Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 17:25
Teun
Teun is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-10-2004 @ 18:11 :
maak een topic aan op BZ (een apart topic ja) waarin je haar functioneren ter discussie stelt.
Bij deze.
Gadje levert in mijn ogen geen enkele bijdrage aan de verbetering van lifestyle. Zelden of nooit zien we haar posten. Eigenlijk geldt hetzelfde voor Transfattyacid, maar haar inbreng is stukken beter vergeleken met Gadje. Als ik Gadje bijvoorbeeld een PM zou sturen met een dringende vraag kan ik er de donder opzeggen dat ik geen antwoord krijg binnen 12 uur en dan is dat nog een understatement. AngelLena en Freakjuh zijn duidelijk het meest op LS en kunnen daardoor sneller een helpende hand bieden, maar zij kunnen toch niet alle vragen en opmerkingen verwerken? Het zou toch veel handiger zijn om meer forumbazen te hebben die meer betrokken zijn bij lifestyle zodat elke forumbaas een goede bijdrage kan leveren aan lifestyle zonder dat zij 'overwerkt' raken?

En dan nog iets, wij hebben op lifestyle iets als een evaluatietopic waarin de leden met de forumbazinnen in conclaaf kunnen en praten over het beleid en eventuele punten van verbetering. Hierin heeft Gadje zich maar liefst twee keer gemengd, twee keer!

Lifestyle evaluatieopic
Totaal aantal posts: 447
Gebruiker Posts
AngelLena 77
Noé 38
japie krekel 24
Kosmopolitian 22
Teun 17
Hermione 16
Ridder 15
freakjuh 14
I <3 cock 14
AmnesJAn 13
CharismaticBass 13
Scarlett 12
! am mE 11
Otis 11
cha0s 11
eXo 10
Susanne 9
Snuitermans 8
transfattyacid 8
Lisanne 8
Glorybox 8
JULIUS 7
Lepra de Clown 6
All Out Of Love 5
Mijn* 4
Rabbit_Soup 4
Marshall 4
HenkMul 3
Qamra 3
BustedEngine 3
frozenfountain 3
nare man 3
Mutant 3
Vice 2
Gadje 2
Tom Violence 2
Ereshkigal 2
Apomes 2
grandmommy 2
WishfulDreaming 2
Skyrise 2
The_Shakmeister 1
rxQueen 1
ricardolombardo 1
~Sjeherazade~ 1
RockaholiC 1
SisterOfMercy 1
Alatheia 1
Mentu 1
Rogue 1
nps 1
Armadillo1429 1
GRRR 1
Metal 1
koekjes 1
Jules 1
bertbart 1
Vromerukker 1
bellleblaas 1
telluriet 1
Faery 1
poorleno 1
terror koe 1
MikeyMo 1
Roos 1
[bekijk topic & sluit venster]

Hierboven zijn de bijdragen van onze forumbazinnen te zien. Ik waardeer de inzet van AngelLena, ook al is ze soms een beetje vreemd, enorm en Freakjuh is altijd al goed geweest. Maar over Transfattyacid en Gadje in het bijzonder heb ik echt mijn twijfels.
Ik ben benieuwd wat andere leden en forumbazen/forumbazinnen er van vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 17:30
Verwijderd
Ik vind dat Gadje weg moet en Scarlett ervoor in de plaats <3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik weet dat er vooral in het begin wat omstandigheden hebben plaatsgevonden die Gadje wat belemmerden. In hoeverre die nu opgelost zijn weet ik niet, dus ik denk dat het het beste is als Gadje hier zelf wat uitspraken over doet.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:34
Teun
Teun is offline
Nou ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Gadje deze topic in de gaten heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:38
Verwijderd
als ze wordt belemmerd in haar functie moet ze er toch gewoon mee kappen, ben ik nou de enige die dat begrijpt?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-10-2004 @ 18:38 :
als ze wordt belemmerd in haar functie moet ze er toch gewoon mee kappen, ben ik nou de enige die dat begrijpt?

