Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2014, 17:38
Allure
Allure is offline
Dan ook maar meteen een nieuw topic.
Advertentie
Oud 05-01-2014, 17:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Haaai!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-01-2014, 17:41
Allure
Allure is offline
Hello Trimm Trabb! :cheer:
Oud 05-01-2014, 17:41
Verwijderd
Je hebt Lisa net gemist. Die was heel lang terug maar heeft nu net weer haar account verwijderd, kutje dat 't is.
Oud 05-01-2014, 17:42
Allure
Allure is offline
Waar kan ik de emoticons ook alweer vinden?
Oud 05-01-2014, 17:42
Allure
Allure is offline
O, dat is jammer Para
Oud 05-01-2014, 17:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
oh hee een oude bekende
__________________
you're not my demographic
Oud 05-01-2014, 17:49
Verwijderd
Mama en ik hebben echt een koningsmaal gemaakt.
Oud 05-01-2014, 17:50
Verwijderd
O, Allure, ik herinner me jou wel, geloof ik. Groetjes Etmakas.
Oud 05-01-2014, 17:51
Verwijderd
hoi Allure! groetjes s.anne
Oud 05-01-2014, 17:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja ach
__________________
Forumdownie
Oud 05-01-2014, 18:01
Verwijderd
Wat een sterallures, nu alweer offline gaan..
Oud 05-01-2014, 18:02
Verwijderd
badum tssss
Oud 05-01-2014, 18:05
Allure
Allure is offline
Ik ken jou ook nog Etmakas. En Martino. En s.anne als het sann is. En Donald Fuck niet, denk ik.
Oud 05-01-2014, 18:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
s.anne is niet sann
__________________
you're not my demographic
Oud 05-01-2014, 18:11
Verwijderd
Nee, ik jou niet in ieder geval.
Oud 05-01-2014, 18:21
Allure
Allure is offline
Komt de bedenker van WSZ hier nog (even z'n naam kwijt)?
Oud 05-01-2014, 18:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
oh hee een oude bekende
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 05-01-2014, 18:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Komt de bedenker van WSZ hier nog (even z'n naam kwijt)?
Soija komt hier nog ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-01-2014, 18:32
Verwijderd
Hoi Allure!
Oud 05-01-2014, 18:40
Allure
Allure is offline
Oh ja, Soija.

Hallo DP en Sarah!
Oud 05-01-2014, 18:42
Allure
Allure is offline
ik ben een tijdje huisgenoot geweest van topdrop
Oud 05-01-2014, 18:43
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi Allure! Volgens mij heb ik je nooit echt gesproken maar ik herken je naam wel! Leuk dat er af en toe ook mensen terug komen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 18:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Allure!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-01-2014, 18:46
Allure
Allure is offline
Ik herinner me jouw naam niet Snebbeltje, had je eerst een andere naam?
Advertentie
Oud 05-01-2014, 18:48
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nog even over de bergschoenen: koop alsjeblieft gewoon bergschoenen. Je gaat heel veel spijt krijgen als je op docter Martens de bergen in gaat. Bovendien, dat knappe meisje dat je hoopt tegen te komen daar, heeft hoogstwaarschijnlijk ook bergschoenen aan. Je bent eerder het lachertje als je op mooie schoenen die blaren veroorzaken door de bergen wil lopen dan dat je die lelijke bergschoenen aantrekt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 18:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik herinner me jouw naam niet Snebbeltje, had je eerst een andere naam?
ik was lentekriebel.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 18:50
Allure
Allure is offline
dan ken ik jou ook nog
Oud 05-01-2014, 18:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nog even over de bergschoenen: koop alsjeblieft gewoon bergschoenen. Je gaat heel veel spijt krijgen als je op docter Martens de bergen in gaat. Bovendien, dat knappe meisje dat je hoopt tegen te komen daar, heeft hoogstwaarschijnlijk ook bergschoenen aan. Je bent eerder het lachertje als je op mooie schoenen die blaren veroorzaken door de bergen wil lopen dan dat je die lelijke bergschoenen aantrekt.
agreed!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-01-2014, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Nog even over de bergschoenen: koop alsjeblieft gewoon bergschoenen. Je gaat heel veel spijt krijgen als je op docter Martens de bergen in gaat. Bovendien, dat knappe meisje dat je hoopt tegen te komen daar, heeft hoogstwaarschijnlijk ook bergschoenen aan. Je bent eerder het lachertje als je op mooie schoenen die blaren veroorzaken door de bergen wil lopen dan dat je die lelijke bergschoenen aantrekt.
Ik weet niet precies waar de discussie over ging maar ik ben het hier helemaal mee eens.
Oud 05-01-2014, 18:56
Verwijderd
Ik heb geen bergschoenen. Er is niks wat je niet op kisten kan doen.
Oud 05-01-2014, 18:57
Allure
Allure is offline
precies, laat je niet bergschoenen
Oud 05-01-2014, 19:03
Verwijderd
Citaat:
precies, laat je niet bergschoenen
Ik moest hier te hard om lachen ^^

