Oud 31-03-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 31-03-2005 @ 18:55 :
liberaal, extreem en conservatief...

drie verschillende interpretaties van geloofsbeleving

je zegt het net zelf?
Ja, duuh van geloofsbeleving, niet van interpretatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 31-03-2005 @ 18:55 :
Oké. Duidelijk. Dus er zijn geen verschillende interpretaties over de Koran. De Koran blijft Perfect.
Dat volgt daar geensinds uit, het enige dat eruit volgt is dat de anderen boeken over de islam inferieur zijn aan de Koran.
Over interpretatie gesproken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 31-03-2005 @ 18:56 :
Ja er is 1 interpretatie van de Koran, maar de Koran wordt op verschillende manieren geinterpreteerd!!!
Nee, dat wordt niet gedaan! Zelfs alle verschillende stromingen binnen de Islam zijn het hierover eens.

De verschillen zitten hem in toevoegingen aan de Hadith.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 31-03-2005 @ 18:58 :
Nee, dat wordt niet gedaan! Zelfs alle verschillende stromingen binnen de Islam zijn het hierover eens.

De verschillen zitten hem in toevoegingen aan de Hadith.
Toevoegingen in de Hadith? Hoe weten mensen 1500 jaar later nu hoe Mohammed of Allah het bedoelt heeft?

En staat er in de Koran nu geen verplichte kleedwijze voor moslims?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 18:57 :
Dat volgt daar geensinds uit, het enige dat eruit volgt is dat de anderen boeken over de islam inferieur zijn aan de Koran.
Over interpretatie gesproken
De Koran is wel perfect en zal ook altijd perfect blijven. Allah (swt) heeft het Boek beschermd tegen vervalsing

Maar jongens, ik denk niet dat jullie te overtuigen zijn. Daar geloven jullie immers niet in de Koran voor.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 19:00 :
Toevoegingen in de Hadith? Hoe weten mensen 1500 jaar later nu hoe Mohammed of Allah het bedoelt heeft?
Ja, er wordt wat aan de Hadith door sji'ieten toegevoegd. Zij zijn dus ongehoorzaam. Maar daar beslist enkel Allah (swt) over.
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 19:00 :
En staat er in de Koran nu geen verplichte kleedwijze voor moslims?
Jawel? En bovendien dienen we de profeet ook te volgen. Dit staat in de Koran. Hij heeft de Hadith voor ons nagelaten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 31-03-2005 @ 19:04 :
Ja, er wordt wat aan de Hadith door sji'ieten toegevoegd. Zij zijn dus ongehoorzaam. Maar daar beslist enkel Allah (swt) over.
Maar waarom zouden ze die willen veranderen?
[b
Citaat:
Jawel? En bovendien dienen we de profeet ook te volgen. Dit staat in de Koran. Hij heeft de Hadith voor ons nagelaten. [/B]
Dus er staat een verplichte kleedwijze. Waarom gaan er dan zoveel moslims verschillend gekleed?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 19:06 :
Maar waarom zouden ze die willen veranderen?
Dat heeft met hun cultuur te maken. Zij erkennen naast Mohammed (saws) nog iemand anders als profeet. Wij (de meerderheid van de moslims) zien hem enkel als een Khaliefa (iemand die de profeet hielp, maar zelf geen profeet was)
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 19:06 :
Dus er staat een verplichte kleedwijze. Waarom gaan er dan zoveel moslims verschillend gekleed?
De ene mens tilt er zwaarder aan dan de ander. lijkt me duidelijk.
Maar ze zullen niet ontkennen dat het in de Koran staat.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:12
Verwijderd
Maar ik ga nu..

Kom vanavond wel terug.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 31-03-2005 @ 19:11 :

De ene mens tilt er zwaarder aan dan de ander. lijkt me duidelijk.
Maar ze zullen niet ontkennen dat het in de Koran staat.
Maar dan zijn het geen goede moslims, want die geloven 100% in de Koran
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 31-03-2005 @ 19:13 :
Maar dan zijn het geen goede moslims, want die geloven 100% in de Koran
Dat laat ik aan Allah (swt) over. Allah weet wat hun intenties zijn. Dat kan ik niet controleren. Gelukkig kan Allah (swt) dat wel.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:21
muslimalady
muslimalady is offline
precies waarom vinden jullie dat eigenlijk interresant wanneer jullie het eigenlijk niet kunnen en willen begrijpen.

