Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 15:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.

Naja!

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn.
Advertentie
Oud 15-04-2004, 15:25
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb nu wel heel weinig uur, maar moet nog wel naar school. Vanaf 29 april hebben wij vrij, maar het is nogal vaag of we daarna wel of niet naar school moeten Áls we moeten is het niet veel iig.
Oud 15-04-2004, 15:27
the tourist
the tourist is offline
Ik heb deze week mijn laatste proefwerkweek. Ik dacht eerst dat ik hierna vrij was, maar het bleek dat ik volgende week ook nog les heb en ik geloof de maandag en dinsdag daarna ook nog. Dus tot 24 april ofzo. In die laatste 1,5 week gaan we de toetsen van de proefwerkweek bespreken en samen met de examens oefenen. Er vallen veel lessen uit waarschijnlijk, maar het is wel verplicht. Ik denk alleen dat ik af en toe niet ga, omdat ik het nogal nutteloos vind Na de meivakantie zijn er nog een aantal facultatieve lessen.

Ik heb dus iets van een maand vrij voor mijn examens.
Oud 15-04-2004, 15:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb nog 6 dagen les, maar doe eigenlijk niks meer in de lessen.

24 april begint officieel onze meivakantie (we hebben 2 weken meivakantie) en na de vakantie heb ik facultatief les.
mijn eerste examen is op 24 mei (Nederlands), dus ik precies een maand vrij voor m'n examens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-04-2004, 15:35
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik heb maar 1 weekje om te leren voor mijn examens, tot die tijd moet ik dus naar school...ook tot de meivakantie
Oud 15-04-2004, 15:36
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik moet nog gewoon naar school tot en met 14 mei, verplicht.
17 en 18 mei zijn facultatieve dagen en dan begint het examen.
Ben dus niet vrij, of je moet die 2 dagen facultatief vrij noemen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 15-04-2004, 15:40
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Ik heb nu al paar dage in de week vrij omdat alles toch al is afgerond heb alle toetse en mondeling al gehad en praktijkexamens dus lkkr vrij volgende week
__________________
Love & Peace \m/
Oud 15-04-2004, 15:45
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik moet maandag nog "gewoon" naar school (mr dan neem ik studievrij).
Dinsdag herkansingen maken.
Woensdag laaste "schooldag", met om 12 uur een bruch van een paar uur voor alle eindexamenkandidaten en dan 's avonds het echte feest.

En daarna heb ik studie vrij.
Als we willen kunnen we nog naar school komen, als we vragen hebben, of examens willen oefenen. Mr in principe is dat niet verplicht.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 15-04-2004, 15:58
Verwijderd
ik heb nu nog wel lesweken. maar sommige vakken (als engels en nederlands) hebben we al facultatief gemaakt
We hebben na de meivakantie nog 1 week facultatief en dan zo rond die tijd gaan de examens beginnen...
Oud 15-04-2004, 16:18
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik heb nu toetsweek, daarna moet ik nog twee weken naar school, tot de meivakantie. Maar daar zit en dag in dat we proefexamens mogen maken, een dag voor het goede doel ofzo, dan ga ik dus ook niet, en de stuntdag. Na de meivakantie zijn alle lessen facultatief tot het examen.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 15-04-2004, 16:24
Nebula
Nebula is offline
27 april LSD, daarna alleen nog facultatieve lessen.
Oud 15-04-2004, 16:32
Verwijderd
11 mei laatste les dag, en daarna is er nog en soort examentraining geloof ik maar daar heb ik nog niks over gehoord
Oud 15-04-2004, 16:46
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
wij hebben verplicht les t/m 22 april, dus t/m volgende week donderdag
__________________
oh.
Oud 15-04-2004, 16:48
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
28 april laatste lesdag
dan examenstunt
en dan facultatieve lessen
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 15-04-2004, 16:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik weet het niet precies, igg tot aan de meivakantie
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 15-04-2004, 17:07
Myris
Avatar van Myris
Myris is offline
Ik moet nog gewoon naar school, de laatste drie dagen voor het examen zijn de lessen facultatief. Vanaf dan heb ik idus vrij
__________________
No trees were killed in the creation of this message. However, many electrons were terrible inconvenienced.
Oud 15-04-2004, 17:58
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 16:08 :
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.