Iedereen is wel eens tijdelijk verminderd tot niet online. Als ik 2 weken op vakantie ga zeg ik mijn functie ook niet op. En van wat ik begrepen heb waren Gadje haar belemmeringen ook tijdelijk, maar daar durf ik dus weinig over te zeggen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:44
Verwijderd
ze heeft nooit actief gepost, al vanaf dat ze forumbaas werd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:51
Teun
Teun is offline
Is ze niet al enkele maanden forumbazin?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:56
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nog anderen dan jullie 2 die een mening hebben?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 17:57
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 18:51 :
Is ze niet al enkele maanden forumbazin?
Yep:16 mei: Gadje is forumbaas geworden op Lifestyle.

(Verder heb ik niets boeiend te zeggen, want ik kom zelden op lifestyle)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:00
Teun
Teun is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 14-10-2004 @ 18:57 :
Yep:16 mei: Gadje is forumbaas geworden op Lifestyle.

(Verder heb ik niets boeiend te zeggen, want ik kom zelden op lifestyle)
5 maanden maar liefst. Ik ben benieuwd of ze al meer dan 100 keer gepost heeft op lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 19:00 :
5 maanden maar liefst. Ik ben benieuwd of ze al meer dan 100 keer gepost heeft op lifestyle.
In de laatste drie maanden 197 keer.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben zelf fb op DK en ben daar dagelijks meerdere malen te vinden. Ik doe daar (vind ik zelf althans) behoorlijk veel en krijg nog steeds geregeld te horen 'Goh, ben jij hier fb?'. Dat je haar niet ziet betekent dus niet dat ze ook echt niks doet.

In hoeverre dit op Gadje van toepassing is, geen idee, dat mag ze zelf komen vertellen. Maar ik wilde wel even duidelijk maken dat het niet altijd iets zegt als je iemand niet overduidelijk opmerkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:32
Teun
Teun is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-10-2004 @ 19:18 :
In de laatste drie maanden 197 keer.
Ik bedoel maar, AngelLena heeft in alleen al in de evaluatietopic tegen de 80 keer gepost en die topic is nog niet eens dicht.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 19:32 :
Ik bedoel maar, AngelLena heeft in alleen al in de evaluatietopic tegen de 80 keer gepost en die topic is nog niet eens dicht.

En wat zegt dat nou eigenlijk? Misschien hele domme vraag, maar ik zie niet in wat 80 keer posten in een topic en het niet dicht zijn van een topic te maken heeft met Gadje of uberhaupt met elkaar.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:39
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-10-2004 @ 19:36 :
En wat zegt dat nou eigenlijk? Misschien hele domme vraag, maar ik zie niet in wat 80 keer posten in een topic en het niet dicht zijn van een topic te maken heeft met Gadje of uberhaupt met elkaar.
LMD. Gadje post erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:40
Verwijderd
Evaluatietopic als voorbeeld is crap. Zullen we dan ook maar iedereen die minder dan Gadje heeft gepost daar permanent van LS afbannen?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:42
Teun
Teun is offline
Citaat:
Grim schreef op 14-10-2004 @ 19:40 :
Evaluatietopic als voorbeeld is crap. Zullen we dan ook maar iedereen die minder dan Gadje heeft gepost daar permanent van LS afbannen?
Evaluatietopic is juist een prachtig voorbeeld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2004, 18:45
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 19:42 :
Evaluatietopic is juist een prachtig voorbeeld.
Het is 1 van de vele topics op LS. Heb je ook in alle andere topics gekeken hoe veel ze heeft gepost of hoe vaak ze in het algemeen op LS heeft gepost? Dat is misschien bruikbaarder dan 1 topic uit een hele reeks pakken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:54
Teun
Teun is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-10-2004 @ 19:45 :
Het is 1 van de vele topics op LS. Heb je ook in alle andere topics gekeken hoe veel ze heeft gepost of hoe vaak ze in het algemeen op LS heeft gepost? Dat is misschien bruikbaarder dan 1 topic uit een hele reeks pakken.
Ik zal eens voor je kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 18:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 19:54 :
Ik zal eens voor je kijken.