En ik denk dat ik niet meer weet wie jij bent


En dokters moet je inlopen natuurlijk! Lang en veel inlopen! Daarna zijn het pantoffeltjes.
Oud 05-01-2014, 19:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kisten heb ik geen ervaring mee. Mij lijkt dat dat ook wel prima moet zijn aangezien soldaten daar ook hele dagen op lopen, maar andere schoenen moet je niet willen. Op de wat duurdere Teva's kun je soms ook nog prima een stuk lopen (hoewel echt lange tochten meestal toch niet heel fijn zijn). Een wandeling in de bergen is echt anders dan een keer een paar uurtjes in Nederland. Ik heb vaker mensen gezien die dachten dat ze wel op gympies konden lopen maar die kwamen daar na een paar uur/ een dag echt op terug.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 19:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik moest hier te hard om lachen ^^

En ik denk dat ik niet meer weet wie jij bent


En dokters moet je inlopen natuurlijk! Lang en veel inlopen! Daarna zijn het pantoffeltjes.
Ik heb ook een paar dokter Martens
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 19:05
Verwijderd
Bij gympen om te wandelen moet ik altijd denken aan De Marathon van Kind (onder Bachman), dat het hoofdpersonage het heeft over de foute keuze van op sportschoenen te lopen in plaats van kisten/wandelschoenen. En dat die altijd als eerste af zullen vallen.
Ads door Google
Oud 05-01-2014, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een paar dokter Martens
Hoeveel heb je er al aan flarden gelopen?
Oud 05-01-2014, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik herinner me jouw naam niet Snebbeltje, had je eerst een andere naam?
He Allure. Was jij nou Meggi? Met een dochtertje? En ben je al dokter?
Oud 05-01-2014, 19:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
He Allure. Was jij nou Meggi? Met een dochtertje? En ben je al dokter?
Neeeee joh, dat was Korsakov!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-01-2014, 19:14
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hoeveel heb je er al aan flarden gelopen?
0. Ik heb het paar al sinds mijn 15de. Toen heel veel op gelopen, nu krijg ik er binnen 10 minuten pijn van aan mijn voeten. Het zijn heel degelijke schoenen, maar ze hebben geen voetbed. Bij mij zijn er ook vouwen in gekomen die niet prettig zitten. Ik geloof ook niet dat ze waterdicht zijn/ lang waterdicht blijven.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 19:19
Verwijderd
Ik heb er aan flarden gekregen met in een keuken te werken, die hebben het lang volgehouden met alle water, vuil en vet. Die zijn gebarsten uiteindelijk door het nat en droog en nat en droog. Maar daar kon ik een hele avond op staan en rondrennen. Dan een paar versleten dat ik uiteindelijk met blote voeten aan op festivals droeg, daar hingen de gaten in en ik denk dat mijn ouders ze achter mijn rug hebben weggegooid want op een gegeven moment waren ze onvindbaar (waren wit met gouden vlekken). Het paar dat daarna kwam (zwart met gele vlekken of andersom) heb ik nu ook op dat punt, ik kan daar alles mee. Ook wel gaten in nu Waterdicht zit er niet meer in. Het laatste paar is nog niet in het stadium van gemakkelijk, maar sinds die tijd heb ik teveel schoenen om ze nog echt regelmatig eigen te maken

