Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2008, 13:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldige wedstrijd gisteren. Heerenveen werd op het middenveld keihard aangepakt, maar wel fair en het had resultaat. Van Liesveld is een kutscheids, mooi dat we zijn toto hebben verpest hehe. Die vent floot zo'n beetje alles tegen wat ook voor een hele scherpe sfeer zorgde, die verder echt heerlijk was. Het is een mooi wapen, toen de ploeg het moeilijk had gingen 3 tribunes er massaal achter staan. Nu die hoofdtribune nog.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2008, 14:29
baas
Avatar van baas
baas is offline
Godverdomme die goal van Dembele gister... Die gast gaat binnen niet al te lange tijd een wereldtopper worden.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 20:12
backstabber
Avatar van backstabber
backstabber is offline
groningen mooi gewonne van die kakkerlakken

AJAX maar matig gewonne van vitesse,
3-0 is wel erg geflatteerd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:50
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Wat een retards bij NEC. Ongelovelijk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 10:57
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Huntelaar geschorst voor 1 wedstrijd. Erg triest deze heksenjacht van het domme bondje. Wat voor maatregelen zijn er tegen die Braamhaar genomen?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 12:16
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het een beetje onzinnig om er een nieuw topic over te openen dus vandaar:

Hoe denken jullie over overnames van Nederlandse clubs door één rijke investeerder?

Ik sta er zelf niet negatief tegenover, mits de clubwaarden en de ziel van de club niet veranderen ( kleur shirt, in dezelfde stad blijven spelen, etc. ).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 17:51
Verwijderd
Gaat het specifiek om één investeerder? Net zo prima als twee, drie of achtenveertig investeerders,
Maar ik vind wel apart dat die prijzen zó hoog staan, en ik denk dat dat mede komt door de rijke investeerders. Maar je doet er niks tegen, en dat zou ook niet moeten, so be it.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 08:25
Verwijderd
De prijzen zo hoog? Anderhalf keer de omzet, ging het geloof ik om. Dat vind ik niet zo veel. Sterker nog, dat vind ik best weinig.

Ach ja, mij boeit het niet zoveel, sponsors en commercie hebben nu al veel invloed op een voetbalclub, dat zal echt niet meer worden met één eigenaar. Kan me alleen niet voorstellen dat een Nederlandse club zo interessant is om over te nemen. Belangrijkste redenen die je in Nederland dan ook hoort zijn ontwikkelingen rond het stadion. Je krijgt vaak gemakkelijker een vergunning om een groot vastgoedproject van de grond te krijgen, als je daaraan een nieuw/verbouwd stadion van een voetbalclub aan vasthangt.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 12:31
Verwijderd
Transferprijzen bedoel ik hè.

En verder, waarom zou het niet 'interessant' zijn om een Nederlandse voetbalclub over te nemen? Als jij het een mooie club vindt, met potentie, dan heb je in principe evenveel redenen om bijvoorbeeld PSV over te nemen als Liverpool. Tenzij je Europees voetbal heel belangrijk vindt, maar dat lijkt me niet belangrijk als je een club gaat overnemen, want je moet natuurlijk ook een toekomstperspectief hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 21:56
Verwijderd
Financieel gezien bedoelde ik, aangezien jij het over prijzen had.

Liverpool zou met goed beleid veel winst kunnen maken (in ieder geval een paar jaar lang), PSV kan dat niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 22:30
Verwijderd
Ik gooi het even hier omdat het om Nederlands voetbal gaat:

Voortbestaan Fortuna in gevaar

De KNVB overweegt de proflicentie van Fortuna Sittard in te trekken. Dat meldt de club op haar website. Fortuna moest gisteren de begroting voor komend jaar toelichten. De club kampt met een begrotingstekort van zeker 2 ton.

De Sittardse profclub heeft weliswaar een plan van aanpak gemaakt, maar daar is de commissie niet tevreden mee. Tot maandag heeft Fortuna de tijd om te reageren op de bevindingen van de licentiecommissie. Volgens de club is het speelschema op korte termijn niet in gevaar. Als Fortuna geen nieuwe geldschieters vindt, is het voortbestaan van de club opnieuw in gevaar. De KNVB doet geen uitspraken over de problemen rond Fortuna.

