Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 17:05
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Wat zijn jouw belevenissen door de storm?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2007, 17:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik kwam thuis na flink uitgewaait te zijn, ik logde in op het forum, en tot overmaat van ramp had iemand op N&A een topic gepost dat op de kantine thuis hoort, mijn dag was direct volledig verpest.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:12
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mijn bril was van mijn neus afgewaaid, dus ik kon dit topic toch niet lezen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:16
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Storm vind ik toch wel een topic dat nu tot het nieuws behoort

Dan begin ik wel: dat ik uit mijn werk kwam was de brandweer bezig een boom weg te zagen die op een fiets terecht gekomen was.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:28
Supersuri
Supersuri is offline
Een vriendin van me zat in het gebouw waar die hijskraan neerkwam.


Hoezo ligt heel Nederland plat door een beetje storm? (of hoort het thuis in het infrastructuur topic?)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:39
Verwijderd
Op weg naar mijn tentamens stromingsleer kregen we alvast een voorproefje over windstroming langs een hoog gebouw. Wegwaaiende fietser en voetgangers en een stuk weg waar je niet mocht fietsen van de politie, mooi dat de fietsers die aan de overkant gingen fietsen in of door de bosjes geblazen werden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:50
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:55
Verwijderd
Gave foto!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 17:59
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Zao schreef op 18-01-2007 @ 18:55 :
Gave foto!
Die heb ik getrokken toen ik zonet ben weggeblazen!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 18:00
vtxm
Avatar van vtxm
vtxm is offline
Bij ons in Rotterdam moesten delen stoep afgeloten worden in het centrum vanwege het gevaar dat het grote bord op het gebouw van het Zadkine College met 110 km per uur naar beneden waait.

Maar dat zou nooit gekund hebben, waarschijnlijk eerder tegen de Randstalrail...
Ik heb erover nog niks op het nieuws gehoord, hoop dat het niet gebeurd is.
__________________
VE-TE-IX-EM
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 18:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
"Het was com-ple-te chaos, iedereen ging dood en, en, en.....Nou ja, het was gewoon verschrikkelijk! "
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 18:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben vandaag de hele dag binnen gebleven. Hoefde gelukkig nergens naartoe. Maar omdat dit inderdaad toch een Kantine-topic is:

http://www.youtube.com/watch?v=SmAqBT9Cq4E
Dát is pas storm (ja, echt, het gaat stormen).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:25
Verwijderd
ns.nl:

Geen treinverkeer mogelijk

Ten gevolge van de extreme en gevaarlijke weersomstandigheden heeft de politie het treinverkeer in heel Nederland stilgelegd.

NS adviseert reizigers thuis te blijven of op hun huidige verblijfplaats alternatief verblijf, overnachting of plaatselijk vervoer te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:30
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
heb een dak zien afbreken, verder een hoop last gehad met werken...ben vuilnisman, dus ben de hele dag lekker buiten geweest, lekker uitgewaaid maar t was wel een stuk zwaarder werken dan normaal.
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:13
Verwijderd
Iedereen op school naar huis gestuurd. Ik was toen echter al thuis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:32
Verwijderd
weet iemand hoe het morgen zit met de treinen?

5 doden trouwens...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 21:53
Verwijderd
Nou het waaide enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 22:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Door dit fucking weer heb ik vandaag een lang verwachte CD niet ontvangen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2007, 22:17
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Was net te laat voor een trein, toch nog een andere trein kunnen nemen. Ik had een van de laatste treinen voordat het hele zooitje werd stilgegooid, ik heb dus veel geluk gehad. Vervolgens met de tram naar huis die vervolgens ook wordt stilgelegd. Bus kon ook niet verder omdat er een bepaald gebied werd afgezet, waarschijnlijk vanwege het gevaar dat er iets om zou vallen. Gevolg: 4 a 5 km door weer en wind naar huis lopen.

