Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 17:15
Rosalin_18
Rosalin_18 is offline
Ik heb laatst voor het eerst sex met een vrouw en een jongen tegelijk sex gehad, en ik was verrast dat ik het heel lekker vond om een vrouw te beffen. Ik ben dus duidelijk Bi. Vinden jullie dat dit raar is, of zouden jullie ook een vrouw willen bevredigen? Of door een vrouw bevredigt willen worden?

xxx Roos
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:19
Verwijderd
nee is niet raar, het komt vaker voor
Er staan de laatste tijd echt veeeeeeeeel topics over vrouwen met vrouwen dus lees ze eens door zou ik zegguh
En jah ik zou dat ook weleens willen proberen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:23
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Rosalin_18 schreef:
Ik heb laatst voor het eerst sex met een vrouw en een jongen tegelijk sex gehad, en ik was verrast dat ik het heel lekker vond om een vrouw te beffen. Ik ben dus duidelijk Bi. Vinden jullie dat dit raar is, of zouden jullie ook een vrouw willen bevredigen? Of door een vrouw bevredigt willen worden?

xxx Roos
Nee mij lijkt het nix.. eigenlijk..

kheb welleens gezoend met een meisje.. dat was opzich wel grappig, maar het was alleen maar voor de lol dus
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:53
Verwijderd
Hoezo ben je dan meteen bi?

ik vinnut heerlijk met een meisje te zoenen en zou heel graag es verder willen, maar zou nooit verliefd kunnen worden op een meisje, zou niet kloppen.. Dus zie ik mezelf niet als bi, zou jij wel verliefd kunnen worden dan?

Maar kvinnut dus nix raars.. kvind het lijf van vrouwen over het algemeen ook veel mooier om naar te kijken enzow.. maar jah, voor relatie willik toch echt een jongen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 08:16
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
precies zoals dusjcrib al zegt, wanneer ben je bi? in mijn ogen als je op zowel jongens als meisjes verliefd kan worden ben je bi, niet als je een keertje sex wilt hebben met iemand van hetzelfde geslacht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:18
Seilenna
Seilenna is offline
Jezus Dusjcrib, je haalt me echt de woorden uit de mond!haha! Helemaal met je eens, dat vrouwenlichamen vaak heel erg sexy zijn, maar niet om verliefd op te worden ofzo...ik heb het er laatst zelfs met mn vriend over gehad, hoe hij het zal vinden met nog een vrouw in bed. Lijkt me wel spannend, hem ook wel, maar verder wil ik dan ook nix met die vrouw te maken hebben!!!! Nee maar alle gein op een stokkie, dit zal ik nooit durven en het is meer een fantasie..misschien walg ik er wel van als het er op aankomt...kweetnie hoe het dan is!
__________________
Van het concert des leven :rolleyes:s heeft niemand een program
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:21
Verwijderd
hahaha.. ik heb zoiets van, geweldig als dr nog een vrouw/meisje bij komt.. alleen moet mn vriend dr dan met zn poten vanaf blijven.. hmz, zijn dus beetje lastige eisen.. maar wel in mijn voordeel, iedereen mag aan mij komen maar niet aan elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:49
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
precies, je geeft het zelf al aan, alles voor jou

en wat als een grietje in de kroeg avances richting jou maakt, je vriendje is al twee weken pleite, die zie je eventjes niet, maar je wilt trouw blijven

maar dat grietje ... da's lekker, alles er op en er aan en ze maakt je duidelijk wel wat te willen .... wat doe je?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:12
rabecca
rabecca is offline
Ik zou niet verliefd op een meisje kunnen worden maar ik voel me wel sexueel aangetrokken tot ze.
Ik zou ook zeker ooit wel eens een meisje willen beffen.
Maar meer omdat het idee me een beetje "opgeilt"
laat maar zeggen.
maar echt gevoelens (qua liefde) zou ik niet voor een meisje kunnen hebben.
Ik denk dat het bij mij meer nieuwschierigheid is.
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
precies, je geeft het zelf al aan, alles voor jou

en wat als een grietje in de kroeg avances richting jou maakt, je vriendje is al twee weken pleite, die zie je eventjes niet, maar je wilt trouw blijven

