Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Eraser schreef op 23-11-2003 @ 19:00:
En dat zullen we doen ook, met of zonder toestemming
Wat is dan jullie probleem

Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 19:01:
en ik maar denken dat alle linkse rakkers aardig waren
Ik ben ook aardig, maar ik heb een hekel aan geloofsfanatieke mensen en rechts tuig

Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 19:31:
Je moet je kop houden man, Voor al jou feestdagen heb je vrij, dus jij zit lekker, en denkt laat de ander maar stikken. Na schooltijd vieren? Je weet niet eens hoe zo 'n dag eruit ziet, en dat dan na schooltijd vieren . We hebben een maand lang gevast. Maand lang hebben we moete toekijken hoe jullie lekker zaten te eten. Een maand lang hebben we op deze dag verheugt. En dan wil ik niet van een of andere snotjoch horen, dat we ook aan onze leerplicht moeten denken, tis maar 1 dagje. Het is ons eigen verantwoordelijkheid dat we niet naar school gaan, en daar hoef JIJ je er niet druk om te maken.
Jij hebt helemaal niet moeten vasten, je moet niets, dus ook niet toekijken hoe anderen eten, doe dan niet zo moeilijk en eet zelf ook wat.
En het is niet jullie eigen verantwoordelijkheid of jullie naar school gaan, het is verplicht, en dat ontslaat jou eer niet van om naar school te gaan, maar zorgt ervoor dat je moet gaan, dat is je verantwoordelijkheid.


Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 19:58:
het sinterklaas gebeuren, doet men meestal met het gezin s avonds. Het suikerfeest doet de hele familie met elkaar. en begint al s ochtends vroeg. duurt eigenlijk drie dagen, maar we vragen maar 1 dag vrij. Ksnap echt niet het probleem
Als we een geloof toestaan om zn feestdagen vrij te krijgen, dan wil ieder ander onnozel geloof het ook, en daar is geen beginnen aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2003, 19:24
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:16:
Als iedereen op zijn verjaardag vrij zou nemen, zou elke dag wel tientallen mensne niet op school komen. Kzie de logica daarvan wel in dat men daarom geen vrije dag aan jarigen geeft. Op scholen zitten er meestal een behoorlijk grote groep moslims, die maar 1 dagje vrij willen hebben in het jaar. Dat ze vrij krijgen voor kerst en pasen is mooi meegenomen. maar ze hebben maar behoefte aan 1 vrije dag. En die mogen ze niet krijgen omdat jij met je ouders en pietje je zielige verjaardagje wilt vieren en daarvoor vrij wilt nemen? Als jij naar de dokter of tandarts moet, neem je ook een dagje vrij, en niemand die daar over zeikt.

Tis heel moeilijk voor mij om nu niet te schelden . Zal ik ook maar niet doen.

echt sorry hoor maar kvind je zon grote zeikerd, als jij nou eens andere mensen respecteert, zullen die andere mensen jou ook respecteren
Nogmaals, die verjaardag was maar een voorbeeld en daar hoef ik echt geen dag voor vrij te hebben.

Zo kan ik nog wel even door discussiëren en al gebruikte argumenten weer opnieuw gebruiken, maar dit is een zinloze discussie geworden.

Maar ga nu niet over respecteren beginnen. Jij begon hier het eerst te schelden.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-11-2003 @ 20:24:
Nogmaals, die verjaardag was maar een voorbeeld en daar hoef ik echt geen dag voor vrij te hebben.

Zo kan ik nog wel even door discussiëren en al gebruikte argumenten weer opnieuw gebruiken, maar dit is een zinloze discussie geworden.

Maar ga nu niet over respecteren beginnen. Jij begon hier het eerst te schelden.
Klopt tis een zinlose discussie want de meeste scholen geven de kinderen ook vrij voor het suikfeest. Dus je kunt nee roepen wat je wilt, het helpt toch lekker niet

We noemde yousra verwend kind?


maar je bent toch ook een snotjoch? of heb ik he tnou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:27
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:16:
Als iedereen op zijn verjaardag vrij zou nemen, zou elke dag wel tientallen mensne niet op school komen. Kzie de logica daarvan wel in dat men daarom geen vrije dag aan jarigen geeft. Op scholen zitten er meestal een behoorlijk grote groep moslims, die maar 1 dagje vrij willen hebben in het jaar. Dat ze vrij krijgen voor kerst en pasen is mooi meegenomen. maar ze hebben maar behoefte aan 1 vrije dag. En die mogen ze niet krijgen omdat jij met je ouders en pietje je zielige verjaardagje wilt vieren en daarvoor vrij wilt nemen? Als jij naar de dokter of tandarts moet, neem je ook een dagje vrij, en niemand die daar over zeikt.