----

Tjonge jonge, het is daar ieder seizoen weer raak, echt al 7 jaar ofzo dat ze 'bijna failliet' zijn
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 15:02
Verwijderd
Duurt niet lang meer voordat de eerste club kopje onder gaat denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 16:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jezus wat was de instelling van Ajax schandalig. Wat een stel mietjes stonden daar op het veld, zelfs bij mij in het kantine elftal zijn er mensen die meer inzet vertonen (!!).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 16:38
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
normaal gaat het dak dicht als ze in de regen moeten trainen :')
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 23:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jezus wat was de instelling van Ajax schandalig. Wat een stel mietjes stonden daar op het veld, zelfs bij mij in het kantine elftal zijn er mensen die meer inzet vertonen (!!).
Jeetje, blij zijn dat spelers zich inzetten. Ik heb liever dan 'n paar nonchalante kerels op 't veld die zich af en toe eens veroorloven iets moois te showen. Om mensen op en af te zien draven kijk ik wel naar paardensport of veldlopen ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 09:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Jeetje, blij zijn dat spelers zich inzetten. Ik heb liever dan 'n paar nonchalante kerels op 't veld die zich af en toe eens veroorloven iets moois te showen. Om mensen op en af te zien draven kijk ik wel naar paardensport of veldlopen ofzo.
Je moet wel heel erg veel individuele klasse meer hebben dan de tegenstander wil je die wedstrijden winnen zonder je persoonlijke duels te winnen. Dat heeft geen enkele club in de eredivisie meer. En het één sluit het ander niet uit, sterker nog je moet de bal hebben wil je wat moois laten zien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 22:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik zeg niet dat ze élk duel moeten winnen hé, maar inzet alleen is voor mij helemaal niet voldoende. Kan ik zelfs mezelf op film opnemen om dan naar 'n pipo te kijken die zich wel inzet, maar na 2 minuten hopeloos buiten adem is.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 22:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nee, ik snapte uiteraard wel dat je dat niet bedoelde. Maar ik vind het belachelijk dat professionele voetballers het niet 1-2x per week kunnen opbrengen om voluit te gaan. Je kan een dag hebben waar het voetballend allemaal niet lukt maar dan moet de inzet, net zoals altijd, minimaal goed zijn.

Ik heb zelf wel een achtergrond in lesgeven in veel verschillende sporten en als ik dan zie hoe gemotiveerd en gedisciplineerd veel sporters in een andere tak van sport zijn dan denk ik dat we bij het voetballen veel potentie laten liggen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2008, 07:33
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Nee, ik snapte uiteraard wel dat je dat niet bedoelde. Maar ik vind het belachelijk dat professionele voetballers het niet 1-2x per week kunnen opbrengen om voluit te gaan. Je kan een dag hebben waar het voetballend allemaal niet lukt maar dan moet de inzet, net zoals altijd, minimaal goed zijn.

Ik heb zelf wel een achtergrond in lesgeven in veel verschillende sporten en als ik dan zie hoe gemotiveerd en gedisciplineerd veel sporters in een andere tak van sport zijn dan denk ik dat we bij het voetballen veel potentie laten liggen.

dat ben ik helemaal met je eens. vooral individuele sporters als bijvoorbeeld atleten/wielrenners etc gaan naar mijn mening veel beter om met hun talent.

echt zonde is dat.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 00:25
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Kalou doeltreffend bij rentree
10 oktober 2008
Bonaventure Kalou heeft vrijdag een succesvolle rentree gemaakt bij sc Heerenveen. De Ivoriaan kwam in actie in een oefenwedstrijd bij het Belgische Zulte Waregem en maakte in de negentiende minuut de 0-1. Paulo Henrique had zeven minuten eerder al voor de 0-2 getekend.

Haha dat is knap
__________________
Dus..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Kalou doeltreffend bij rentree
10 oktober 2008
Bonaventure Kalou heeft vrijdag een succesvolle rentree gemaakt bij sc Heerenveen. De Ivoriaan kwam in actie in een oefenwedstrijd bij het Belgische Zulte Waregem en maakte in de negentiende minuut de 0-1. Paulo Henrique had zeven minuten eerder al voor de 0-2 getekend.