maar dat grietje ... da's lekker, alles er op en er aan en ze maakt je duidelijk wel wat te willen .... wat doe je?
die situatie hebbik al eens besproken met mn vriend (alleen dan ietsje anders aangezien ik en een vriendin van me wel geïnteresseerd zijn in elkaar) en hij vind het niet leuk dus zou ik dr nix mee doen.. hoe lang hij owk weg zou zijn
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:19
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


die situatie hebbik al eens besproken met mn vriend (alleen dan ietsje anders aangezien ik en een vriendin van me wel geïnteresseerd zijn in elkaar) en hij vind het niet leuk dus zou ik dr nix mee doen.. hoe lang hij owk weg zou zijn
netjes ... heel netjes, je vriendje kan trots op je zijn
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:22
Verwijderd
ja goed he.. maar weet dat hij het owk zou laten voor mij..

enneuh.. zoenen zouk trouwens wel doen, dat vind hij owk niet erg (met een meisje dan)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:23
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
en waar een ander dat vreemdgaan zou vinden is het dat dus niet omdat hij het goed vind. mag hij met een ander meisje zoenen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:26
Verwijderd
neej.. wel met andere jongen..

we mogen allebei met mensjes van ons eigen geslacht zoenen is de deal.. nu heb ik idd vaker de kans jah.. maar hij heeft dat owk al 3x gedaan ofzow.. lol Bovendien vind hij het leuk om te zien, ik die met meisje zoent

maarreuh, nog iets mag ook.. internationale beroemdheid, als je de kans hebt.. LOL.. gwoon omdat dat echt TE grappig is.. en als dr twijfel over bestaat.. ff bellen en vragen aan de ander
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:27
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
wie staan er op je lijstje?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:29
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
wie staan er op je lijstje?
welk lijstje???
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:32
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


welk lijstje???
van bekende nederlanders? na ja, zie ook ander topic inmiddels
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:27
Rosalin_18
Rosalin_18 is offline
Oké jullie hebben wel een beetje gelijk, het is niet zo dat ik verliefd op ht meisje ben. Ik denk dat het puur geiligheid was. En als je pas Bi bent op het moment dat je verliefd bent, dan ben ik geen bi, of misschien nog niet, ik sta er wel voor open.

Roos
__________________
Door de juiste streling, onvlam ik in kreten
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:45
Verwijderd
jah.. ik sta dr owk zeker voor open.. maar als ik dan verder ga denken dan wil ik toch als echt vriend liever een jongen.. Een meisje zou mij nooit helemaal kunnen 'bereiken' zeg maar. Maar ik val dan weer absoluut niet op van die jongensachtige jongens.. stoer doen vink echt vreselijk enzow.. val veel meer op soort meisjes achtige jongen, niet gay ofzow.. maar met meisjesachtige trekjes enzow..

Maar ik weet niet of de grens van bi bij verliefd zijn ligt..

Dan ben je gewoon seksueel bi, lol..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:41
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan ben je gewoon seksueel bi, lol..
lol, precies!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:59
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
nee hoor, helemaal niet raar.
al zou ik er niet aan moeten denken om tussen de benen van een vrouw te liggen.. maar dat ben ik natuurlijk...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:14
love is life
love is life is offline
kan mij da nu nekeer echt ni inbeelden en wil da ook ni
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:29
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
nee hoor, helemaal niet raar.
al zou ik er niet aan moeten denken om tussen de benen van een vrouw te liggen.. maar dat ben ik natuurlijk...
Citaat:
love is life schreef:
kan mij da nu nekeer echt ni inbeelden en wil da ook ni
en omgedraaid dan, een vrouw tussen jullie benen? vrouwen schijnen toch beter de weg te weten, dus die kunnen het je heel erg lekker maken!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:




en omgedraaid dan, een vrouw tussen jullie benen? vrouwen schijnen toch beter de weg te weten, dus die kunnen het je heel erg lekker maken!
lijk me wel grappig maar niet omdat ut beter is want dat is iets waarin mn vriend echt.. waaaaah, geweldig is gwoon!! Hij kan me zooooooow gek maken.. Hij kannut beter dan ikzelf.. met mn vingers dan.. waaaaaaah, he's sooo good
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:34
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
lijk me wel grappig maar niet omdat ut beter is want dat is iets waarin mn vriend echt.. waaaaah, geweldig is gwoon!! Hij kan me zooooooow gek maken.. Hij kannut beter dan ikzelf.. met mn vingers dan.. waaaaaaah, he's sooo good
misschien kan een andere vrouw het nog beter dan je vriendje? weet je niet wat je overkomt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