WHAT'S THE PIONT PEOPLE

en als julllie zoveel vragen willen stellen probeer het teminste te begrijpen.

Wij kunnen eigenlijk jullie het zelfde vragen Waarom vinden Christenlijke mensen dat hun bijbel perfect is en geen enkel fout in zit????
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ja, ik vraag me ook af wat de piont is...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 20:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
muslimalady schreef op 22-04-2005 @ 21:21 :
precies waarom vinden jullie dat eigenlijk interresant wanneer jullie het eigenlijk niet kunnen en willen begrijpen.

Wij kunnen eigenlijk jullie het zelfde vragen Waarom vinden Christenlijke mensen dat hun bijbel perfect is en geen enkel fout in zit????
Ah, de zoveelste incarnatie van "jullie begrijpen het lekker niet, dus ik heb gelijk"


En heb ik ongelijk als de bijbel niet perfect is? De arrogantie, er bestaat meer op deze wereld dan christenen en moslims, dank u.

Ik onderschrijf noch bijbel noch koran, beide zijn geschreven met verkeerde intenties en daarna nogmaals geinterpreteerd op een manier dat er niets uit afgeleid zou moeten worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
muslimalady schreef op 22-04-2005 @ 21:21 :

Wij kunnen eigenlijk jullie het zelfde vragen Waarom vinden Christenlijke mensen dat hun bijbel perfect is en geen enkel fout in zit????
Is dat wel zo?

en mijn vraag rees doodnormaal uit het feit dat moslims in discussies vaak aanhalen dat de Koran perfect is.
Dus dan is het logisch dat zo'n vraag gesteld wordt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
muslimalady schreef op 22-04-2005 @ 21:21 :
precies waarom vinden jullie dat eigenlijk interresant wanneer jullie het eigenlijk niet kunnen en willen begrijpen.

WHAT'S THE PIONT PEOPLE

en als julllie zoveel vragen willen stellen probeer het teminste te begrijpen.

Wij kunnen eigenlijk jullie het zelfde vragen Waarom vinden Christenlijke mensen dat hun bijbel perfect is en geen enkel fout in zit????
1. Christenen geloven niet dat de tekst van de bijbel volmaakt, perfect en volledig is. Dat is intrinsiek onmogelijk, iets wat tot moslims maar niet wil doordringen.

2. Zeggen dat de ander het niet kan of wil begrijpen als je eigenlijk zelf geen argumenten kunt verzinnen is zó des geloviges.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 22:00
Donny must die
Donny must die is offline
Als de koran imperfect was, zouden er echt wel mensen opstaan en dit aan tonen. Enige wat we nu hebben is een answeringislam.org van onze christenvriendjes, poeh he.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 22:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 22-04-2005 @ 23:00 :
Als de koran imperfect was, zouden er echt wel mensen opstaan en dit aan tonen. Enige wat we nu hebben is een answeringislam.org van onze christenvriendjes, poeh he.
dat zijn toch lui die opstaan om aan te tonen dat t imperfect is?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 23:18
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-04-2005 @ 23:06 :
dat zijn toch lui die opstaan om aan te tonen dat t imperfect is?
die worden niet serieus genomen, en hebben niet voldoende erin verdiept om waardige uitspraken te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 09:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 00:18 :
die worden niet serieus genomen, en hebben niet voldoende erin verdiept om waardige uitspraken te doen.
Doh natuulijk worden ze door moslims niet serieus genomen

en hoe kun je stellen dat ze zich niet voldoende erin verdiept hebben als je zelf te kennen geeft dat de forummoslims hier beter niet de boel moeten gaan uitleggen want ze zijn geen geleerden enzo?
M.a.w. dan kan alleen een imam de koran gaan weerspreken en dat zal ie nooit doen, want daar issie imam voor
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 10:47
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2005 @ 10:11 :
Doh natuulijk worden ze door moslims niet serieus genomen