Tis heel moeilijk voor mij om nu niet te schelden . Zal ik ook maar niet doen.

echt sorry hoor maar kvind je zon grote zeikerd, als jij nou eens andere mensen respecteert, zullen die andere mensen jou ook respecteren
oe, dat klinkt vol principes. ik denk dat de islamitische bevolking van MIJN school het je niet in dank af zal nemen als ze voortaan nog maar 1 dagje vrij zullen hebben...

voor mij is het net zo moeilijk om niet te schelden, of om disrespectvolle uitspraken te bezigen, en je hebt het niet eens direct tegen mij.

iemand moet beginnen met respecteren, en ik ben blij dat ik daar bij hoor, maar aan de andere kant: moeten wij de islam respecteren, en haar tradities, of moet de islam nederland respecteren, en haar tradities.
ik weet het niet, jij?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 23-11-2003 @ 20:23:

Ik ben ook aardig, maar ik heb een hekel aan geloofsfanatieke mensen en rechts tuig



Jij hebt helemaal niet moeten vasten, je moet niets, dus ook niet toekijken hoe anderen eten, doe dan niet zo moeilijk en eet zelf ook wat.
En het is niet jullie eigen verantwoordelijkheid of jullie naar school gaan, het is verplicht, en dat ontslaat jou eer niet van om naar school te gaan, maar zorgt ervoor dat je moet gaan, dat is je verantwoordelijkheid.
Als je me de dood toewenst vind ik je alles behalve aardig

Een dagje maakt helemaal geen moer uit, Tis gewoon een zinloos argument om ons van het plezier te houden
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:29
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:26:
Klopt tis een zinlose discussie want de meeste scholen geven de kinderen ook vrij voor het suikfeest. Dus je kunt nee roepen wat je wilt, het helpt toch lekker niet

We noemde yousra verwend kind?


maar je bent toch ook een snotjoch? of heb ik he tnou verkeerd?
snotjoch gaat om leeftijd, en aangezien hij ouder is dan jij... en als het om geestelijke leeftijd gaat, maak je ook niet veel kans, snotjoch
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:27:
oe, dat klinkt vol principes. ik denk dat de islamitische bevolking van MIJN school het je niet in dank af zal nemen als ze voortaan nog maar 1 dagje vrij zullen hebben...

voor mij is het net zo moeilijk om niet te schelden, of om disrespectvolle uitspraken te bezigen, en je hebt het niet eens direct tegen mij.

iemand moet beginnen met respecteren, en ik ben blij dat ik daar bij hoor, maar aan de andere kant: moeten wij de islam respecteren, en haar tradities, of moet de islam nederland respecteren, en haar tradities.
ik weet het niet, jij?
Dat zeg ik niet beter lezen knul

Hoezo is het voor jou moelijk om niet te schelden? wat zeg ik wat jou boos maakt?


respect moet van beide kanten komen. weet je zelf ook
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:29:
snotjoch gaat om leeftijd, en aangezien hij ouder is dan jij... en als het om geestelijke leeftijd gaat, maak je ook niet veel kans, snotjoch
what ever
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:31
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:26:
We noemde yousra verwend kind?
"verwend" wordt gebruikt om een negatieve eigenschap van een persoon aan te duiden, niet om iemand te beledigen. Verwend noemde ik Yousra, omdat jullie moslims het hier in Nederland heel wat beter hebben dan in het Midden Oosten en andere ontwikkelinglanden, maar jullie zijn nog steeds ontevreden.

Nu hou ik er echt mee op, met mensen zoals Kenjirro valt niet te discussiëren.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:27:
Als je me de dood toewenst vind ik je alles behalve aardig

Een dagje maakt helemaal geen moer uit, Tis gewoon een zinloos argument om ons van het plezier te houden
Een dagje per geloof per feestdag maakt wel een moer uit, en jullie kunnen ook best plezier hebben zonder vrij te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-11-2003 @ 20:31:
"verwend" wordt gebruikt om een negatieve eigenschap van een persoon aan te duiden, niet om iemand te beledigen. Verwend noemde ik Yousra, omdat jullie moslims het hier in Nederland heel wat beter hebben dan in het Midden Oosten en andere ontwikkelinglanden, maar jullie zijn nog steeds ontevreden.
snot heeft iedereen wel in zijn neus. Joch dat ben je, wil je soms beweren dat je een meid bent?