PS: hopelijk komt dat treinverkeer op tijd op gang want ik heb morgen tentamen. Wat een mazzel dat ik nog op tijd de trein kon nemen zodat ik me nog redelijk normaal kon voorbereiden.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 23:36
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Tot tweemaal toe ontsnapt aan de dood vandaag.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 00:02
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
n beetje wind en iedereen flipt er om. jullie zijn ook niets gewend
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 01:35
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
geen achtergronden van mijn kant voor dit nieuws. ik heb niets beleefd door "de storm".
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 08:04
Verwijderd
Wil je net gaan slapen, komt er een groep van ca. 40 man aan die je moet opvangen en in de gymzaal te slapen moet leggen, omdat ze de boot naar Texel niet meer ging.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 11:09
pc nerd
pc nerd is offline
Ik moest op de fiets door het windje...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 13:26
Verwijderd
was ook allemaal zwaar overdreven. ik kreeg een sms van vriendinnetje uit veldhoven met de vraag of alles goed was, aangezien het via het nieuws werd voorgesteld als oorkaan die de halve randstad had verwoest.
mijn zusje belde om te vragen of ik nog leefde aangezien het station was ingestort
en dat allemaal voor een stormpje dat nieteens sterk genoeg is om mijn tuinstoelen om te blazen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2007, 13:32
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-01-2007 @ 14:26 :
was ook allemaal zwaar overdreven. ik kreeg een sms van vriendinnetje uit veldhoven met de vraag of alles goed was, aangezien het via het nieuws werd voorgesteld als oorkaan die de halve randstad had verwoest.
mijn zusje belde om te vragen of ik nog leefde aangezien het station was ingestort
en dat allemaal voor een stormpje dat nieteens sterk genoeg is om mijn tuinstoelen om te blazen!
Wat ben jij stoer zeg.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 13:46
reno
reno is offline
Citaat:
perfectme schreef op 19-01-2007 @ 14:32 :
Wat ben jij stoer zeg.
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 19-01-2007 @ 14:32 :
Wat ben jij stoer zeg.
ik ben niet lief ik ben stoer
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 13:54
Politiker
Avatar van Politiker
Politiker is offline
Citaat:
reno schreef op 19-01-2007 @ 14:46 :
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
Toch 6 doden en veel gewonden. Jij zou het maar net zijn...
__________________
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je piesen moet en je kan het niet!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Politiker schreef op 19-01-2007 @ 14:54 :
Toch 6 doden en veel gewonden. Jij zou het maar net zijn...
das wel kut ofzo, maar niet erg bijzonder. met een hittegolf sterven er meer mensen. bovendien zouden anders veel van de doden als verkeersdode te boek staan en nu als stormdode.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 14:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-01-2007 @ 14:26 :
oor een stormpje dat nieteens sterk genoeg is om mijn tuinstoelen om te blazen!
dan heb jij wel killertuinstoelen!
maar ben het wel met je eens dat alles lichtelijk overdreven werd. al waaide het hier wel hard, uitkijkend op een polder zonder beschutting vol in de zuidweste wind. de bomen trokken het slecht!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 14:08
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-01-2007 @ 15:04 :
...bovendien zouden anders veel van de doden als verkeersdode te boek staan en nu als stormdode.
Met dàt verschil dat de auto niet de boom opzocht, maar de boom de auto...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
hookee schreef op 19-01-2007 @ 15:08 :
Met dàt verschil dat de auto niet de boom opzocht, maar de boom de auto...
details...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 15:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 18-01-2007 @ 21:25 :
ns.nl:

Geen treinverkeer mogelijk

Ten gevolge van de extreme en gevaarlijke weersomstandigheden heeft de politie het treinverkeer in heel Nederland stilgelegd.

NS adviseert reizigers thuis te blijven of op hun huidige verblijfplaats alternatief verblijf, overnachting of plaatselijk vervoer te zoeken.
bij vrienden blijven pitten afgelopen nacht, ja.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 15:53
Verwijderd
Ik zat zo'n beetje vast op de VU omdat de treinen niet reden. Op het moment dat ik met de auto opgehaald werd en dus naar buiten liep, stapte een vrouw op haar fiets waarna ze keihard teruggeslingerd werd tussen andere fietsen in het fietsenrek. De arme (domme) vrouw.
Ik ben naar haar toe 'gewaaid' en probeerde haar met een hand eruit te trekken en met de andere hand hield ik me vast aan een lantaarnpaal. Althans, dat probeerde ik en dat mislukte. Ik viel door die harde wind en de grote tas die ik bij me had ook tussen een rij fietsen.

Ok, we kwamen er wel lachend uit maaaaaaaar ik heb nu wel een dikke snee in m'n bovenarm.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 16:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Achgossie:

Bejaarde man ligt hele stormnacht onder caravan

ZEELAND - De storm die ons land donderdag teisterde heeft voor veel leed gezorgd, zowel materieel als lichamelijk. Voor een 92-jarige man uit de Brabantse plaats Zeeland zorgde de storm voor een wel hele nare nacht. Hij moest noodgedwongen de nacht van donderdag op vrijdag onder een caravan doorbrengen.

