Oud 04-04-2004, 13:14
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2004 @ 13:08 :
Hahahahahahaha...

Het is al 4 april hoor...
Nee toch, ben ik er toch ingetrapt!!

Ik dacht vanmorgen nog toen ik opstond, shit man 4 april, niet in grapjes stinken.
Echt balen man, vorig jaar ook al!
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Oud 04-04-2004, 13:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-04-2004 @ 13:14 :
Nee toch, ben ik er toch ingetrapt!!

Ik dacht vanmorgen nog toen ik opstond, shit man 4 april, niet in grapjes stinken.
Echt balen man, vorig jaar ook al!
Oud 04-04-2004, 21:56
Keesje
Keesje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-04-2004 @ 13:07 :
De kans is groot dat hij naar NEC toekomt. Ik zou het niet erg vinden, denk ik. Maar of hij goed met niedzielan kan samenwerken......
Naar NEC? Haha laat me niet lachen N'kufo zal niet naar NEC gaan. Het is al bijna zogoed als rond dat die hier blijft. Immers NEC kan geen 1,5mil betalen als je ziet dat twente al een gelimiteerde transfersom van 7ton heeft, en nu die ook in de belangstelling staat van clubs uit engeland en frankrijk lijkt me erg sterk dat die naar nec gaat. Hij heeft het hier naar ze zin na 9jaar tehebben rond gezwerft wil die graag hier blijfen mede omdat de supporters hem zo gesteunt hebben en nog doen.
Oud 05-04-2004, 15:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Keesje schreef op 04-04-2004 @ 21:56 :
Naar NEC? Haha laat me niet lachen N'kufo zal niet naar NEC gaan. Het is al bijna zogoed als rond dat die hier blijft. Immers NEC kan geen 1,5mil betalen als je ziet dat twente al een gelimiteerde transfersom van 7ton heeft, en nu die ook in de belangstelling staat van clubs uit engeland en frankrijk lijkt me erg sterk dat die naar nec gaat. Hij heeft het hier naar ze zin na 9jaar tehebben rond gezwerft wil die graag hier blijfen mede omdat de supporters hem zo gesteunt hebben en nog doen.
Het is niet mijn gerucht...

Maar dat geld is bullshit.
NEC haalt ook niedzielan voor 1.2 miljoen en barreto voor 1.5, dus is dat totaal geen issue. Daarnaast betaalt NEC het ook niet zelf, dat doen externe investeerders.

Maar ok, ik hoef hem ook niet, het lijkt me niet bepaald de spits die we zoeken. Hij kan wel ballen, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik denk dat NEC inderdaad andere eisen aan een eventuele nieuwe spits moet stellen. Dan hoef je niet eens een gevestigde dure speler te halen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-04-2004, 15:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-04-2004 @ 13:14 :
Nee toch, ben ik er toch ingetrapt!!

Ik dacht vanmorgen nog toen ik opstond, shit man 4 april, niet in grapjes stinken.
Echt balen man, vorig jaar ook al!
Haha
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-04-2004, 15:28
Roleelco
Roleelco is offline
Van de Sar eindigd zijn loopbaan als keeper bij Fullham, hij heeft nog een contract tot 2005 en die loopt hij nog uit, daarna stopt hij.

Het gerucht gaat dat NEC Wesley Sonck wilt gaan huren voor een jaar, hij doet het niet al te best bij ajax dus zou NEC een goede optie voor hem zijn.

Manchester City heeft intresse voor Buffel van Feyenoord. Feyenoord staat open voor een transfer.
__________________
Delight -> Tonight
Oud 05-04-2004, 15:54
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Roleelco schreef op 05-04-2004 @ 15:28 :
Van de Sar eindigd zijn loopbaan als keeper bij Fullham, hij heeft nog een contract tot 2005 en die loopt hij nog uit, daarna stopt hij.

Het gerucht gaat dat NEC Wesley Sonck wilt gaan huren voor een jaar, hij doet het niet al te best bij ajax dus zou NEC een goede optie voor hem zijn.

