Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2008, 22:52
HELPME
Kan iemand dit voor mij vertalen?? 3 korte opdrachtjes....?? Please.

Ik moet een uitgebreid verhaal maken in de perfecto (voltooid tegenwoordige tijd) wat ik vandaag hebt gedaan.

Daarna moet ik in de futuro (toekomende tijd) vertellen wat ik één van de komende dagen/dit weekend ga doen.

Vervolgens moet ik in de presente (tegenwoordige tijd) vertellen wat me dagelijkse routine is op maandag/dinsdag etc. Daarbij de dag in 3 dagdelen (morgen, middag en avond) en met minstens 4 activiteiten.

Dit graag vertalen:
1) Vandaag ben ik vroeg opgestaan. Ik heb heel lang gedoucht. Daarna heb ik me omgekleed en vervolgens ontbeten. Kort daarna moest ik de bus nemen naar school toe. Na een half uur ben ik op school gekomen en zit ik nu in leuke les.

2) Zaterdag heb ik een verjaardag van een vriendin. In de middag ga ik eerst een cadeau voor haar kopen en in de avond gaan we misschien uit, maar dat is nog niet zeker. Na het uitgaan, ga ik naar huis toe en gelijk slapen.

3) Van maandag tot vrijdag sta ik om 7 uur op. Dan ga ik in een uur douchen, omkleden en ontbijten. Om 8 uur pak ik de bus naar school toe. Rond kwart voor 9 kom ik op school aan en ga ik naar de les toe. Om kwart over 3 ben ik uit van school en ga ik met vrienden naar de stad. In de stad ga ik wat eten en drinken. Tegen de avond ga ik naar huis toe en ga ik slapen.

WILT IEMAND DIT PLEASE VOOR MIJ VERTALEN????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2008, 22:55
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Ja zeg, maak je eigen huiswerk.

Als jij het nou eens doet en het dan hier post kunnen we je misschien helpen verbeteren.
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 08:35
HELPME
Dat Was Niet Me Enige Huiswerk Hoor! Dat Was Ook De Enige Opdracht Die Ik Niet Snapte!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 19:05
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
Hoy me he levantado temprano. Me he duchado mucho tiempo. Después me he cambiado y he desayunado. Luego, he tenido que ir a escuela con autobús. Media hora más tarde llegué a escuela y ahora estoy en una clase buena.

El sabado voy a los cumpleaños de una amiga. En la tarde voy a comprar un regalo para ella y en la noche vamos a salir, pero no es seguro. Después salir voy a casa y voy a dormir.

De los lunes hasta los viernes me levanto a las siete. Después me ducho por una hora, me cambio y me desayuno. A las ocho voy a escuela con autobús. A las nueve menos cuarto llego a la escuela y voy a la clase. A las tres y cuarto voy al centro con mis amigos. En el centro comemos y bebemos. En la noche llego a casa y me acuesto.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 19:15
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hoy me he levantado muy temprano. He tomado una ducha y después me he vestido y he desayunado. Entonces he tenido que tomar el autobús para ir a la escuela. Media hora más tarde he llegado y ahora tengo una clase muy divertida.

Este sábado tendré la fiesta de cumpleaños de una amiga. Por la tarde voy a comprarla (la compraré) un regalo y tal vez vamos a salir (saliremos) por la noche, pero todavía no estamos seguras. Despúes de salir voy (iré) a mi casa y voy a dormir (dormiré) inmediatamente.

De lunes a viernes me levanto a las siete. Necesito una hora para tomar una ducha, vestirme y desayunar. A las ocho tomo el autobús para ir a la escuela. Arrivo allí sobre las 9 menos 15 y voy a la clase. Las clases terminan a las 3 menos 15 y despúes voy al centro con mis amigos para comer y beber algo. Al fin de la tarde vuelvo a casa y voy a dormir.



Fouten voorbehouden.

Edit: ik zit het nog voor niets te doen ook zag ik
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 19:18
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
lo siento
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 22:09
HELPME
THANK YOU VERY MUCH!!!!! (k)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.