Haha dat is knap
Wedstrijd was in België hè
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 12:41
Verwijderd


'nuf said
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 12:57
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het stomme eraan is dat de beste wedstrijd, tegen Willem 2, nog verloren ging ook.

Ik merkte gisteren wel dat NAC lange tijd ontzag voor PSV had, het was een stuk minder aanvallend dan normaal. Wel een terechte overwinning, een heerlijke sfeer en we hebben die lampjes maar eens duidelijk gemaakt wie de echte club van Brabant is..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 06:22
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Lampjes

Mooi weekend, PSV en Feyenoord verliezen en alle aantrekkelijk spelende clubs winnen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 09:43
Verwijderd
Ik ben blij dat ik Maaskant een maandje geleden niet voor niets verdedigd heb in deze topic. Nu snel even de credits opeisen voordat NAC in een negatieve spiraal belandt

Wat ik overigens persoonlijk een grappig detail vind: De Graafschap staat 'keurig' 13e met 6 punten uit evenveel wedstrijden. Die club lijkt redelijk op schema te liggen voor lijfsbehoud. Maar ze hebben pas drie keer gescoord, en dan toch twee keer winnen! Erg efficiënt.

Iets serieuzer daarover: Feyenoord, Vitesse en Roda zouden 'normaal' gezien boven de Graafschap moeten staan. De Graafschap en Sparta hebben nu al een achterstand op ploegen die je zou verwachten als mede-degradatiekandidaat. Hercales en Ado hebben niet alleen al een bergje punten meer, ze hebben ook een veel beter doelsaldo en lijken gewoon een stuk sterker dan de superboeren en Sparta. Ik denk dat die laatste twee clubs blij mogen zijn met de aanwezigheid van Volendam. Vooral bij De Graafschap krijg ik het gevoel dat ze echt kwaliteit te kort komen. Lasse Schöne en Berry Powel hebben vorig seizoen de ploeg nog net naar de nacompetitie geholpen, en daar kwam De Graafschap goed weg, maar dat zie ik dit seizoen niet meer gebeuren. Of er moet in de winterstop goed ingekocht worden. Als Volendam punten gaat pakken kan het helemaal spannend worden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 10:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik moet Luinge trouwens nog een compliment geven, ik had nooit verwacht dat te doen omdat ik hem zo'n regeltjesneuker vond, maar ik vind hem momenteel de beste scheidsrechter in Nederland. Hij laat zich niet beïnvloeden door het publiek en hij heeft volgens mij ook nog echt plezier in het fluiten ook en dat is mooi om te zien.

Het grootste drama vind ik Vink, gisteren heeft hij weer eens laten zien dat hij zichzelf belangrijker vindt dan de wedstrijd en zijn autoriteit alleen maar door ( het dreigen met ) sancties kan laten gelden. Wat een drama dat Nederland Europees moet vertegenwoordigen..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 13:09
Verwijderd
Jammer van PSV. Goed voor AZ.

En zielig voor Fyeneoord, wtf 15de?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 18:26
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline


De na competitie overleven ze wel
Ik denk nog steeds dat ajax kampioen word, ze staan dan wel 9e, maar psv en az lijken me over 34 wedstrijden genomen toch de enige serieuze concurenten, waar ajax over net wat meer individuele klasse beschikt.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 06:18
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Zonde dat die blunder van Boschker er niet inging
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 06:25
Verwijderd
Ik vind dit een beetje een raar seizoen, met feyenoord zo laag.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 13:28
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja, wat een clown is die vent toch. Hij had wel een paar goede reddingen maar ik zou me niet zeker voelen met die vent in het doel.

Verder weer heel veel arbitrale dwalingen gezien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit een beetje een raar seizoen, met feyenoord zo laag.
Ik vind het wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 07:32
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Ik vind dit een beetje een raar seizoen, met feyenoord zo laag.
Het kan nog lager, nu 16e maar houd hoop, alleen vitesse en volendam moeten er nog voorbij en dan kan het in elk geval niet erger worden
Met citaat reageren
Oud 02-11-2008, 19:41
Verwijderd
Tsjongejonge zeg, gisteren klopte er weer niets van de opstellingen, werd er tijdens een interview tegelijkertijd het commentaar bij een doelpunt afgedraaid zodat de trainer niet te verstaan was en vandaag verklapt Tom Egbers na de eerste wedstrijd dat Roda door dit resultaat 17e komt te staan "maar dat ziet u later wel!". Voor iedereen die de stand ook maar een klein beetje in zijn hoofd heeft zitten, heeft hij dan al verraden dat Vitesse gewonnen heeft van Ado.