Naja!

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn.
Precies hetzelfde.
Ik had gevraagd waarom dat zo was, en ze zeiden dat ze het deden omdat we anders eigenlijk 4 weken geen les zouden hebben. (2 weken van de meivakantie en dan 2 weken daarna).
Dat argument snap ik wel, want als je het zo zegt is het ook wel een aardige tijd. Maar ik vind het stom dat ze de week na de vakantie verplicht stellen. Laat die dan ook facultatief zijn.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 15-04-2004, 18:37
Mikaila
Mikaila is offline
22 april is onze laatste lesdag
dan vrij tot de examens (die voor mij op 24 mei beginnen)
__________________
i wish i'd only look and didn't have to touch | <3 Snow
Ads door Google
Oud 15-04-2004, 18:41
Verwijderd
wij hebben geen faculatief les, hebben ze afgeschaft bij ons dus ik moet tot 13 mei naar school
Oud 15-04-2004, 19:31
Slettelina *
Slettelina * is offline
22 april laatste lesdag. volgende dag naar sixflags en dan ben ik vrij. Ik heb wel voor paar vakken de kans om examentraining te volgen op school die week daarna maar is niet verplicht
__________________
New York City, Dance or die
Oud 15-04-2004, 19:31
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ikke heb vanaf 29 april(examenstunt) facultatief les, maar ga denk ik wel naar de meeste lessen toe..
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 15-04-2004, 19:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 16:08 :
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.

Naja!

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn.
Ik heb het ook zo, maar ik heb maar 9 uur les in de week dus tijd zat om te leren.
Oud 15-04-2004, 19:52
Metallinos
Metallinos is offline
2 april hadden we de stuntdag, nu schoolexamenperiode en vanaf volgende week (afgezien van 3 mondelingen voor mij en voor de meeste mensen minder) dus vrij.
Oud 15-04-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 16:08 :
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.

Naja!

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn.
precies hetzelfde, maar ik kan er mee leven, bij sommige vakken hoef je niet eens meer elke les te komen, dus ik ben vaak zat vroeg uit...
Oud 15-04-2004, 21:15
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-04-2004 @ 16:08 :
Bij ons is dit dus heel triest. Wij moeten tot aan de meivakantie gewoon naar school (wel met de laatste week de laatste 3 dagen vrij ivm examenfeest en koninginnedag), de week na de meivakantie moeten we ook nog naar school en dán hebben we pas 3 dagen facultatief!! Maar op die laatste dag dus beginnen de eerste examens al. Dit betekent dat sommige mensen, als ze pech hebben, maar 2 dagen voor hun examens vrij hebben.

Naja!

