Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 21:15
bubbling-inside
bubbling-inside is offline
oke beetje lang verhaal...
MAAR PLZ LEES HET FF!!! IK SNAP JONGENS NIET!!!

ik heb al een tijdje een oogje op een jongen bij mij op school, ik praat tegen hem en ik ga veel met hem om, maar vriendinnen van me vroegen nou wat hij van me vond en hij zei dat hij me leuk vind, afgl. dinsdag, gaf ik hem 3 kusjes voor ze verjaardag nog, die al 2 maanden geleden was en toen ik hem kuste op ze wang kwam hij telkens dichterbij met zijn mond bij mij mond, vandaag fietste we ook samen naar huis toe en pakte hij telkens bij het stuur van me fiets (???), zodat ik hem een beethe voor de gein sloeg dat deed hij dan telkens overnieuw... (meschien zodat ik hem aanraak???) ik vind het zo raar, want ik zei hem nog: blijf je thuis? ik kom zo naar je toe! ga ik naar hem toe (kwartier fietsen!!!) issie naar een vriend toe, ik snap hem niet! is hij wel verliefd op me? zal ik nog moeite doen? hij is tenslotte wel een beetje een opschepper, die nooit iets laat merken en atijd stoer wil zijn...


H E L L U P M E!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2002, 21:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
aangezien hij toch een goeie vriend is, kun je het hem misschien maar beter gewoon vragen...je kunt er altijd over praten, dat lost alles op...schijnbaar onzekere gevoelens proberen te intepreteren is het domste en pijnlijkste wat je kunt doen
maar, kijkende naar zijn acties, denk ik dat hij je wel erg leuk vindt, of misschien verliefd is...dat verschil is misschien moeilijk aan te duiden! praat erover en als je dat niet wil, onderneem dan actie en kus hem!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 00:33
Verwijderd
Ik herken dit bij mezelf Hij vind je heel leuk en denk dat hij wel verliefd kan worden. Maar hij durft gewoon niet... vandaar dat hij je 'ontweek'. Ik denk gewoon dat jij de eerste stap moet nemen, hem gewoon zoenen... ik denk dat je heeeewl blij wegloopt
good luck dan maar
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 07:55
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik zou t er gewoon met m over hebben en/of m gewoon op de mond zoenen, zomaar... Kijken hoe die reageert.
Maar zoekt iig wel de aandacht van je, zeg. Ik denk wel dat ie je wel heel leuk vindt.

Succes iig!!!

PS laat je t ons ff weten wanneer je er meer over weet?

~*Silke*~
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:49
bubbling-inside
bubbling-inside is offline
ja ik heb hem vandaag een kusje maar, ik wou hem een 'echte' zoen geven, alleen toen zei hij: "Ik ben vandaag niet echt in vorm..." Ik snap hem niet!!! Wou hij me gewoon niet zoenen, door de drukte op school? Of omdat 'IK' het ben? Plz people I need your help...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:06
Verwijderd
*Heeft goed idee*
Fiets/loop morgen met hem mee naar huis >> als je dan bij hem thuis bent en je gaat weg... zoen hem (werkt altijd bij dat dramatische afscheid) Ik denk gewoon dat hij zich te stoer vind om op school te zoenen... en eigenlijk denk ik oowk dat hij groen is... denk ik... anders zou hij ook wel actie ondernemen. Hij vind je eg wel leuk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 17:42
bubbling-inside
bubbling-inside is offline
ja ik wil hem wel een keer zoenen als we echt helemaal alleen zijn, maar het is maar heel zelden dat ik met hem naar huis fiets...

vandaag deed hij heel raar! gister hadden we gezoend en nu negeert hij me... staat hij met andere meisjes te knuffelen als ik kijk, het maakt me niets uit maar hij doet het zeker wel expres! hij kijkt nog wel steeds in de pauzes naar me als ik in de kantine sta en toen ik naar het lokaal liep, bleek hij daar ook les te hebben, en ih dacht zo van: "Jah, laat hem maar ik moet ook lol hebben" dus ik was aan het knuffelen met een jongen uit me klas, keek hij die jongen zo aan van: "Sukkel!" en toen stond ik in de pauze met een hele goede vriend te praten, zegt hij ineens tegen die goede vriend van me: "Ohh ben je weer aan het sjansen?!" op zo'n manier van: "Ga weg bij haar, ze is van MIJ! ja, ik snap hem niet! hij mag zeker wel met meisjes knuffelen, maar als ik het doe met een jongen uit me klas, kijkt hij boos...

[Dit bericht is aangepast door bubbling-inside (05-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:15
Verwijderd
Ehm... niet om rare redenen ofzow... maar... wat is je meeladres en heb je msn? Dat praat wat makkelijker... ipv 1x per dag een keertje iets lezen.. denk ik

mijne: krakerszuigen@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik verliefd en is hij op mij?
Verwijderd
28 21-06-2016 13:30
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
JustMe3
11 05-01-2014 11:40
Seksualiteit Hij krijgt hem niet omhoog..
Sergay
34 06-12-2012 17:22
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij ?
Love_Him_x
16 28-07-2009 15:35
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
GFT
157 26-05-2009 14:27
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
Janey
4 06-07-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.