Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2006, 21:08
nnnn
Avatar van nnnn
nnnn is offline
Zo'n programma met Georgina Verbaan die grappig probeert te doen op Talpa, al 'improviserend'
wtf
Dit Was Het Nieuws, Kannibalen, nu dit, gaat lekker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2006, 21:26
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik vond de oude improvisatie-programma's best wel leuk eigenlijk, maar ik kan me wel goed voorstellen dat een dergelijk programma mislukt, wanneer er hersenloze wichten zoals Georgina Verbaan aan meedoen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 22:17
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nog niet gezien. Maar Harm Edens is wel oke. Dit was het nieuws is ook

Verder krijg ik last van een soort plaatsvervangende schaamte als ik Georgina Verbaan zie. Of vooral als ze begint te praten eigenlijk.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 23:55
Verwijderd
Ze lieten laatst een stukje zien bij DWDD. Dat vond ik zo totaal niet grappig. Maar verder het programma nog niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 10:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wil het op zich wel eens gezien hebben. Georgina Verbaan is een komisch talent. Maar waarschijnlijk is het niet anders dan veel andere Nederlandse sitcoms, dus kut.

Ik was sowieso nogal verbaasd dat Harm Edens aan dit soort dingen deed, die gast heeft best humor. Blijkt ie opeens verantwoordelijk te zijn voor al die Nederlandse sitcombagger en bovendien Cheers leuker te vinden dan Fawlty Towers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:20
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-05-2006 @ 11:06 :

Ik was sowieso nogal verbaasd dat Harm Edens aan dit soort dingen deed, die gast heeft best humor. Blijkt ie opeens verantwoordelijk te zijn voor al die Nederlandse sitcombagger.
Dat kwam bij mij ook hard aan idd. Vind ik trouwens ook van Marc Marie Huijbregts: man met humor, maar zn shows vind ik echt te slecht voor woorden.

Maar goed, Rauw (want zo heet het volgens mij). Tijdens DWDD zei Edens dat ze oneindige castingsessies hebben gehouden om de perfecte cast samen te stellen. Maar ik ken persoonlijk al zoveel mensen die 10 keer beter kunnen improviseren, dus daar geloof ik nou echt geen zak van. De Hollandse showbizz kennende is iedereen waarschijnlijk weer gewoon gecast op GTSTuiterlijk.

(aldus de bittere dikkerd van 1.60m)
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:27
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Is Georgina Verbaan een komisch talent? Ik vind alleen haar domheid komisch. En Harm Edens is op zich wel grappig maar hij moet het toch vooral hebben van zijn teksten in combinatie met zijn droge bek.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 16:45
Verwijderd
ik heb een hekel aan dat soort programma's totaal niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 17:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ach ik kon n kleine glimlach niet onderdrukken
tis iig beter dan Kannibalen, want dat is écht dramatisch niet grappig
maar gelukkig


morgenavond begin nieuw seizoen DWHN
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:29
Verwijderd
Ik verander de titel even, dan is het voor iedereen duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 00:07
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 05-05-2006 @ 17:20 :
Dat kwam bij mij ook hard aan idd. Vind ik trouwens ook van Marc Marie Huijbregts: man met humor, maar zn shows vind ik echt te slecht voor woorden.
vind je dat serieus of zeg je maar wat, want de shows van mm zijn precies zoals hij zelf is. vooral zijn tweede, een klein verhaal maar alles daar omheen is gewoon geimproviseerd en dat is leuk omdat hij zichzelf is, heel grappig dus.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 12:35
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
nochtans schreef op 06-05-2006 @ 01:07 :
vind je dat serieus of zeg je maar wat, want de shows van mm zijn precies zoals hij zelf is. vooral zijn tweede, een klein verhaal maar alles daar omheen is gewoon geimproviseerd en dat is leuk omdat hij zichzelf is, heel grappig dus.
Je hebt me door, ik wou alleen maar indruk maken op mn homies.

Maar nee, ik heb er twee gezien (al heb ik beide niet uitgekeken) en ik vond er echt geen ene moer aan. Sorry.
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 16:49
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 06-05-2006 @ 13:35 :
Je hebt me door, ik wou alleen maar indruk maken op mn homies.

Maar nee, ik heb er twee gezien (al heb ik beide niet uitgekeken) en ik vond er echt geen ene moer aan. Sorry.
het maakt niet uit, maar ga dan niet zeggen dat je zijn humor leuk vindt. want die humor is er ook in zijn show.

of ik moet je verkeerd begrepen en je vindt zijn humor sowieso niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
nochtans schreef op 06-05-2006 @ 17:49 :
het maakt niet uit, maar ga dan niet zeggen dat je zijn humor leuk vindt. want die humor is er ook in zijn show.
Ik ben het anders wel met haar eens.
Ik heb twee shows van hem gezien (waarvan één live in de schouwburg) en ik vond er echt helemaal niks aan.
Hoewel ik hem een zwaar komisch vind als hij gewoon op tv is, ofzo.
Iemand met humor hoeft nog niet meteen een goede show te hebben. Mijn vader heeft ook humor, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een goede cabaretshow kan maken.
Dus.

edit (= ontopic):
Ik heb het programma nog niet gezien, wil het nog wel eens zien maar ik verwacht er vrij weinig van, eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.