Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 17:14
maybi_milja
maybi_milja is offline
Ik heb een vraag...of probleem...iig zit ik ermee:

Ik heb sinds twee jaar een hele lieve vriend...we hebben een heel gelukkige relatie en ik houd echt van hem..

Een jaar geleden heb ik een meisje leren kennen..ik vond haar meteen super aardig, en op een gegeven moment merkte ik dat ik haar heel erg miste als ze weg was..
we kwamen er achter dat we verliefd waren op elkaar..of zoiets..ik was nog nooit verliefd op een meisje, wist helemaal niet dat ik dat kon..zegmaar...

we hebben ook gezoend, dus ja, ik ben vreemdgegaan, maar voor mij voelde het niet zo. Het was iets totaal anders dan met mijn vriend, helemaal geen concurrentie ofzo, zou het nooit kunnen zijn omdat het gewoon heel anders was...het veranderde ook niets aan mijn gevoelens voor mijn vriend..

Nu merk ik dat ik steeds meer en vaker naar vrouwen kijk, en ze ook verdomd sexy vind...ik heb geprobeerd er een beetje met mijn vriend over te praten, maar hij snapt het niet...hij zegt dat ik, als ik dat uit wil proberen, best wel eens sex mag hebben met een vrouw, maar dat hij ook wel een keer mee wil doen....

maar...ik weet niet...het lijkt me heel spannend enzo, maar ik ben ook een beetje bang dat ik verliefd zou worden op een vrouw...terwijl ik echt met mijn vriend oud wil worden..

ik weet het allemaal niet...ik heb het ook nog nooit meegemaakt..


Wat ik wil vragen is of er vrouwen zijn hier die zoiets kennen...ik hoef geen mensen die zeggen dat het super verkeerd is of dat het vreemdgaan is ofzo, daar heb ik namelijk helemaal nix aan...

ik hoop...dat ik niet de enige ben met zulke ambigue gevoelens..

ps: ik ben 21 jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 17:24
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dus je bent bi en je vriend begrijpt het ook nog eens niet. Verwarrend is het natuurlijk wel, om van de een te houden, en op de ander verliefd te zijn, tegelijkertijd. Gelukkig hoef je van je vriend niet te kiezen. Maar het meisje waar je verliefd op bent, en dat verliefd is op jou, kan zij het aan dat ze nooit jouw nummer 1 zal kunnen zijn, omdat je al een relatie hebt en hem niet kwijt wilt? En is dat eerlijk tegenover haar?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:31
maybi_milja
maybi_milja is offline
we zijn niet (meer verliefd)...dat wil zeggen...ik heb haar tamelijk snel laten weten dat ik voor mijn vriend kies, dat ik met hem wil leven....

dus nu zijn we vriendinnen...en help ik haar er soms bij een leuke vriendin te vinden... Dat gaat echt wel heel goed..

maar dat neemt niet weg dat ik steeds vaker naar vrouwen omkijk en denk: goh, zou ze vrouwen ook leuk vinden?

ja, het is allemaal een beetje verwarrend..en ik weet dus ook niet of ik bi ben of het gewoon allemaal reuze spannend vind..daarom denk ik soms ook dat ik het gewoon eens uit moet proberen...sex mag van mijn vriend...

Ik vind vrouwen soms gewoon zo verdomd sexy...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:38
Verwijderd
Mja, ik denk dat, als je echt met je vriend oud wilt worden, je beter helemaal voor hem kunt kiezen. En dan kun je natuurlijk best naar meisjes kijken, maar als je bang bent om verliefd te worden op een ander, zou ik niet daadwerkelijk iets met die meisjes dóen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:42
maybi_milja
maybi_milja is offline
weet je...ik vind het ook gewoon zo vreemd dat ik niet eerder gemerkt heb dat ik vrouwen ook leuk vind...maargoed...misschien is dat ook wel normaal..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:47
Verwijderd
Tja, of je hebt het al die tijd onbewust onderdrukt, of je praat het jezelf op dit moment aan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:50
maybi_milja
maybi_milja is offline
ja...da's dus nu een beetje de issue....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:52
maybi_milja
maybi_milja is offline
en ik wil er ook geen zeik-zeur-verhaal van maken...het is gewoon meer dat ik het wel relaxed zou vinden eens met vrouwen te kunnen praten die zoiets ook hebben gehad..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 17:52
Verwijderd
Okee, dan komt het denk ik gewoon op de tijd aan. Als je over een paar jaar nog stééds opgewonden wordt van meisjes, dan denk ik dat je het je niet aanpraat.
Hoe voelt het eigenlijk? Denk je echt, oh man, ik wil NU seks met haar, of is het meer zoiets als, dat meisje is echt bloedmooi? Dat laatste hoeft namelijk niet te betekenen dat je daadwerkelijk op vrouwen valt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:03
maybi_milja
maybi_milja is offline
Nou, opgewonden...weet niet, maar ik wordt ook niet echt 'opgewonden' als er een man langsloopt...dus uhm..maar wel zo dat ik denk dat ik best eens met haar zou willen zoenen...of van die vlinders die je krijgt als er een hele mooie man langsloopt, maar die je dan niet kent, dus geen verliefdheidsvlindes...ik weet het niet precies...