Ik heb de hele middag internet en radio vermeden zodat ik voor het eerst in lange tijd weer op zondagavond de wedstrijden kon zien zonder dat ik ook maar één uitslag wist. En dan krijg je zoiets. Lul dat je bent.

Sorry, maar ik vind de NOS nog steeds echt ongelofelijk amateuristisch en gewoon slechter dan RTL vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 13:16
Verwijderd
Nog steeds gedeeld eerste
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 16:38
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat een mooie competitie is het toch

Twente was woensdag wel beter dan NAC denk ik, hoewel Maaskant gelijk had met "positiespel is een doel geworden bij Twente en niet een middel" ze hebben weinig kansen gehad. Helaas NAC - Groningen gemist, iig gewonnen alleen de samenvatting online gezien.
Verder geen enkele samenvatting gezien. Als je zaterdagavond uitgaat en zondag het druk hebt dan mis je gewoon alles. Om 01.05 kwam er nog een samenvatting maar dat is gewoon te laat om nog te gaan kijken als het de volgende dag weer school of werken is.
Ik ben ook nog niet te spreken over de NOS.

Eredivisie live vind ik trouwens wel mooi, goede beelden vanaf ooghoogte regelmatig en lekker oog voor de sfeer in een stadion, daar kan ik nou van genieten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooie competitie is het toch

Twente was woensdag wel beter dan NAC denk ik, hoewel Maaskant gelijk had met "positiespel is een doel geworden bij Twente en niet een middel" ze hebben weinig kansen gehad. Helaas NAC - Groningen gemist, iig gewonnen alleen de samenvatting online gezien.
Verder geen enkele samenvatting gezien. Als je zaterdagavond uitgaat en zondag het druk hebt dan mis je gewoon alles. Om 01.05 kwam er nog een samenvatting maar dat is gewoon te laat om nog te gaan kijken als het de volgende dag weer school of werken is.
Ik ben ook nog niet te spreken over de NOS.

Eredivisie live vind ik trouwens wel mooi, goede beelden vanaf ooghoogte regelmatig en lekker oog voor de sfeer in een stadion, daar kan ik nou van genieten.
Op eredivisielive.nl staan alle samenvattingen als het goed is hoor?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 22:17
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Ik kan wel leven met de wedstrijden bij de NOS. Wat me wel stoort is dat gezeik over Stevens en Mendez. Het item wordt gebracht alsof ze elkaar aanvlogen en vervolgens komen er (toevallig gevangen) beelden van een ietwat boze Stevens en een verongelijkte Mendez. Ik heb Stevens in het verleden wel gekkere dingen zien doen en zeggen. Dan gaan ze er een dag later op een persconferentie ook nog eens zo op door en hoor ik geen relevante vragen over de wedstrijd tegen Marseille. Het toppunt: "Dan moeten we zelf maar het een en ander duiden, we denken dat Mendeze het opneemt voor teamgenoot Salcido." Alsjeblieft zeg, valt me heel erg tegen van het sportjournaal. Het circus rond van Hanegem is nog wel te begrijpen, dat gaat nog ergens over.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 22:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Op eredivisielive.nl staan alle samenvattingen als het goed is hoor?
Dan zal ik daar eens gaan kijken.
Trouwens een zwakke rode kaart voor Mtiliga, duidelijk geel maar rood met 2 wedstrijden schorsing vind ik echt belachelijk. Hoe zit het met die karatetrap van Hofs vorige week, nou daar moet je 10 wedstrijden schorsing voor geven, of mocht dan niet meer omdat de scheids al floot ofzo?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 12:47
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ach Lurling kreeg er ook maar 4, waar een levenslange schorsing meer op zn plek was. Wat een ongeleid projectiel is dat toch gebleken de laatste 5 jaar in de competitie. Kan echt HELEMAAL niets, zelfs nog minder dan Danny Buijs en heeft zulke acties puur nodig om dat talent(of eerder gebrek eraan) te verbloemen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 16:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Lurling is een uitstekende speler, dat jij dat niet kan inzien dan geeft dat blijk van een ernstig gebrek aan kennis. Wat hij tegen Twente deed was schandalig, maar een levenslange schorsing is onzin, maar jij laat je persoonlijke afkeur meer gelden dan andere dingen. Welke dingen in de afgelopen 5 jaar zijn dan nog meer zo erg?