En kben heel tevreden hier in Nederland, maar er zijn nog wat zeikerds, die beter stront kunnen scheppen, dan hier kunnen discussieren
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 23-11-2003 @ 20:32:
Een dagje per geloof per feestdag maakt wel een moer uit, en jullie kunnen ook best plezier hebben zonder vrij te zijn
Ja heel leuk, lekker op school zitten terwijl de rest van je familie gezellig bij elkaar zit
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:39
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:33:
snot heeft iedereen wel in zijn neus. Joch dat ben je, wil je soms beweren dat je een meid bent?

En kben heel tevreden hier in Nederland, maar er zijn nog wat zeikerds, die beter stront kunnen scheppen, dan hier kunnen discussieren
zozo, ga je nu de nederlandse scheldwoorden beter uitleggen dan de nederlanders?

ow, en wat een zelfkennis heb je toch.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:40
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik snap dat hele suikerfeest niet, Het lijkt net alsof het typisch Nederlands is, want de Moslims in Malaysia en Indonesie doen er niet aan, die doen aan Hari Raja ofzo (Misschien is dat hezelfde).
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:34:
Ja heel leuk, lekker op school zitten terwijl de rest van je familie gezellig bij elkaar zit
Ja, en ... ?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:39:
zozo, ga je nu de nederlandse scheldwoorden beter uitleggen dan de nederlanders?

ow, en wat een zelfkennis heb je toch.
wat brabbel jij nou weer uit? Ik vertel feiten schat.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-11-2003 @ 20:40:
Ik snap dat hele suikerfeest niet, Het lijkt net alsof het typisch Nederlands is, want de Moslims in Malaysia en Indonesie doen er niet aan, die doen aan Hari Raja ofzo (Misschien is dat hezelfde).
Alle moslims doen aan de suikerfeest. Turken noemen het Bayram,. Arabieren Eid. en zo heb je nog veel meer varianten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 23-11-2003 @ 20:41:
Ja, en ... ?
en nu ben je gedist
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:41:
Alle moslims doen aan de suikerfeest. Turken noemen het Bayram,. Arabieren Eid. en zo heb je nog veel meer varianten
Ok..

Ach van mij part mogen ze best vrij hebben, als ik dan ook vrij heb.
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:43
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:30:
Dat zeg ik niet beter lezen knul

Hoezo is het voor jou moelijk om niet te schelden? wat zeg ik wat jou boos maakt?


respect moet van beide kanten komen. weet je zelf ook
dat zei je, jazeker. je zei dat kerst meegenomen was, en dat alleen dat ene dagje er toe deed.
Citaat:
Dat ze vrij krijgen voor kerst en pasen is mooi meegenomen. maar ze hebben maar behoefte aan 1 vrije dag
hehehe, zeg noooit dat ik iemand woorden verdraai.

moeilijk om te schelden, omdat je nogal wat mensen beledigd, niet dan. je zei zeer recent dat nogal wat mensen goede strontscheppers zouden zijn.

en daarmee komen we op je derde punt. inderdaad, respect moet van twee kanten komen, en gelukkig ben jij blijkbaar nier representatief voor de moslimgemeenschap, want jij toont absoluut geen respect. als ik het fout heb, post dan maar eens een quote waar dat uit blijkt.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:45
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:41:
wat brabbel jij nou weer uit? Ik vertel feiten schat.
nee schat, je verteld geen feiten, want snotjoch betekent al lang niet meer of je snot hebt. ga je er nu niet uitlullen, je hebt een scheldwoord verkeerd gebruikt. best humor eigelijk.

woordenboek:

snotjong -> kwajongen -> deugniet -> schelm -> deugniet etc.

geen defenitie dus, maar iedereen kan je hier vertellen dat alle woorden op een jonger iemand terugslaan. vraag het anders aan je leraar
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson

Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:43:
dat zei je, jazeker. je zei dat kerst meegenomen was, en dat alleen dat ene dagje er toe deed.

hehehe, zeg noooit dat ik iemand woorden verdraai.

moeilijk om te schelden, omdat je nogal wat mensen beledigd, niet dan. je zei zeer recent dat nogal wat mensen goede strontscheppers zouden zijn.

en daarmee komen we op je derde punt. inderdaad, respect moet van twee kanten komen, en gelukkig ben jij blijkbaar nier representatief voor de moslimgemeenschap, want jij toont absoluut geen respect. als ik het fout heb, post dan maar eens een quote waar dat uit blijkt.
Ze hebben idd behoefte aan 1 vrije dag. Ik zeg toch niet dat we in de kerstvakantie op school moeten komen?