vind het wel een spannend idee met een meisje te zoenen....zou het ook gewoon leuk vinden een keer naar een vrouwen-feestje te gaan..

en misschien speelt het ook wel een beetje mee dat ik het me ook wel lekker 'tegen-iedereen-aanschoppen' lijkt om met een meisje wat te hebben...ja beetje suf natuurlijk...maargoed...vind beetje provoceren ook wel leuk..

Kun je het ook gewoon leuk vinden iets met een meisje te doen zonder bi/lesbisch te zijn???

naja...weet ik veel...maar zo voelt het dus een beetje....snap je?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:07
maybi_milja
maybi_milja is offline
(wat betekent dat hoofdje op het mapje?)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:13
Verwijderd
Mapje?

En tja, kijk... *denkt even na* Ik word ook niet opgewonden van willekeurige voorbijgangers. Er zijn echter wel situaties waarin ik puur van de nabijheid van een bepaalde jongen zin kan krijgen in seks met hem (en dan hoeft hij daar dus nog niets voor te doen). Ik heb dat nooit met een meisje, dus durf ik te stellen dat ik hetero ben. Maar heb jij dat dan wel met meisjes, of heb je dat ook niet met jongens?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:18
maybi_milja
maybi_milja is offline
wel met beide...mischien meer met meisjes omdat ik voor de seks met mannen mijn vriend heb....

het is ook een beetje het gevoel zin te hebben met haar te flirten, beetje oogcontact zoeken etc...ja wel zoals je dat ook wel met jongens hebt...stiekem kijken enzo..

en ik heb ook wel dat ik als ik twee vrouwen zie zoenen, dat ik dat ook wel wil...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:26
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 19:07 :
(wat betekent dat hoofdje op het mapje?)
Dat betekent dat jij actief bent in het topic, wat best logisch is aangezien je het zelf hebt gestart. Als je op andere topics zult reageren, verschijnt er ook een hoofdje op die mapjes.

Ik denk dat als jij het leuk vindt en er opgewonden van raakt om met een meisje te zoenen of haar te bekijken, dat dit niet meteen hoeft te betekenen dat je biseksueel bent. Misschien dat, wanneer jij je er klaar voor voelt, je het eens kunt proberen om met een vrouw naar bed te gaan. Als dit je bevalt en je werd wel degelijk opgewonden van haar, denk ik dat je jezelf biseksueel kunt noemen. Maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat je met een meisje een relatie hoeft te hebben, je kunt best oud worden met je huidige vriend als jullie het beiden accepteren.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:28
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 03-07-2005 @ 19:26 :
Dat betekent dat jij actief bent in het topic, wat best logisch is aangezien je het zelf hebt gestart. Als je op andere topics zult reageren, verschijnt er ook een hoofdje op die mapjes.

Ik denk dat als jij het leuk vindt en er opgewonden van raakt om met een meisje te zoenen of haar te bekijken, dat dit niet meteen hoeft te betekenen dat je biseksueel bent. Misschien dat, wanneer jij je er klaar voor voelt, je het eens kunt proberen om met een vrouw naar bed te gaan. Als dit je bevalt en je werd wel degelijk opgewonden van haar, denk ik dat je jezelf biseksueel kunt noemen. Maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat je met een meisje een relatie hoeft te hebben, je best oud kunt worden met je huidige vriend als jullie het beiden accepteren.

dank je
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:34
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 19:18 :
wel met beide...mischien meer met meisjes omdat ik voor de seks met mannen mijn vriend heb....

het is ook een beetje het gevoel zin te hebben met haar te flirten, beetje oogcontact zoeken etc...ja wel zoals je dat ook wel met jongens hebt...stiekem kijken enzo..

