Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 15:40
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
Help ik heb dringend hulp nodig ik zoek het Brandenburgconcert nummer 2 van J.S. Bach. Ik heb dit nodig voor mijn werkstuk van muziek binnen een maand moet dat af zijn.moet dit nog geheel analyseren.iemand die mij kan helpen?graag....laat ffies een reactie achter dikke kus kristy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 15:43
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Download het gewoon... op K*zaA staat het gewoon hoor
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:43
Verwijderd
-> Creatieve Vakken

LMD
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:43
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
nou dat gaat beetje moeilijk want heb partituur nodig!!!!!!!dikke kus kristy
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:44
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
creative vakken LMD???????????vertaling...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 12-01-2004 @ 16:44:
creative vakken LMD???????????vertaling...
Creatieve vakken is een huiswerkforum. En vragen over vakken horen op de huiswerkfora thuis, dat staat duidelijk in de omschrijving van het forum School & Studie, waar je deze topic had gepost.

LMD betekend Lijkt Me Duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 12-01-2004 @ 16:43:
nou dat gaat beetje moeilijk want heb partituur nodig!!!!!!!dikke kus kristy
Misschien in de bieb?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 12-01-2004 @ 16:44:
creative vakken LMD???????????vertaling...
hij is verplaatst naar creatieve vakken omdat hij daar het beste kan staan.. het gaat namelijk over huiswerk

Ik denk dat je voor de partituur van het brandenburg concert het beste in de bibliotheek kan kijken. Of schrijf een briefje naar het consevatorium. Die heeft een grote hoeveelheid bladmuziek en vast en zeker ook wat jij zoekt..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:51
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
nou snorrie hoor ik heb me gewoon ffies aangemeld want heb het echt dringend nodig snap het ook niet 1 2 3.....dikke kus kristy
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:52
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
in de bibliotheek helemaal niets te vinden.....conservatorium dan maar proberen te zoeke op internet.alvast bedankt maar na alles wat ik geprobeerd heb niet veel hoop meer...dom examen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:01
Verwijderd
Kijk dan voortaan eerst even rond, lees iig dingen als regels (je hebt aan moeten geven dat je je er aan zou houden ed bij je aanmelding) en announcements voor je post.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:02
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
ja snorrie hoor maar vriendelijker mag er dan vind ik eigenlijk ook wel gedaan worden.niet iedereen is zow perfect dat ie in 1 keer alles weet.vond best dat ik goed gezocht had ernaar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:03
Verwijderd
Ik weet niet waar je woont, maar de meeste grote bibliotheken hebben we een afdeling met bladmuziek. Misschien in de dichtsbijzonde grote stad eens proberen anders?

Ik denk niet dat je op internet snel een partituur van een muziekstuk zult vinden... Misschien dat iemand het zelf heeft en het in wil en kan scannen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:04
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
ja ik begrijp het dat was nu ook net mijn oproep misschien beetje verkeerd geformuleerd....heb al dichtsbijzijnde grootste bibliotheek gekeken maar bijna alles hadden ze behalve die dus dat was ook weer een tegenvaller
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:04
Verwijderd
Dit heeft weinig met vriendelijkheid of perfect zijn te maken, vind ik. Ik bedoel het niet onvriendelijk, ik wijs je alleen op de regels en dat lijkt me vrij logisch.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:06
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
ow ja en als mijn reactie boos klonk is niet zow zit gewoon flink in de stress kunnen jullie natuurlijk niets aan doen....snorrie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:07
Verwijderd
Ik wil best meedenken, hoor, daar gaat het niet om.

Waarom heb je dat nummer gekozen? Wist je toen al dat je partituur nodig had? Kun je niet aan je muziekdocent vragen of hij of zij je er mee kan helpen? Kun je het desnoods niet kopen? (Is wel weer duur... )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:11
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
nou ik zit beetje in geldnood beetje heel erg....ennuh ik weet het nog niet zo lang en kan er niets aan veranderen.....muziekleraar heeft als optie bibliotheek gezegd maar daar hebbe ze het niet.....in ieder geval niet hier in limburg.....en ik kan er niets aan verandere jammer genoeg bedankt dat je meedenkt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2004, 16:11
Verwijderd
Je ouders lief aankijken? 't is tenslotte voor school.

