Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2017, 20:26
Bloempjehoning5
Bloempjehoning5 is offline
Heyy xx ik ging laatst zwemmen en er was een super leuke jongen en ik zag ook dat hij heel de tijd naar mij keek, maar hoe moet ik hem benaderen, hoe kom ik erachter wat zijn naam is, snap of insta. Heeft er iemand goeie tips?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 20:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe ik meestal contact legde in het zwembad is door daadwerkelijk contact te leggen: maak een praatje in de rij voor de glijbaan of zorg dat je een balletje o.i.d. bij je hebt zodat je kan vragen of hij (en zijn vrienden eventueel) een spelletje willen doen. Een balletje overgooien kan al genoeg zijn om een gesprek aan de gang te krijgen, en daarna kan je eventueel voorstellen samen een ijsje of patatje te gaan halen. Op het droge kan je je dan fatsoenlijk voorstellen en wat meer met hem in gesprek gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 21:09
Bloempjehoning5
Bloempjehoning5 is offline
Citaat:
Hoe ik meestal contact legde in het zwembad is door daadwerkelijk contact te leggen: maak een praatje in de rij voor de glijbaan of zorg dat je een balletje o.i.d. bij je hebt zodat je kan vragen of hij (en zijn vrienden eventueel) een spelletje willen doen. Een balletje overgooien kan al genoeg zijn om een gesprek aan de gang te krijgen, en daarna kan je eventueel voorstellen samen een ijsje of patatje te gaan halen. Op het droge kan je je dan fatsoenlijk voorstellen en wat meer met hem in gesprek gaan.
heel erg bedankt! Maar ik denk niet dat ik dat durf, hoe laat je wel merken dat je hem zeg maar leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 21:24
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Knipoogje geven
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 21:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
heel erg bedankt! Maar ik denk niet dat ik dat durf, hoe laat je wel merken dat je hem zeg maar leuk vind?
Naar hem lachen. Maar het meeste heb je er aan als je daadwerkelijk contact weet te leggen, zo eng is dat niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand geen zin heeft om met jou om te gaan - en zeg nu eerlijk, als er eerst geen contact was en daarna nog niet, dan ben je er ook niets op verloren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 22:48
Bloempjehoning5
Bloempjehoning5 is offline
Citaat:
Naar hem lachen. Maar het meeste heb je er aan als je daadwerkelijk contact weet te leggen, zo eng is dat niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat iemand geen zin heeft om met jou om te gaan - en zeg nu eerlijk, als er eerst geen contact was en daarna nog niet, dan ben je er ook niets op verloren.
Bedankttt!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2017, 22:48
Bloempjehoning5
Bloempjehoning5 is offline
Citaat:
Knipoogje geven
Ja dat is ook een goeie
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Durf niet met een meisje te praten dat ik leuk vind
EenManOpEenVork
7 27-06-2012 21:58
Liefde & Relatie Schrik ik jongens af, en wat doe ik eraan?
Sneeuwwitje
40 21-05-2012 11:23
Liefde & Relatie Vind een Jongen leuk hoe pak ik dit aan_??
Joshua101
7 11-06-2011 09:01
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Seksualiteit is myn lengte penis normaal
weetnie
253 26-07-2007 09:23
Verhalen & Gedichten ronald giphart
skatefamke
35 25-06-2001 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.