Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2010, 16:15
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
hoi,
ik vroeg mij zo af..
wat vinden meisjes van lange jongens, nou weet ik wel dat het meestal positief word gezien als iemand 1.90 is ofzo. Maar watnou als je 2.00m bent?

merkt zelf tenminste dat veel meisjes die ik leuk vind zo klein zijn dat dat amper praktisch is en het er gewoon raar uitziet als ik er langs loop
duss.... meningen..
kom ma op
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 16:52
LiefMiesje
Avatar van LiefMiesje
LiefMiesje is offline
Mijn vriend is redelijk lang maar dat ben ik ook wel, dus dat gaat goed samen
Hoewel ik me kan voorstellen dat het kut zou zijn als ik wat aan de kleine kant zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 16:56
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik denk dat de verhoudingen wel belangrijk zijn. Niet een lange slungel, snap je.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 20:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik vind lange jongens leuk (tenzij het echt enorme slungels zijn, maar ik ken ook redelijk wat dunnen lange jongens die ik ook leuk vind, maar die komen niet als slungels over), maar ik ben zelf dan ook bijna 1.90
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 21:18
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
De kleding die je draagt en hoe je jezelf beweegt is van groot belang. Als je erg smalle broeken en te kortje shirtjes aan doet als iemand van 1.90, kan het zijn dat je er nog langer uitziet dan iemand van ruim 2m.
Ik ben zelf rond de 1.95 en waarschijnlijk zal ik de 2m niet meer halen, maar ik vind het wel prettig dat ik niet steeds naar beneden hoef te kijken. Het is wel mogelijk om zo'n relatie te hebben, ik zie dat soort stelletjes dagelijks, maar ik vind het gewoon lastig/onpraktisch.
Overigens vind ik het wel raar staan als het meisje veel groter is dan de jongen. Een jongen mag daarentegen wel een kop groter zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 21:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben maar 1.66m maar kan ondanks dat, lange jongens toch best leuk vinden.
Het gaat meer om iemands uitstraling en hoe diegene met zijn lengte om gaat. Ik kan bijvoorbeeld erg slecht tegen jongens die krom lopen, omdat ze gewend zijn dat ze altijd moeten bukken. Als je een beetje zelfverzekerd over komt en je uitstraling spreekt me aan, is de lengte dus geen bezwaar.
En ja, het is wat onpraktisch, maar daar kom je ook wel uit hoor
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 00:47
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
nou ik ben 2m lang en toch niet echt een slungel of heel smal... doe flink veel aan krachttraining maar dat is dus ook al weer onhandig.
dadelijk ben ik heel erg lang EN behoorlijk breed...
ik vind zelf dat 2m een beetje te veel van het goede is geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 10:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
hoi,
ik vroeg mij zo af..
wat vinden meisjes van lange jongens, nou weet ik wel dat het meestal positief word gezien als iemand 1.90 is ofzo. Maar watnou als je 2.00m bent?

merkt zelf tenminste dat veel meisjes die ik leuk vind zo klein zijn dat dat amper praktisch is en het er gewoon raar uitziet als ik er langs loop
duss.... meningen..
kom ma op
Amper praktisch? Raar? Het is maar net wat je gewend bent. Mijn vriend is 197 cm en ik 156 cm. Hij is groot en breed en dat vind ik sexy. Ik heb niet het gevoel dat het onpraktisch is en ook niet dat het raar is. Het is echt niet zo dat ik heel de tijd naar boven aan het kijken ben of hij heel de tijd naar beneden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen op welke manier het onpraktisch zou moeten zijn. Een lange jongen vind ik zelf een voordeel, ik heb namelijk meer vriend dan de meeste meisjes

