Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2014, 19:11
Verwijderd


Bijna zwart.
Advertentie
Oud 27-02-2014, 19:11
Verwijderd
Voor echte gothics.
Oud 27-02-2014, 19:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was net te laat:

Citaat:
Hoe lang moest je oefenen tot je dat lekker, of op zijn minst eetbaar vond?
Ik proefde een keer brokjes rauwe cacao, onder het mom van: het is cacao, hoe vies kan het zijn? Nou, vies.
Ik heb nog nooit van die rauwe cacao brokjes op, maar ik heb ook mensen horen zeggen dat je van 90% pure chocola maar een klein stukje per keer kunt eten en daar vreet ik ook makkelijk een hele reep van weg, dus mss dat ik die brokjes ook niet zo heel goor vind.

edit: Dit typte ik dus voordat ik jouw bericht zag, Para.
Opbouwen. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-02-2014, 19:16
Verwijderd
Ja, ik kan ook gewoon zo'n hele reep in een avond. Al is dat geen verdienste, want door de hoge puurheid is dat maar vijftig gram ofzo.

Maar ik ben wel benieuwd naar de rauwe cacao. Welke had je, Klovor? Ik wilde 't laatst kopen maar ze hadden alleen dingen met smaakjes.
Oud 27-02-2014, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet de bron niet meer. Maar het was heus niet in de Libelle hoor.
Regelmatig komt m'n moeder met een of ander betweterig feitje, en dan zeg ik, 'dat heb je zeker uit de Libelle', en meestal is het zo.
Oud 27-02-2014, 19:16
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Hé ik zat al te hopen op een bitchfight!. Heb je trouwens 12 Years a Slave al gezien Trimm? Met Bennie als aardige religieuze negereigenaar?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 27-02-2014, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Hé ik zat al te hopen op een bitchfight!
Waarom? Omdat we ongesteld zijn? We moeten elkaar juist steunen als SISTERS!
Samen huilen terwijl we een gehaakt kussentje vasthouden enzo.
Oud 27-02-2014, 19:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, nog niet gezien! Ik ga sowieso niet zo vaak naar de bios en naar dramatische films al helemaal niet, want stel je voor dat ik ineens een traantje moet laten. Daar gaat m'n reputatie!
Ik wist niet eens dat Bennie in de film zat, maar Bennie is altijd gegarandeerd janken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-02-2014, 19:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heeft een happy end hoor, en Bennie viel nogal mee tussen al die rednecks die nikkers als huisdieren hadden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 27-02-2014, 19:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ja, ik kan ook gewoon zo'n hele reep in een avond. Al is dat geen verdienste, want door de hoge puurheid is dat maar vijftig gram ofzo.

Maar ik ben wel benieuwd naar de rauwe cacao. Welke had je, Klovor? Ik wilde 't laatst kopen maar ze hadden alleen dingen met smaakjes.
"cacao nibs"

Dat staat bij de Boni tussen alle andere SUPERFOODS.
Oud 27-02-2014, 19:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Waarom? Omdat we ongesteld zijn? We moeten elkaar juist steunen als SISTERS!
Samen huilen terwijl we een gehaakt kussentje vasthouden enzo.
Ik heb alleen maar PMS. Als ik eenmaal ongesteld ben, ben ik weer redelijk mezelf. Al buit ik mijn staat wel eens uit en dan krijg ik chocolade en voetmassages
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-02-2014, 19:36
Verwijderd
Ik had deze maand ook gruwelijk PMS, was niet te harden.

Maar goed, tot zover de wijvenpraat.
Oud 27-02-2014, 19:41
Verwijderd
Rauwe cacao is natuurlijk ook wel iets anders dan pure cacao.
Oud 27-02-2014, 19:43
Verwijderd
Hebben jullie geen mening over kinderen krijgen op je 59ste? Los van de potentiële problemen waar je zo'n kind mee opzadelt lijkt het me ook voor alle betrokken partijen (jezelf incluis) echt superkut.

Stel je voor dat je op de 75ste een puber moet opvoeden.
Oud 27-02-2014, 19:44
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Rauwe cacao is natuurlijk ook wel iets anders dan pure cacao.
Oh! Misschien verklaart dat het dan. Hoe verschilt het?
Oud 27-02-2014, 19:46
Verwijderd
Omdat ik van pure chocolade hou (maar gewoon saaie mainstream 60% chocola) nemen mijn ouders altijd rare cacaodingen voor me mee, inca-chocola uit Mexico en een soort onbewerkte (misschien wel rauwe?) cacaobol van Cuba. Maar ik snapte waarom het recept is veranderd na de inca's. En ik snap ook waarom cacao nog bewerkt wordt na het harde-bol-stadium. Het smelt niet en het lost niet op en het is soortvan vezelig.
Oud 27-02-2014, 19:46
Verwijderd
Jawel, maar ik heb weer eens dubbele standaarden. Voor mannen vind ik het best wel prima tot hun 50e ofzo (hoewel ik het interessant vind wat er uit dat onderzoek komt), voor vrouwen vind ik dat het wel ophoudt bij de 40. Laatst was er een verhitte discussie op Viva, over zwanger worden op je 45ste. Verrassend veel vrouwen vonden het prima.
Oud 27-02-2014, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Oh! Misschien verklaart dat het dan. Hoe verschilt het?
Nouja, pure worteltjes zijn ook niet altijd rauwe worteltjes

Pure cacaopoeder verkopen ze gewoon in elke supermarkt bij de bakspullen.
Ads door Google
Oud 27-02-2014, 19:50
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hebben jullie geen mening over kinderen krijgen op je 59ste? Los van de potentiële problemen waar je zo'n kind mee opzadelt lijkt het me ook voor alle betrokken partijen (jezelf incluis) echt superkut.

