Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 12:07
cltcl
cltcl is offline
Tja ik ben dus hartstikke goede vriendinnen met iemand die bij me in de klas zit. We gaan ook maandag op werkweek en ze had me beloofd om bij mij op de kamer en bij mij in de groep te gaan (we hebben groepen voor de speurtochten enzo) en omdat een andere vriendin van haar naar een andere groep is gegaan en naar een andere kamer gaat zij gelijk mee zonder te vragen wat ik ervan zou vinden of dat ik het erg vond. Volgens mij heeft ze geeneens eraan gedacht van wat ik ervan vond. Normaal zou ik het minder erg vinden maar daarmee heeft ze dus nu al mijn hele werkweek verpest. Want ik zou bij haar gaan maar zij zat toen al bij een groepje kinderen (die ik niet aardig vind en zij wel) en nu kan ik dus niet meer bij iemand anders en ik mag ook niet bij haar (van de kinderen waar ze nu zit) Maar daardoor heb ik dus helemaal geen zin meer in de werkweek(waar ik eerst hartstikke naar uitkeek) en het maakt haar niets uit.
__________________
hmpf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 12:14
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
het is een ontzettend flauwe en hele vervelende en ook wel enigzins egoistische daad van je vriendin. Maarrrrrr....Kom op joh! Het kan alsnog een leuke werkweek worden! Kun je met andere kinderen uit je klas dan echt niet opschieten. Probeer er toch wat van te maken. Je werkweek hoeft niet bij voorbaat helemaal mislukt of verknalt te zijn. Dan denk je wel erg zwart/wit.
Er is ook nog een middenweg. probeer aansluiting te zoeken bij andere kinderen en vraag of je bij hen in de groep kan.

Wat ik ook zou doen, is met je vriendin gaan praten. Dat je het helemaal niet leuk vind hoe ze doet en gedaan heeft. DAn kun je haar ook nog vragen of ze haar beslissing ongedaan wilt maken, omdat je er zoveel last van hebt, en het nu niet meer zo ziet zitten om op werkweek te gaan.
Probeer het maar te bespreken en ziet ze dat niet zitten; dan zul je toch echt een alternatief moeten verzinnen waardoor je werkkweek toch weer leuk word.

sterkte en suc6

liefs Snow
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:19
cltcl
cltcl is offline
Citaat:
Snow White schreef:
Kun je met andere kinderen uit je klas dan echt niet opschieten. Probeer er toch wat van te maken. Je werkweek hoeft niet bij voorbaat helemaal mislukt of verknalt te zijn.

ik was in die ene groep gegaan zodat ik bij haar in de groep zat toen maakte het me ook niets uit bij wie ik zat want ik zat bij haar in de groep. toen was ze mijn beste vriendin maar ik kan nu bij geen enkele andere groep.
__________________
hmpf
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:32
cltcl
cltcl is offline
en als ik met haar probeer te praten draait ze zich om of doet ze alsof ze niets hoort
__________________
hmpf
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:38
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Citaat:
scorpio1989 schreef:
en als ik met haar probeer te praten draait ze zich om of doet ze alsof ze niets hoort
Tja, dan weet ik ook niet zo goed wat je zou kunnen doen! sorry!
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:37
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
joh ze is niet de enige op de wereld!
je hebt toch wel meer vriendinnnen ?
ze heeft blijkbaar lak aan je gehad, dan moet jij dat nu aan haar hebben.

kom op he!
maak er gewoon een leuke werkweek van en laat je niet op je kop zitten.
(flik gewoon ook een keertje zoiets lulligs bij haar, voelt ze dat ook es gelijk!)

veel liefs en succes my baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
Faerie
14 06-02-2005 19:14
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.