Oh en ik heb nog een wat kisterige versie, die is hoger en steviger.
Oud 05-01-2014, 19:23
Verwijderd
Oh ja, ik ben wel wat gewend overigens met het martelen van mijn voeten, zoals ik al eens heb gezegd, draag ik (bijna) nooit sokken
Oud 05-01-2014, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Hoi MrPutch,

Goed dat je je zorgen op dit forum deelt

Het lijkt erop dat je bang bent voor je eigen gedachten. Ik herken op bepaalde punten misschien wel wat je zegt: als ik soms op het perron sta, dan denk ik weleens: wat als ik nu spring? Dan lijkt het alsof ik mezelf tegen moet houden. Maar in feite is deze gedachte maar een gedachte. Ik wil niet springen, ik ga niet springen, maar toch denk ik het. Ik denk dan: volgens mij hoef ik mijn eigen gedachten nu even niet zo serieus te nemen.

Ik denk niet dat het raar is dat je dit soort gedachten hebt. Je zou verbaasd staan wat voor dingen andere mensen allemaal denken!
De volgende punten zijn criteria voor het hebben van dwanggedachten (heel officieel):

1.Terugkerende en hardnekkige gedachten, impulsen of voorstellingen die worden beleefd als opgedrongen of zinloos en die angst of spanning veroorzaken.
2. De gedachten, impulsen of voorstellingen zijn meer dan een overdreven bezorgdheid over problemen in het dagelijkse leven.
3. De persoon probeert de gedachten, impulsen of voorstellingen te negeren of te onderdrukken, of te neutraliseren met een andere gedachte of handeling.
4. De persoon is zich ervan bewust dat de obsessieve gedachten, impulsen of voorstellingen een product van zijn of haar eigen geest zijn.

Herken je daar iets van? Er zijn dus veel meer mensen die hier last van hebben! (Want ze hebben er zelfs criteria voor opgesteld).

Het helpt ook enorm om dit soort gedachten uit te spreken (in real life!), want als je het allemaal bij jezelf houdt, wordt het alleen maar zwaarder.

Is er misschien op school iemand met wie je hierover, naast je ouders, kunt praten: een maatschappelijk werker of schoolpsycholoog?

Succes ermee, MrPutch!
Hoeveel brieven naar de VPRO-gids zou deze jongen geschreven hebben?
Oud 05-01-2014, 20:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoi Allure! Volgens mij heb ik je nooit echt gesproken maar ik herken je naam wel! Leuk dat er af en toe ook mensen terug komen
Dit ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-01-2014, 21:42
Verwijderd
Ik heb HG schimmelreiniger in mijn bloes gekregen en nu zitten er bleekvlekken in
Oud 05-01-2014, 21:46
Verwijderd
En ook ga ik die fles naar het chemisch afval brengen en gebruik ik voortaan wel gewoon bleek die je er met een spons op doet, want dat sprayen gaat vaker fout.
Oud 05-01-2014, 21:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had altijd het gevoel dat mijn longen spontaan wegbrandden als ik dat spul gebruikte.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-01-2014, 22:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik had altijd het gevoel dat mijn longen spontaan wegbrandden als ik dat spul gebruikte.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-01-2014, 22:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb al de hele dag een schop onder m'n reet nodig. Dus dat heb ik zojuist zelf maar gedaan. Butt kicks met Jillian.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-01-2014, 22:10
Verwijderd
Ik lees op internet dat het ook alleen maar bleekt en dat je net zo goed waterstofperoxide kunt gebruiken, zonder dat er chloorgas vrijkomt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.