Stel je voor dat je op de 75ste een puber moet opvoeden.
Jawel. Maar ik vind het wel lastig, waar moet je de grens leggen van wat nog wel acceptabel is.
Oud 27-02-2014, 19:51
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Nouja, pure worteltjes zijn ook niet altijd rauwe worteltjes

Pure cacaopoeder verkopen ze gewoon in elke supermarkt bij de bakspullen.
Ja oke, maar is pure cacao dan gekookt of wat?

En dat weet ik natuurlijk wel, ik bak denk ik gemiddeld vijftig taarten per jaar
Oud 27-02-2014, 19:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hebben jullie geen mening over kinderen krijgen op je 59ste? Los van de potentiële problemen waar je zo'n kind mee opzadelt lijkt het me ook voor alle betrokken partijen (jezelf incluis) echt superkut.

Stel je voor dat je op de 75ste een puber moet opvoeden.
De 75 jarige schoonmoeder van mijn zus voedt een tweeling van 13 jaar (waarvan en één autistisch is) op om dat haar good for nothing zoon er geen zin in heeft of zo. Lijkt me loodzwaar en ik heb een grote bewondering voor hoe ze het doet, want het zijn echt goed opgevoede, beleefde kinderen.
Maar hier als OUDER voor kiezen... Wat doe je jezelf, en de kinderen aan.
Papa kan niet met je voetballen, hij staat op de operatielijst voor een nieuwe knie. Meh
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-02-2014, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar ik heb weer eens dubbele standaarden. Voor mannen vind ik het best wel prima tot hun 50e ofzo (hoewel ik het interessant vind wat er uit dat onderzoek komt), voor vrouwen vind ik dat het wel ophoudt bij de 40. Laatst was er een verhitte discussie op Viva, over zwanger worden op je 45ste. Verrassend veel vrouwen vonden het prima.
Kijk als je nou nooit eerder de kans had en op je 45e wel, dan ga ik je niet tegenhouden. Maar als je wel een beetje kunt kiezen tussen of je op je 35e of 45e een kind krijgt, dan vind ik het wel een beetje raar om te gaan lopen wachten.
Oud 27-02-2014, 19:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Jawel, maar ik heb weer eens dubbele standaarden. Voor mannen vind ik het best wel prima tot hun 50e ofzo (hoewel ik het interessant vind wat er uit dat onderzoek komt), voor vrouwen vind ik dat het wel ophoudt bij de 40. Laatst was er een verhitte discussie op Viva, over zwanger worden op je 45ste. Verrassend veel vrouwen vonden het prima.
Mja veel vrouwen kunnen dan nog best zwanger worden zonder medische hulp. Dat kun je niet zomaar verbieden.
Ik weet het niet. Trouwens alleen ivm gezondheidsrisico's. Als zij er nog zin in hebben om een puber op te voeden als bijnabejaarde, dan heb ik daar niks van te vinden.
Oud 27-02-2014, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ja oke, maar is pure cacao dan gekookt of wat?

En dat weet ik natuurlijk wel, ik bak denk ik gemiddeld vijftig taarten per jaar
Ja ik weet het niet, misschien anders verhit? Geroosterd misschien zoals koffiebonen.
Oud 27-02-2014, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Kijk als je nou nooit eerder de kans had en op je 45e wel, dan ga ik je niet tegenhouden.
Mwa, nee dan nog. Die vrouw in kwestie was het inderdaad nooit eerder gelukt, maar op een gegeven moment moet je dan maar besluiten dat het op meerdere vlakken niet meer verantwoord is.
Advertentie
Oud 27-02-2014, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar ik heb weer eens dubbele standaarden. Voor mannen vind ik het best wel prima tot hun 50e ofzo (hoewel ik het interessant vind wat er uit dat onderzoek komt), voor vrouwen vind ik dat het wel ophoudt bij de 40.
Er is dus al een onderzoek geweest, onder 2,6 miljoen Zweden.