en hoe kun je stellen dat ze zich niet voldoende erin verdiept hebben als je zelf te kennen geeft dat de forummoslims hier beter niet de boel moeten gaan uitleggen want ze zijn geen geleerden enzo?
M.a.w. dan kan alleen een imam de koran gaan weerspreken en dat zal ie nooit doen, want daar issie imam voor
Ze worden niet door moslims serieus genomen, omdat al hun 'bewijzen' allang weerlegd zijn

answeringislam is gewoon een trieste site, die niet graag wilt dat christenen misschien wel moslim worden. De meeste mensen die moslim zijn geworden waren van oorsprong christen (jammer dat de moslims weer met answeringchristinaty kwamen ). Ik heb toch een hoop onzin op die anti-islam sites gelezen. Zelfs ik als nederige forummoslim kan al hen argumenten contra islam doorzien.

De islam leert ons dat we kritisch moeten zijn, en ook in ons geloof. Er zijn meerdere versen waarin men wordt uitgedaagd fouten te vinden. Poeh als Mohammed (vzmh) niet de ware profeet was, zou ie nu wel heel veel attitude moeten hebben gehad, om dit soort versen te 'publiceren'. Als ik op mijn schoolexamen aan de bovenkant schrijf dat het voor de leraar onmogelijk zou zijn fouten te vinden, zou die leraar net zolang doorgaan totdat hij wel een fout zou vinden. Zo zou je deze hele kwestie ook kunnen beschouwen. En om zon topic te openen, op een scholierenforum, waar mensen of wat basis islam kennen, of zich niet gekwalificiteerd voelen om over de Heilige Koran te discusseren, is wel heel kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 11:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 00:18 :
die worden niet serieus genomen, en hebben niet voldoende erin verdiept om waardige uitspraken te doen.
Door dat te zeggen tegen elke tegenstander is elk willekeurig doel wel goed te praten.

Bovendien, je kunt zaken niet zomaar afdoen als onterecht zonder er zelf op in te gaan lijkt me, verdiep jij je uberhaupt in die pagina van answeringislam voordat je er een oordeel over velde?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 11:56
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-04-2005 @ 12:03 :
Door dat te zeggen tegen elke tegenstander is elk willekeurig doel wel goed te praten.

Bovendien, je kunt zaken niet zomaar afdoen als onterecht zonder er zelf op in te gaan lijkt me, verdiep jij je uberhaupt in die pagina van answeringislam voordat je er een oordeel over velde?
uhm, kheb de weerleggingen van hun argumenten allang gezien, en daar gaat answeringislam niet op in. Ik leer niet van answeringislam hoe mijn geloof in elkaar zit, aangezien ze alleen maar negatief over kunnen praten, en evrder hun lezers proberen te indoctrineren dat hun religie wel helemaal zo egweldig is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:03
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 11:47 :
(...)De islam leert ons dat we kritisch moeten zijn, en ook in ons geloof.(...)
Dat snap ik niet. Je moet wel kritisch zijn, maar de Koran is authentiek, onveranderd, zuiver en de ondeelbare Waarheid?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:25
GrijzeWolf
Avatar van GrijzeWolf
GrijzeWolf is offline
Citaat:
Gatara schreef op 26-03-2005 @ 15:00 :
Moslims zijn ervan overtuigd dat de Koran perfect is (itt bv de Tenach/Bijbel), waarom is dit?
omdat er in de 15 eeuw geen letter,zelfs geen teken is veranderd
er zijn geen fouten kunnen vinden in de Koran dat wel het geval is bij de bijbel
__________________
Atam!.. İman ettim artık ben buna Irkımın en üstün ırk olduğuna
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
GrijzeWolf schreef op 23-04-2005 @ 14:25 :
omdat er in de 15 eeuw geen letter,zelfs geen teken is veranderd
er zijn geen fouten kunnen vinden in de Koran dat wel het geval is bij de bijbel
dat eerste zegt niks over perfectie