In de liefde maakt lengte toch helemaal niks uit.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 11:05
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
nou ik ben 2m lang en toch niet echt een slungel of heel smal... doe flink veel aan krachttraining maar dat is dus ook al weer onhandig.
dadelijk ben ik heel erg lang EN behoorlijk breed...
ik vind zelf dat 2m een beetje te veel van het goede is geweest.
Ik ken een jongen op school. Eerst was hij een slungel. Toen ging hij 3x in de week, soms vaker, krachttrainingen doen en nu is hij echt breed. Geen echte slungel meer, maar omdat hij wat lomp loopt komt het soms wel als een slungel over.
Beter breed en lang, dan dun en lang zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 12:04
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
ja maar dat heb ik dus ook... dat mensen mij meteen lomp enzo vinden... terwijl dat dus echt niet is
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is 197 cm en ik 156 cm.
Ik vraag me al een tijdje af, is zo'n groot lengteverschil niet lastig met zoenen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 15:26
Verwijderd
Ik ben zelf een meisje van 14 en ben 180cm, daar ben ik wel erg onzeker door, ik vind het altijd zo raar als je dan naast een jongen staat die kleiner is.
Dus nee, ik heb liever jongens die langer zijn dan ik.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 15:50
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
en die kom ik dus echt zelden tegen
maar als ik een leuk meisje tegenkom van rond die lengte denk ik toch van... kijk dat zou nou echt ideaal zijn
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 17:51
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Ik denk dat de verhoudingen wel belangrijk zijn. Niet een lange slungel, snap je.
Dit dus.


En het ligt idd ook aan hoe iemand is en hoe hij zich kleedt. En ach, met mijn lengte heb ik niet heel veel kans op een kleinere jongen
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 22:10
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind persoonlijk jongens van rond de 1,85 het mooiste, en dan liever niet langer, eerder korter. Ik ben dan zelf ook 1,67 wat niet behoorlijk lang is (in Nederland). Ik heb dus liever een kleinere jongen dan een grote.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 08:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn vriend is even lang als ik. Ik ben 1.83 ongeveer, ik zou het niet erg vinden als een jongen nog een stuk langer zou zijn. Als ik even uitga van een situatie dat je bijvoorbeeld bij uitgaan een meisje tegenkomt dat jou leuk vindt, zou ik gokken dat het over het algemeen ook langere meisjes zijn. Niks mis met lange jongens, vind ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 10:06
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ik ben zelf een meisje van 14 en ben 180cm, daar ben ik wel erg onzeker door, ik vind het altijd zo raar als je dan naast een jongen staat die kleiner is.
Dus nee, ik heb liever jongens die langer zijn dan ik.
Dat had ik vroeger ook altijd (ik ben zelf 1.89). Nu heb ik jaren een vriend die net iets kleiner is. Ik heb liever een lieve vriend die net iets kleiner is dan dat ik doorblijf zoeken tot ik iemand heb gevonden van minstens 1.94 . De meesten mensen vinden lange meisjes erg indrukwekkend, niet onzeker zijn!
(Al is het wel zo dat ik me nooit comfortabel voel met hakken, omdat ik bang ben dat ik dan wel héél lang ben)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 11:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik vraag me al een tijdje af, is zo'n groot lengteverschil niet lastig met zoenen?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:56
Verwijderd
@Sassiefje, dat bedoel ik dus ook, ik draag nooit hakken.
En ik ben ook niet echt het type voor kakschoentjes, maar stoere pumps ofzo zou ik wel willen, maar doe ik nooit omdat ik dan nog groter lijk....
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 01:08
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik zal zelf zo'n 1.86-1.87 zijn (op paspoort staat 1.85 maar is al tijdje terug, denk dat ik toch nog 1-2cm gepakt heb in de afgelopen 2 jaar, ookal ben ik nu 21 jaar), alhoewel dat misschien niet 'echt' lang is, heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Mijn huidige vriendin is zo'n 1.64, zo'n goede 20cm kleiner dus. Heb ook weleens gerotzooid met een meisje van 1.55 (als ik het me goed herinner hehe, iig onder de 1.60), dat was 30cm verschil en dat was ook geen enkel probleem. Als jij een meisje vindt van 1.70-1.80 vindt dan zit je goed, alhoewel korter wss ook wel kan.

