het niet eens met iemand en ineens zijn het haatreacties?

Ga lekker jezelf tegenspreken joh.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Heel eerlijk vind ik dat ze gelijk heeft.
Als je niet arrogant over wil komen, waarom schrijf je dan een stukje waarin precies duidelijk wordt wat jij bedoelt met "arrogant" zonder dat je het zelf opmerkt. Alle "haatreacties" op deze comment vind ik overbodig. Het is een topic waarin hij vraagt om advies en iemands mening, dus hij kan goede -en minder goede dingen verwachten.
Ook jij kan niet begrijpend lezen.

Citaat:
Wat de hele vraag verder betreft: Meiden knappen af op arrogantie. Ten tweede is communiceren via w-app enzo vrij afstandelijk. Zijn er geen aardige meiden in jou buurt die je leuk lijken? Telefoon-relaties zijn 99,99% een flop en het wordt bijna nooit iets .
Vrouwen knappen helemaal niet af op arrogantie. Arrogantie trekt juist vrouwen aan.

Citaat:
MIJN mening. Even duidelijk, voor alle haters onder ons
Je mening is fout en als mensen het niet met je eens zijn, zijn het niet opeens haters, snotneus.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 21:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Mijn exen zeiden ook altijd in het begin dat ik te arrogant was en dat ze daar niet van hielden. Maar feitelijk zochten ze juist steeds meer aandacht van me en uiteindelijk kregen we dan een relatie. Dus ik denk dat vrouwen meer van arrogante mannen houden dan ze zelf willen toegeven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 21:21
Verwijderd
Mwoah arrogantie zou ik het niet willen noemen. Ik val wel op zelfverzekerde mannen. Sommige mensen vinden die mannen arrogant. Verder heb ik vrienden die zeer zelfverzekerd zijn en ook arrogant genoemd worden, maar ik vind hen dus niet arrogant, eerder betrouwbaar, direct en recht voor de raap. Ik zie de mannen gewoon het liefste zo.

Mannen die heel erg blaten en zich beter voordoen dan ze werkelijk zijn vind ik arrogant. Binnen tien minuten ben ik dan wel verveeld, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2018, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind arrogantie niet aantrekkelijk. Die jongen is dan al zo vol van zichzelf, die heeft helemaal geen plek voor een vriendin, denk ik dan.

Het is niet dat die ene zin nu schreeuwt dat TS arrogant is, maar het deed me direct denken aan een zelfde soort uitspraak in een eerder topic van TS en daardoor vroeg ik me wel af "Is dit hoe je je wil presenteren?". Wat wil je overbrengen met je verhaal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-05-2018, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Mwoah arrogantie zou ik het niet willen noemen. Ik val wel op zelfverzekerde mannen. Sommige mensen vinden die mannen arrogant. Verder heb ik vrienden die zeer zelfverzekerd zijn en ook arrogant genoemd worden, maar ik vind hen dus niet arrogant, eerder betrouwbaar, direct en recht voor de raap. Ik zie de mannen gewoon het liefste zo.

Mannen die heel erg blaten en zich beter voordoen dan ze werkelijk zijn vind ik arrogant. Binnen tien minuten ben ik dan wel verveeld, hoor.
Ik noem het arrogantie maar ik bedoel "ernstig zelfverzekerd", aangezien de helft hierboven de twee termen nogal verwart dacht ik; ik gebruik hun taal wel ff.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind arrogantie niet aantrekkelijk. Die jongen is dan al zo vol van zichzelf, die heeft helemaal geen plek voor een vriendin, denk ik dan.

Het is niet dat die ene zin nu schreeuwt dat TS arrogant is, maar het deed me direct denken aan een zelfde soort uitspraak in een eerder topic van TS en daardoor vroeg ik me wel af "Is dit hoe je je wil presenteren?". Wat wil je overbrengen met je verhaal?
Welke post en welke topic?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 07:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welke post en welke topic?
Mijn excuses, ik had hem en een andere gebruiker door de war gehaald.
Ik moest denken aan dit topic: https://forum.scholieren.com/showthr...t#post34468903

Hoe dan ook, zo'n schrijfstijl die zo zelfingenomen overkomt vind ik persoonlijk een afknapper. Misschien dat anderen het juist wel weer aantrekkelijk vinden, mijn wil is geen wet, maar ik denk dat het goed is om je er bewust van te zijn dat lang niet iedereen daar op zit te wachten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 08:46
Verwijderd
Volgens mij gaat het vooral erom dat hij zichzelf "niet arrogant" noemt. Daar vallen sommigen over. En dat snap ik ergens nog best, het zijn van die dingen die je lastig over jezelf kan zeggen omdat het iets is dat vooral door anderen kan worden beoordeeld. Tegelijkertijd komt het op mij totaal niet over alsof vermeende arrogantie het probleem van TS is. Voor zover er al een probleem is.

