Oud 18-12-2013, 18:19
Verwijderd
Weten jullie of gebarsten smartphoneschermpjes een beetje vervangen kunnen worden?
Advertentie
Oud 18-12-2013, 18:25
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Ik was hem gaan zoeken in de tussentijd ^^
Ja, dat werkt dus niet goed. Het steeltje breekt bijna altijd doormidden of gaat los, want ze zijn eigenlijk niet flexibel genoeg. Zelfs met je handen is 't lastiger dan je zou verwachten.

De enige manier waarop die methode werkt is als je 't steeltje eerst heel lang zachter laat worden in je mond, met eventueel een beetje erop kauwen. Maar je doel is niet zozeer 't bewijzen dat je het kan, maar de implicatie dat je goed bent in orale seks. En net als bij orale seks werkt twintig minuten rare gezichten trekken en 'nee, wacht even, bijna' zeggen alleen maar averechts. Vooral als het uiteindelijk eindigt met 'oh, shit, ik heb 'm stukgemaakt met mijn tanden'.
Oud 18-12-2013, 18:26
Verwijderd
Al ben ik zulke boeken uiteraard wel dankbaar, want ze houden de illusie in stand. Je bent geen goochelaar als je al je trucs verklapt.
Oud 18-12-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Weten jullie of gebarsten smartphoneschermpjes een beetje vervangen kunnen worden?
Niet met elke telefoon, maar ja hoor, kan! Ik zou even de fabrikant contacteren.
Oud 18-12-2013, 18:29
Verwijderd
Hmm dat is misschien slimmer dan naar een telefoonwinkel gaan, ja.
Hij doet het verder nog prima.
Oud 18-12-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al mijn dagboeken weggeflikkerd. Bam!
Zonde!
Citaat:
Ik heb in mijn basisschooldagboek een strip over een klasgenote die ik vervelend vond. De strip gaat over hoe ze fluitend een colablikje op straat gooit en daar de doodstraf voor krijgt. "Voor geluidsoverlast en milieuvervuiling."

Citaat:
Ik wil graag Kat Dennings googlen, maar ik heb dat vandaag drie keer geprobeerd en drie keer begint mijn laptop te flippen. Het is een teken
Iekker wijfie met lekkere tieten
Citaat:
Kunnen jullie de met-je-tong-een-knoopje-leggen-in-een-kersensteeltje-truuk? Ik weet hoe hij werkt en het lijkt me zo'n leuk iets om in je repertoire te hebben, maar altijd als ik zin krijg om te oefenen zijn de kersen niet in 't seizoen.
Ik vind dit heel apart. Nooit van gehoord.
Citaat:
Weten jullie of gebarsten smartphoneschermpjes een beetje vervangen kunnen worden?
Ja, heb ik laatst uitgezocht. Kost 200 euro toen liet ik het maar zitten.
Oud 18-12-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Net als de meeste magie werkt 'ie met ordinaire oplichting. Het is een wisseltruuk.

1) Ga met je date naar een restaurant waarvan je weet dat ze een kers op 't toetje doen. Bel desnoods van te voren even om te controleren.
2) Neem je eigen kersensteeltjes mee en doe vlak voor 't dessert met je handen een knoopje, op het toilet ofzo.
3) Bewaar 'm in je wang.
4) Bestel een toetje.
5) Schep op over je skills.
6) "O, he, hier! Wat toevallig, een kers op mijn Dame Blanche."
7) Dertig seconden komisch moeilijk kijken en met je mond bewegen.
8) Voila.

Het moeilijke is (in mijn ervaring) een knoopje leggen dat strak genoeg is om niet los te gaan, maar los genoeg om het steeltje heel te laten. En het vinden van iemand met dezelfde waardering voor zulke trucs, misschien.
Ha!

Citaat:
[afbeelding]


Ik was hem gaan zoeken in de tussentijd ^^
Jezus. Dit had ik zelf ook al wel verzonnen. Het is alleen echt HEEL erg moeilijk!
Oud 18-12-2013, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat werkt dus niet goed. Het steeltje breekt bijna altijd doormidden of gaat los, want ze zijn eigenlijk niet flexibel genoeg. Zelfs met je handen is 't lastiger dan je zou verwachten.