Hoeft voor mij niet te kijken. Dat doe je voor jezelf ter ondersteuning van je argument. (of juist niet, maar dat ligt er dus maar net aan)
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 19:42 :
Evaluatietopic is juist een prachtig voorbeeld.
Jij wil zeggen dat dus deze forummers minder posten dan Gadje?
The_Shakmeister 1
rxQueen 1
ricardolombardo 1
~Sjeherazade~ 1
RockaholiC 1
SisterOfMercy 1
Alatheia 1
Mentu 1
Rogue 1
nps 1
Armadillo1429 1
GRRR 1
Metal 1
koekjes 1
Jules 1
bertbart 1
Vromerukker 1
bellleblaas 1
telluriet 1
Faery 1
poorleno 1
terror koe 1
MikeyMo 1
Roos 1

Grim - ik dacht het niet, zeker niet als je de posterslijst bekijkt in het 'hetlifestylebeleidistestreng'- topic

Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:45
Teun
Teun is offline
Citaat:
Grim schreef op 14-10-2004 @ 20:09 :
Jij wil zeggen dat dus deze forummers minder posten dan Gadje?
The_Shakmeister 1
rxQueen 1
ricardolombardo 1
~Sjeherazade~ 1
RockaholiC 1
SisterOfMercy 1
Alatheia 1
Mentu 1
Rogue 1
nps 1
Armadillo1429 1
GRRR 1
Metal 1
koekjes 1
Jules 1
bertbart 1
Vromerukker 1
bellleblaas 1
telluriet 1
Faery 1
poorleno 1
terror koe 1
MikeyMo 1
Roos 1

Grim - ik dacht het niet, zeker niet als je de posterslijst bekijkt in het 'hetlifestylebeleidistestreng'- topic
Beste meid, de evaluatietopic is een topic waar normale leden en forumbazen samen discussieren over het te voeren beleid. Als een bepaalde forumbazin zich daar totaal niet in mengd dan is dat gewoon niet goed.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:46
Verwijderd
Sorry, maar ik vind het evaluatietopic echt een belachelijk voorbeeld. Kijk naar haar totale inbreng, dat wil zeggen: posts op lifestyle sinds ze fb is, sluiten van topics, ander modereerwerk zoals waarschuwingen sturen, met ideeën komen, enz. Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel.

En ik vind de indruk die haar collega fb's op lifestyle van haar hebben ook zwaar meetellen, zij hebben natuurlijk een goed beeld van wat zij zelf doen en wat ze van andere fb's merken.

Als zij ong. 200 posts heeft in ong. 3 maanden dan vind ik dat persoonlijk niet te weinig. Je kunt pas echt harde uitspraken gaan doen als je ziet dat een fb zonder reden ineens een maand wegblijft ofzo. Maar dat is mijn mening. En het zegt bovendien nog niets over het fb-werk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-10-2004 @ 20:46 :
Sorry, maar ik vind het evaluatietopic echt een belachelijk voorbeeld. Kijk naar haar totale inbreng, dat wil zeggen: posts op lifestyle sinds ze fb is, sluiten van topics, ander modereerwerk zoals waarschuwingen sturen, met ideeën komen, enz. Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel.

Zie Teun zijn argument, een ealuatietopic is een topic waar júist de forumbazen veel behoren te posten. Verder heb ik Gadje nog nooit een topic zien openen om maar een ander voorbeeld te noemen.

En ik vind de indruk die haar collega fb's op lifestyle van haar hebben ook zwaar meetellen, zij hebben natuurlijk een goed beeld van wat zij zelf doen en wat ze van andere fb's merken.

Maar die andere forumbazen weten er weinig vanaf helaas zoals je Angeltje al ziet zeggen boven je. Dus dat heeft ook weinig zin.

Als zij ong. 200 posts heeft in ong. 3 maanden dan vind ik dat persoonlijk niet te weinig.
Als je een vergelijking zou maken met andere LS-ers denk ik dat hun gemiddelde een stuk hoger dan dit uitkomt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2004, 20:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-10-2004 @ 20:58 :

Als zij ong. 200 posts heeft in ong. 3 maanden dan vind ik dat persoonlijk niet te weinig.

