Oud 31-12-2004, 19:55
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 31-12-2004 @ 19:54 :
Begin eerst met je zelf, want je weet niks over de Islam, jullie evolutietheorie is al tegenbewezen, het is geen theorie meer het is niks, het is verleden tijd, ga door met het leven. Moslim debaters winnen van iedereen door logica te gebruiken, en door echte bewijzen te gebruiken, ik weet meer over de evolutietheorie dan jij, dus jonge ga even buitenspelen met je gebrek aan algemene kennis, vooral kennis over de Islam,
Wij kennen jullie boeken beter dan dat jullie ze kennen. hahahaha, wij lachen jullie uit...
Jij bent schizofreen?
Advertentie
Oud 31-12-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Rafiq schreef op 31-12-2004 @ 19:54 :
(...) Moslim debaters winnen van iedereen door logica te gebruiken, en door echte bewijzen te gebruiken (...)
Goh, waarom zien we dat dan niet terug in de wetenschappelijke prestaties van islamitische landen? Die hebben de afgelopen vijfhonderd jaar niets meer bijgedragen aan de vooruitgang. Waarom zien we dat dan niet terug in de welvaart van die landen? Kindersterfte, gemiddelde ouderdom, bepaalde ziekten, allemaal indicatoren voor de ontwikkeling van een land. Waarom zijn die bij de islamitische landen allemaal zo slecht? En waarom zien we dat dan niet terug in het percentage Nobelprijswinnaars dat islamiet is? In het percentage moslims dat een universitaire opleiding afmaakt? In het internationale aanzien van islamitische universiteiten (áls het land in kwestie die al heeft)? In het percentage analfabeten in islamitische landen? In de boekproductie? In de bijdrage aan de wereldeconomie?

Ik vind je wel een grappig mannetje. Ga vooral door met je gepassioneerde betogen. Je amuseert me.
Oud 31-12-2004, 21:46
Verwijderd
negatief.

de islam is eng.
Oud 01-01-2005, 03:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 31-12-2004 @ 19:54 :
hahahaha, wij lachen jullie uit...
stoor ik me niet aan, ik heb immers meer persoonlijkgheden dan jij.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-01-2005, 17:24
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-12-2004 @ 20:44 :
Goh, waarom zien we dat dan niet terug in de wetenschappelijke prestaties van islamitische landen? Die hebben de afgelopen vijfhonderd jaar niets meer bijgedragen aan de vooruitgang. Waarom zien we dat dan niet terug in de welvaart van die landen? Kindersterfte, gemiddelde ouderdom, bepaalde ziekten, allemaal indicatoren voor de ontwikkeling van een land. Waarom zijn die bij de islamitische landen allemaal zo slecht? En waarom zien we dat dan niet terug in het percentage Nobelprijswinnaars dat islamiet is? In het percentage moslims dat een universitaire opleiding afmaakt? In het internationale aanzien van islamitische universiteiten (áls het land in kwestie die al heeft)? In het percentage analfabeten in islamitische landen? In de boekproductie? In de bijdrage aan de wereldeconomie?

Ik vind je wel een grappig mannetje. Ga vooral door met je gepassioneerde betogen. Je amuseert me.
Elk iemand die normaal kan nadenken ziet dat dat wat je daar hebt geschreven niks bewijst, lees je post nog een keer door en denk heel goed na.

Citaat:
stoor ik me niet aan, ik heb immers meer persoonlijkgheden dan jij.
Ja 6 miljoen per jaar hahahahahahahaha
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Oud 01-01-2005, 17:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 01-01-2005 @ 17:24 :
Ja 6 miljoen per jaar hahahahahahahaha
Trouwen?
Oud 01-01-2005, 17:50
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
dit topic lijkt me volledig ontspoord.
jammer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.