dat tweede,.. daar heb ik mijn twijfels bij. Zo heb ik al eens aangegeven dat in de ene soera Adam uit klei geschapen was en in de andere soera uit water en weer in een andere soera was het bloed. Etc. Als de Koran perfect was, dan werd er wel voor gezorgd dat deze tegenstrijdige berichten niet aanwezig waren.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:50
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-04-2005 @ 14:03 :
Dat snap ik niet. Je moet wel kritisch zijn, maar de Koran is authentiek, onveranderd, zuiver en de ondeelbare Waarheid?
je hebt de keuze te geloven of je het de Waarheid vind of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:52
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2005 @ 15:12 :
dat tweede,.. daar heb ik mijn twijfels bij. Zo heb ik al eens aangegeven dat in de ene soera Adam uit klei geschapen was en in de andere soera uit water en weer in een andere soera was het bloed. Etc. Als de Koran perfect was, dan werd er wel voor gezorgd dat deze tegenstrijdige berichten niet aanwezig waren.
of je mailt een islaam website hierover . Je kan of in de waan leven dat het toch niet allemaal klopt, of eens objectief onderzoek doen. Want mocht dit wat jij bv opsomt echt tegenstrijdig zijn, zouden er allang tal van boeken door wetenschappers hierover geschreven zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 15:50 :
je hebt de keuze te geloven of je het de Waarheid vind of niet.
...en daarmee de keuze of je wel of niet kritisch wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:55
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-04-2005 @ 15:53 :
...en daarmee de keuze of je wel of niet kritisch wil zijn.
Het Boek moedigd je aan kritisch te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 15:55 :
Het Boek moedigd je aan kritisch te zijn
Het voor zoete koek slikken van de hypothese dat er een god bestaat lijkt mij onverenigbaar met kritisch zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 15:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 15:52 :
of je mailt een islaam website hierover . Je kan of in de waan leven dat het toch niet allemaal klopt, of eens objectief onderzoek doen. Want mocht dit wat jij bv opsomt echt tegenstrijdig zijn, zouden er allang tal van boeken door wetenschappers hierover geschreven zijn.
ik krijg nooit antwoord
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 15:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 15:50 :
je hebt de keuze te geloven of je het de Waarheid vind of niet.
Dat is een keuze die je - als je kritisch nadenkt - onmogelijk kan maken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 16:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
GrijzeWolf schreef op 23-04-2005 @ 14:25 :
omdat er in de 15 eeuw geen letter,zelfs geen teken is veranderd
er zijn geen fouten kunnen vinden in de Koran dat wel het geval is bij de bijbel
Verklaar vertalingen en verschillende woordkeuzen..

verder stipte Gatara al een contradictie aan, dus het lijkt me dat je een onmogelijk denkbeeld verdedigt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:48
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-04-2005 @ 16:02 :
Het voor zoete koek slikken van de hypothese dat er een god bestaat lijkt mij onverenigbaar met kritisch zijn.
Geloven in God is helemaal voor jezelf, ik denk niet dat mensen in een God geloof alleen omdat het ook in de Koran staat.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:50
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2005 @ 16:04 :
ik krijg nooit antwoord
ga eens naar een plaatselijke moskee, zoek het op google, maar vraag het aub niet aan mij of de andere forummoslims, mits ze er zeker van zijn dat ze dit gehoord hebben
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:51
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-04-2005 @ 16:33 :
Dat is een keuze die je - als je kritisch nadenkt - onmogelijk kan maken.
omdat? moet men altijd maar aannemen dat er niet zo iets is als de absolute waarheid?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:53
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-04-2005 @ 17:00 :
Verklaar vertalingen en verschillende woordkeuzen..

verder stipte Gatara al een contradictie aan, dus het lijkt me dat je een onmogelijk denkbeeld verdedigt.
een vertaling wordt niet als heilig beschouwt.

en Gatara's contradictie is allang weerlegd/uitgelegd, ik voel me alleen niet de geschikte persoon dit te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 21:53 :

en Gatara's contradictie is allang weerlegd/uitgelegd, ik voel me alleen niet de geschikte persoon dit te doen.
geef dan aan waar
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 21:53 :
en Gatara's contradictie is allang weerlegd/uitgelegd, ik voel me alleen niet de geschikte persoon dit te doen.
Het is weerlegt, maar niemand weet waar, of wil die tonen?

