Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 12:52
NxDgurl
NxDgurl is offline
Hey ik ben bezig met een leesverslag voor KCV, en ik heb nog een paar andere titels van Livius nodig naast Ab Urbe Condita...ik kan nix vinden op 't internet, ik word der helemaal chagerijnig van, hebben jullie misschien een paar titels voor mij?Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 17:21
DE bezoeker
DE bezoeker is offline
Citaat:
NxDgurl schreef:
Hey ik ben bezig met een leesverslag voor KCV, en ik heb nog een paar andere titels van Livius nodig naast Ab Urbe Condita...ik kan nix vinden op 't internet, ik word der helemaal chagerijnig van, hebben jullie misschien een paar titels voor mij?Alvast bedankt!
Helaas. Livius heeft alleen maar Ab urbe condita geschreven. Nou ja, alleen maar: 142 delen, waarvan er 35 bewaard zijn gebleven, bij elkaar ca. 2300 pagina's Nederlandse tekst. Heb je die allemaal al gelezen?!?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:40
NxDgurl
NxDgurl is offline
Alles gelezen? Nope, zo'n 20 blz. voor een KCV leesverslag, maar met Roma hadden we ook al verhalen van Livius vertaald dus op die manier heb ik wel wat meer gelezen...owja, bedankt nog!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen bibliografie livius
h'it
4 11-09-2003 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.