Het komt wellicht een beetje over als iemand die zegt "ik ben geen racist". Op het moment dat iemand dat zegt weet je bijna zeker dat er een belachelijk racistische mening gaat volgen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 09:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat ja
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 12:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
MIJN mening. Even duidelijk, voor alle haters onder ons
Haters? Iemand die het niet met je eens is en dat op tafel legt is geen "hater".

Als je wilt dat mensen met het IQ hoger dan de schoenmaat je serieus nemen, stop je met dit soort opmerkingen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 13:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind de toon hier in het topic ook niet bijzonder vriendelijk...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2018, 22:21
Verwijderd
We zijn niet conflictvermijdend
Met citaat reageren
Oud 17-05-2018, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de toon hier in het topic ook niet bijzonder vriendelijk...
Inderdaad, op basis van één post zeggen dat je op iemand bent afgeknapt is niet echt aardig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2018, 22:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Joh, ik knap af op mensen op basis van hun neus. Volgens mij mag je altijd afknappen op iemand, en mogen dat best kleine dingen zijn.

Verder vond ik TS niet per se arrogant. Gewoon een vrij normale jongen die het in 't echt kennelijk beter doet dan online. Dat kan, en mijn advies zou dan zijn om vooral in het echt contact te maken. Al helemaal omdat-ie kennelijk wel kan aanvoelen wanneer iemand interesse heeft, en dus hopelijk weinig/geen ongewenste avances maakt.

@Mwr: lukt het je wel om met jongens te praten online? En weet je zelf waarom 't je vaak niet lukt om over te brengen wat je bedoelt?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2018, 23:08
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Joh, ik knap af op mensen op basis van hun neus. Volgens mij mag je altijd afknappen op iemand, en mogen dat best kleine dingen zijn.

Verder vond ik TS niet per se arrogant. Gewoon een vrij normale jongen die het in 't echt kennelijk beter doet dan online. Dat kan, en mijn advies zou dan zijn om vooral in het echt contact te maken. Al helemaal omdat-ie kennelijk wel kan aanvoelen wanneer iemand interesse heeft, en dus hopelijk weinig/geen ongewenste avances maakt.

@Mwr: lukt het je wel om met jongens te praten online? En weet je zelf waarom 't je vaak niet lukt om over te brengen wat je bedoelt?
Met jongens online gaat een stuk makkelijker, omdat je dan natuurlijk wat meer over jongens dingen kan praten. Games, voetbal enz.

Het is niet persee vaak, maar af en toe. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, zal wel gwn iets zijn wat in mij zit, ik heb het zelf niet altijd door. Ik merk het soms ook wel eens bij mijn ouders en zus, het zit gwn in de famillie denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 00:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom zoek je dan niet een paar meisjes die ook van games en voetbal houden?

Ik word ook regelmatig verkeerd begrepen, en dat ligt dan vaak aan mij. Meestal heeft dat te maken met mijn emotionele communicatie. Ik heb niet zo veel gevoelens, en als ik ze heb registreer ik ze regelmatig niet. Maar ze zijn er natuurlijk wel, ook als ik ze niet opmerk. Dus soms praat ik vanuit een gevoel, zonder dat ik het doorheb, en daardoor zeg ik soms dingen onhandig. Bijvoorbeeld: objectief proberen te beargumenteren waarom iets onveilig is, in plaats van gewoon te zeggen 'daar durf ik niet op te vertrouwen'.

Andersom gebeurt 't ook wel dat iemand een emotie communiceert, en dat ik die niet doorheb. Vroeger ging ik daardoor vaak met mensen in discussie over hun gevoel. Dan wil je steun/advies bieden maar iemand voelt zich alleen maar aangevallen. Werkt totaal niet.

