Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 18:55
xxD
xxD is offline
Heee

ik hb nu sinds 3 dagen een hele pijnlijke vagina, en het jeukt ook heel erg. weten jullie misschien wat dit is? ik wil er egt heel graag vanaf want het is echt pijnlijk en ik ken ook echt niet tegen die jeuk.
ik ben 15jaar en nog maagd.
Vooral 's avonds 's nachts en 's ochtends is heel erg overdag gaat het wel als ik afleiding heb op school ect.

alvast bedankt!
xxxxx'
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 19:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Schimmelinfectie misschien? Volgens mij komt dat vrij vaak voor en je hoeft er een seks voor gehad te hebben. Maar om het zeker te weten zou je even naar de huisarts moeten, en hoe sneller je erbij bent, hoe sneller je er weer vanaf bent, toch? (:
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 20:50
Verwijderd
Idd, beter mee naar de huisarts Die kan iets voorschrijven waardoor je er snel vanaf bent
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 20:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Klinkt idd als een schimmelinfectie. De laatste keer dat ik het had, had ik ook vooral 's nachts er last van. Niet te lang mee doorlopen hoor, dan wordt het alleen maar erger tot je op een gegeven moment echt niet meer slaapt en je hele huid daar kapot is. Je huisarts ziet zoiets regelmatig dus het is echt niet vreemd en soms is het al genoeg om alleen maar je klachten te vertellen. Je krijgt dan waarschijnlijk een zalfje of een soort zalf-eitjes die je in moet brengen en daar dan uit elkaar vallen en daar dan de schimmel te lijf gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 21:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Even de huisarts laten kijken en je klachten vertellen. Dan krijg je een zalfeitje idd en dan is het binnen no time over. Je wilt echt niet dat het erger wordt. Schimmelinfecties kan je volgens mij zelfs spontaan krijgen of door verandering in voeding dus het is niet zo dat je er seks voor moet hebben gehad. Het is verder ook helemaal niet raar, alleen maar heel onplezierig voor jezelf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 14:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je kunt een kuur van twee/drie kleine tabletten, een groot tablet, of zalf-eitjes krijgen, en vraag ook naar een zalfje voor het omliggende gebied (de huidplooien van de binnenste schaamlippen) als je dat niet automatisch krijgt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:41
xxD
xxD is offline
Heeee
bedankt!
ik moet dus echt naar de huisarts??
En kan het niet van zelf over gaan? ik heb eigelijk niet zo'n zin om het tegen me moeder te vertellen
En moet de huisarts dan ook naar me doos kijken enso??
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Heeee
bedankt!
ik moet dus echt naar de huisarts??
En kan het niet van zelf over gaan? ik heb eigelijk niet zo'n zin om het tegen me moeder te vertellen
En moet de huisarts dan ook naar me doos kijken enso??
Vanzelf gaat het niet over en wordt het hoogstwaarschijnlijk juist alleen maar erger. Je hoeft het niet per se te vertellen, natuurlijk, maar het is niets om je voor te schamen. Als je liever hebt dat ze het niet weet, kun je misschien zelf een afspraak maken? Of je zegt dat je een probleempje hebt waarmee je naar de dokter wil, maar dat je het genant vindt er met haar over te praten?
En of de dokter het echt wil bekijken, mja, soms hebben ze genoeg aan de omschrijving van je klachten, soms willen ze het inderdaad even zien, maar dat stelt niet veel voor; de jeuk die je nu hebt is een stuk vervelender. En bedenk je ook hoe opgelucht je zal zijn wanneer je gegaan bent en je je receptje bij de apotheek hebt afgehaald; eindelijk kan je die stomme infectie behandelen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 18:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En al kijkt de dokter wel - hij heeft veel naardere dingen gezien hoor, schimmelinfecties zijn best wel alledaagse dingen voor hun. Daar hoef je je niet voor te schamen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 23:44
Catch
Catch is offline
Toen ik naar de dokter ging met zo'n infectie moest ik vertellen wat mijn klachten waren, en concludeerde hij dat het een schimmel was. Ik kreeg zalf mee toen. Maar goed, zelfs als je dokter ernaar kijkt is dat vervelend voor je, maar niet erg. Het is voor je eigen gezondheid hè.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Kramp in vagina
Fosca
9 24-08-2007 11:03
Lichaam & Gezondheid Jeukende/pijnlijke vagina met bultjes
kita
19 01-06-2007 21:36
Lichaam & Gezondheid pijnlijke vagina, hoe te verhelpen?
Poesket
32 24-05-2005 18:25
Lichaam & Gezondheid Pijnlijk vaginaprobleem!
lydia
5 03-03-2004 12:02
Lichaam & Gezondheid pijnlijk?
shiningstars
2 08-08-2003 11:01
Lichaam & Gezondheid pijnlijke vagina
n3uk
11 09-04-2003 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.