Graag concrete voorbeelden, er niet omheen draaien maar waar mogelijk beelden of ander feitelijk bewijs.

Bedankt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 08:07
Verwijderd
Ik vind Lurling ook een naar mannetje, een echte matennaaier. En zijn overtreding was erg lomp en grof. Maar levenslang schorsen, dat is wel zo'n kortzichtige, kinderachtige reactie. Mensen die zoiets roepen neem ik niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 13:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Lurling is een uitstekende speler, dat jij dat niet kan inzien dan geeft dat blijk van een ernstig gebrek aan kennis. Wat hij tegen Twente deed was schandalig, maar een levenslange schorsing is onzin, maar jij laat je persoonlijke afkeur meer gelden dan andere dingen. Welke dingen in de afgelopen 5 jaar zijn dan nog meer zo erg?

Graag concrete voorbeelden, er niet omheen draaien maar waar mogelijk beelden of ander feitelijk bewijs.

Bedankt.
Vorig jaar schopte hij een andere van Twente totaal doormidden. "Hij zag m niet aankomen" was toen zn verweer terwijl de bal al LANG weg was.



Touché!
En ook in zn FEyenoord/Heerenveen tijd herinner ik me nog echt een smerige overtreding dat hij van achteren zomaar iemand neer schopte zonder bal. Daar weet ik neit heel veel meer van, alleen dat het in de Kuip was en volgens mij in Heerenveen shirt. Volgens mij schopte hij toen Babos vol neer toen de bal al lang weg was.

Hij werd toen zelfs uitgefloten bij zn eerste paar trainingen bij Feyenoord. Dat zegt wel genoeg lijkt me.

Tis gewoon een rat en matennaaier, simpel zat. Nog meer dan Suarez of Lazovic dat is. En dat is vrij lastig.
Dat jij 'm nu verdedigt omdat hij een NAC shirt draagt is logisch maar als je objectief kijkt naar de speler Lurling kan je niet andres dan concluderen dat het een josti is die te kort komt voor de top, de subtop en het gewoon wachten is op de volgende schorsing.

Als hij zo'n overtreding maakte bij de amateurs werd hij gewoon voor de rest van het jaar geschorst hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd

Laatst gewijzigd op 05-11-2008 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 13:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik verdedig hem niet omdat hij het NAC shirt draagt. Hij is een uitstekende speler, vraag maar aan de ajax verdediging die vorig jaar compleet dol werd gedraaid tijdens de beker, of dat geweldige doelpunt tegen Sparta of waarom is hij anders vorig jaar zo vaak tot de beste speler van NAC gekozen, zelfs dit jaar heeft hij weer uitstekende wedstrijden afgeleverd. Heerenveen wilde hem hebben, bij NAC speelt hij erg goed. Dus hij is wél goed genoeg voor de subtop en als je dat niet wilt erkennen ben jij niet objectief...

Hij kan wel aardig doorslaan ( letterlijk ), maar het is lang niet zo erg als jij stelt. Hij werd door de Feyenoordfans uitgefloten omdat hij Kalou een rode kaart aannaaide ( aldus Feyenoordfans, ik weet het niet ). Ik vind het prima als hij wordt geschorst wanneer hij iets dergelijks doet en hij blinkt niet uit in sportief gedrag maar zo kan ik ook nog een Suarez, van Dijk, etc opnoemen.
( misschien is het omdat hij ooit voor Feyenoord heeft gespeeld dat je zo´n hekel aan hem hebt. )
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 15:00
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Neuhjk dat niet. Bij Feyenoord istie nou niet dat je zegt doorgebroken. Een hoop fans konden en kunnen 'm nog steeds niet uitstaan. Vanuit die redenatie zou ik 'm juist wel moeten mogen .
Ik vind het gewoon een smerige speler. Zulke overtredingen gebeuren altijd bij hem.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Vorig jaar schopte hij een andere van Twente totaal doormidden. "Hij zag m niet aankomen" was toen zn verweer terwijl de bal al LANG weg was.
[afbeelding]



Touché!
En ook in zn FEyenoord/Heerenveen tijd herinner ik me nog echt een smerige overtreding dat hij van achteren zomaar iemand neer schopte zonder bal. Daar weet ik neit heel veel meer van, alleen dat het in de Kuip was en volgens mij in Heerenveen shirt. Volgens mij schopte hij toen Babos vol neer toen de bal al lang weg was.