Wat is er mis met strontscheppen? Je moet je niet meteen beledigd voelen als ik je beroep erbij betrek?

Ik toon absoluut geen respect? Voor wie toon ik geen respect? Voor de Nederlandse gemeenschap? Mijn familie is Nederlands, sul. Alle respecten voor de goede nederlanders, maarja elk volk heeft rotte appels. En daar heb ik idd geen respect voor.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:47
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:41:
Alle moslims doen aan de suikerfeest. Turken noemen het Bayram,. Arabieren Eid. en zo heb je nog veel meer varianten
sekerbayrami
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:45:
nee schat, je verteld geen feiten, want snotjoch betekent al lang niet meer of je snot hebt. ga je er nu niet uitlullen, je hebt een scheldwoord verkeerd gebruikt. best humor eigelijk.
Dat jullie het woord snotjoch opvatten als scheldwoord is mijn probleem toch niet? Hij noemt Yousra verwend kind. Zogenaamd niet verkeerd bedoeld. Ik noem hem snot joch. Ik bedoel he took niet verkeerd
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 19:56
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 20:48:
Dat jullie het woord snotjoch opvatten als scheldwoord is mijn probleem toch niet? Hij noemt Yousra verwend kind. Zogenaamd niet verkeerd bedoeld. Ik noem hem snot joch. Ik bedoel he took niet verkeerd
ow, je was boos op hem, en opeens vertelde je zomaar tussendoor dat hij snot in zijn neus had.

hier heeft het nederlands geen woorden voor...
leven het engels
you're pathetic
toch wel nederlands: bedroevend, dieptriest etc etc.

over dat respect.
weer zoiets inconcequents. respect moet je voor iedereen hebben, weet je nog, zelfs voor mensen die geloven. niet de rotte appels uit gaan sluiten, dat heet discriminatie.

jij blijft jezelf maar vastpraten, en dan ga je maar over mensen zijn beroepen praten, en schelden. op de man spelen heet dat, dat is een ongeldig argument, en dat betekent dat je niet kunt discussieren, en in een discussie dus eventueel niet serieus genomen kunt worden. maar dat is alleen maar een sugestie.

owja, en wat voor goedmoedige verklaring heb je voor sul
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 20:56:
ow, je was boos op hem, en opeens vertelde je zomaar tussendoor dat hij snot in zijn neus had.

hier heeft het nederlands geen woorden voor...
leven het engels
you're pathetic
toch wel nederlands: bedroevend, dieptriest etc etc.

over dat respect.
weer zoiets inconcequents. respect moet je voor iedereen hebben, weet je nog, zelfs voor mensen die geloven. niet de rotte appels uit gaan sluiten, dat heet discriminatie.

jij blijft jezelf maar vastpraten, en dan ga je maar over mensen zijn beroepen praten, en schelden. op de man spelen heet dat, dat is een ongeldig argument, en dat betekent dat je niet kunt discussieren, en in een discussie dus eventueel niet serieus genomen kunt worden. maar dat is alleen maar een sugestie.
wie is hier nou de allochtoon?

Als mensen mij en mijn cultuur niet respecteren. Waarom zou ik hun dan respect tonen? Geen discriminatie, maar logica.

Jij blijft jezelf vast praten knul. Je bent gefrustreerd. Ik voer een zinlose discussie en kom aan met zinlose argumenten. Hoort bij elkaar of niet?

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zich zo druk maken dat moslims maar 1 dagje vrijnemen. echt zielig. Ofwel in het engels pathetic. ofwel in eht chinees 可怜.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:14
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:00:
wie is hier nou de allochtoon?

Als mensen mij en mijn cultuur niet respecteren. Waarom zou ik hun dan respect tonen? Geen discriminatie, maar logica.

Jij blijft jezelf vast praten knul. Je bent gefrustreerd. Ik voer een zinlose discussie en kom aan met zinlose argumenten. Hoort bij elkaar of niet?