Als je een vergelijking zou maken met andere LS-ers denk ik dat hun gemiddelde een stuk hoger dan dit uitkomt.
Dat is ongetwijfeld waar, maar je kan er Gadjes kwaliteiten als fb nog niet vanaf lezen. Als fb moet je actief zijn op je forum. Met 200 posts in 3 maanden ben je dat. Dat er mensen zijn die actiever zijn, dat maakt dan niet uit.

Maar het gaat erom dat je actief bent (dat is ze dus) én voldoende doet aan de taken die er verder zijn voor een fb, zoals het wijzigen, verplaatsen of sluiten van topics, het versturen van waarschuwingen enz. Of ze dat doet, geen idee. Maar kwaliteiten van postaantal aflezen lijkt me niet juist.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:11
Verwijderd
Mja dat evaluatietopic kun je als een van de dingen zien waar de fb zich mee bezig kan houden. Niet als HET grote voorbeeld. Ik vind het gewoon belangrijk om naar de totale inbreng te kijken, de ene fb doet misschien meer het een, de ander het ander..

Ik vind het geen slecht initiatief, om te kijken naar het functioneren van een fb, maar kijk dan naar alles.. zoek het aantal posts uit, het aantal slotjes.. wat er je algemeen van merkt. En wees dan ook een beetje redelijk. 200 posts.. naja, je kunt het te weinig vinden, maar het is gemiddeld iets meer dan 2 posts per dag. Dat betekent dat iemand toch wel bijna iedere dag aanwezig is geweest in die periode. Dat vind ik zelf genoeg.

Als een fb zomaar weken niet naar z'n forum omkijkt dan heb je een punt. Nu is het op z'n minst twijfelachtig, omdat ze er bijna iedere dag was (zeg ik vanwege het gemiddelde, ik heb het niet nagekeken).

Soms heb je ook dat sommige fb's super opvallend aanwezig zijn, waardoor andere fb's een beetje naar de achtergrond treden (wat betreft het fb werk dus).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:19
Verwijderd
En zo zijn er nog wel 100 dingen te bedenken maar ik ga dat niet allemaal uitzoeken.

Ik krijg gewoon sterk de indruk dat ze helemaal geen forumbaas op LS wil zijn. Ik zie haar bijna nooit en verder heb ik het idee dat ze zich niet voor de onderwerpen interesseert. Als dat het geval is, is het een beter idee een andere forumbaas aan te stellen.

Dus bij deze: Gadje meid, heb je er nog wel zin in? Anders kan je beter meteen aftreden.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:59
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-10-2004 @ 21:19 :
Ik krijg gewoon sterk de indruk dat ze helemaal geen forumbaas op LS wil zijn. Ik zie haar bijna nooit en verder heb ik het idee dat ze zich niet voor de onderwerpen interesseert. Als dat het geval is, is het een beter idee een andere forumbaas aan te stellen.

Dus bij deze: Gadje meid, heb je er nog wel zin in? Anders kan je beter meteen aftreden.
Hoewel dit er erg cynisch uitziet vind ik dit een van de zinniger vragen in deze discussie...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:47
Verwijderd
Mja 1 van de belangrijkste dingen is natuurlijk of ze het zelf nog wel leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-10-2004 @ 20:46 :
Sorry, maar ik vind het evaluatietopic echt een belachelijk voorbeeld.
Sorry maar dat is krom. Juist in dergelijke metatopics zou je verwachten dat een FB veel in te brengen heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:49
Verwijderd
Ik ben het er mee eens dat juist wij fb's actief moeten meediscussieren in het evaluatietopic. Anders is het net of het ons niet interesseert ofzo.

Over het algemeen vind ik dat Gadje wel een goede forumbaas is. Ze is niet ontzettend vaak aanwezig, maar ze helpt wel hier en daar als het nodig is.