De enige manier waarop die methode werkt is als je 't steeltje eerst heel lang zachter laat worden in je mond, met eventueel een beetje erop kauwen. Maar je doel is niet zozeer 't bewijzen dat je het kan, maar de implicatie dat je goed bent in orale seks. En net als bij orale seks werkt twintig minuten rare gezichten trekken en 'nee, wacht even, bijna' zeggen alleen maar averechts. Vooral als het uiteindelijk eindigt met 'oh, shit, ik heb 'm stukgemaakt met mijn tanden'.
Oud 18-12-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Pip schreef:

Ja, heb ik laatst uitgezocht. Kost 200 euro toen liet ik het maar zitten.
Oei
Ik zal eens informeren, anders misschien gewoon zo'n schermsticker erop plakken. Maar dan wel eeuwig zonde van mijn mooie telefoon ik moet er ook niet zo mee gooien / had er ook allang een stuitervast hoesje voor moeten kopen.
Oud 18-12-2013, 18:52
Verwijderd
Ja Sarah, ik heb precies hetzelfde. Ik voel je pijn.
Oud 18-12-2013, 19:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ook. Al is het mijn eigen schuld, want ik laat een 1-jarige spelletjes spelen op mijn telefoon.
Oud 18-12-2013, 19:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wou met bijna een slok nemen uit mijn fles nagellakremover Geen idee waarom, ook.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2013, 19:44
Verwijderd
Epke is zo'n jongetje. Terwijl hij toch maar één jaar jonger is dan ik.
Maar hij staat er wel lekker vrolijk bij
Oud 18-12-2013, 20:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij kan je voor de meeste telefoons vrij goedkoop schermpjes kopen op ebay ofzo. Dan moet je zelf wel handig zijn met electronica, of iemand kennen die dat nieuwe schermpje erin kan zetten.
Of effe een tutorial zoeken op youtube.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Epke is zo'n jongetje. Terwijl hij toch maar één jaar jonger is dan ik.
Maar hij staat er wel lekker vrolijk bij
Het verbaasde me vooral dat hij zo klein is
Oud 18-12-2013, 20:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb trouwens een *pieeeeeep*dag.
Eerst werd ik veuls te laat wakker en had ik geen eten in huis, dus meh. Toen ging ik richting m'n nieuwe huisje en maakte even een stop bij de Aldi bij het station.
Daar stond ik in een rij waar eerst de kassa werd vervangen, toen iets vastsloeg, en toen iemand iets wou hebben uit een ander rek, waar de jolige, oude kassamedewerker op z'n dooie gemakkie naartoe liep. Toen ging ik in een andere rij staan, want daar stond maar 1 vrouw, en toen ging die vrouw natuurlijk alles betalen in 1 centjes.
Ugh, duurde laaaaang.
Toen liep ik richting bux om effe een bakkie te halen, kom ik erachter dat mijn pinpas weg is. De pinpas die ik dus net een minuut ervoor had gebruikt bij de Aldi. Ik ben teruggelopen, maar niks te vinden natuurlijk. Nu zit ik dus een aantal dagen zonder pasje. Grrrr.

Toen ging ik mijn nieuwe badkamer eens onder handen nemen, want vieees, en zelfs na een uur schrobben met een schuurspons krijg ik somme vieze plekken nog niet weg, en het ruikt er nog steeds keihard naar pis.

Misschien moet ik maar vragen of ze de douche kunnen vervangen ofzo, want dit is een beetje naar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 20:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
holy shit, over 13,5 uur moet k al op. Voor ik nog meer ga roken, koekjes eten en kokend hete thee drinken en onaardig doen tegen mensen, moet ik misschien maar gewoon lekker in bed gaan liggen en een filmpje kijken en slapen. kus!
Oud 18-12-2013, 20:21
Verwijderd
Wat vinden jullie van de Theme Art van het ESF2014? Ik vind hem een beetje meh.
Oud 18-12-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
holy shit, over 13,5 uur moet k al op. Voor ik nog meer ga roken, koekjes eten en kokend hete thee drinken en onaardig doen tegen mensen, moet ik misschien maar gewoon lekker in bed gaan liggen en een filmpje kijken en slapen. kus!
Huh dan slaap je gewoon het grootste gedeelte van de dag.
Oud 18-12-2013, 20:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet op als in opstaan, op als in op het podium
Oud 18-12-2013, 20:24
Verwijderd
O.

