Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2017, 14:16
Chia
Avatar van Chia
Chia is offline
Laatst was ik met een van mijn vriendinnetjes op het strand,
wij smeerden elkaar in met zonnebrandolie.
Zij smeerde mij als laatste in.
en gleed met haar vingers af en toe onder mijn bikinibroekje
(die toch al erg klein was) tussen mijn vagina.

Eerst dacht ik even dat het per ongeluk ging
maar zij lachte en gaf een knipoogje.
Ik kreeg rillingen en vond het nog een lekker ook.

Later in het kleedhokje hebben we elkaar een beetje gevingerd
en een zoen gegeven, ik vond het best wel leuk

Mijn vriendje heb ik nog niets verteld,
anders denkt hij misschien dat ik bi ben.
Zou ik dat zijn of hoort dat gewoon bij de pubertijd?

Hebben meer meisjes zo'n soort ervaring opgedaan?
Moet ik het mijn vriendje vertellen?
Ik heb met hem eigenlijk nog niets gedaan,
ik ken hem pas 4 weken.

Wie geeft een goede raad?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 16:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je bent nog super jong, en je hoeft nog helemaal niet te weten of je nou op jongens en/of op meiden valt. En op jouw leeftijd is alles wat met seks te maken heeft nog spannend.
Het is trouwens niet netjes om met iemand anders te zoenen en handwerk te doen als je verkering hebt. Dat is vreemdgaan, en het maakt niet uit met welk geslacht je zoiets doet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 16:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien is het goed om eens met je vriendje te praten over monogamie. Vind je het oke als hij dingen met anderen doet, vind hij het oke als jij dingen met anderen doet. Ik denk dat dat belangrijker is dan de vraag of je toevallig ook in meisjes geďnteresseerd bent. Als je afspreekt dat je allebei alleen intiem met elkaar bent en niet met een ander, dan veranderen jouw bi-seksuele gevoelens daar weinig aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 20:43
Chia
Avatar van Chia
Chia is offline
Dank voor jullie berichtjes,
ik denk er over na, groetjes,
Chia
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 00:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Misschien is het goed om eens met je vriendje te praten over monogamie. Vind je het oke als hij dingen met anderen doet, vind hij het oke als jij dingen met anderen doet. Ik denk dat dat belangrijker is dan de vraag of je toevallig ook in meisjes geďnteresseerd bent. Als je afspreekt dat je allebei alleen intiem met elkaar bent en niet met een ander, dan veranderen jouw bi-seksuele gevoelens daar weinig aan.
Idd want klinkt nu al vreemd gaan
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 21:04
Chia
Avatar van Chia
Chia is offline
Goed nieuws, ik heb het mijn vriendje verteld, hij reageerde zelfs positief en wil het wel eens zien hoe zoen met mijn vriendin, volgens hem windt het hem op
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 23:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goed nieuws, ik heb het mijn vriendje verteld, hij reageerde zelfs positief en wil het wel eens zien hoe zoen met mijn vriendin, volgens hem windt het hem op
Check wel even of je vriendin dat oke vindt en spreek grenzen af. Hoe ver gaan jullie? Mag je vriendje ook aan jou zitten? Mag hij ook intiem zijn met jouw vriendin. Wat als hij inderdaad opgewonden raakt en verder wil gaan dan alleen maar kijken? Door duidelijke afspraken voorkom je gedoe en bescherm je je relatie en je vriendschap.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 19:26
Chia
Avatar van Chia
Chia is offline
Hoi Elin,

Had het al besproken met m'n vriendin, zij vindt het goed en ok.
Hij mag mij zeker aanraken en betasten, geen probleem
Of hij ook intiem met mijn vriendin wil zijn moeten we nog bespreken denk ik,
van mij mag hij, maar goede afspraken zijn wel een pré
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 21:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vergeet niet niet alleen met je vriendje, maar ook met die vriendin goede afspraken te maken!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 22:01
Loner
Loner is offline
Goeie afspraken zijn wel een pré?

Sorry maar iemand die op de basisschool zit en 12 is praat niet op deze manier.

De gedachtegang van iemand van 12 die gewoon maar even praat over een triootje met een jong vriendinnetje die ook gewoon geplezierd mag worden door haar vriendje is niet natuurlijk.

Dit lijkt me iemand met een levendige fantasie
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 22:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Goeie afspraken zijn wel een pré?

Sorry maar iemand die op de basisschool zit en 12 is praat niet op deze manier.

De gedachtegang van iemand van 12 die gewoon maar even praat over een triootje met een jong vriendinnetje die ook gewoon geplezierd mag worden door haar vriendje is niet natuurlijk.

Dit lijkt me iemand met een levendige fantasie
Je seksuele grenzen bepaal je zelf, die kan jij niet voor een ander bepalen. Je kunt haar wel adviseren, maar dat heeft alleen zin als je je advies ook kunt onderbouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 22:50
Loner
Loner is offline
Citaat:
Je seksuele grenzen bepaal je zelf, die kan jij niet voor een ander bepalen. Je kunt haar wel adviseren, maar dat heeft alleen zin als je je advies ook kunt onderbouwen.
Ja bij jou is het wel bekend dat je werkelijk alles gelooft wat je op internet leest ja.

Ik geloof dat op die leeftijdscategorie een luttele percentage kinderen ervaring heeft met seks. En dan zal dat niet eens geslachtsgemeenschap zijn. Laat staan seks met haar vriendin, laat staan instemmen met een soortement van driehoeksfling.

Dat ook nog op internet gooien in de bewoording alsof ze al enige ervaring heeft. Nee dan heb je de odds niet bepaald mee
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 22:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja bij jou is het wel bekend dat je werkelijk alles gelooft wat je op internet leest ja.

Ik geloof dat op die leeftijdscategorie een luttele percentage kinderen ervaring heeft met seks. En dan zal dat niet eens geslachtsgemeenschap zijn. Laat staan seks met haar vriendin, laat staan instemmen met een soortement van driehoeksfling.

Dat ook nog op internet gooien in de bewoording alsof ze al enige ervaring heeft. Nee dan heb je de odds niet bepaald mee
Ik geef mensen liever het voordeel van de twijfel, en geef advies op basis van het verhaal. Als TS inderdaad liegt, kan een ander in een soortgelijke situatie nog wel iets met de tips.
Vind je een topic onzin? Dan kan je het topic ook negeren
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bi/homo, ik snap t niet?
rotterdamseboy
4 09-03-2013 21:01
Liefde & Relatie Vast in mijn hart
Oldfag
12 30-05-2011 20:40
Liefde & Relatie Vertellen over geaardheid of niet?
ManInTheMirror
77 05-01-2005 19:38
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 16:10
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Seksualiteit hoe vertel je het?? en meent mijn vriendje het volgens jullie?
framboosje
8 02-08-2002 06:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.