En/of je docent zeggen dat ze het in de bieb niet hebben en of je het daarom niet toch kunt veranderen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:12
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
mijn mams trapt daar niet in erg kut
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 12-01-2004 @ 17:12:
mijn mams trapt daar niet in erg kut
Hoe moet je het van haar dan oplossen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:14
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
zelf
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:16
Verwijderd
In Rotterdam hebben ze alleen nr. 1 en 4.

'k zou het toch proberen op te lossen met de docent... Zeggen dat je echt alles geprobeerd hebt, eventueel al de partituur van een ander stuk meenemen en vragen of je het daar niet over mag doen oid.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:17
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
heb ik al geprobeerd......stomme leraren ik weet het eigenlijk echt niet meer....mijn vriendin kijkt op conservatorium al volgende week...wordt tijd wel krap maar ja en heb naar conservatorium gemaild.....maar mense die me kunnen helpen zijn altijd welkom hoe eerder hoe beter!en tis afwachten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:26
Verwijderd
Hopelijk vindt je vriendin iets... Succes iig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 16:31
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
thanks
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:55
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ze hebben het vast wel in een muziekwinkel gericht op bladmuziek ed. In Groningen heb je een redelijk grote.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 12-01-2004 @ 17:17:
heb ik al geprobeerd......stomme leraren ik weet het eigenlijk echt niet meer....mijn vriendin kijkt op conservatorium al volgende week...wordt tijd wel krap maar ja en heb naar conservatorium gemaild.....maar mense die me kunnen helpen zijn altijd welkom hoe eerder hoe beter!en tis afwachten
maar waarom mag je dan niet een ander stuk gebruiken en moet je persé het brandenburg ding?

Je zou ook dvorak kunnen nemen ofzo ( en dan de 9e symfonie ofzo.. dat is ook wel mooie muziek en goed te analyseren)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 21:51
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Je weet vast wel dat er MIDI-files bestaan. Misschien weet je ook, dat deze MIDI-files niets anders zijn dan partituren. Met een notatieprogramma kan je de complete partituur weergeven en bewerken. Als je de partituur niet zou kunnen vinden, zou je de MIDI-files van Brandenburg concert 2 kunnen downloaden (http://www.trumpetstudio.com/midi.html) en een demo van een notatieprogramma kunnen downloaden en installeren. Ik raad je Midinotate aan, deze is het fijnste om mee te lezen en bovendien is het programma erg 'intelligent' wat betreft het herkennen van key signature, sleutels, enzovoorts. De demo en uitleg vind je op http://www.notation.com

Andere notatieprogramma's zijn bijvoorbeeld:
Sibelius (http://www.sibelius.com)
Encore (http://www.gvox.com)
Cakewalk (http://www.cakewalk.com)
Finale (www.finale.com) -> erg ingewikkeld, niet aan te raden

Als je vragen hebt, mail me maar. (adres in profiel)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 09:28
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 12-01-2004 @ 17:55:
Ze hebben het vast wel in een muziekwinkel gericht op bladmuziek ed. In Groningen heb je een redelijk grote.
Ze had geen geld.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:29
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
ja inderdaad heb geen geld.....en uhmmm hoe moet ik dat precies doen met die midi lukt niet echt.....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 13-01-2004 @ 14:29:
ja inderdaad heb geen geld.....en uhmmm hoe moet ik dat precies doen met die midi lukt niet echt.....
Mail nienie anders even (mailadres staat in haar profiel -> boven aan haar post).
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:30
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
en als ik helemaal naar groningen moet ben ik wel even bezig woon zelf in limburg.....heb geen rijbewijs
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 13-01-2004 @ 14:30:
en als ik helemaal naar groningen moet ben ik wel even bezig woon zelf in limburg.....heb geen rijbewijs
Grote muziekwinkels heb je overal wel.
Maar daar moet je de muziek kopen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:33
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
yupz en dat zeg ik geld geld geld en ik heb ur gemaild
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 13:38
Verwijderd
Dat zei ik ook.

Omdat ik het zelf ook een handig programma vind heb ik zelf ff gekeken.

Ga naar http://www.notation.com/StartMidiNot...alDownload.php en download dat programma, sla het op op je desktop bv. Daarna installeren (dubbel klikken op icoon).