Manchester City heeft intresse voor Buffel van Feyenoord. Feyenoord staat open voor een transfer.
Ben erg benieuwd naar de bronnen van die onderste 2...
Oud 05-04-2004, 16:11
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-04-2004 @ 15:54 :
Ben erg benieuwd naar de bronnen van die onderste 2...
Het lijkt me idd zeer onwaarschijnlijk..
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 05-04-2004, 18:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-04-2004 @ 15:54 :
Ben erg benieuwd naar de bronnen van die onderste 2...
Sonck naar NEC is niet onwaarschijnlijk. NEC heeft erg goede banden met de technische staf van ajax (oa. louis van gaal) en kan aan flink wat geld komen. Wesley Sonck zou op dit moment een aardige zijn voor NEC. Maar nogmaals, die kuzba hadden ze niet moeten laten glippen...

Buffel naar Manchester City lijkt me ook zeker niet onwaarschijnlijk. Maar of Manchester met genoeg geld komt, is maar de vraag. Ze kunnen het opzich wel betalen, lijkt me.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-04-2004, 18:48
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2004 @ 18:40 :
Sonck naar NEC is niet onwaarschijnlijk. NEC heeft erg goede banden met de technische staf van ajax (oa. louis van gaal) en kan aan flink wat geld komen. Wesley Sonck zou op dit moment een aardige zijn voor NEC. Maar nogmaals, die kuzba hadden ze niet moeten laten glippen...

Buffel naar Manchester City lijkt me ook zeker niet onwaarschijnlijk. Maar of Manchester met genoeg geld komt, is maar de vraag. Ze kunnen het opzich wel betalen, lijkt me.
Maar Sonck staat ook in de belangstelling van Anderlecht, en ik denk dat hij daar eerder heengaat dan naar NEC.

En Manchester City heeft denk ik niet genoeg geld voor Buffel. Ze staan ook ergens op plaats 14 ofzo in Engeland.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 05-04-2004, 19:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 05-04-2004 @ 18:48 :
Maar Sonck staat ook in de belangstelling van Anderlecht, en ik denk dat hij daar eerder heengaat dan naar NEC.
Dat denk ik ook, maar opzich zou het van de kant van NEC niet onwaarschijnlijk zijn, ze hebben het geld en het is een goeie.

Citaat:
En Manchester City heeft denk ik niet genoeg geld voor Buffel. Ze staan ook ergens op plaats 14 ofzo in Engeland.
Vergis je niet, Manchester City is een grote club en sowieso hebben clubs in de FA Premier League genoeg geld om topspelers bij Nederlandse clubs weg te kopen.

Hier in Nederland is geen geld voor transfers, maar Manchester City kan wel 5 Buffels kopen, mochten ze dat willen. Daar is menging van de sponsors ook niet ongebruikelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-04-2004, 19:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En trouwens, Niedzielan had ook interesse van Deportivo, Hertha, Manchester City en PSV en toch kiest hij voor NEC.

Waarom? Kan hij verschrikkelijk veel verdienen, heeft hij vrijwel zeker een basisplaats en kan hij zich in de kijker spelen bij een echt grote club.

Wesley Sonck is niet gevestigd en hij moet overwegen waar hij dat het beste kan doen, bij NEC of bij Anderlecht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-04-2004, 23:28
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Morgen in de Feyenoordkrant, groot transfer nieuws uit Rotterdam.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-04-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:28 :
Morgen in de Feyenoordkrant, groot transfer nieuws uit Rotterdam.....
elmander naar roda jc voor 1 miljoen euro...vind je dat zulk groot nieuws?
Oud 05-04-2004, 23:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:31 :
elmander naar roda jc voor 1 miljoen euro...vind je dat zulk groot nieuws?
wie zeg je?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-04-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:36 :
wie zeg je?
Johan Elmander, speler van Feyenoord, dit seizoen verhuurt aan NAC....
Oud 05-04-2004, 23:39
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:38 :
Johan Elmander, speler van Feyenoord, dit seizoen verhuurt aan NAC....
Ken ik niet, kan je dat eten?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-04-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:39 :
Ken ik niet, kan je dat eten?
nee, komt uit zweden, niet echt lekker dus
Oud 05-04-2004, 23:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:43 :
nee, komt uit zweden, niet echt lekker dus
mmm, vrouwtjes uit Zweden zijn wel lekker hoor
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-04-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:45 :
mmm, vrouwtjes uit Zweden zijn wel lekker hoor
blonT
Oud 05-04-2004, 23:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:47 :
blonT
KONT-je
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-04-2004, 23:51
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Naja we dwalen af.....

k ga ff kopspijkers kijken, hek zaterdag gemist, ff verdriet van zaterdag avond wegdrinken zegmaar.