Juistem, zo kan ik wel meer stellingen bewijzen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:33
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-04-2005 @ 22:46 :
Het is weerlegt, maar niemand weet waar, of wil die tonen?

Juistem, zo kan ik wel meer stellingen bewijzen.
omg heb je iemand dat horen zeggen? denk je nou echt dat de islam kenners niet allang met deze 'contradictie' naar buiten waren gekomen als het niet weerlegd was?

tfeit dat mensen te makkelijk iets aannemen omdat ze het willen aannemen, en er verder geen moeite voor doen (op een scholieren forum kan je ook echt veel kennis op doen ), zorgt er alleen voor dat men zichzelf voor de gek houdt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 23:02
Donny must die
Donny must die is offline
http://www.answering-christianity.com/quran.htm

even googlen..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 00:02 :
http://www.answering-christianity.com/quran.htm

even googlen..
Betrouwbare, objectieve website.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 01:53
Verwijderd
Answering-christianity.com

Nu kan niemand nog beweren dat moslims geen gevoel voor humor hebben
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:56
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 02:53 :
Answering-christianity.com

Nu kan niemand nog beweren dat moslims geen gevoel voor humor hebben
Bij jou zet ik er zo nu en dan mijn vraagtekens bij.

Wat is er verkeerd aan die site, ik heb hem ffe doorgekeken, en er wordt keurig antwoord gegeven op mensen die kritiek hebben op de Islam. Schrikt de naam jullie af, of...?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 11:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 23-04-2005 @ 23:33 :
omg heb je iemand dat horen zeggen? denk je nou echt dat de islam kenners niet allang met deze 'contradictie' naar buiten waren gekomen als het niet weerlegd was?

tfeit dat mensen te makkelijk iets aannemen omdat ze het willen aannemen, en er verder geen moeite voor doen (op een scholieren forum kan je ook echt veel kennis op doen ), zorgt er alleen voor dat men zichzelf voor de gek houdt.
ik heb geen zin om mijn hele leven te gaan spenderen aan het opzoeken naar antwoorden door imams op een contradictie die ik vond.

Ik heb getracht te zoeken en ik heb rond gevraagd, maar ik heb nooit een antwoord gekregen.

Jij zegt dat het weerlegt is, geef me dan ook aan waar.
Of vraag het aan je plaatselijke imam. Ik heb niet zoveel contact met die gasten in het dagelijks leven, ya know.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 12:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 00:02 :
http://www.answering-christianity.com/quran.htm

even googlen..
daar staat het adam verhaal niet tussen en aan een index heb ik ook niet veel. Dat is hetzelfde als dat je mij het adres van de bibliotheek geeft en zegt: ga maar zoeken.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-04-2005 @ 10:56 :
Bij jou zet ik er zo nu en dan mijn vraagtekens bij.

Wat is er verkeerd aan die site, ik heb hem ffe doorgekeken, en er wordt keurig antwoord gegeven op mensen die kritiek hebben op de Islam. Schrikt de naam jullie af, of...?
Die site is net zo betrouwbaar in vragen over de islam als www.vatican.va in vragen over het christendom.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 12:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 02:53 :
Answering-christianity.com

Nu kan niemand nog beweren dat moslims geen gevoel voor humor hebben
heb je vragen over de islam die objectief beantwoord dienen te worden? www.faithfreedom.org
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 12:36
Verwijderd
religion + internet = teh porblem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Een stukje waarheid over de Islam
Kaka8
4 23-01-2011 10:18
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 21:50
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 10:29
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Levensbeschouwing & Filosofie Islam
Hannibal
5 15-03-2002 19:18
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.