misschien kan een andere vrouw het nog beter dan je vriendje? weet je niet wat je overkomt?
neej.. hiervan weet ik echt zeker dat niemand anders het beter kan... dat weet ik echt 100% zeker.. Ik weet nu al niet wat me overkomt iedere keer.. en elke keer is weer lekkerde.. en elke keer liggen mn benen weer 5 minuten langer na te trillen en hebbik de volgende dag spierpijn door mn hele lijf enz enz enz
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:42
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
youriw schreef:




en omgedraaid dan, een vrouw tussen jullie benen? vrouwen schijnen toch beter de weg te weten, dus die kunnen het je heel erg lekker maken!
no thnx.... mun vriend kan het ook (wel) goed... (hij moet het nog een beetje leren... komt vanzelf, nou ik nog)
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:44
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
no thnx.... mun vriend kan het ook (wel) goed... (hij moet het nog een beetje leren... komt vanzelf, nou ik nog)
jij komt ook wel, als hij maar goed naar jouw aanwijzingen luistert! geef je hem wel de richting aan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:49
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
tuurlijk... maar even toegeven.. tis moeilijk... maar goed... we hebben op 24 mei 1 jaar, en na 2,5 maanden hebben we het voor het eerst gedaan... in al die tijd (en we hebben vrij veel sex) heeft ie me ongeveer 3/4 (3 tot 4, dus niet 34) keer laten komen... heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig ja... maar om eerlijk te zijn heb ik er helemaal niet zo'n behoefte aan om klaar te komen.. als ie me aan het beffen is heb ik liever dat ie na een paar minuten in me komt... als ik eenmaal ben gekomen heb ik toch geen zin meer... en om het nou te doen als ie al in mij is gekomen... begrijp dat dat niet zo fris is voor hem... en vingeren vind ik niet zo lekker...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:55
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
tuurlijk... maar even toegeven.. tis moeilijk... maar goed... we hebben op 24 mei 1 jaar, en na 2,5 maanden hebben we het voor het eerst gedaan... in al die tijd (en we hebben vrij veel sex) heeft ie me ongeveer 3/4 (3 tot 4, dus niet 34) keer laten komen... heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig ja... maar om eerlijk te zijn heb ik er helemaal niet zo'n behoefte aan om klaar te komen.. als ie me aan het beffen is heb ik liever dat ie na een paar minuten in me komt... als ik eenmaal ben gekomen heb ik toch geen zin meer... en om het nou te doen als ie al in mij is gekomen... begrijp dat dat niet zo fris is voor hem... en vingeren vind ik niet zo lekker...
da's inderdaad niet veel, en ik hoor dat wel vaker dat meisjes er niet zo heel veel om geven om klaar te komen ... maar het is zo lekker! kijk, wat jij hebt, dat je niet zo veel zin meer hebt als je gekomen bent dat heeft mijn vriendin ook, maar dan stel je dat toch uit totdat je beide kunt komen, zodat je het samen mooi afrond?

en er zijn mensen die er geen moeite mee hebben hun vriendin te beffen nadat ze in haar zijn klaargekomen ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


da's inderdaad niet veel, en ik hoor dat wel vaker dat meisjes er niet zo heel veel om geven om klaar te komen ... maar het is zo lekker! kijk, wat jij hebt, dat je niet zo veel zin meer hebt als je gekomen bent dat heeft mijn vriendin ook, maar dan stel je dat toch uit totdat je beide kunt komen, zodat je het samen mooi afrond?

en er zijn mensen die er geen moeite mee hebben hun vriendin te beffen nadat ze in haar zijn klaargekomen ...
ik ben na het komen juist ffies ssuupergeil echt! maar na een tijdje zakt ut wel af jah
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:04
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
maar vind je het dan nog erg als je vriend niet is klaargekomen? mag hij nog doorgaan met jouw neuken? of is de lol er af? en te gevoelig?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
maar vind je het dan nog erg als je vriend niet is klaargekomen? mag hij nog doorgaan met jouw neuken? of is de lol er af? en te gevoelig?
als ie doorgaat word ik vanzelf wel weer geil enzow.. Kvinnut niej erg als hij dan nog moet..

