Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2017, 06:40
anoniemmonstah
anoniemmonstah is offline
Hey mense!!

Ik heb 'n klein probleempje. Ik wordt geil van de meest rare dingen. Nu heb ik er geen problemen mee, maar het is best lekker het zelf te doen. Alleen lukt het niet vaak/goed.

Ik word van 3 dingen geil:
- Een heel strak pakje aanhebben.
Bijvoorbeeld een turnpakje, wielrenpak of een wetsuit. Aan allen kan ik niet komen. Is er een alternatief?
- Vestgebonden zitten.
Geen idee waarom. Ik weet dat het ook een manier van seks is maar ik word er zelf ook lekker van.. Zelf al een keer gebrobeerd maaja.. Dan zit je niet goed vast en maak je jezelf zo los. Minder lekker, tips? En iemand met eventuele goede spulletjes hiervoor?
- In een kleine ruimte opgesloten worden.
Opgesloten in een hele krappe ruimte dat je geen kant meer op kan. Iemand hier een geschikte ruimte voor? En hoe sluit je jezelf op zodat je er toch als je wil weer uit kan?

Natuurlijk is alles tegelijk stukken beter. In een super strak pak (mag pijn doen), opgesloten zitten in een super kleine ruimte met je handen, benen en hele lichaam vastgebonden.

Sorry dat ik zo raar ben, graag alleen reageren op de vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 07:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat is helemaal niet zo raar, al zal lang niet iedereen daar geil van worden. Zulke specifieke seksuele interesses noem je een fetish.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 07:52
Verwijderd
Hoezo kun je niet aan een turnpakje, wielrenpak of een wetsuit komen?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 09:01
Jandevries881
Jandevries881 is offline
Dat soort materialen kan je toch gewoon in een sexshop kopen bij de bdsm afdeling
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 09:06
Verwijderd
Of in een sportwinkel... ga eens naar de decathlon.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 11:38
anoniemmonstah
anoniemmonstah is offline
Citaat:
Of in een sportwinkel... ga eens naar de decathlon.
Het leuke is. Ouders. "Wat is dat voor pakketje??" of "Waarom heb jij in hemelsnaam een wielrenpak?, je zit op hardlopen.."
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 00:36
MarkLevinson
MarkLevinson is offline
Citaat:
Hey mense!!

Ik heb 'n klein probleempje. Ik wordt geil van de meest rare dingen. Nu heb ik er geen problemen mee, maar het is best lekker het zelf te doen. Alleen lukt het niet vaak/goed.

Ik word van 3 dingen geil:
- Een heel strak pakje aanhebben.
Bijvoorbeeld een turnpakje, wielrenpak of een wetsuit. Aan allen kan ik niet komen. Is er een alternatief?
- Vestgebonden zitten.
Geen idee waarom. Ik weet dat het ook een manier van seks is maar ik word er zelf ook lekker van.. Zelf al een keer gebrobeerd maaja.. Dan zit je niet goed vast en maak je jezelf zo los. Minder lekker, tips? En iemand met eventuele goede spulletjes hiervoor?
- In een kleine ruimte opgesloten worden.
Opgesloten in een hele krappe ruimte dat je geen kant meer op kan. Iemand hier een geschikte ruimte voor? En hoe sluit je jezelf op zodat je er toch als je wil weer uit kan?

Natuurlijk is alles tegelijk stukken beter. In een super strak pak (mag pijn doen), opgesloten zitten in een super kleine ruimte met je handen, benen en hele lichaam vastgebonden.

Sorry dat ik zo raar ben, graag alleen reageren op de vragen.
je kan het ook gewooon samen met iemand doen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 08:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het leuke is. Ouders. "Wat is dat voor pakketje??" of "Waarom heb jij in hemelsnaam een wielrenpak?, je zit op hardlopen.."
Jij bent ook niet erg creatief. Wou je zeggen dat je niet een verstopplaats hebt op je kamer? En een tasje met kleding kan je prima op de bodem van je schooltas verstoppen. Niemand die het ziet, niemand die iets vraagt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 14:35
anoniemmonstah
anoniemmonstah is offline
MarkLevinson: Tja met wie.. Naar een random persoon in je klas gaan en zeggen: "Hi! Wil je me even mij heel goed vastbinden terwijl ik een heel strak pakje aan heb en mij oplsuiten in een super kleine ruimte. En mij vervolgens na een half uurtje losmaken?" Neeh gaat 'm niet worden.

Pluis: Kijk kwa dat betreft. Ik heb te veel luxe. Xd! Mijn ouders pakken mijn tas in en mijn kamer wordt schoongemaakt en opgeruimt door onze schoonmaakster.

Jandevries881: Neeh.. BDSM is voor een normale prijs alleen hanboeien of een dwangbuisje. Is niet dat je niks behalve je ... kan bewegen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 20:51
Verwijderd
Ik word daar enorme geil van!!
En dat zijn mijn plannen voor later!
[ gemene lach ]
Met citaat reageren
Oud 10-08-2017, 09:44
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
MarkLevinson:

Jandevries881: Neeh.. BDSM is voor een normale prijs alleen hanboeien of een dwangbuisje. Is niet dat je niks behalve je ... kan bewegen.
Nou valt mee op bdsm beurzen kun je goedkoop overgebleven pakjes kopen soms
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Geil worden van neukende honden
Bengel
57 25-10-2016 15:14
Seksualiteit geil worden
lekkerbeffen
2 31-03-2016 17:35
Seksualiteit Jongens: Knuffelen zonder geil worden
Yannickje
6 31-08-2014 21:53
Seksualiteit Of meisjes geil worden van penissen
Anonymus_1
18 19-12-2013 20:28
Seksualiteit Probleem: ik word niet geil!???
HelpMePlease
36 08-07-2002 07:22
Seksualiteit Geil worden als je iemand ziet..
Verwijderd
32 17-06-2002 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.