Trouwens wat doe je 23 mei?

Nee niet grappig ik ga ervan door, kijken wat morgen het grote transfer nieuws is, zal wel niet elmander zijn
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-04-2004, 00:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:43 :
nee, komt uit zweden, niet echt lekker dus
Met Top of Holland zeker niet goed gekeken? Ik zag wel degelijk lekkere Zweedse hoor bij het voetbalveld en bij de beide feesten
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-04-2004, 10:40
Verwijderd
Feyenoord aast op Braziliaan Pepe

Uitgegeven: 6 april 2004 08:11

ROTTERDAM - Feyenoord is zeer geïnteresseerd in de Braziliaanse centrumverdediger Képler Laveran Lima Ferreira, die voetbalt onder de naam Pepe. Dat meldde VI-hoofdredacteur Johan Derksen maandag in het RTL5-programma Voetbal Insite. De 21-jarige speler vormt samen met de Nederlander Mitchell van der Gaag het hart van de defensie bij het Portugese CS Marítimo.

Toekomstig Feyenoord-coach Ruud Gullit en scout Michel Beukers zouden Pepe vorige week hebben bekeken tijdens een competitiewedstrijd van Marítimo op bezoek bij Académica Coimbra (2-0 verlies). De Braziliaan is bezig aan zijn derde seizoen bij de Portugese club.

Maandagavond deed Pepe overigens in negatieve zin van zich spreken. De verdediger deelde in de thuiswedstrijd tegen Belenenses een tik uit aan zijn directe tegenstander en moest met een directe rode kaart van het veld.

www.nu.nl
Oud 06-04-2004, 10:44
Verwijderd
Ook Internationale, AC Milan en Juventus interesse in Mika Väyrynen, zo meldt Johan Derksen in het programma Voetbal Insite. Volgens Derksen vraagt Heerenveen maar liefst zeven miljoen euro voor de Finse middenvelder, iets wat de Friese club volgens de voetbalkenner ook wel zal krijgen.

Väyrynen draait een uitstekend seizoen in Friesland. Door het goede spel van de spelverdeler, kon hij rekenen op de belangstelling van alle topclubs in Nederland. Ajax, PSV en Feyenoord werder de afgelopen maanden in verband gebracht met de in Zweden geboren Fin. De 21-jarige international kwam in de zomer van 2001 over van FC Jokerit en speelde tot nog toe 67 competitieduels voor Heerenveen.

www.voetbalzone.nl
Oud 06-04-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 00:03 :
Met Top of Holland zeker niet goed gekeken? Ik zag wel degelijk lekkere Zweedse hoor bij het voetbalveld en bij de beide feesten
die handbalsters...rrrrrrrrrrr.....
Oud 06-04-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 05-04-2004 @ 23:51 :
Naja we dwalen af.....

k ga ff kopspijkers kijken, hek zaterdag gemist, ff verdriet van zaterdag avond wegdrinken zegmaar.

Trouwens wat doe je 23 mei?

Nee niet grappig ik ga ervan door, kijken wat morgen het grote transfer nieuws is, zal wel niet elmander zijn
ik ga hetzelfde doen als die twente en utreg supporters.....een trommelconcert geven....
Oud 06-04-2004, 14:57
Verwijderd
overigens wacht elmander eerst de buitenlandse interesse af, voordat hij een besluit neemt over een eventueel vertrek naar roda jc
Oud 06-04-2004, 14:59
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-04-2004 @ 12:25 :
die handbalsters...rrrrrrrrrrr.....
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-04-2004, 17:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Voor Gill Swerts is komend seizoen geen plaats meer in de eerste selectie van Feyenoord. De 21-jarige Belg, die al vanaf zijn veertiende in Rotterdamse dienst speelt, heeft van de club te horen gekregen dat hij mag vertrekken.
Indien Excelsior promoveert kan hij ook terugkeren naar Woudestein, maar de middenvelder laat op de website van Feyenoord weten dat hij zich in eerste instantie op een andere club richt. 'Uit Nederland of waar dan ook', aldus Swerts.
Oud 06-04-2004, 17:24
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Besiktas ziet in Hasselbaink nieuwe Van Hooijdonk