en ik heb ook wel dat ik als ik twee vrouwen zie zoenen, dat ik dat ook wel wil...
Dit herken ik wel een beetje van mezelf. Toch denk ik dat dit bij mij grotendeels met benieuwdheid en 'reuze spannend' te maken heeft, zoals jij al zei. Daarbij vraag ik me af of ik ooit wel eens met een meisje naar bed zou KUNNEN gaan, en al helemaal of ik er een relatie mee zou kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:48
maybi_milja
maybi_milja is offline
Ja...het is toch een heel andere vorm van met elkaar omgaan....

gek toch he dat veel vrouwen erover na denken of ze (ook) op vrouwen vallen enzo en mannen veel minder....ik ken ook echt super weinig jongens die zich voor kunnen stellen met een jongen te zoenen...(mja, da's een heel ander onderwerp )

maargoed...wat doe je er mee? (met de twijfelachtige gevoelens?)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 18:52
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 03-07-2005 @ 19:34 :
Daarbij vraag ik me af of ik ooit wel eens met een meisje naar bed zou KUNNEN gaan, en al helemaal of ik er een relatie mee zou kunnen hebben.
ik denk dat ik het, het feit dat ik een vriend heb even daar gelaten () wel zou kunnen, me iig wel voor kan stellen...

Ik heb wel eens gedacht dat ik mijn vriend net iets te vroeg heb leren kennen, in de zin van dat ik graag nog een keer een relatie met een vrouw had willen hebben...om te weten hoe het is...om die ervaring gewoon ook te hebben gemaakt..

maarja..mijn vriend en de liefde dus...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2005, 18:57
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 19:48 :
Ja...het is toch een heel andere vorm van met elkaar omgaan....

gek toch he dat veel vrouwen erover na denken of ze (ook) op vrouwen vallen enzo en mannen veel minder....ik ken ook echt super weinig jongens die zich voor kunnen stellen met een jongen te zoenen...(mja, da's een heel ander onderwerp )

maargoed...wat doe je er mee? (met de twijfelachtige gevoelens?)
Ik heb het idee dat wij sowieso meer twijfelen/zeuren/gevoelig doen op dit gebied. De meeste jongens die ik ken zijn erg recht-toe-recht-aan, en frutselen niet zo over van alles. Maar dat is inderdaad een ander onderwerp

Je kunt zorgen dat je het zeker weet: probeer het uit. Je kunt je er ook bij neer leggen dat de mogelijkheid bestaat, maar dat het verder geen invloed hoeft te hebben op de relatie met jouw vriend.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:00
maybi_milja
maybi_milja is offline
hmm...nouja, we zullen zien!

Misschien moet ik toch maar een keer naar lesbi-feestjes ofzo gaan
Als ik me er prettig voel, kan ik het ook uitproberen (sex mocht dus van mijn vriend), dus uhm ja..

maar ik weet nooit waar en wanneer die feestjes zijn, en op internet ernaar zoeken...straks kom je daar en zijn ze allemaal 50 ofzo...dat lijkt me dan weer net niet zo opwindend
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:00
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 19:52 :
ik denk dat ik het, het feit dat ik een vriend heb even daar gelaten () wel zou kunnen, me iig wel voor kan stellen...

Ik heb wel eens gedacht dat ik mijn vriend net iets te vroeg heb leren kennen, in de zin van dat ik graag nog een keer een relatie met een vrouw had willen hebben...om te weten hoe het is...om die ervaring gewoon ook te hebben gemaakt..

maarja..mijn vriend en de liefde dus...
Toch heb jij, nadat je met het meisje had gezoend, jouw vriend boven haar gekozen. Op dat moment heb jij wel de keuze gehad om voor een relatie met haar te gaan, maar je besloot al snel dat je dat niet wilde. (Voor zover ik heb begrepen) Waardoor koos je zo snel voor je vriend?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:04
maybi_milja
maybi_milja is offline
omdat ik heel erg van hem houd, en heb besloten (voor zover dat gaat) dat ik met hem oud wil worden, kinderen wil krijgen etc...we passen gewoon perfect bijelkaar..ik wil(de) deze relatie absoluut niet opgeven, voor niemand (ook geen andere man).

maar als we elkaar eerder hadden leren kennen (het meisje en ik), dan had ik wel een relatie gewild denk ik...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:14
maybi_milja
maybi_milja is offline
laatste reactie voor vandaag...