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb al mensen gehoord die nu al vrij zijn.
Wij hebben precies 'tzelfde. Naja, ik vind 't eigenlijk niet zo heel erg, want dan hou je het tenminste gewoon goed bij aangezien je in de lessen best veel doet. En die 2 weken vakantie zijn ook leerweken.
Advertentie
Oud 15-04-2004, 21:39
mar87
mar87 is offline
Volgende week dinsdag is de laatste lesdag, en dan gaan we uiteraard van alles uithalen, en dan die woensdag erna gaan we met de hele havo ergens naar toe en savonds een feestje
Oud 15-04-2004, 21:40
Verwijderd
tot en met 29 april geloof ik
Oud 15-04-2004, 21:52
Verwijderd
Ik heb komende week nog herkansingsweek, de week daarna meivakantie en daarna alleen nog maar facultatief les Voor sommige vakken moeten we nog wel naar school, maar dat is dan ook echt belangrijk.
Oud 15-04-2004, 22:02
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
donderdag 13 mei laatste lesdag, vrijdag 14 mei 'proefexamen'en dan slechts 1 weekje vrij voor het eerste examen
Oud 15-04-2004, 23:25
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
volgende week donderdag laatste dag en dan hebben we ook gelijk de examenstunt. daar komt toch geen vlieg, dus eigenlijk al eerder vrij .
Oud 16-04-2004, 07:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik heb na de meivakantie facultatief les...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-04-2004, 08:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ironflower schreef op 15-04-2004 @ 18:58 :
Precies hetzelfde.
Ik had gevraagd waarom dat zo was, en ze zeiden dat ze het deden omdat we anders eigenlijk 4 weken geen les zouden hebben. (2 weken van de meivakantie en dan 2 weken daarna).
Dat argument snap ik wel, want als je het zo zegt is het ook wel een aardige tijd. Maar ik vind het stom dat ze de week na de vakantie verplicht stellen. Laat die dan ook facultatief zijn.
Als het goed is heb je maar 1 week meivakantie...

Ik heb nu trouwens (ff tellen) 25 uur les... Dat vind ik dus echt veel te veel aangezien ik meer dan de helft van de tijd het idee heb dat ik voor lucht op school zit.
Oud 16-04-2004, 09:15
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik had vorig jaar ook maar een week waarin de eerste examens al begonnen. Best belachelijk ja.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 16-04-2004, 09:40
zus
Avatar van zus
zus is offline
ik ben al vrij
__________________
Dare to fly!
Oud 16-04-2004, 11:00
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
eh... vanaf 5 april
Oud 16-04-2004, 11:10
desiree1986
desiree1986 is offline
Bij mij alleen 17 en 18 mei facultatief.
Maar je hebt meivakantie en ik heb de 19e geen examen dus ik heb sowieso een week vrij. Moet lukken.
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Ads door Google
Oud 16-04-2004, 11:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben voor de komende twee weken een nieuw rooster gehad. Van de afdelingsdirecteur moeten we perse alle lessen volgen maar docenten hebben veel liever dat je wegblijft als je niets te vragen of te bespreken hebt. Bij ons beginnen de facultatieve lessen zeg maar maandag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2004, 15:16
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
Citaat:
Nebula schreef op 15-04-2004 @ 17:24 :
27 april LSD, daarna alleen nog facultatieve lessen.
Wij ook. De dag ervoor is ook al facultatief. De facultatieve lessen gaan trouwens wel door tot de dag voor de examens.
__________________
we can be hero's...just for one day...
Oud 16-04-2004, 17:43
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Voor de mensen met m&o bij ons (ik gelukkig niet!) zijn vijf dagen van te voren pas vrij. Na de meivakantie hebben we ook nog verplicht (!) les een aantal dagen. Niets facultatief, het is net bezigheidstherapie, want in de meeste lessen moet je maar een beetje uit de examenbundel gaan zitten werken wat thuis natuurlijk beter gaat wat betreft concentratie enzo.

Niet dat ik alle lessen nog ga volgen hoor
Oud 16-04-2004, 17:54
Liews
Liews is offline
Mijn laatste les was 7 april !! toen hadden we daarna aleen nog 2 mondeling en 2 toetsen, dat wassut!! maar dus geen les meer... en 28 april hebbe we kolderdag. daarna alleen nog maar exames
Oud 16-04-2004, 19:21
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-04-2004 @ 09:31 :
Als het goed is heb je maar 1 week meivakantie...