De kans wordt met de dag groter dat Jerrel Hasselbaink, in Engeland Jimmy Floyd genoemd, volgend seizoen voor het Turkse Besiktas speelt. De Turkse krant Fanatik schrijft al weken over de Chelsea-spits, die aan het eind van het seizoen de Londense club zou verlaten en naar de topclub uit de hoogste klasse in Turkije zou gaan.
De krant meldt vandaag dat Besiktas de huidige koploper, Fenerbahçe, te snel af is in de strijd om de Nederlandse spits. Omdat Pierre van Hooijdonk zijn Fenerbahçe momenteel naar de landstitel leidt, is Besiktas de ogen op een Nederlandse tegenhanger gericht. Met de Amsterdamse aanvaller zou een al een mondeling akkoord zijn, maar de club ontkent dit tot nog toe stellig.
Oud 06-04-2004, 20:02
mario
Avatar van mario
mario is offline
Ook Twente in markt voor Tim Cornelisse

6/4/2004 19:38

Na NAC Breda heeft ook FC Twente concrete belangstelling getoond voor Tim Cornelisse, die bij Vitesse nog een doorlopend contract heeft.
Cornelisse (26) wil niet vooruitlopen op eventuele ontwikkelingen. 'Ze hebben zich gemeld bij technisch manager Jan Streuer. Meer weet ik niet. Ik wacht wel af', zei Cornelisse tegen RTV Gelderland. Vitesse wil mogelijk wel meewerken aan een transfer. De Arnhemse club kan nu nog een afkoopsom ontvangen voor de back, die aan het einde van zijn contract in 2005 transfervrij kan vertrekken.

FC Twente heeft Cornelisse op het oog als vervanger voor Chris van der Weerden, met wie de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis (nog) op niets zijn uitgelopen. Twee weken geleden liet NAC-trainer Ton Lokhoff weten Cornelisse graag te willen aantrekken.



DEZE WEEK GEEN FEYENOORD KRANT

Sinds Johan Derksen in het televisieprogramma Voetbal Insite aankondigde dat Feyenoord vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant een ‘toptransfer’ zou aankondigen, heeft de telefoon van de Rotterdamse club niet meer stil gestaan. Veel supporters bellen met de vraag waar de Krant blijft. Feyenoord wil hierbij melden dat er deze week helemaal géén Feyenoord Krant zal verschijnen.


De eerstvolgende Krant komt in verband met Pasen volgende week woensdag uit.

Er komt ook zeker geen speciale editie, zoals door sommigen wordt gesuggereerd. Van een 'toptransfer' is absoluut geen sprake. Feyenoord hoopt met deze verklaring een einde te hebben gemaakt aan alle geruchten.


ondertussen beweerd een zogenaamde insider dat cocu naar feyenoord komt en dat er een oud feyenoorder met een duits klinkende naam(henke larsson??) terug naar feyenoord komt. Ook gaan de geruchten dat feyenoord bezig is met iemand van chelski de namen: hasselbaink, melchiot en desailly vallen daar regelmatig
__________________
www.funing.nl
Oud 06-04-2004, 20:20
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
mario schreef op 06-04-2004 @ 20:02 :
*verhaal*
Bron?
Lijkt me sterk dat Haisselbank, Melchiot of Desailly naar Feyenoord gaan. Er zijn nog meer clubs geinteresseerd in deze spelers.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 06-04-2004, 20:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 06-04-2004 @ 20:20 :
Bron?
Lijkt me sterk dat Haisselbank, Melchiot of Desailly naar Feyenoord gaan. Er zijn nog meer clubs geinteresseerd in deze spelers.
Citaat:
ondertussen beweerd een zogenaamde insider
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-04-2004, 20:23
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 20:22 :
Aha, niet goed gekeken. Maar een onbetrouwbare bron dus
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 06-04-2004, 20:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 06-04-2004 @ 20:23 :
Aha, niet goed gekeken. Maar een onbetrouwbare bron dus
Vond ik ook al


Groningen schijnt overgens intresse te hebben in Wiekens.
Las ik op een forum van FC Groningen.

__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-04-2004, 21:02
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2004 @ 20:25 :
Vond ik ook al


Groningen schijnt overgens intresse te hebben in Wiekens.
Las ik op een forum van FC Groningen.