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zich zo druk maken dat moslims maar 1 dagje vrijnemen. echt zielig. Ofwel in het engels pathetic. ofwel in eht chinees 可怜.
uhm, geen idee, allochtonie is niet te vangen in veeltaligheid he?


waarom jij dan respect zou tonen? omdat jij blijkbaar waarde aan respect hecht. ik hecht waarde aan respect, heb ik ook op dit forum vaak zat gezegd, en ik pleit vaak voor een partij terwijl ik tegen zijn standpunten ben. jij daarintegen scheld iedereen die tegen je ingaat uit. wat mij betreft faal je als je op die manier respect wilt krijgen, want daar draait het allemaal om he, met dat dagje vrij. dat dient de islam toegekent te worden uit respect. jammer dat jij het op zo'n manier voor je geloofsgenoten probeert te verzieken.
je doet een beroep op respect, maar verfoeid het zelf. om treebeard de ent te citeren "that does not sound logical to me"
logica, tss

wat je daar zei begrijp ik niet helemaal. de discussie is niet zinloos mi. en argumenten ook niet. wat ik aangaf is dat jij nog niet met argumenten gekomen bent, enkel met gescheld

ik snap je wel, het is ook zielig, maar het is even zielig als de andere partij, die, hoewel ze het gezeur over dat dagje zo zielig vind, vrolijk door blijft zeuren. dus als het al zielig is, wordt dat opgeheven door andere zieligheid.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:14
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:00:
wie is hier nou de allochtoon?

Als mensen mij en mijn cultuur niet respecteren. Waarom zou ik hun dan respect tonen? Geen discriminatie, maar logica.

Jij blijft jezelf vast praten knul. Je bent gefrustreerd. Ik voer een zinlose discussie en kom aan met zinlose argumenten. Hoort bij elkaar of niet?

Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zich zo druk maken dat moslims maar 1 dagje vrijnemen. echt zielig. Ofwel in het engels pathetic. ofwel in eht chinees 可怜.
wahaa lauww mensen hier kunnen chinees..
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:16
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 23-11-2003 @ 21:14:
wahaa lauww mensen hier kunnen chinees..

iemand enig idee waar je die tekent eigelijkvandaan haalt
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:18
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:16:

iemand enig idee waar je die tekent eigelijkvandaan haalt
have noow idea..
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:14:
uhm, geen idee, allochtonie is niet te vangen in veeltaligheid he?


waarom jij dan respect zou tonen? omdat jij blijkbaar waarde aan respect hecht. ik hecht waarde aan respect, heb ik ook op dit forum vaak zat gezegd, en ik pleit vaak voor een partij terwijl ik tegen zijn standpunten ben. jij daarintegen scheld iedereen die tegen je ingaat uit. wat mij betreft faal je als je op die manier respect wilt krijgen, want daar draait het allemaal om he, met dat dagje vrij. dat dient de islam toegekent te worden uit respect. jammer dat jij het op zo'n manier voor je geloofsgenoten probeert te verzieken.
je doet een beroep op respect, maar verfoeid het zelf. om treebeard de ent te citeren "that does not sound logical to me"
logica, tss
Nooit gehoord van sarcasme? Net alsof je mensen kwetst door ze een snotjoch te noemen. Door je frustraties neem je alles zo serieus. Je lijkt me best een aardige knul, maar om je druk te maken om het woordje snotjoch...? Ik verziek voor niemand iets, alleen voor mezelf. Maarja helaas generaliseren mensen weer. Jammer.

En nu ppraat je weer een buitenlands taaltje, tfoeh je bent echt niet goed geintergreerd


Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:14:
wat je daar zei begrijp ik niet helemaal. de discussie is niet zinloos mi. en argumenten ook niet. wat ik aangaf is dat jij nog niet met argumenten gekomen bent, enkel met gescheld

ik snap je wel, het is ook zielig, maar het is even zielig als de andere partij, die, hoewel ze het gezeur over dat dagje zo zielig vind, vrolijk door blijft zeuren. dus als het al zielig is, wordt dat opgeheven door andere zieligheid.
De discussie is zeker zinloos. Ik zit hier met jaloerse pubertjes te ruzieen of ik wel mag vrij nemen of niet. Maar kvind het wel vermakelijk