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

En ik zet het gesprek graag een andere keer voort!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 20:00 :
hmm...nouja, we zullen zien!

Misschien moet ik toch maar een keer naar lesbi-feestjes ofzo gaan
Als ik me er prettig voel, kan ik het ook uitproberen (sex mocht dus van mijn vriend), dus uhm ja..

maar ik weet nooit waar en wanneer die feestjes zijn, en op internet ernaar zoeken...straks kom je daar en zijn ze allemaal 50 ofzo...dat lijkt me dan weer net niet zo opwindend
Je zou kunnen kijken op de site van het COC en/of Expreszo. Er zijn genoeg feesten en meestal kan je wel opzoeken wat voor soort mensen (mannen, vrouwen, jong, oud) er naar dat feest gaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:29
maark
maark is offline
als jij mijn vriendin zou zijn, dan zou ik het niet erg vinden hoor


een vol bed is altijd gezellig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 23:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
maark schreef op 04-07-2005 @ 00:29 :
als jij mijn vriendin zou zijn, dan zou ik het niet erg vinden hoor


een vol bed is altijd gezellig
Wie zegt dat dat meisje waarop ze verliefd is ook op mannen valt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 00:12
maark
maark is offline
maakt niet uit, oogjes dicht gewoon
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 00:13
maark
maark is offline
Citaat:
maark schreef op 04-07-2005 @ 01:12 :
maakt niet uit, oogjes dicht gewoon

haar wijsmaken dat je een levensgrote dildo bent
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 17:28
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-07-2005 @ 21:54 :
Je zou kunnen kijken op de site van het COC en/of Expreszo. Er zijn genoeg feesten en meestal kan je wel opzoeken wat voor soort mensen (mannen, vrouwen, jong, oud) er naar dat feest gaan.
bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:27
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Vice schreef op 04-07-2005 @ 00:53 :
Wie zegt dat dat meisje waarop ze verliefd is ook op mannen valt.

Ik ben niet meer verliefd op haar...dwz...niet echt, ik heb voor mijn vriend gekozen en nu zijn we goede vriendinnen..

maar dat neemt niet weg dat ik vrouwen niet ook spannend vind..


Heb gister weer 'The L-word' gekeken.....ow....shane is zó sexy...dat bedoel ik een beetje...als ik twee vrouwen zie zoenen, zou ik ook wel op die plaats willen zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:40
Nymf
Nymf is offline
Jaaa herkenbaar!

Dat wil zeggen, ik ben niet verliefd op een meisje. Ik ben wel bi, dat weet ik al een paar jaar, en ik heb nu ruim een jaar een vriendje. Maar wat ik verwarrend vind, is dat ik voor meisjes toch een ander soort gevoel heb dan voor jongens.
Ik woon in een groot studentenhuis (echt groot, heel veel mensen) en er woont een meisje dat ik leuk vind. Ik ben dus niet verliefd op haar, maar als we soms met een groepje samen gaan eten hoop ik wel altijd dat zij ook komt, en ik vind het leuk om haar te zien in de keuken enzo, gewoon leuk dus. Ik zou ook altijd kiezen voor mijn vriendje, want op hem ben ik wel echt verliefd.
Maar ik merk dat ik soms de neiging heb om het er met hem over te hebben, alsof dat voor hem helemaal niet bedreigend zou zijn (is het in mijn ogen ook niet). Alsof het twee dingen zijn die apart van elkaar staan. Grmbl, ik vind het heel moeilijk om uit te leggen. Ik voel het alsof ik een beetje verliefd kan zijn op een meisje, zonder dat dat afbreuk doet aan mijn liefde voor mijn vriendje. Terwijl ik dat denk ik niet zou hebben als ik een andere jongen leuk vond, en dan zou ik daar ook niks over zeggen tegen mijn vriendje (tenzij ik echt twijfelde over onze relatie).

Nou het wordt er geloof ik niet echt duidelijker op, maar ik laat het toch maar staan.

Overigens vind ik het ook wel een gek idee dat ik bi ben, maar toch nooit seks of een relatie zal hebben met een meisje als ik gewoon bij mijn vriendje blijf (wat ik wel van plan ben).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:28
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Nymf schreef op 08-07-2005 @ 13:40 :

alsof dat voor hem helemaal niet bedreigend zou zijn (is het in mijn ogen ook niet). Alsof het twee dingen zijn die apart van elkaar staan. Grmbl, ik vind het heel moeilijk om uit te leggen. Ik voel het alsof ik een beetje verliefd kan zijn op een meisje, zonder dat dat afbreuk doet aan mijn liefde voor mijn vriendje. Terwijl ik dat denk ik niet zou hebben als ik een andere jongen leuk vond

PRECIES DÁT heb ik dus ook.....

jeetje....toch nog mensen die echt precies hetzelfde hebben...