leukste is tegelijk.. dat hij komt van dat ik kom
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:47
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
als ie doorgaat word ik vanzelf wel weer geil enzow.. Kvinnut niej erg als hij dan nog moet..

leukste is tegelijk.. dat hij komt van dat ik kom
dat is inderdaad erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:05
chanel
chanel is offline
ik zou t wel willen, maar ik zou niet willen dat me relatie erdoor stuk gaat


Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:40
Verwijderd
Euh, ik ben een moeilijk geval Laten we zeggen dat ik hetero ben, maar overal geil van kan worden

Duss, sex met vrouwen wil ik zekers wel es proberen, maar als ik een meisje voorbij zie komen, denk ik nie van 'lekker ding, die wil ik wel es in mijn bed'. Ik word er al helemaal niet verliefd op...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Euh, ik ben een moeilijk geval Laten we zeggen dat ik hetero ben, maar overal geil van kan worden
whahaha
sorry dat klonk wel geinig

Citaat:

maar als ik een meisje voorbij zie komen, denk ik nie van 'lekker ding, die wil ik wel es in mijn bed'.
ow dat heb ik nou juist wél....
...........
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:43
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Mmz.. vrouwen boeien me nie echt op dat gebied
Een trio met een meisje en een jongen zou k wel willen trouwes, maar dan meer voor die gozer..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:06
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nee is niet raar, het komt vaker voor
Er staan de laatste tijd echt veeeeeeeeel topics over vrouwen met vrouwen dus lees ze eens door zou ik zegguh
En jah ik zou dat ook weleens willen proberen
Precies same here
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:29
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hoezo ben je dan meteen bi?

ik vinnut heerlijk met een meisje te zoenen en zou heel graag es verder willen, maar zou nooit verliefd kunnen worden op een meisje, zou niet kloppen.. Dus zie ik mezelf niet als bi, zou jij wel verliefd kunnen worden dan?

Maar kvinnut dus nix raars.. kvind het lijf van vrouwen over het algemeen ook veel mooier om naar te kijken enzow.. maar jah, voor relatie willik toch echt een jongen
Zo denk ik er dus precies ook over!
*wil ook nog welles triotje met meid erbij!*
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:31
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
of een triootje met 3 meisjes (zonder jongen duz)...dat lijkt me ook wel wat
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:53
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Rosalin_18 schreef:
Ik heb laatst voor het eerst sex met een vrouw en een jongen tegelijk sex gehad, en ik was verrast dat ik het heel lekker vond om een vrouw te beffen. Ik ben dus duidelijk Bi. Vinden jullie dat dit raar is, of zouden jullie ook een vrouw willen bevredigen? Of door een vrouw bevredigt willen worden?
Ik zou daar niks tegen hebben nee.. het lijkt me wel een gave ervaring om een vrouw te beffen
Maarja, ik ben nooit verder gekomen dan een beetje zoenen enzo...
...euh, wat vrouwen betreft dan
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:44
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Rosalin_18 schreef:
Ik heb laatst voor het eerst sex met een vrouw en een jongen tegelijk sex gehad, en ik was verrast dat ik het heel lekker vond om een vrouw te beffen. Ik ben dus duidelijk Bi. Vinden jullie dat dit raar is, of zouden jullie ook een vrouw willen bevredigen? Of door een vrouw bevredigt willen worden?

xxx Roos
hehe hek ook last van maar ja kep dus een keer gezoend met meisje en vond t niet zo maar ja triootje ben k wel benieuwd naar maar veel te jaloers naar dus lama!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:28
megawatje
Avatar van megawatje
megawatje is offline
ik zou weleens met een meisje willen vrijen, ik word ook verliefd op meisjes, en ja dat heb ik weer niet met jongens. heel irritant
__________________
liefde is een ilussie
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Vrouwen en Metalmuziek
Verwijderd
75 24-02-2010 13:48
Levensbeschouwing & Filosofie belangrijke vraag over de bijbel...
xiotin
68 19-09-2005 14:39
ARTistiek [vraag] gedicht met bijbehorend beeld
Mijke16
10 23-02-2004 21:12
Liefde & Relatie de omgang van jouw vaste relatie met een 'goede vriend(in)...
miss x
24 25-08-2003 12:41
Seksualiteit Even een vraagje
Some
10 13-05-2003 13:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.