Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2017, 17:54
LonelyGirl
LonelyGirl is offline
ik ben een meisje van 12 jaar, ik heb een heel geil meisje in de klas... ik wil graag seks met haar maar zij wilt niet.. weet iemand tips om een meisje te vragen om seks want ik wil graag experimenteren met een meisje
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 20:40
Anoniempje3364
Anoniempje3364 is offline
Ik heb geen tip maar wel hetzelfde ik ben meisje van 14 en wil graag experimenteren of ik op meisjes val. Misschien denk ik daarbij niet gelijk aan seks maar ik wil het Gwn graag weten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 21:54
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als ze niet wil houd het echt op, sorry. Zoek een meisje die wel wil.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 22:32
Anoniempje3364
Anoniempje3364 is offline
Citaat:
Als ze niet wil houd het echt op, sorry. Zoek een meisje die wel wil.
Dat is inderdaad wel waar je moet nooit aandringen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 22:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet alle meiden van 12 willen zomaar seks hebben, sommigen willen dat alleen binnen de grenzen van een relatie, anderen zijn er misschien helemaal niet aan toe. Hou daar rekening mee.

Seks heb je samen, en daar moet je dus ook samen van kunnen genieten. Het moet niet alleen gaan om jouw zin in seks.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 00:06
LonelyGirl
LonelyGirl is offline
ik zeg ook niet dat ik haar wil dwingen maar ik vraag om tips en accepteer andermans grenzen... ik wil graag laten weten aan mensen hoe ik me voel..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 00:33
Anoniempje3364
Anoniempje3364 is offline
Ik snap je, heb nu zelf ook zo'n "probleem" en weet ff niet wat ik er mee moet. Ik wil namelijk niet te snel zeggen dat ik misschien op meisjes val als dat later dan helemaal niet is
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 08:52
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Tja het ligt er ook aan wat je van zo iemand wil. Als je er ook een relatie bij wil, dan moet je elkaar toch wel een beetje kennen. Als je alleen seks wil, dan moet je alsnog aandacht aan iemand geven. Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik word niet gelijk opgewonden als iemand zegt hoi ik vind je geil, wil je samen vingeren? Plus het is ook wel handig om het er gewoon eens over te hebben. Kletsen over hoe ver iemand al is qua ervaring bijvoorbeeld. Een hoop meisjes van 12 zijn er nog helemaal niet aan toe
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-08-2017, 14:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, seks is een vorm van contact. Zelfs als het casual seks is.

Het begint dus met praten en kijken wat voor wisselwerking je hebt. Misschien kun je aan andere meisjes van jouw leeftijd vragen of zij al weten of ze hetero zijn of niet?

Wat je in ieder geval niet moet doen is aandringen, of ergens mee doorgaan als je 't gevoel hebt dat iemand ongemakkelijk is. En wees niet bang om te praten, en dingen te vragen als je 't even niet weet.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Denk alleen maar aan seks met haar
Mwr
4 16-06-2017 21:04
Psychologie Waarom zijn jongens eerder toe aan seks dan meisjes?
Mr.Banana
24 21-07-2013 18:46
Liefde & Relatie Seks en maagdzijnde
Tapir3
12 02-04-2013 10:53
Seksualiteit Klaarkomen tijdens de seks met mijn vriendje lukt niet
lopertje18
5 24-08-2012 04:15
Liefde & Relatie Seks met vriend (anders dan andere topic)
Shygirl
24 26-02-2003 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.