Het is een beetje zo dat Angellena en ik het meeste fb-en, en dat gadje en transfattyacid daarbij soort van helpen, dat idee heb ik meer. Vind ik wel prima zo. Niet iedereen zit even vaak op internet.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-10-2004 @ 22:47 :
Mja 1 van de belangrijkste dingen is natuurlijk of ze het zelf nog wel leuk vindt..
oh ja tuurlijk, en wat de rest van het forum ervan vindt is bijzaak ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-10-2004 @ 23:55 :
oh ja tuurlijk, en wat de rest van het forum ervan vindt is bijzaak ofzo?
waar staat dat dan?

dat het feit dat zij het nog leuk moet vinden op nummer 1 staat, betekent toch niet dat nummer 2 (hoe vindt men dat ze het doet) niet belangrijk / bijzaak is?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 05:48
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 14-10-2004 @ 20:45 :
Beste meid, de evaluatietopic is een topic waar normale leden en forumbazen samen discussieren over het te voeren beleid. Als een bepaalde forumbazin zich daar totaal niet in mengd dan is dat gewoon niet goed.
Kindje, maar als veelal op Lifestyle aanwezige creeps daar ook niet meediscussiëren krijg je hetzelfde. Je meet met twee maten. En laat duidelijk zijn dat de M onder mijn nick staat voor man.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 05:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ow the humanity.
Het teken van een goede FB in mijn ogen is juist als ze hun taak uitvoeren volgens de regels die ze gekregen hebben en daarmee zo min mogelijk opvallen.
(dat je inderdaad het 'GOh, ben jij FB hier?' effect krijgt)

Dat ze niet post in dingen zoals het evaluatietopic wil nie per defenitie zeggen dat ze ze niet leest.
En dat het lang duurt voor ze reageert op dingen: Sommige mensen hebben nu eenmaal wel een leven buiten het forum.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2004, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-10-2004 @ 18:30 :
Ik vind dat Gadje weg moet en Scarlett ervoor in de plaats <3
Als er een forumbaas kwam gekozen door de lifestyle bezoekers werd het een grote chaos.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 15-10-2004 @ 08:55 :
Als er een forumbaas kwam gekozen door de lifestyle bezoekers werd het een grote chaos.
True.

Ik ben (dankgod) geen lifestyler, maar ik kan me heel goed inbeelden in Teun's perspectief. Op fora zoals DK en games vind ik dat er veels te weinig wordt gepost door de forumbazen, en in sommige gevallen zelfs te weinig gemodereerd.

Sowieso lijkt het me beter om een fob te hebben die meer verbonden is met de bezoekers van dat deelforum, dan een of andere buitenstaander die je alleen ziet als het topic op slot gaat. Als er dan eventueel discussie ontstaat over het beleid zal dit veel soepeler lopen dan met een fb die zich totaal niet kan inleven in de hedendaagse te grote brillen generatie.

En het is gewoon zo dat gadje veels te inactief is voor een fb. Als een forumbaas als angellena gedurende een jaar "goed" werk levert, en dan een maand lang zich niet kan bezighouden met het forum wordt dat uiteraard door de vingers gezien. Maar als je meteen na de 'plechtigheid' een halfjaar bijna geen hol doet, is het misschien beter om de functie aan een ander (meer enthousiast) persoon te geven.


De vraag is dan: Wie wordt de opvolger?

Dat is uiteraard een moeilijk vraagstuk. Grote kans dat veel lifestylers kiezen voor een in hun ogen redelijk persoon, wat uiteraard een hoop voordelen met zich meesleept. Echter moet dat persoon wel open staan voor nieuwe LS regulars, en zeker geen vriendjesbeleid voeren.

Maargoed, daar heb ik verder weinig kennis van, dus geef ik daar geen uitsluitsel over.


christus wat een lap tekst voor iets wat me eigenlijk geen fuck boeit
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 11:54
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
En het wachten is op Gadje... Nou ja, met een beetje geluk ziet ze over drie maanden dit topic wel, en hebben we over vijf maanden een reactie
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:19
jojobro
jojobro is offline
Weg met gatje!!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:22
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
jojobro schreef op 15-10-2004 @ 13:19 :
Weg met gatje!!
Hihihuhuhuuu






Rot op, pisvlek
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 14:01
Teun
Teun is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 15-10-2004 @ 06:49 :
Ow the humanity.
The humanity? Dit subforum is er niet voor niets, ik mag toch mijn twijfels uiten over een forumbaas?

