Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 12:07
cltcl
cltcl is offline
Tja ik ben dus hartstikke goede vriendinnen met iemand die bij me in de klas zit. We gaan ook maandag op werkweek en ze had me beloofd om bij mij op de kamer en bij mij in de groep te gaan (we hebben groepen voor de speurtochten enzo) en omdat een andere vriendin van haar naar een andere groep is gegaan en naar een andere kamer gaat zij gelijk mee zonder te vragen wat ik ervan zou vinden of dat ik het erg vond. Volgens mij heeft ze geeneens eraan gedacht van wat ik ervan vond. Normaal zou ik het minder erg vinden maar daarmee heeft ze dus nu al mijn hele werkweek verpest. Want ik zou bij haar gaan maar zij zat toen al bij een groepje kinderen (die ik niet aardig vind en zij wel) en nu kan ik dus niet meer bij iemand anders en ik mag ook niet bij haar (van de kinderen waar ze nu zit) Maar daardoor heb ik dus helemaal geen zin meer in de werkweek(waar ik eerst hartstikke naar uitkeek) en het maakt haar niets uit.
__________________
hmpf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 12:14
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
het is een ontzettend flauwe en hele vervelende en ook wel enigzins egoistische daad van je vriendin. Maarrrrrr....Kom op joh! Het kan alsnog een leuke werkweek worden! Kun je met andere kinderen uit je klas dan echt niet opschieten. Probeer er toch wat van te maken. Je werkweek hoeft niet bij voorbaat helemaal mislukt of verknalt te zijn. Dan denk je wel erg zwart/wit.
Er is ook nog een middenweg. probeer aansluiting te zoeken bij andere kinderen en vraag of je bij hen in de groep kan.