Kijk bv. naar wat Volk zegt; daar zit grof 40cm verschil tussen en dat schijnt ook geen probleem te zijn. Ik kan me wel enigszins voorstellen dat als je 2.20 bent ofzo, dat een meisje van 1.50 het niet zo snel gaat worden (of misschien wel, dacht dat 40cm verschil zoals bij Volk ook nogal onpraktisch was, maar ik heb verder geen ervaring en redeneer dus alleen vanuit voorstelling/verbeelding en Volk zegt van niet dus dat zal dan meestal ook wel niet het geval zijn). 2m moet je je iig geen zorgen om maken.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 16:27
pietje11
pietje11 is offline
als ik gewoon recht sta, en mn vriendin staat ook recht tegen me aan, dan raak ik met mijn kin haar hoofd nog niet. Meestal als ze me een kus geeft gaat ze een beetje op haar tenen staan .

Ik ben trouwens ongeveer 1,98 meter. zij stukkie kleiner (weet niet exact hoe lang)

maar het gaat goed, we zijn al 8,5 maanden samen en totaal geen last van het lengte verschil.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 19:00
Catch
Catch is offline
Ik vind een jongen die kleiner is dan ik nog eerder een probleem, als lengte al een probleem moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 21:27
urjenn
urjenn is offline
ik ben zelf 1.75 en mijn vriendin 180 ik merk 't soms wel maar 't zijn haar bene dus in bed maakt 't niks
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 16:27
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Ik ben bijna 18, en 1 meter 95, en toch heb ik nog maar 1 meisje gehad...
Dus ik denk dat er wel meer voor nodig is om de meisjes als een blok voor je te laten vallen, dan alleen lengte
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 11:45
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ik ben bijna 18, en 1 meter 95, en toch heb ik nog maar 1 meisje gehad...
Dus ik denk dat er wel meer voor nodig is om de meisjes als een blok voor je te laten vallen, dan alleen lengte
liever een blijvertje dan 4 korte he ;-)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 16:43
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik ben bijna 18, en 1 meter 95, en toch heb ik nog geen meisjes gehad...
Dus ik denk dat er wel meer voor nodig is om de meisjes als een blok voor je te laten vallen, dan alleen lengte
Fixed voor mij.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik merk vooral dat wanneer jongens onzeker zijn over hun lengte, dat ze met hun schouders naar beneden gaan lopen, en een hele slechte houding aan nemen. Dit moet je dus vooral niet doen! Al denk je misschien dat je te lang bent, ga vooral niet proberen om kleiner te lijken. Want dat vind ik dus echt helemaal niet aantrekkelijk, en ik denk meer met mij. En er zijn heus wel meiden die op jongens van 2 meter vallen. Gewoon zeker van jezelf zijn, en dat een beetje uitstralen.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:46
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik hou wel van lange jongens, heel veel meisjes waarschijnlijk wel. Het zou, lijkt mij, vervelende zijn als je 1.60 m zou zijn. Ik ben zelf 1.75 m en het zou mij niet uitmaken.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:40
AutumnDreams
Avatar van AutumnDreams
AutumnDreams is offline
Ik heb liever een lange kerel ja. Gezien dat ik zelf 1.78m ben, is dat wel zo handig. Voor het gevoel van bescherming wat ik dan wel zoek heb ik liever iemand die groter is dan kleiner.
__________________
Thig thugainn, thig cò'ruim go siar, gus an cluinn sinn ann cànan nam Fèinn.
Thig thugainn, thig cò'ruim go siar, gus an cluinn sinn ann cànan nam Gàidheal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:56
Verwijderd
Ik ben 1,75. Liever 20+ verschil, dan 5-.


En stiekem is dit een L&R-topic.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 11:18
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ik ben 1,75. Liever 20+ verschil, dan 5-.