Citaat:
Het teken van een goede FB in mijn ogen is juist als ze hun taak uitvoeren volgens de regels die ze gekregen hebben en daarmee zo min mogelijk opvallen.
(dat je inderdaad het 'GOh, ben jij FB hier?' effect krijgt)
Ja, erg fijn dat je dat vindt, maar je bent geen Lifestyler Ik heb al van menig Lifestyler vernomen dat ze juist wel willen dat een forumbazin aldaar wat meer van zich doet spreken.

Citaat:
Dat ze niet post in dingen zoals het evaluatietopic wil nie per defenitie zeggen dat ze ze niet leest.
De bedoeling is dat ze bijdraagt aan een beter forum en ideeen en suggesties uitdraagt. Lifestyle is niet gebaad bij een forumbazin die alleen leest maar niet tot amper bijdraagt.

Citaat:
En dat het lang duurt voor ze reageert op dingen: Sommige mensen hebben nu eenmaal wel een leven buiten het forum.
Oh hoteldebotel, volslagen, handinhandophetstrandwandelende, romantisch dinerende, samennaardebiosgaande, naardesterrenstarende, sneeuwballengevechthoudende, overalennergensknuffelende, stiekemkusjesgevende, onderuitopdebankgezakte, samenmuziekluisterende, tegenelkaaraangekropenslapende, zingenddansenenspringende Mazemouse, ik ga direkt wat vrienden bellen met de vraag of ze willen spelen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 15:40
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik vind het nogal allemaal overdreven allemaal. Niet iedereen kan de hele dag actief zijn op het forum en alles in de gaten houden. Ik heb bijvoorbeeld de hele dag school, dan komt daar nog eens een stapel huiswerk bovenop. In het weekend heb ik dingen te doen en ik heb het druk met hobby's.

Ik vind Gadje een prima forumbaas, misschien zou ze (en ik ook trouwens) wat actiever deel kunnen nemen, maar dat vid ik geen reden om haar als forumbaas te schrappen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 15:42
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Teun schreef op 15-10-2004 @ 15:01 :
De bedoeling is dat ze bijdraagt aan een beter forum en ideeen en suggesties uitdraagt. Lifestyle is niet gebaad bij een forumbazin die alleen leest maar niet tot amper bijdraagt.
Jah, een forumbaas die lekker mee offtopic aan het chatten en afzeiken gaat. Inderdaad zeer leuk om te hebben. En dan eentje die steeds topics blijft openen die al geweest zijn omdat ze niks boeiends te verzinnen weet is ook inderdaad een enorme toevoeging.

Misschien voegt ze inhoudeling aan lifestyle niks toe maar voert ze de controlerende taken van lifestyle prima uit. En dat is toch de hoofdmoot van de taken die een forumbaas heeft.

Plus waar zijn AL DIE LIFESTYLERS die het zo erg vinden dat ze niet post? In dit topic zijn er toch niet zoveel van die enorme massa die daar blijkbaar komt.
Citaat:

Oh hoteldebotel, volslagen, handinhandophetstrandwandelende, romantisch dinerende, samennaardebiosgaande, naardesterrenstarende, sneeuwballengevechthoudende, overalennergensknuffelende, stiekemkusjesgevende, onderuitopdebankgezakte, samenmuziekluisterende, tegenelkaaraangekropenslapende, zingenddansenenspringende Mazemouse, ik ga direkt wat vrienden bellen met de vraag of ze willen spelen!
Nee, dit voegt echt iets toe.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 18:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik kom nooit op lifestyle, sterker nog, ik zou er echt naar moeten zoeken. Maar als ik dit zo lees zie ik Gadje niet als de ideale forumbazin. Je kunt wel roepen dat zolang zij het wil, ze forumbaas blijft, maar blijkbaar doet ze haar werk niet goed. Dan neemt ze dus eigenlijk de plaats in van iemand die het wel eens veel beter zou kunnen. Dat buiten het feit dat ik 4 forumbazen wel erg veel vind, maar je zou altijd kunnen pleiten voor teveel, eeder dan te weinig.