Hij werd toen zelfs uitgefloten bij zn eerste paar trainingen bij Feyenoord. Dat zegt wel genoeg lijkt me.

Tis gewoon een rat en matennaaier, simpel zat. Nog meer dan Suarez of Lazovic dat is. En dat is vrij lastig.
Dat jij 'm nu verdedigt omdat hij een NAC shirt draagt is logisch maar als je objectief kijkt naar de speler Lurling kan je niet andres dan concluderen dat het een josti is die te kort komt voor de top, de subtop en het gewoon wachten is op de volgende schorsing.

Als hij zo'n overtreding maakte bij de amateurs werd hij gewoon voor de rest van het jaar geschorst hoor

Dat ziet er ook erger uit dan dat het is hoor. Het feit dat Lurling zijn been dwars draait wil zeggen dat hij inhoudt.
En ik kan me herinneren dat hij na de wedstrijd nog naar Wielaert is toegegaan om excuses aan te bieden.

Niet zo overdrijven dus, hij verdient geen schoonheidsprijs, maar is echt niet te vergelijken met Casgoine, Mattarazi etc.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 21:10
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik vind hem geen leuke speler

zonde dat er zoveel aandacht aan hem word besteed

ajax doet weer mee voorin
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 22:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
nee maar das meer omdat hij de schoenen nog niet mag poetsen van Casgoine of Mattarazzi.
'tis gewoon een van de smerigste spelers die er in Nederland op dit moment rondloopt.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 22:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
En hij kan niet mee in de subtop111!!1!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 09:38
Verwijderd
ADO op zoek naar zes miljoen
Uitgegeven: 5 november 2008 16:16
Laatst gewijzigd: 5 november 2008 16:50

DEN HAAG - ADO Den Haag moet op zoek naar zes miljoen euro om de club financieel overeind te houden.

Uit de onlangs opgemaakte conceptjaarrekening van het seizoen 2007/2008 is gebleken dat onder meer de huisvestingskosten en het veiligheidssysteem duurder uitvallen dan werd aangenomen.

De Haagse club leek begin dit jaar op een faillissement af te stevenen. Met behulp van de gemeente en ondernemer Mark van der Kallen, die in ruil voor aandelen ongeveer 8 miljoen euro investeerde, werd ADO gered. Nu blijkt dat er sprake is van onverwachte kosten.

Subsidie

Zo rekende de club bijvoorbeeld op volledige subsidie voor het beveiligingssysteem, maar blijkt een bedrag van 1,4 miljoen euro niet onder de regeling te vallen. Ook zijn er spullen in het stadion die achteraf geen eigendom blijken te zijn van ADO, maar van derden.

De gemeente Den Haag is op de hoogte gebracht van de nieuwe problemen. Samen met het bestuur van ADO Den Haag en Van der Kallen wordt naar een oplossing gezocht.

Een woordvoerder van de Haagse wethouder Sander Dekker (Sport) liet weten dat de gemeente de informatie van de club heeft getoetst. Het college van burgemeester en wethouders stelt dat ADO een reële voorstelling van zaken geeft.

Gemeenteraad

"Het college beraadt zich momenteel op zijn positie en de te varen koers en gaat in gesprek met de gemeenteraad", aldus de zegsman. Volgens voorzitter Henk Jagersma van de raad van commissarissen van de eredivisieclub komt de oplossing er voor het einde van het jaar.

"Het gaat eigenlijk heel goed met de club. De bezoekersaantallen liggen ver boven de begrote aantallen. De commerciële begroting, die vorig seizoen maar voor 60 procent werd gehaald, is dit seizoen voor 100 procent gedekt of komt zelfs daarboven uit. Alleen hebben we nu nog wat lijken in de kast gevonden en daar moeten we zo snel mogelijk een oplossing voor vinden."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.