Oud 10-05-2012, 17:53
guitte
guitte is offline
ik schrijf nog niet zo lang en had graag wat reacties gehad
hey sgat kwilje ff vertelle dat, ik onze tijde mis, ja waarom is, het, zo gegaan waarom moeste we uitelkaar gaan want wij twee waaren bedoeld om voor eeuwig door te gaan en ik leef de in de waan dat ik nooit meer alleen ging staan ma plots was het gedaan en ik liet een traan toenje tege me zei; kheb al een tijdje geen gevoelens meer voorjou ma damn sgat besef je wel hoeveel ik vanje hou en ik ,zou, nie meer, kapot gaan vande pijn azwe gewoon weer saame konde zijn...

damn sgat ik misje ik misje elke dag steeds meer en meer en het doet me zeer hoe hard ik ook probeer, hoe ik me ook verweer ik kan nie vechte tege mijn gevoel misschien benje nu wat inde war en weetje niet wat ik bedoel en ik doe misschien wa fel en hu me misschien wel stoer ma mn traane ligge opde loer

Schatje weet kheb al veel vrouwe gehad en ze waare nie altijd dat ma bij jou voelde ik iets speciaal ja schat jij bent het heelemaal jij bent ideaal voor mij maar nu is alles voorbij nu is het ik en jij, alleen, en er is geen één vrouw zoals jou das de rede dat ik van je hou
Advertentie
Oud 10-05-2012, 18:11
Verwijderd
Haha, ik ben geen fan van Nederlandstalige liedjes maar deze is wel leuk.
Oud 10-05-2012, 18:27
Verwijderd
Reactie op wat? Een stuk verschrikkelijke corny tekst vol met spelfouten? Ik denk dat je de wereld een plezier zou doen door dit met zo min mogelijk mensen te delen. Als je dit tegen een meisje zegt zou het me niets verbazen als ze je in het gezicht spuugt.
Oud 11-05-2012, 21:44
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik zou je in elkaar slaan.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Oud 13-05-2012, 13:46
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Eerst even een lesje Nederlands volgen.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Oud 13-05-2012, 13:56
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Dit lijkt me duidelijk. Als jij niet eens de moeite kunt nemen om de Nederlandse spelling aan te houden krijg je ook niets anders dan kutreacties. Ik denk niet dat je betere reacties zult krijgen nadat je hebt leren spellen want de inhoud van je tekst is ook huilen met de pet op.

Deze gaat dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie monoloog: seksueel misbruikt
HelpMePlease
42 31-05-2007 15:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Egocentrisme en fundamentalisme: de politieke macht doet mee!
BiL@L
22 08-11-2004 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.