Wiekens, is die niet van Manchester City?
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 06-04-2004, 22:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 06-04-2004 @ 21:02 :
Wiekens, is die niet van Manchester City?
Ja, er gaan geruchten dat het een ruil wordt met Elshot maar die gaat liever naar Spanje.
De tijd zal het leren vorig jaar had Groningen ook al intresse in Wiekens en is toen niet doorgegaan waarom weet ik niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-04-2004, 23:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
David Mendes Da Silva scoorde gisteren de enige treffer voor Sparta in het 1-0 gewonnen inhaalduel tegen Fortuna Sittard. Voor Mendes Da Silva staan ook een aantal clubs in de belangstelling zoals NAC en Manchester City.

Mja... die jongen mag voor mij eindelijk eens hogerop. NAC lijkt me wel een leuk cluppie voor hem.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-04-2004, 23:12
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-04-2004 @ 23:10 :
David Mendes Da Silva scoorde gisteren de enige treffer voor Sparta in het 1-0 gewonnen inhaalduel tegen Fortuna Sittard. Voor Mendes Da Silva staan ook een aantal clubs in de belangstelling zoals NAC en Manchester City.

Mja... die jongen mag voor mij eindelijk eens hogerop. NAC lijkt me wel een leuk cluppie voor hem.
Hij zou eerst toch ook naar Ajax gaan? Hij verdient wel een betere club dan Sparta vind ik(niets ten nadele van Sparta)
Man City zou wel mooi zijn
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 06-04-2004, 23:14
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-04-2004 @ 23:10 :
David Mendes Da Silva scoorde gisteren de enige treffer voor Sparta in het 1-0 gewonnen inhaalduel tegen Fortuna Sittard. Voor Mendes Da Silva staan ook een aantal clubs in de belangstelling zoals NAC en Manchester City.

Mja... die jongen mag voor mij eindelijk eens hogerop. NAC lijkt me wel een leuk cluppie voor hem.
Ik hoop idd dat dit doorgaat... Anders dreigt hij toch echt die 'eeuwige belofte' te worden zoals Van Hanegem hem noemde.
__________________
Zuur...
Oud 07-04-2004, 12:51
Verwijderd
Ajax krijgt de Est Ragnar Klavan op proef, zo meldt de website van zijn club FC Flora Tallinn. De achttienjarige verdediger heeft vier interlands achter zijn naam staan en stond bij meerdere clubs in de belangstelling, onder wie Feyenoord. Daarbij werkte hij afgelopen winter al eens een stage af bij Rosenborg BK.
Oud 07-04-2004, 17:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Haha
Als Dessailly naar Feyenoord komt, dan verander ik mijn naam op 't forum in ''ThA AjAxFaN''
Oud 07-04-2004, 19:34
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Groningen heeft eind deze week een gesprek met Tieme Klompe.
We zullen zien, Groningen praat met veel spelers maar halen? Ho maar..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 07-04-2004, 19:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rafaël Supusepa (25) speelt vanaf het volgend seizoen voor MVV. Hij kwam uit de jeugd van Ajax, speelde eerder voor Excelsior, Haarlem en FC Dordrecht, en kan opgesteld worden als links-back, linkermiddenvelder en eventueel centrale middenvelder. Hij tekende een contract voor 3 seizoenen.

Oh ja en Edwin Hermans keert terug naar Shittard, gaat weer bij Fortuna spelen en Fortuna en Racing Genk zijn aan het onderhandelen voor een samenwerkingscontract in de toekomst.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 19:44.
Oud 08-04-2004, 13:41
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
FC Groningen gaat wellicht enkele spelers op huurbasis vastleggen. Volgend seizoen speelt de club voor het laatst in Het Oosterpark. "We willen met een swingend elftal Het Oosterpark verlaten voor Euroborg", zegt directeur algemene zaken Hans Nijland. "We willen echt een paar goede spelers aantrekken."