Laaste stukje snap ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 23-11-2003 @ 21:14:
wahaa lauww mensen hier kunnen chinees..
ik ben de eerste half turk half nederland die zich chinees voelt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:29
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:23:
ik ben de eerste half turk half nederland die zich chinees voelt
je voelt je chinees..?!?!
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 23-11-2003 @ 21:29:
je voelt je chinees..?!?!
wel ontopic blijven

geintje
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:30
Yousra
Yousra is offline
Ik heb weer heel wat gemist zie ik. Alhoewel...het gaat niet echt meer ergens over. Mensen roepen maar wat als "ga je domme feest in je eigen land vieren" en meer van die loze kreten zoals deze van meneer salamander:

Citaat:
"Verwend noemde ik Yousra, omdat jullie moslims het hier in Nederland heel wat beter hebben dan in het Midden Oosten en andere ontwikkelinglanden, maar jullie zijn nog steeds ontevreden."
Die hele opmerking raakt kant noch wal. Religie is niet aan rassen verbonden. Je hebt ook nederlandse moslims en ik ben hier geboren. Ik ben ook niet ontevreden, waar baseer je dat op? Het lijkt me duidelijk wie hier ontevreden en zwaar gefrustreerd is.

Als je zo principieel bent wat vrije dagen voor religieuze feesten betreft, moet je geen onderscheid maken tussen de religie's. Die paar dagen dat een moslim vrij vraagt voor die 2 feesten per jaar zijn niet schadelijk voor de samenleving. Het is een kwestie van de ander iets gunnen, en dat schijnt voor sommigen nogal moeilijk te zijn.

Ga vooral door met schelden en "jullie moslims"-praatjes, dit gaat toch nergens meer heen...
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:31
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:30:
wel ontopic blijven

geintje
wahaha
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Yousra schreef op 23-11-2003 @ 21:30:
Ik heb weer heel wat gemist zie ik. Alhoewel...het gaat niet echt meer ergens over. Mensen roepen maar wat als "ga je domme feest in je eigen land vieren" en meer van die loze kreten zoals deze van meneer salamander:



Die hele opmerking raakt kant noch wal. Religie is niet aan rassen verbonden. Je hebt ook nederlandse moslims en ik ben hier geboren. Ik ben ook niet ontevreden, waar baseer je dat op? Het lijkt me duidelijk wie hier ontevreden en zwaar gefrustreerd is.

Als je zo principieel bent wat vrije dagen voor religieuze feesten betreft, moet je geen onderscheid maken tussen de religie's. Die paar dagen dat een moslim vrij vraagt voor die 2 feesten per jaar zijn niet schadelijk voor de samenleving. Het is een kwestie van de ander iets gunnen, en dat schijnt voor sommigen nogal moeilijk te zijn.

Ga vooral door met schelden en "jullie moslims"-praatjes, dit gaat toch nergens meer heen...

wow ik wou dat ik zon reactie kon maken.


*is het er helemaal mee eens *
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:37
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-11-2003 @ 19:27:
Jij hebt simpelweg een leerplciht te vervullen. Dat suikerfeest kun je best wel na schooltijd vieren. Mijn verjaardag en binnekort ook sinterklaas vier ik ook zonder probleem na schooltijd. Jij kan het ook na schooltijd vieren, maar jij wil je feestdag misbruiken als excuses om niet naar school te gaan, verwend kind.
Ook wel grappig is het feit dat je het tegen een getrouwde vrouw hebt dus die leerplichtontduiking gaat voor mij niet op grappenmaker
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:37
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:20:
Nooit gehoord van sarcasme? Net alsof je mensen kwetst door ze een snotjoch te noemen. Door je frustraties neem je alles zo serieus. Je lijkt me best een aardige knul, maar om je druk te maken om het woordje snotjoch...? Ik verziek voor niemand iets, alleen voor mezelf. Maarja helaas generaliseren mensen weer. Jammer.

