Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2016, 14:29
daanduits
daanduits is offline
Hallo, ik moet een werkstuk voor duits schrijven. Dit heb ik al. Kan iemand kijken of dit goed is?

Der erste Tag waren wir gegangen mit der Zug nach Köln. Es war eine lange Reise.
Wann wir ankommen wir gehen nach die Fabrik von Ford. Wir bekamen bei Ford einer Führung.

Dit moet ik in het duits vertalen. Kan iemand mij helpen?

Onze visie: de leidende organisatie in de wereld worden op het gebied van producten en diensten in de automobielbranche.
Onze missie: we zijn een wereldwijd diverse familie, met een trots erfgoed, die zich met passie toelegt op het leveren van uitstekende producten en diensten.
Onze waarden: we doen wat goed is voor onze mensen, ons milieu en onze samenleving, maar boven alles voor onze klanten.

De volgende dag gingen wij naar het museum Ludwig. Het was een interessant museum en ik heb heel erg veel over kunst geleerd. De terugweg in de trein was meer slapen dan gezellig praten omdat iedereen zo moe was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2016, 14:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hallo, ik moet een werkstuk voor duits schrijven. Dit heb ik al. Kan iemand kijken of dit goed is?
Ik zal voor je doen wat ik kan!
Citaat:
Der erste Tag waren wir gegangen mit der Zug nach Köln. Es war eine lange Reise.
Wann wir ankommen wir gehen nach die Fabrik von Ford. Wir bekamen bei Ford einer Führung.
Am ersten Tag sind wir mit dem Zug nach Köln gefahren. Das war eine lange Reise.

Is dit het enige dat je hebt voor je werkstuk? Waar gaat je werkstuk over?

Citaat:
Dit moet ik in het duits vertalen. Kan iemand mij helpen?

Onze visie: de leidende organisatie in de wereld worden op het gebied van producten en diensten in de automobielbranche.
Onze missie: we zijn een wereldwijd diverse familie, met een trots erfgoed, die zich met passie toelegt op het leveren van uitstekende producten en diensten.
Onze waarden: we doen wat goed is voor onze mensen, ons milieu en onze samenleving, maar boven alles voor onze klanten.
Heeft dit ook met je werkstuk te maken? het lijkt iets heel anders
Citaat:
De volgende dag gingen wij naar het museum Ludwig. Het was een interessant museum en ik heb heel erg veel over kunst geleerd. De terugweg in de trein was meer slapen dan gezellig praten omdat iedereen zo moe was.
Met de eerste dag kwam je al een heel eind: probeer het zelf eens te vertalen? Wij kunnen het voor je corrigeren!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 15:05
daanduits
daanduits is offline
Citaat:
Ik zal voor je doen wat ik kan!

Am ersten Tag sind wir mit dem Zug nach Köln gefahren. Das war eine lange Reise.

Is dit het enige dat je hebt voor je werkstuk? Waar gaat je werkstuk over?

Heeft dit ook met je werkstuk te maken? het lijkt iets heel anders
Met de eerste dag kwam je al een heel eind: probeer het zelf eens te vertalen? Wij kunnen het voor je corrigeren!
Ja, ik ga zelf nu aan de slag. En ja haha dat hoort erbij. Ik moet vertellen over de visie etc van ford.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2016, 15:24
daanduits
daanduits is offline
Am ersten Tag sind wir mit dem Zug nach Köln gefahren. Das war eine lange Reise. Als wir ankommen sind wir nach die Fabrik von Ford gefahren. Wir bekamen bei Ford einer Führung. Am Abend sind wir nach die Spielhalle gegangen. Er waren viele verschiedene Dinge. Es war sehr gesellig.

Am nächsten Tag sind wir nach das Ludwig Museum gegangen. Es war sehr interessant und instruktiv. Als wir fertig waren, sind wir in die Innenstadt gegangen. Wir hatten geschmackig gegessen.
Am Nachtmitttag waren wir mit dem Zug zurück gefahren.

Dit heb ik nu. Iemand verbeteringen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 17:18
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
*ik geef hieronder de tekst met de nodige correcties weer*
Am ersten Tag sind wir mit dem Zug nach Köln gefahren. Das war eine lange Reise. Nachdem wir ankamen sind wir nach der Fabrik von Ford gefahren. Wir bekamen bei Ford eine Führung. Am Abend sind wir nach der Spielhalle gegangen. Er gab viele verschiedene Dinge. Es war sehr gesellig.

Am nächsten Tag sind wir nach dem Ludwig Museum gegangen. Es war sehr interessant und instruktiv. Danach sind wir in die Innenstadt gegangen. Wir haben schmackhaft gegessen.
Am Nachtmitttag sind wir mit dem Zug zurückgefahren.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 26-03-2016 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 18:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'Geschmackig gegessen' klinkt erg onnatuurlijk. Andere opties zijn: 'lecker gegessen', 'gut gegessen', 'das Essen war herrlich/super/lecker/der Wahnsinn'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2016, 18:16
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'Geschmackig gegessen' klinkt erg onnatuurlijk.
Ik heb het gewijzigd in schmakchaft, de Duitse vertaling van smakelijk.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 05:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mja - Nog steeds niet iets wat je in het dagelijks leven zou zeggen. Het is niet fout maar ook niet de mooiste oplossing!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Japanology in Leiden: heb je Duits nodig?
ZazaZebra
10 12-02-2012 14:17
Algemene schoolzaken duits of aardrijkskunde??
anouk1994
16 26-03-2009 17:38
Studeren Frans of Duits?
babbelientje
3 09-06-2008 10:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken duits:S:S
19lotte93
4 12-05-2007 12:39
Algemene schoolzaken Enquete over vakken Duits en Geschiedenis
Nishu
24 05-05-2007 20:07
Algemene schoolzaken vrijstelling van duits?
jav
9 14-07-2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.