Succes morgen fizzy, het komt vast goed.
Oud 18-12-2013, 20:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh vast wel! Maar ik moet zoveel regelen en ben zo'n chaoot, ik laat overal alles liggen en ben steeds in paniek over minidingen, maar het is prettig want ik hou van deze zenuwen en deze kick. Ha nouja, eerst maar even slapen en maar zien of ik morgen nog genieten kan

Dankjewel ^^
Oud 18-12-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
(...) toen ging die vrouw natuurlijk alles betalen in 1 centjes.
Wat Hoe kom je überhaupt aan een substantieel geldbedrag in ééncentmuntjes? Daar moet je echt je best op doen.
Oud 18-12-2013, 20:31
Verwijderd
Deed ze 't voor de lol of uit noodzaak, denk je? In geval van 't laatste is het wel zielig.
Oud 18-12-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Het verbaasde me vooral dat hij zo klein is
Hij stond ook wel naast Coen, die is vrij lang. Maar dan nog, hij kwam maar tot zijn schouders!
Oud 18-12-2013, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Succes, morgen, fizzle!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2013, 20:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dankjewel!
Oud 18-12-2013, 20:41
Verwijderd
@ Trimm: heb je al geprobeerd dingen een nacht in WC eend te laten weken?
Oud 18-12-2013, 20:41
Verwijderd
Succes Fizz!
Oud 18-12-2013, 20:42
Verwijderd
O ja je hebt morgen je concert, Succes Fizzle!

Laatst gewijzigd op 18-12-2013 om 20:52.
Oud 18-12-2013, 20:48
Verwijderd
Succes, Fizzle Al heb je dat niet nodig natuurlijk
Oud 18-12-2013, 20:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat Hoe kom je überhaupt aan een substantieel geldbedrag in ééncentmuntjes? Daar moet je echt je best op doen.
Citaat:
Deed ze 't voor de lol of uit noodzaak, denk je? In geval van 't laatste is het wel zielig.
Nou ze had een zakje vol met 1-centjes en dat kwam uit op bijna 2 euro ofzo... En de rest betaalde ze met gewoon geld, dus het was niet uit noodzaak. Daarom stond ik extra zo , want als je zonodig je geld wilt inwisselen, wat niet per se hoeft, doe het dan iig niet op het drukste moment van de dag.

Citaat:
@ Trimm: heb je al geprobeerd dingen een nacht in WC eend te laten weken?
Nee, nog niet, want ik heb net pas schoonmaakspray-spul gehaald. Ik heb nu alles schoongemaakt met Blue Wonder, heet water en een schuurspons en heb er daarna nog eens dat spul eroverheen gespoten. Hopelijk helpt dat wat. Anders maar eens aan de glorix ofzo.
Ik snap iig niet hoe je een wc zo goor kan achterlaten. Buh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 20:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, Fizzle, Break a leg enzo! You ken doe it, gurl!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 20:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
een kleine toitoitoi is altijd fijn! Ik ga natuurlijk van de adrenaline alleen maar beter zingen want zo ben ik, een adrenalinejunkie ten top, maar het is superlief dat jullie aan me denken en ik ben er blij mee <3
Oud 18-12-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Succes, Fizzle Al heb je dat niet nodig natuurlijk
Ik weet dat je een grapje maakt. Maar. Ik vind dat zo raar als mensen dit zeggen. Bij gelukswensen snap ik het, dan is het zo van: jij hebt geen geluk nodig, want je hebt talent en je bent goed voorbereid, en dat is genoeg. Maar als je geen succes hebt, dan heb je falen. Succes heb je toch wel nodig om, eh, succesvol te zijn.
Oud 18-12-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Nou ze had een zakje vol met 1-centjes en dat kwam uit op bijna 2 euro ofzo... En de rest betaalde ze met gewoon geld, dus het was niet uit noodzaak. Daarom stond ik extra zo , want als je zonodig je geld wilt inwisselen, wat niet per se hoeft, doe het dan iig niet op het drukste moment van de dag.
Oh, ik dacht dat ze echt 30 euro afrekende. Hele trolley vol 1-cent-muntjes enzo.
Oud 18-12-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Nou ze had een zakje vol met 1-centjes en dat kwam uit op bijna 2 euro ofzo... En de rest betaalde ze met gewoon geld, dus het was niet uit noodzaak. Daarom stond ik extra zo , want als je zonodig je geld wilt inwisselen, wat niet per se hoeft, doe het dan iig niet op het drukste moment van de dag.