Dowload op http://www.trumpetstudio.com/midi.html de midifiles die je wilt hebben (er op gaan staan, rechtermuisknop, 'doel opslaan als'), sla het op op bv. je desktop.

Open het programma MidiNotate. Dan 'file', 'open' en dan selecteer je het midifiletje dat je wilt openen (door aan te klikken). De rest spreekt voor zich.

Hoe je naar pagina twee moet gaan, daar ben ik ook nog niet achter. (Via 'view', 'go to'. )

(Sorry, nienie. Ontzettend goede tip btw! )

Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 13:41.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2004, 13:57
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
Heel erg bedankt ik ben het aan het probere lukt het niet meld ik het wel.....dankewel als dit lukt ben ik superblij
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Midi files en daaruit partituur trekken? aargh,.. da's waardeloos tenzij je het deuntje wilt gebruiken.

Ga gewoon naar de bibliotheek waar ze ook partituur verhuren en gebruik dat dan.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 13-01-2004 @ 14:30:
en als ik helemaal naar groningen moet ben ik wel even bezig woon zelf in limburg.....heb geen rijbewijs
In de openbare bibliotheek van Maastricht verhuren ze in ieder geval partituur.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 13-01-2004 @ 15:44:
Midi files en daaruit partituur trekken? aargh,.. da's waardeloos tenzij je het deuntje wilt gebruiken.
Volgens mij werkt het wel redelijk...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:56
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik ben blij dat het nu gelukt is. Overigens heb ik geen mailtje van je ontvangen. Als je nog meer vragen hebt, kan je ze hier op het forum stellen of me nog een mailtje sturen. (Voor de zekerheid, het adres is: tuproka@hotmaillllllllll.com)

Leonoor, goed dat je haar geholpen hebt toen ik er niet was

En Gatara, midi is, als je er goed mee om weet te gaan, een prettige en goedkope manier om partituren te bekijken en bewerken. Zeker als je de partituur niet in muziekwinkels kan vinden, zoals gekkedoozzz.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 13-01-2004 @ 15:56:
Ik ben blij dat het nu gelukt is. Overigens heb ik geen mailtje van je ontvangen.
Ik wel. Volgens mij heeft ze mij ipv jou gemaild.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 16:15
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-01-2004 @ 14:38:
Hoe je naar pagina twee moet gaan, daar ben ik ook nog niet achter. (Via 'view', 'go to'. )
Met de knoppen Page Up en Page Down op je toetsenbord kun je gemakkelijk navigeren. De Go to optie kan natuurlijk ook, maar de knoppen zijn het fijnste als je pagina voor pagina wil scrollen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:40
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
snorrie als ik verkeerde gemaild heb ben blijkbaar niet de slimste....verder lukt alles behalve uitprinten....iemand daar een oplossing voor?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:53
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Printen: >File>Print
De eerste 10 dagen na het installeren kan je alles printen wat je wil:

The 30-day trial version lets you try out all of the features of MidiNotate, including printing. After 10 days, the trial version will print only the first page of a score, and will save only the first 24 measures of any MIDI file that you have made changes to. The trial version will continue to display on the screen the entire music scores for MIDI files, and will play the music as you watch the notes on the screen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:54
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
en toch print ie niet heb ik al geprobeerd!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
gekkedoozzz schreef op 13-01-2004 @ 20:54:
en toch print ie niet heb ik al geprobeerd!
Ligt het dan niet aan de printer...?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:09
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
yupz dat zal dan wel normaal geen problemen mee maar ja dat bedoel ik gaat dus weer allemaal mis
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:24
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Tja, of er iets met je printer aan de hand is kan ik hiervandaan ook niet zien (woon je in omgeving Eindhoven?)...

Maar ik weet niet precies wat en hoeveel je moet analyseren; kan je dit niet gewoon vanaf het scherm doen? Je kan het programma wel 30 dagen lang gebruiken, dat moet toch genoeg zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:26
gekkedoozzz
gekkedoozzz is offline
nopez woon niet omgeving eindhoven.moet het uitprinten.ingeleverd en aantekingen op maken en dan nog een keer in het net uitprinten met aanpassingen enzow....snappie???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
De Kantine cadeautje voor mn vriend!belangrijk!
Verwijderd
13 05-12-2003 09:14
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.