En nu ppraat je weer een buitenlands taaltje, tfoeh je bent echt niet goed geintergreerd




De discussie is zeker zinloos. Ik zit hier met jaloerse pubertjes te ruzieen of ik wel mag vrij nemen of niet. Maar kvind het wel vermakelijk

Laaste stukje snap ik niet
natuurlijk ooit van sarcasme gehoord, kwam dat niet uit china hier in nedreland hebben we het "sarcasme als reactie op sarcasme"
waarom denk je nou dat ik me gefrustreerd voel? ik voel me prima hoor .
heey, dat is aardig, *steekt hand uit en bied vrede aan* dat vind ik nu echt aardig van je. ben je ook een aardige knul
ik ben niet eens begonnen over dat snotjoch geloof ik, maar goed

ik ben al zo goed geintegreerd dat ik heb geleerd dat Tfoe iets betekent van ik spuug op jouw (met dank aan turklady)
dat is dan weer niet aardig, ofwel?

jaloers??? tss, IK heb al vrij op alle mogelijke religieuze feestdagen die ik hier zo kunnen aanhangen (ware het niet dat ik atheist ben)
en jij bent net zo puber als ik, lekker puh.

en overigens, ik vermaak me ook kostelijk
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:38
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Yousra schreef op 23-11-2003 @ 21:37:
Ook wel grappig is het feit dat je het tegen een getrouwde vrouw hebt dus die leerplichtontduiking gaat voor mij niet op grappenmaker
wahaaaaaaaaaaaaaaaaa aight aight
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:37:
natuurlijk ooit van sarcasme gehoord, kwam dat niet uit china hier in nedreland hebben we het "sarcasme als reactie op sarcasme"
waarom denk je nou dat ik me gefrustreerd voel? ik voel me prima hoor .
heey, dat is aardig, *steekt hand uit en bied vrede aan* dat vind ik nu echt aardig van je. ben je ook een aardige knul
ik ben niet eens begonnen over dat snotjoch geloof ik, maar goed

ik ben al zo goed geintegreerd dat ik heb geleerd dat Tfoe iets betekent van ik spuug op jouw (met dank aan turklady)
dat is dan weer niet aardig, ofwel?
We gaan nu wel heel erg off topic

Ik wist ook niet wat tfoeh betekende hoor
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:39
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-11-2003 @ 21:38:
We gaan nu wel heel erg off topic

Ik wist ook niet wat tfoeh betekende hoor
je wist het niet maar je zei het wel..?? anaa
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:40
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:37:
Tfoe
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:40
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
<<~TüRKLaDy~>> schreef op 23-11-2003 @ 21:38:
wahaaaaaaaaaaaaaaaaa aight aight
. maar het gaat om scholen he, daar heb je toch wel leerplicht.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:41
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:40:
. maar het gaat om scholen he, daar heb je toch wel leerplicht.
ja okeej daar hebje wel gelijk in..
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:42
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Yousra schreef op 23-11-2003 @ 21:40:
je bedoeld dt het met een h op het eind moet? ik wist niet zeker, omdat toen ik dat van turklady leerde, ze het zonder h schreef. maar excuses dan.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:43
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:40:
. maar het gaat om scholen he, daar heb je toch wel leerplicht.
Alsof niet-moslims nooit onterecht wegblijven van school.

Om de leerplicht niet te schaden zou je er geen probleem van kunnen maken. (van het suikerfeest)
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:43
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:42:
je bedoeld dt het met een h op het eind moet? ik wist niet zeker, omdat toen ik dat van turklady leerde, ze het zonder h schreef. maar excuses dan.
Ik bedoelde dat dat geen nette taal is
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:43
<<~TüRKLaDy~>>
Avatar van <<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
Citaat:
JaJ schreef op 23-11-2003 @ 21:42:
je bedoeld dt het met een h op het eind moet? ik wist niet zeker, omdat toen ik dat van turklady leerde, ze het zonder h schreef. maar excuses dan.
ehmm ik denk niet egt dat ze dat bedoelt..
__________________
KHEB ZIN IN ISKENDER KEBAB..!! LEKKERRRRRR..!!! :D
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 20:53
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Yousra schreef op 23-11-2003 @ 21:43:
Ik bedoelde dat dat geen nette taal is
ja, dat weet ik dus ook wel, maar ik het woord toch alleen in de beschrijvende zin van het woord gebruikt? kenjiroo zij "tf**" tegen mij, en ik wist toevallig wat dat betekende. ik dat dat hij me wilde uitschelden zonder dat ik het doorhad, (wat niet zo bleek te zijn) en gaf te kennen dat ik me beledigd voelde. vanwaar dan die in mijn richting?

ik zal geenszins ontkennen dat ik geen spijbelaars ken die niet moslim zijn. integendeel zelfs. maar, mijn fout rechtvaardigd de jouwe niet, en andersom.

met dat tweede ben ik het ook eens, begrijp me niet verkeerd, maar het vervelende van de situatie is dat de regering dat ook tegen de moslims kan zeggen.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.