Quote:
FC Groningen praat met Klompe en Lambers
FC Groningen gaat vrijdag om de tafel met Tieme Klompe (28 ). De centrumverdediger moet vertrekken bij zijn huidige club SC Hoerenveen, waar hij zes jaar lang vaste basisspeler was tot hij vorig seizoen zwaar geblesseerd raakte. Nog altijd is Klompe herstellende van een lieskwetsuur, waardoor hij de afgelopen twee jaar slechts tien competitiewedstrijden speelde. "We moeten eerst een heel open met elkaar praten", vindt technisch directeur Henk Veldmate van FC Groningen. "Hij heeft behoorlijk veel blessureleed gehad. We willen graag van hem horen wat er allemaal precies is gebeurd en hoe hij zelf de toekomst ziet." Bij Klompe is vorige week een gaatje in de liesstreek geconstateerd. Hij staat nu voor de keus de kwetsuur te verhelpen met een intensief trainingsporgramma of een operatie.
De Groningers gaan deze week bovendien in gesprek met Jeroen Lambers. De 23-jarige reservedoelman stond de afgelopen weken in de basis doordat eerste keus Roy Beukenkamp met een blessure kampte. In de winterstop lichtte FC Groningen reeds de optie op Lambers, maar de club wil de verbintenis nu openbreken.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 08-04-2004, 13:41
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Roda JC hoopt op vertrek Sergio

8/4/2004 12:37

Sergio moet op zoek naar een nieuwe club. Roda JC liet de Braziliaanse speler woensdag weten dat er voor hem geen toekomst meer is in Kerkrade. Ook Sergio zelf zou wegwillen.
Sergio Pacheco de Oliveira kwam in de zomer van 2002 over van NAC, met zijn maatje Cristiano. Maar de transfer deed meer stof opwaaien dan het spel van de aanvallende middenvelder, die de laatste weken op de bank is beland. De technische leiding van Roda ziet het niet meer zitten in de 22-jarige speler, die nog tot de zomer van 2005 onder contract staat bij de Limburgse club.

'We kunnen wel blijven proberen, maar het is duidelijk dat Sergio niet bij Roda past', verklaarde Nol Hendriks, bestuurslid technische zaken van Roda JC, in De Limburger. 'Op een of andere manier klikt het niet. Jammer, maar het is niet anders. Van zijn acties kun je een prachtige videoband samenstellen, maar de Sergio van die video hebben we tijdens wedstrijden te weinig gezien.' En coach Wiljan Vloet: 'We hebben alles geprobeerd, maar we kregen hem maar niet aan het voetballen.'

De zaakwaarnemer van Sergio, Roger van Gool, is al op zoek naar een nieuwe werkgever. Namens zijn cliënt reageerde hij. 'Sergio zoekt niet de schuld bij club of trainer. Hij weet zelf ook dat het niet je-van-het is. In potentie is hij een van de beste spelers achter de spitsen in Nederland, rijp voor de top-drie. Wel is het zo dat hij zelden of niet op zijn eigen positie heeft gespeeld. Roda speelt zonder man direct achter de spitsen. Dat is overigens het goed recht van club en trainer, maar als je Sergio als buitenspeler gebruikt komt hij minder goed tot zijn recht.'

Hendriks liet weten dat Roda coulant zal zijn, mocht een club zich melden voor Sergio. 'We zullen niet het onderste uit de kan eisen.'

Sergio kwam namens Roda JC 49 duels in actie, waarin hij acht keer scoorde. Dit seizoen heeft hij pas een doelpunt gemaakt.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 08-04-2004, 15:47
keesmobach
keesmobach is offline
Citaat:
Guissie schreef op 06-04-2004 @ 17:24 :
Besiktas ziet in Hasselbaink nieuwe Van Hooijdonk


De kans wordt met de dag groter dat Jerrel Hasselbaink, in Engeland Jimmy Floyd genoemd, volgend seizoen voor het Turkse Besiktas speelt. De Turkse krant Fanatik schrijft al weken over de Chelsea-spits, die aan het eind van het seizoen de Londense club zou verlaten en naar de topclub uit de hoogste klasse in Turkije zou gaan.
De krant meldt vandaag dat Besiktas de huidige koploper, Fenerbahçe, te snel af is in de strijd om de Nederlandse spits. Omdat Pierre van Hooijdonk zijn Fenerbahçe momenteel naar de landstitel leidt, is Besiktas de ogen op een Nederlandse tegenhanger gericht. Met de Amsterdamse aanvaller zou een al een mondeling akkoord zijn, maar de club ontkent dit tot nog toe stellig.
heb je dat zelf verzonnen?
Oud 08-04-2004, 16:46
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
keesmobach schreef op 08-04-2004 @ 15:47 :
heb je dat zelf verzonnen?
Nee, dat hebben de mensen van voetbalzone verzonnen

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 16:54.
Oud 08-04-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 08-04-2004 @ 16:46 :
Nee, dat hebben de mensen van voetbalzone verzonnen
stond ook in de sportweek
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.