Volgens de politie werd de man vrijdagochtend gewond en zwaar onderkoeld onder de caravan gevonden.

Vermoedelijk werd hij donderdag tijdens de storm geraakt door losgeraakte delen van zijn schuur. Ter bescherming kroop hij toen onder de caravan, die in die schuur stond.

Omdat hij daar niet meer onder vandaan kon komen moest hij gewond op de koude ondergrond blijven liggen. De man is overgebracht naar het ziekenhuis.
http://www.nu.nl/news/951168/122/Bej...r_caravan.html
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2007, 16:57
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
reno schreef op 19-01-2007 @ 14:46 :
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
Ja je hebt me door. Ik ben een mietje

Waarom zijn die paar boompjes door dat zuchtje wind nu toch net niet op jou gevallen ...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 19-01-2007 @ 17:57 :
Waarom zijn die paar boompjes door dat zuchtje wind nu toch net niet op jou gevallen ...
je mag niet spotten met die arme bomen!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 17:16
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-01-2007 @ 18:10 :
je mag niet spotten met die arme bomen!
Ik spot niet met die bomen! Misschien dat ik me ietwat denigrerend uitliet over dat zuchtje wind
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 21:08
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Boom uit grond gerukt door storm, hangt nu boven auto, verderop nog 1, verderop bordje hangt scheef + nog meer omgevallen boompjes. Ik ff snel gefotografeerd.

Mja, niks echt boeiends.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 19-01-2007 @ 14:46 :
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
Goh. je had eens zelf moeten meemaken hoe het voelt als het gebouw waar je les hebt voor een gedeelte verwoest wordt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 21:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben tegen deze storm, omdat ik vind dat hij meer slechts dan goeds heeft veroorzaakt. Dertig doden wereldwijd, veel gewonden en ook nog eens allemaal dingen stuk. Ik kan me geen enkel argument voor de storm bedenken dat hier tegenop weegt en het is dan ook absoluut belachelijk dat hij is doorgegaan. Deze storm past niet in een democratie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 22:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-01-2007 @ 14:26 :
en dat allemaal voor een stormpje dat nieteens sterk genoeg is om mijn tuinstoelen om te blazen!
Loden tuinstoelen dan, want ik heb een bouwkeet zien vliegen.
Citaat:
reno schreef op 19-01-2007 @ 14:46 :
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
Klappe zu.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 00:55
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 19-01-2007 @ 14:46 :
Of jij bent gewoon een fucking mietje. Gezeik om een beetje wind en wat omgevallen bomen, BOEIEND.
Zegt één of andere halve gare zielepiet die zich aftrekt bij een Lenin-altaartje.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:13
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik zat drie en een half uur vast op station Amersfoort
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 14:17
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik zat soldaatje te spelen in het bos, lekker met een buddy in m'n schuttersput m'n handen proberen te warmen aan een klein vuurtje. Toen er bomen begonnen om te waaien hebben we maar besloten om toch eens terug naar de kazerne te gaan.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 15:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nogmaals, waarom is dit lultopic eigenlijk open? Wat voor discussiewaarde heeft deze storm in godsnaam? Iedereen is toch gewoon tegen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 16:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-01-2007 @ 16:30 :
Nogmaals, waarom is dit lultopic eigenlijk open? Wat voor discussiewaarde heeft deze storm in godsnaam? Iedereen is toch gewoon tegen?
Nee hoor, ik ben groot voorstander van stormen als deze, en vind dan ook dat er een wet moet komen die zaken als windschermen zal verbieden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:11
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik werd van school naar huis gebracht met de auto.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 15:31
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Youp van 't Hek, column 20 januari 2007

Ztorm
“Als zo’n meisje het verschil tussen kunnen en kennen niet ken dan ken ik haar niet gebruiken”, zei ooit een eigenaresse van een gerenommeerde Amsterdamse grachtengordelwinkel tegen mij. Zij stoorde zich aan het feit dat de jeugd zo slecht Nederlands sprak. Ik heb de dame in kwestie de regel een keer of drie laten herhalen. Tot ze vroeg of ik doof was.
Ik kom hier op omdat ik in de krant las dat het Nederlands van onze leerlingen zo abominabel is. Ik vrees dat het waar is, maar hoorde afgelopen week ook het verhaal over een leraar op een HBO-opleiding, die onlangs voor een volle klas Als jullie geslaagt zijn op het bord kalkte. Ik herhaal: een leraar op een HBO-opleiding.
In rekenen zijn we beter. Dat zag je afgelopen donderdag. Terwijl de storm nog over ons land raasde, bomen tegen de grond zwiepte en vrachtwagens deed kantelen, hing half Nederland al aan de lijn met zijn of haar verzekeringsmaatschappij om het uit zijn scharnieren gewaaide kippenhokdeurtje te declareren