(ben beetje verbaasd ofzo...)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 00:08
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Toen ik nog ging met mijn ex, heb ik hem tussen neus en lippen door laten weten dat ik nieuwsgierig was naar hoe het zou zijn om met een meisje/vrouw 'samen te zijn'. Hij flipte helemaal en dacht dat ik gelijk helemaal lesbisch was enzo. We hebben toen even een crisisje gehad, tot hij uiteindelijk maar van me wilde aannemen dat ik geen (directe) plannen had om mijn nieuwsgierigheid in praktijk te brengen.

Dit is inmiddels wel al een tijdje het geval, want nu wil ik het wel in praktijk brengen, maar de start is moeilijk. 'Voor de grap' met een meisje zoenen is makkelijk, maar wat als je verder wil.
Ik zou niet verliefd kunnen raken op een meisje, maar ik heb wel vaak dat ik graag veel op trek met een meisje voor bepaalde tijd en dan daarna zakt het weer af, ik denk dat dat is omdat ik er dan verder niets mee doe.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 09:34
Verwijderd
Citaat:
maybi_milja schreef op 11-07-2005 @ 00:28 :
PRECIES DÁT heb ik dus ook.....

jeetje....toch nog mensen die echt precies hetzelfde hebben...

(ben beetje verbaasd ofzo...)
Nou ja, dat heb ik ook met Johnny Depp
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 11:02
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
maybi_milja schreef op 03-07-2005 @ 18:14 :
ps: ik ben 21 jaar
AH goed dat je dat er even bijzet!!!!

ik denk dat ik het al snap!!
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:27
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Metal schreef op 11-07-2005 @ 12:02 :
AH goed dat je dat er even bijzet!!!!

ik denk dat ik het al snap!!
Als het je niet aanstaat wat ik schrijf, negeer het dan gewoon ofzo...of kom met iets zinnigs...
wat is dat toch met die mensen die alleen maar hun commentaar op iets moeten geven wat volgens hen niet hélemáál volgens de regels is cq afwijkt van de norm...
en verder niets te zeggen hebben....

zucht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2005, 20:28
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2005 @ 10:34 :
Nou ja, dat heb ik ook met Johnny Depp



Ik ook
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:34
maybi_milja
maybi_milja is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 11-07-2005 @ 01:08 :
Toen ik nog ging met mijn ex, heb ik hem tussen neus en lippen door laten weten dat ik nieuwsgierig was naar hoe het zou zijn om met een meisje/vrouw 'samen te zijn'.
...
Dit is inmiddels wel al een tijdje het geval, want nu wil ik het wel in praktijk brengen, maar de start is moeilijk. 'Voor de grap' met een meisje zoenen is makkelijk, maar wat als je verder wil.
Ik zou niet verliefd kunnen raken op een meisje, maar ik heb wel vaak dat ik graag veel op trek met een meisje voor bepaalde tijd en dan daarna zakt het weer af, ik denk dat dat is omdat ik er dan verder niets mee doe.

hmm...vreemd is dat, vind ik, dat er zoveel meisjes zijn die wel eens iets met een vrouw uit zouden willen proberen, maar verder geen relatie willen hebben of zelfs niet verliefd kunnen worden...
Jongens hebben dat op de een of andere manier veel minder...heb ik het gevoel..

maargoed..misschien is het dat ook wel...dat ik misschien ook alleenmaar een keer wil 'uitproberen', en omdat ik een relatie heb en het gevoel heb dat het niet mag (wat dus niet helemaal klopt omdat mijn vriend het in principe 'wel okee' vindt) wordt het allemaal nóg spannender en hype ik het zo op...ach weet ik veel...

van de andere kant was ik toch echt verliefd op die vriendin van mij...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 22:17
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ha! Ik heb zo ongeveer hetzelfde. Heb al meer dan een jaar een vriend, maar er is een meisje die ik echt.. nah, geweldig vind. Het 'handige' is dat mijn vriend mijn gevoelens voor haar begrijpt (hij vindt dr zelf ook erg leuk moet ik erbij zeggen ) en tja, hij moedigt het zelfs aan. Niet dat er ooit wat tussen ons zou gebeuren, maar goed. Ik en mijn vriend hebben het er redelijk vaak over, het is wel fijn dat hij het begrijpt en zich niet door haar bedreigd voelt ofzo... ik herken mezelf heel erg in het feit dat je zegt dat je gevoelens voor haar losstaan van je gevoelens voor je vriend, dat is bij mij namelijk precies zo. Maar toch... ze blijft in mijn hoofd.