Juist evaluatietopics zouden tekenend moeten zijn voor de betrokkenheid van een forumbaas, maar ook het algemene gevoel van de leden.

Ik weet en snap dat forumbazen elkaar een beetje een hand boven het hoofd houden, maar krab jezelf eens achter de oren en bedenk eens hoe goed ze haar proeftijd heeft volbracht. De inbreng die ze heeft zou een andere forumbaas luttele seconden per dag extra kosten en dan denk ik dat het voor de goede orde op zo'n drukbezocht subforum niet erg handig is om iemand als Gadje daar forumbaas te laten zijn.

Mijn opmerking "beter te veel dan te weinig" had dus geen betrekking op Gadje, aangezien me haar bijdrage verwaarloosbaar klein lijkt en je dus nooit van "te veel" zou kunnen spreken als je haar ziet als toevoeging.

Niets tegen Gadje trouwens, lijkt me zo, maar je zult wel je best moeten doen, wil je forumbaas zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 20:57
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 15-10-2004 @ 13:22 :
Hihihuhuhuuu






Rot op, pisvlek



verder hou ik me afzijdig.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 11:22
Verwijderd
Overigens.
Ik ben het wel mee eens dat Gadje niet bepaald actief is.

Maar de leden zijn ook ver weg van goed bezig.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-10-2004 @ 19:26 :
Ik ben zelf fb op DK en ben daar dagelijks meerdere malen te vinden. Ik doe daar (vind ik zelf althans) behoorlijk veel en krijg nog steeds geregeld te horen 'Goh, ben jij hier fb?'. Dat je haar niet ziet betekent dus niet dat ze ook echt niks doet.

In hoeverre dit op Gadje van toepassing is, geen idee, dat mag ze zelf komen vertellen. Maar ik wilde wel even duidelijk maken dat het niet altijd iets zegt als je iemand niet overduidelijk opmerkt.
Ik ken je wel
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:22
Verwijderd
Het is eigenlijk wel schandalig te noemen, dat ze hier nog niet gereageerd heeft
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 15-10-2004 @ 11:07 :
True.

Ik ben (dankgod) geen lifestyler, maar ik kan me heel goed inbeelden in Teun's perspectief. Op fora zoals DK en games vind ik dat er veels te weinig wordt gepost door de forumbazen, en in sommige gevallen zelfs te weinig gemodereerd.

Sowieso lijkt het me beter om een fob te hebben die meer verbonden is met de bezoekers van dat deelforum, dan een of andere buitenstaander die je alleen ziet als het topic op slot gaat. Als er dan eventueel discussie ontstaat over het beleid zal dit veel soepeler lopen dan met een fb die zich totaal niet kan inleven in de hedendaagse te grote brillen generatie.

En het is gewoon zo dat gadje veels te inactief is voor een fb. Als een forumbaas als angellena gedurende een jaar "goed" werk levert, en dan een maand lang zich niet kan bezighouden met het forum wordt dat uiteraard door de vingers gezien. Maar als je meteen na de 'plechtigheid' een halfjaar bijna geen hol doet, is het misschien beter om de functie aan een ander (meer enthousiast) persoon te geven.


De vraag is dan: Wie wordt de opvolger?

Dat is uiteraard een moeilijk vraagstuk. Grote kans dat veel lifestylers kiezen voor een in hun ogen redelijk persoon, wat uiteraard een hoop voordelen met zich meesleept. Echter moet dat persoon wel open staan voor nieuwe LS regulars, en zeker geen vriendjesbeleid voeren.

Maargoed, daar heb ik verder weinig kennis van, dus geef ik daar geen uitsluitsel over.


christus wat een lap tekst voor iets wat me eigenlijk geen fuck boeit
Ik vind dat er op DK een grote vooruitgang is met het posten van de Forumbazen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.