Nee, nog niet, want ik heb net pas schoonmaakspray-spul gehaald. Ik heb nu alles schoongemaakt met Blue Wonder, heet water en een schuurspons en heb er daarna nog eens dat spul eroverheen gespoten. Hopelijk helpt dat wat. Anders maar eens aan de glorix ofzo.
Ik snap iig niet hoe je een wc zo goor kan achterlaten. Buh.
Ja dingen goed lang laten weken in dik geconcentreerd schoonmaakmiddel, dat bespaart je een hoop geschrob
Oud 18-12-2013, 20:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Over de pot met briefjes: als je aan jezelf probeert te bewijzen dat elke dag wel iets leuks heeft dan maakt die krampachtigheid ook niks uit.
ja! En ik wil positiever leren denken omdat ik nogal goed ben in op de negatieve dingen focussen, juist als ik in een slechte periode zit.
Citaat:
Ik weet dat je een grapje maakt. Maar. Ik vind dat zo raar als mensen dit zeggen. Bij gelukswensen snap ik het, dan is het zo van: jij hebt geen geluk nodig, want je hebt talent en je bent goed voorbereid, en dat is genoeg. Maar als je geen succes hebt, dan heb je falen. Succes heb je toch wel nodig om, eh, succesvol te zijn.
haha jeetje maar inderdaad.
Oud 18-12-2013, 20:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, ik dacht dat ze echt 30 euro afrekende. Hele trolley vol 1-cent-muntjes enzo.
Oh God nee, gelukkig niet zeg! Maar ik dacht eindelijk een snelle kassa gevonden te hebben en was al geirriteerd, dus toen ze met dat zakje kwam dacht ik al helemaal 'wtf?! '. En de jongen achter de kassa telde zoooooo langzaam. Ugh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je een grapje maakt. Maar. Ik vind dat zo raar als mensen dit zeggen. Bij gelukswensen snap ik het, dan is het zo van: jij hebt geen geluk nodig, want je hebt talent en je bent goed voorbereid, en dat is genoeg. Maar als je geen succes hebt, dan heb je falen. Succes heb je toch wel nodig om, eh, succesvol te zijn.
Ik zie succes alsin 'succes!' meer als een soort van voorspoed die ervoor zorgt dat er niets misgaat. Meer een soort geluksengeltje dat op je schouder zit en je dan af en toe overeind houdt, ofzo.
Oud 18-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat je een grapje maakt. Maar. Ik vind dat zo raar als mensen dit zeggen. Bij gelukswensen snap ik het, dan is het zo van: jij hebt geen geluk nodig, want je hebt talent en je bent goed voorbereid, en dat is genoeg. Maar als je geen succes hebt, dan heb je falen. Succes heb je toch wel nodig om, eh, succesvol te zijn.
Ja, dat is wel waar. Ik denk dat het afhangt van waar je 'dat' naar laat verwijzen. In mijn interpretatie is het 'mijn inbreng/mening/wens' - de zangvaardigheden van Fizzle zijn niet afhankelijk van mijn woorden erover. In jouw interpretatie is het 'succes in 't algemeen'.
Oud 18-12-2013, 20:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk nu love actually, en hoewel ik dat een kutfilm vind, maken de hoofden van oa Colin Firth en Alan Rickman me blij.

edit: Ik zie het hele 'succes' gebeuren als Para, denk ik.
Als in 'zonder die woorden komt het ook wel goed met je'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-12-2013, 21:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar lieffies, zond rdie steunende woorden, en zonder de steun van andere mensen - alleen, kom ik nergens! Men heeft toch andere mensen nodig
Oud 18-12-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zie succes alsin 'succes!' meer als een soort van voorspoed die ervoor zorgt dat er niets misgaat. Meer een soort geluksengeltje dat op je schouder zit en je dan af en toe overeind houdt, ofzo.
Als 'geluk', dus

Citaat:
Ja, dat is wel waar. Ik denk dat het afhangt van waar je 'dat' naar laat verwijzen. In mijn interpretatie is het 'mijn inbreng/mening/wens' - de zangvaardigheden van Fizzle zijn niet afhankelijk van mijn woorden erover. In jouw interpretatie is het 'succes in 't algemeen'.
Mjah, oke
Oud 18-12-2013, 21:06
Verwijderd
Ik denk dat Tina's interpretatie wel iets dichter bij de waarheid staat. Geen objectieve waarheid (dat is mijn interpretatie namelijk al) maar wel een soort sociale waarheid. Goedkeuring, gevoel van voorspoed, je bevinden in een omgeving waarin mensen 't goed voor hebben met je, dat geeft mensen weldegelijk wind onder de vleugels. Zelfs als hun talent altijd al gewoon in ze zat. /sappy kerstfilm-conclusie
Oud 18-12-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Maar lieffies, zond rdie steunende woorden, en zonder de steun van andere mensen - alleen, kom ik nergens! Men heeft toch andere mensen nodig
Dit, kortom!
Oud 18-12-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Mjah, oke
Oud 18-12-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Als 'geluk', dus
Nee, geluk zie ik meer als 'ik hoop dat je het niet erg vindt als je faalt '.
Oud 18-12-2013, 21:10
Verwijderd
Hahaha Wat een krengetje ben je toch ook, Tienepien.
Oud 18-12-2013, 21:10
Verwijderd
Ah, dat is luck vs. happiness
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.