Hmmm.

Edit: ik heb trouwens nog nooit gezoend oid met een meisje, maar ik zou het zeker willen. Nou ja, met dat Ene Meisje dat ik leuk vind in ieder geval. En het mag van mijn vriend, hoera!
In ieder geval, ik snap je helemaal - ik denk dat ik rustig kan zeggen dat ik niet bi ben (moet er nl niet aan denken om echt een relatie met een meisje te hebben), maar ik weet niet, het is een beetje vaag allemaal. Je kan me PMen als je wil, trouwens.
__________________
what a lovely day to shape your dreams

Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 23:18
LostInTime
LostInTime is offline
ik heb ongeveer hetzelfde gehad was toen wel wat jonger (16) maargoed...vond meisjes toch wel een stuk interessanter worden, terwijl ik een vriend had (en nog steeds heb trouwens). hij liet me er echter heel vrij in, ik mocht doen met meisjes wat ik wilde zolang ik het eerlijk zei / het overlegde...en het liefst waar ie bij was...nou dat ging prima, hebben ook wat dingen gedaan samen met mn vriend waar ie absoluut geen bezwaar tegen had na ongeveer een jaar werd het minder met dat meisje en daarna heb ik nog met veel andere meisjes gezoend, maar ben er niet echt meer zo verliefd op geweest als op dat eerste meisje...nu (inmiddels 4 jaar later) gebeurt er af en toe nog wel iets, meestal met hetzelfde meisje die ook een vriendin van me is geworden maar altijd als mn vriend erbij is, ik vind het zelfs bijna niet eens leuk als ie er niet bij is...dus weet ik niet of ik mezelf nu biseksueel moet noemen of niet. bij dat laatste meisje is er nl wel weer wat meer gevoel bij...maar het zal iig nooit een bedreiging worden voor mijn vriend!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 20:07
maybi_milja
maybi_milja is offline
is nu de vraag: wanneer ben je bi? wat ís bi-zijn? en is het belangrijk te weten wanneer en of je bi bent...

dat is ook zo'n ding: dat ik eigenlijk van mening ben dat al dat in hokjesgestop niet hoeft, zeker niet met mezelf, maar het blijft toch een eigenschap van de mens om met de (chaotische) wereld om haar heen om te gaan..dus eigenlijk wil ik mezelf heel graag in het ene of andere hokje stoppen, maar dat lukt dus niet...

maar ik vind het wel echt tof om te merken dat er echt wel andere vrouwen zijn die dit ook hebben...en daar ook mee om kunnen gaan..en ook zeggen dat ze geen relatie met een vrouw zouden willen hebben...niet omdat ik dat stom ofzo vind, maar omdat ik me de laatste tijd toch wel enigszins zorgen maakte over of het niet zo ver zou komen dat ik er niet meer omheen kan, dat ik er gewoon 'te laat' achter ben gekomen dat ik bi of zelfs lesbisch ben en dus de relatie met mijn vriend zou moeten verbreken..

niet dat dat uhm mijn gevoel ofzo was, maar ik fok mezelf altijd zo op...(word soms ook best gek van mijn gepaniek )


maargoed...ik denk dat het feit dat ik dus ook het gevoel had dat het niets aan de liefde van mijn vriend veranderde, er niet eens mee te vergelijken was (nieteens qua sterkte, maar gewoon anders), en er dus meer meisjes zijn die geïnteresseerd in andere vrouwen zijn maar toch niet meteen een relatie met ze wille hebben, aangeeft dat het bij mij misschien ook nieuwsgierigheid, interesse, oid is...of toch bi, maargoed...

hokjes...zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend
Danto13
25 30-05-2013 21:55
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 17:17
Liefde & Relatie Verliefdheid en toch doet het pijn...
JustM700
5 16-06-2011 23:38
Verhalen & Gedichten [serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin
juliettebinoche
11 04-03-2004 18:16
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 18:21
Liefde & Relatie wanhopig verliefd op een turkse jongen en hij op mij!
xTamara
7 18-09-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.