Ik heb nu trouwens (ff tellen) 25 uur les... Dat vind ik dus echt veel te veel aangezien ik meer dan de helft van de tijd het idee heb dat ik voor lucht op school zit.
Nee, wij hebben dus 2 weken vakantie. (Ik zit bij ironflower in de klas). Maar heeft de rest van NL dan maar 1 week ofzo?
Oud 16-04-2004, 20:00
ilonatje-ikke
Avatar van ilonatje-ikke
ilonatje-ikke is offline
Ik heb dat dus ook (zit in 5 havo)
Na de meivakantie nog 1 week les en daarna vrij.
Maar bij ons is t nog n beetje erger!
Wij hebben nog een hele week schoolexamens!!!
Vanaf volgende week woensdag tot en met woensdag de week daarop
Echt niet vet dus!!!
We hebben dan mondelingen van alle talen
en nog schoolexamens van alles andere vakken
LEUK we hebben n evil school
Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?

En dan moet je dus nie klagen dat je weinig vrij hebt
want de meivakantie is ook een hele week vrij!
Ben blij dat je is die andere week daarna nog les heb!
Het zijn we de laatste dagen van je middelbare
en daarna kom je er nooit meer trug(als t goed is)
Kan je lekker oefenen ook.
En hoef je dat thuis niet meer te doen.
En er vallen dan ook vakken weg zoals gym, ckv, Duits1 en Frans1 enzo

Nou jah iedereen veel suc-6 en wel slagen he!!!
MzzL Ilona
Oud 16-04-2004, 20:39
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Vanaf maandag, alleen hebben we bepaalde boeken nog niet helemaal doorgewerkt *zucht dus moeten (semi-verplicht) we nog wel komen naar de 'facultative lessen'
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 17-04-2004, 10:52
ejah
ejah is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef op 15-04-2004 @ 19:41 :
wij hebben geen faculatief les, hebben ze afgeschaft bij ons dus ik moet tot 13 mei naar school
Dan heb je dus wel al eerder vrij, want er zijn er die de 17e en 18e ook verplicht naar school moeten.

Ik moet zelf tot de 14e naar school en de 17e en 18e facultatief. En dan begin ik de 24e.

@Cloe Siere: ik heb nog 34 lesuren, want lessen waar alles al afgerond is gaan gewoon door: film kijken of examens oefenen. heel nuttig, want ik heb op vrijdag maar een lesuur, engels, en daar kijken we film. Niet echt nuttig om daar mijn boek voor uit te komen.
__________________
Let there be peace and sunshine all over the world!!
Oud 17-04-2004, 13:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
as week is mn laatste toetsweek, die week erna hoef ik maandag niet naar school (tenzij ik wil) dinsdag wel, maar eigenlijk alleen voor de cijfers, en als je nog vragen hebt mag je in de les komen. alleen die vrouw van geschiedenis heeft ons verplicht dinsdag het 2e uur te komen. woensdag is het eindexamenstunt en feest, vanaf dan zijn we vrij totaan het examen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-04-2004, 14:16
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
28 april laatste schooldag
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 17-04-2004, 14:26
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
29 april laatste schooldag
Oud 18-04-2004, 12:12
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
__________________
I'll find you.
Oud 18-04-2004, 12:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 16-04-2004 @ 20:21 :
Nee, wij hebben dus 2 weken vakantie. (Ik zit bij ironflower in de klas). Maar heeft de rest van NL dan maar 1 week ofzo?
De school heeft een aantal vakantiedagen en die mogen ze zelf verdelen, wij hebben bijvoorbeeld maar een week meivakantie omdat we op dankdag en biddag ook vrij zijn en de vrijdag voor de kerstvakantie en de voorjaarsvakantie waren we ook al vrij maar mijn broertje (zit op een andere school) heeft dan wel weer twee weken meivakantie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2004, 16:00
Liessie
Avatar van Liessie
Liessie is offline
laatste schooldag --> 27 april
__________________
I lost a game of Russian Roulette...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Kerstproeven (Handel & IW)
guymaes
2 23-12-2007 09:41
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Algemene schoolzaken indroductie dag
AnneCath
10 22-04-2003 16:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.