Citaat:
Nageslacht van 45-jarige vaders bleek 25 keer zo veel kans op een bipolaire stoornis te hebben als een kind van een 24-jarige man. Bovendien liepen kinderen van oudere vaders 13 keer zo veel risico op ADHD. Het risico op autisme is 3,5 keer groter en de kans op zelfmoordneigingen en drugsverslaving zijn 2,5 keer groter. Kinderen die verwekt waren door een vader van 45 jaar haalden bovendien lagere cijfers op school dan kinderen met een vader die bij hun geboorte 24 was. Er werd geen bepaalde leeftijd gevonden waarop de risico’s toenamen, de effecten namen toe naarmate de vader ouder was.
Oud 27-02-2014, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mja veel vrouwen kunnen dan nog best zwanger worden zonder medische hulp. Dat kun je niet zomaar verbieden.
Nee tuurlijk niet verbieden, maar ideaal is anders. Ik vind dat de grens wel bij 40 ligt, maar goed, ik bepaal dat natuurlijk niet voor anderen.
Oud 27-02-2014, 19:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ja ik weet het niet, misschien anders verhit? Geroosterd misschien zoals koffiebonen.
Ja dat klinkt wel aannemelijker dan gekookt
Nu ik erover nadenk eet ik ook best wel eens pure cacao, op tiramisu etc, en dat vind ik wel lekker.
Oud 27-02-2014, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Er is dus al een onderzoek geweest, onder 2,6 miljoen Zweden.
Ja, heb ik gelezen vandaag.
Oud 27-02-2014, 19:57
Verwijderd
Zonder meer data zijn die getallen wel vrij waardeloos. Er is nogal een verschil tussen een stijging van 0,0000001 naar 0,0000025, en een stijging van 0,5 naar 12,5, terwijl dat allebei '25 keer zo veel kans' is.
Oud 27-02-2014, 20:13
Verwijderd
En ik wil weten of dat gecorrigeerd is voor aanwezigheid van de vader etc. Of het een medisch probleem of een sociaal probleem is.
Oud 27-02-2014, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
tvp
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-02-2014, 20:36
Verwijderd


Ik wist niet dat Paulien Cornelisse zo'n grafbek had.
Oud 27-02-2014, 20:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wist dat wel. Daarom mag ik haar wel. Wel wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-02-2014, 20:45
Verwijderd
Wie is de mol, Susan is mijn mol

En ik hoef sowieso niet per se kinderen. Niet op m'n 30e, en al helemal niet op mijn 50e.
Oud 27-02-2014, 21:03
Verwijderd
Ik heb niet zoveel met Paulien, maar dat is verder niet vanwege de grafbek.
Ads door Google
Oud 27-02-2014, 21:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Om nog ff op de chocola terug te komen: ik neem bijna elke avond een van deze jongens bij de koffie nomnomnom
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg (232.3 KB, 5x gelezen)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 27-02-2014, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Om nog ff op de chocola terug te komen: ik neem bijna elke avond een van deze jongens bij de koffie nomnomnom
Ik zou dat niet kunnen, dat bakje gaat hier gewoon meteen leeg... Daarom koop ik ze nooit
Oud 27-02-2014, 22:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wou ook al zeggen: 'één?!'

Ik heb net een hele chocoladereep op met 'Caramel, Raisin & Biscuit'. Potverdulleme lekker jongeh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-02-2014, 22:16
Verwijderd
Mijn vriend is minstens 38 als wij kinderen krijgen, verwacht ik. Een kennis is getrouwd met een kerel van 26 jaar ouder en hij werd op z'n eenenvijftigste voor het eerst vader en op z'n drieënvijftigste voor de tweede keer.
Oud 27-02-2014, 22:19
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom er een verbod moet komen voor oude(re) mensen die kweken als tieners ook los mogen blijven gaan.
Oud 27-02-2014, 23:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat kan en mag je natuurlijk niet gaan verbieden maar mensen die na hun 60e nog aan kinderen beginnen zouden zich wel eens af kunnen vragen hoe leuk het is voor een puber van 15 om te horen: "Hé, leuke opa heb jij!" en dan te moeten zeggen dat het je pa is.....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-02-2014, 00:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het er wel eens over met mijn moeder. Dan zeg ik dat ik heel graag nog een broertje wil (dat roep ik al jaren), maar daarna denk ik eraan dat ze mij over 10 jaar aanzien voor zijn moeder en mijn moeder voor zijn oma en dat die kindjes hem gaan pesten met HAHA JE MOEDER IS OUD HAHA en dat mijn moeder écht oud is voor die larf een keer het huis uit gaat.. En dan hoef ik geen broertje meer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-02-2014, 04:44
Verwijderd
Een ex-vriendin van mij heeft ook een oude vader. En als hij haar van school kwam halen vroegen ze of het haar opa was. Dat Ik llijkt.me echt naar, maar een verbod hoeft niet.
Oud 28-02-2014, 06:16
Verwijderd
Nee, verbieden is uiteraard onzin.
Oud 28-02-2014, 09:13
Verwijderd
Ik ben mijn koffer aan het inpakken en de laatste dozen. Morgenochtend zit als het goed is alles wat ik heb in dozen, tassen en koffers. En dat vind ik echt HEEL erg leuk.
Oud 28-02-2014, 09:13
Verwijderd
Misschien heb ik zigeunerbloed.
Oud 28-02-2014, 09:13
Verwijderd
Oud 28-02-2014, 09:36
Verwijderd
Oud 28-02-2014, 09:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen die verhuizen leuk vinden, zal ik echt nooit begrijpen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.