Ik heb geen stormschade, maar als ik die wel zou hebben dan zou ik beginnen met de boel op te ruimen, waarna ik eens rustig een aannemer zou bellen om te vragen wat de reparatie zou gaan kosten en wanneer hij tijd zou hebben. Maar zo werkt een Nederlander niet. Meteen bellen en claimen die handel.
Zelf speelde ik donderdag in Tiel en omdat ik door Erwin Krol en consorten duidelijk gewaarschuwd was arriveerde ik vroeg in de schouwburg. Daar smolt de telefooncentrale bijna. Iedereen wilde weten of het doorging. Ja, het ging door. Iedereen vond dat mooi, hoewel sommigen vertelden dat ze het niet zouden halen. Ook had je de onvermijdelijke zeikerds die onmiddellijk over geld terug begonnen. Een aardige mevrouw van de schouwburg hoorde ik een paar keer geduldig uitleggen dat het zo niet werkte. In dit soort gevallen gaf de schouwburg geen geld terug. Iemand die een kaartje koopt en om welke reden dan ook niet komt opdagen krijgt geen geld terug. In mijn dertigjarige theatercarrière heb ik nu een paar keer meegemaakt dat een schouwburg door slechte weersomstandigheden moeilijk te bereiken was en altijd zijn er mensen die dan proberen om hun geld terug te krijgen

Vaak leidt dat tot hele lange correspondenties tussen het betreffende theater en de onfortuinlijke bezoeker. En als je niet uitkijkt halen ze De Rijdende Rechter erbij. Het vrolijkst van dit alles vind ik dat ze naar een artiest gaan die roept dat je moet leven, dat je moet genieten en niet moet zeuren en zeiken. Waarschijnlijk zijn ze het tijdens mijn voorstelling hartgrondig met me eens, lachen ze uitbundig mee om al die zondagmiddagwandelaars in hun opwindende Gaastra-jacks en klappen ze aan het eind hun handen stuk omdat ze weer een shotje levensvreugd gehad hebben. Maar als het even tegenzit omdat God te hard blaast dan staan ze al klaar met hun gironummertje. Misschien is het een idee om het bij de verzekeringsmaatschappij te declareren. Of wat te denken van een vereniging van gedupeerde schouwburgbezoekers? Je kan natuurlijk ook proberen om het te verhalen op de stichting Natuurmonumenten. Als zij al die jaren die bomen niet hadden behouden dan hadden die krengen ook niet om kunnen waaien en dan was er geen enkel risico voor de automobilist geweest! Ik zou het proberen

Het werd overigens een bijzondere voorstelling. Uit de toneeltoren klonk een harde fluittoon van de stormende wind. Alsof God het doorlopend oneens was met mijn woorden. In de zaal waren wakken lege stoelen. Ongeveer honderdvijftig mensen hadden de schouwburg niet gehaald. Ik legde uit dat sommige collega’s voor dit soort lege zalen staan en dat er ooit een dag komt dat ook ik dit ga meemaken. Ik hoop dan weg te zijn. Vroeg me trouwens af of ik me daarvoor kan verzekeren? Dat ik ooit het aantal onverkochte stoelen kan claimen? Artiest op de terugweg verzekert voor afgang. Mooie droeve treurtocht. Dat ik uiteindelijk ten einde raad mee moet doen aan de IQ-test van BNN en lager scoor dan Bonnie St. Claire. Zij had zonder borrel een IQ van 52. Of dat hoog is? Voor BNN wel
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Stilte voor de Storm
strigoii
3 21-11-2007 13:43
Muziek Storm vrijdag 10 feb. Nighttown Basement (Noise, Darkcore, Industrial, Tekno, Cyber,
Verwijderd
4 21-01-2006 13:59
Verhalen & Gedichten Stormachtige kust
I C U
7 20-01-2006 16:19
Muziek Storm 16 Juli in Baroeg (noise, darkcore, industrial, tekno, cyber, industrial har..)
Verwijderd
14 09-07-2005 15:22
Verhalen & Gedichten Summer Storm..
AnTaRTiCa
3 26-08-2002 15:01
Verhalen & Gedichten Storm in mijn hoofd REACTIES!!!!
berteltje
6 05-04-2002 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.