Voor mij helpt het om te praten met mensen die geïnvesteerd zijn in ons communicatieproces, en dus samen willen uitzoeken waar de eventuele knik in de kabel zit. Dus: mensen die jou aardig vinden, en waar je veel gemeen mee hebt. Daarnaast veel zelfreflectie, veel oefenen met feedback accepteren, en misschien kijken of je niet iets van autisme hebt. Leren om vaker vanuit mezelf te praten heeft mij ook geholpen. Je belevingswereld delen, nadenken over waar je voor staat, vragen stellen aan de ander. En tot slot zweert mijn vriend bij dit boek. Ik heb 'm zelf niet gelezen maar gebruik wel bepaalde concepten eruit, heb er best wat aan gehad.

Als je je communicatie wilt verbeteren zou je die 'ns kunnen lezen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 00:11
Mwr
Mwr is offline
Ja kan ik proberen, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 00:18
Mwr
Mwr is offline
Ik voeg nog even iets toe zou fijn vinden als jullie je mening hier over kunnen geven.

Op koningsdag heb ik wel een leuk meisje leren kennen, zat bij ons in de bus op de weg naar de plek. Ze had een vriend wat ik eerst niet wist, later wel, op het festival kwam ik daar achter. Wat ik hoorde was... toen ze met een vriendin praten zei haar vriendin tegen haar: hij is wel leuk, maar je hebt een vriend he!! Ze vond me dus zeker wel intressant, heb wel aardig contact met haar gehad op die dag, veel aanrakingen etc. Maar niet gezoend of wat dan ook. Net voor het festival had ik haar snap al gevraagd/geadd. Nu snap ik wel gwn met haar sinds koningsdag, als we dan even actief tegen elkaar praten of snappen, stuurt ze heel random een snap met haar vriend met "fav couple" bijvoorbeeld. Heel random tussendoor. Wat betekent dit denk jullie? Wilt ze me jaloers maken ofso of wat probeert ze? Deze snaps zijn dan moment opnames die ze denk ik alleen naar mij stuurt. Mening?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 10:55
Verwijderd
Ze wil je duidelijk maken dat ze een vriend heeft dus dat je niet te veel moet verwachten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 13:26
Verwijderd
Ja, ze zat aan de XTC, had ze in de bus al genomen, want ze was bang dat ze betrapt zou worden bij de security. Toen stond jij daar, al dan niet aan de XTC, met je fijne uiterlijk. Haar vriend was waarschijnlijk niet op het festival, maar nu wil ze je duidelijk maken dat je heel leuk bent, maar dat ze een vriend heeft, dus dat je er niks van moet verwachten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 17:50
Mwr
Mwr is offline
Oke laten gaan dus?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 17:50
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Ja, ze zat aan de XTC, had ze in de bus al genomen, want ze was bang dat ze betrapt zou worden bij de security. Toen stond jij daar, al dan niet aan de XTC, met je fijne uiterlijk. Haar vriend was waarschijnlijk niet op het festival, maar nu wil ze je duidelijk maken dat je heel leuk bent, maar dat ze een vriend heeft, dus dat je er niks van moet verwachten.
Dat XTC klopt niet helemaal hahahaha, voorderest voila
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 17:55
Verwijderd
was ook een beetje humoristisch bedoeld.

Maar dit is het dus wel... ze heeft een relatie en dat wil ze blijven duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 18:12
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
was ook een beetje humoristisch bedoeld.

Maar dit is het dus wel... ze heeft een relatie en dat wil ze blijven duidelijk maken.
Hahaha begreep ik wel , dan stoppen we er gwn mee, bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 13:39
ProstaatPiraat
ProstaatPiraat is offline
Citaat:
En ongeveer hier ben ik op je afgeknapt
Ik denk niet dat je dat als forumbaas kan zeggen tegen iemand die eigenlijk heel duidelijk om hulp vraagt. valt me weer tegen dit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48
De Kantine Wat kan jou dag goed verpesten?
Verwijderd
66 07-02-2006 19:53
Psychologie mijn (vroegere) beste vriendin heeft iets helemaal voor me verpest
cltcl
5 05-06-2002 17:37
Verhalen & Gedichten Voorgoed verpest?
HipHopSter
1 20-01-2002 01:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.