En stiekem is dit een L&R-topic.
ja maar dit is zooo stiekem dat het eigenlijk bij lichaam en gezondheid staat
we hebben zelfs een geheimtaal en geheim clublidschap
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 13:10
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Ben zelf 2 meter 7. M'n laatste vriendinnetje was 1.67 en m'n huidige 1.75 en het is nooit een probleem heeft zelfs wel wat als je samen erom kan lachen en dat ik dr kan optillen en ronddraaien ^^
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 18:16
Verwijderd
Een jongen moet niet veel groter dan mij zijn Blegghh xD
ben 1.75 of zo dus tjaa
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 23:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hoi,
ik vroeg mij zo af..
wat vinden meisjes van lange jongens, nou weet ik wel dat het meestal positief word gezien als iemand 1.90 is ofzo. Maar watnou als je 2.00m bent?
Ik heb nooit gemerkt dat dat een probleem is. Integendeel, je valt altijd op, dus dat stuk van aandacht naar je toe trekken wat andere mannen meer moeite kost, krijg je gratis.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 12:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik baal ervan dat ik zelf 1,75m ben, want ik heb veel pumps en laarzen met hakken en dan ben ik altijd langer dan mijn vriendje (hij is 1,80m). Lange mannen zijn tof.
Maar aan de andere kant heeft het wel zo z'n voordelen om lang te zijn. Mensen vinden altijd dat ik opval in een groep mensen, en of dat komt door mijn lengte weet ik niet, maar goed, opvallen is wel prima.

En muh, dat iets er raar uitziet is toch niet relevant als je verliefd bent? Boeie. Ik baal er dan wel van dat ik vaak langer ben dan mijn vriendje, maar soit, uiteindelijk houd ik keiveel van hem en dan maakt het écht niet uit dat hij langer of korter of weet-ik-veel-wat is.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 13:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
1.75 is toch niet zo lang? En idd wat maakt het uit als je langer bent dan je vriendje? Ik vond het wel handig dat mijn vriend sowieso iets kleiner is. Hoef ik me nooit meer druk te maken welke schoenen ik aantrek als ik naast hem loop, want langer ben ik toch wel
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 14:39
Verwijderd
Nou, ik wil me absoluut niet lomp voelen in mijn relatie en dat voel ik me sowieso als ik langer ben. Zelfde reden dat ik geen breekbaar jochie hoef. En ik weet dat dat zowel oppervlakkig is als toch wel een iets diepere ondergrond heeft.

En eerlijkgezegd vind ik het gewoon niet zo mooi staan bij stellen om me heen waarbij het meisje meer dan 5 cm langer is. Dus die schoenen kunnen in mijn ogen toch heel wat uitmaken

Maar dat geheel terzijde
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 15:18
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik heb liever dat mijn vriend goed bij me past en lief voor me is, dan dat ie 10 cm langer is. Maar misschien dat dat komt omdat ik zelf bijna 1.90 m ben, en mannen die een stuk langer zijn, zijn vaak enorme slungels en dat vind ik er een stuk breekbaarder uitzien dan mijn eigen vriend. Achja gelukkig mag iedereen die dingen zelf kiezen .
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 15:28
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ik ben 1.72 met 16 jaar, mijn vriend is 1.75 ofzo...scheelt dus niet veel als we naast elkaar staan. maar heb er totaal geen moeite mee
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 17:09
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik zag een keer een stel en de vrouw was bij wijze van spreke dubbel zo lang. Ik overdrijf wel een beetje, maar dat ziet er niet echt goed uit. Het is misschien niet politiek correct, maar ik vind dat de vrouw niet veeeel langer moet zijn. Maar het is niet moet, natuurlijk, maar het "klopt" niet. Maar ja, sommige kleine mannen vallen nou eenmaal op lange vrouwen en andersom.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 19:28
Verwijderd
Ik ken eigenlijk geen mannen die kleiner zijn dan ik, behalve dan sommige bejaarden en kinderen. Dus ik zou niet weten of ik daarop zou kunnen vallen. Lang is in elk geval geen probleem.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [NA] lengte van een spoel bij lorentzkrachtformule
Gastvraag
2 23-10-2013 14:13
Psychologie Ik word gediscrimineerd om mijn lengte.
creativewmn
26 27-07-2011 23:50
Seksualiteit wat is de verhouding lengte/breedte van de penis?
Verwijderd
18 12-11-2005 18:29
Liefde & Relatie hoe belangrijk is lengte?!
Angmar
109 11-11-2005 14:25
Psychologie Pesten en lengte.
Verwijderd
46 09-08-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.