Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 11:05
Mr_Heineken
Avatar van Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
Wie kan mij wat vertellen over GHB, mijn neef wil het een x gebruiken maar ik wil dus weten wat er gebeurd.
Wie kan mij helpen?
__________________
Love Can Be Magic, But Magic Can Sometimes Be An Illusion{--||\\//||--}
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 16:38
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik weet alleen dat je er ontzettend geil van schijnt te worden

Mjah. T is een vloeibaar dingetje, met een zoutig smaakje. En je hebt te snel een overdosis. Wat voor effect het heeft weet ik ook niet.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 13:00
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Dom neefje heb je!!!

Niet doen het is niet leuke en het effect dat het geeft is vaak leuk voor een tijdje maar het eindigd te vaak in een ziekenhuis!

Liefs B3

PS: vooral niet mee gaan doen als hij het doet. Dat zou namelijk erg dom zijn, wel makkelijk voor de familie met het bezoek in het ziekenhuis
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 17:44
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
Dom neefje heb je!!!

Niet doen het is niet leuke en het effect dat het geeft is vaak leuk voor een tijdje maar het eindigd te vaak in een ziekenhuis!

Liefs B3

PS: vooral niet mee gaan doen als hij het doet. Dat zou namelijk erg dom zijn, wel makkelijk voor de familie met het bezoek in het ziekenhuis
ja hoor...

gewoon veel dr over lezen, en het doen met mensen die je kent/vertrouwt en die ermee bekend zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:00
FDL
FDL is offline
In kleine hoeveelheden gebruiken en niet in comb met Alcohol.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 10:26
dopehead
dopehead is offline
ik zou het nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 20:11
Verwijderd
Ghb werd gebruikt om olifanten mee te verdoven..is nu een party drug

niet gebruiken met alcohol !!!! neemt hij de vloerbare versie of de andere?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:24
Mr_Heineken
Avatar van Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
de vloeibare...
hij heeft zo'n brok en dat schijnt vloeibaar te worden als het in de open lucht komt
__________________
Love Can Be Magic, But Magic Can Sometimes Be An Illusion{--||\\//||--}
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:35
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
eng...

ik houd et bij weed...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 00:58
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
OK, nou, ik heb het dus nog nooit gebruikt, maar ik kom vaak in clubs waar het razend popi is...zou het zelf nooit proberen, maar hier toch ff een "handleiding"
1) gebruik het, zoals gezegd, NIET in COMBI met ALCOHOL!!!! (heb al eens iemand in coma zien raken daardoor)
2) gebruik het alleen als er iemand bij is die "nuchter" is en dus hulp kan inschakelen als het fout dreigt te lopen! Laat het dus aan anderen weten wanneer je GHB hebt gebruikt
3) GHB werkt heel intens als je het voor het eerst gebruikt, een dosis die voor een langdurig gebruiker niet eens interessant is kan een beginner al het leven kosten! Het beste is om je vinger in de vloeistof te dopen en dat oplikken als je voor het eerst gebruikt. Niet uit het buisje drinken, dan heb je al snel een overdosis!
3) Zoals gezegd, GHB is een narcose middel, je wordt er dus slaperig en relaxed van. Probeer dus niet in slaap te vallen, want dan ben je met geen stok meer wakker te krijgen, en kun je ook in coma raken.
4) Drink veel water/frisdrank!

P.S. Let er op dat je neef voor 100% achter zijn beslissing staat, en zich er niet in laat lullen door anderen als dat niet zo is moet ie het niet doen, dan raak je namelijk veel sneller in paniek als er iets mis gaat.
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 09:51
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Ghb werd gebruikt om olifanten mee te verdoven..is nu een party drug
dit is dus het grootste broodje-aap-verhaal rondom ghb. het is NOOIT als narcosemiddel bij olifanten gebruikt, domweg omdat dat het relatief veels te duur is!!! wel bij mensen als narcosemiddel gebruikt maar wegens een aantal bijwerkingen wordt het niet meer gebruikt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 10:28
fsb_b4
fsb_b4 is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
Dom neefje heb je!!!

Niet doen het is niet leuke en het effect dat het geeft is vaak leuk voor een tijdje maar het eindigd te vaak in een ziekenhuis!

Liefs B3

PS: vooral niet mee gaan doen als hij het doet. Dat zou namelijk erg dom zijn, wel makkelijk voor de familie met het bezoek in het ziekenhuis
vooral over dingen gaan lullen waar je veel verstand van heb B3 want jij houdt het alleen bij de drank en dus weet je daar heeeeeelemaaal niks van dus....

(waarschijnlijk krijg ik dit nog wel van je te horen maar het is wel grappig dus...)

GVD CHØÛCYE

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:05
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Citaat:
fsb_b4 schreef:
vooral over dingen gaan lullen waar je veel verstand van heb B3 want jij houdt het alleen bij de drank en dus weet je daar heeeeeelemaaal niks van dus....

(waarschijnlijk krijg ik dit nog wel van je te horen maar het is wel grappig dus...)

GVD CHØÛCYE

OPOE!!!!!!
Gaat het weer een beetje beppe????

Alsof jij zoveel doet!!!
Roken is ongezond!
Sporten is gezond, behalve als je elke keer afzegd!
Ach ja....doei...doei....doei....!!!!!!
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 15:41
Aragorn
Aragorn is offline
Kijk eens hier:
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml

Dan een vraag van mij:
Op internet kan je wel overal recepten vinden om dit zelf te maken (typ bij een willekeurige zoekmachine maar eens "ghb+synthesis" in), maar is er iemand die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft en mij kan vertellen waar je de benodigde spullen vandaan haalt?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:00
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
HB (gamma hydroxy butyraat) is een narcosemiddel dat vroeger gebruikt werd bij operaties. GHB wordt meestal verkocht als kleurloos drankje. Soms ook als poeder. GHB is geen vloeibare XTC, al wordt het soms wel als XTC verkocht.

De sterkte van GHB loopt enorm uiteen. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan de andere.De ene keer is een slokje net voldoende om het gewenste effect te bereiken. De andere keer krijg je bij zo’n zelfde slokje teveel.

Let op: als beginner met GHB kun je niet dezelfde dosis nemen als iemand die dat vaker doet. De reden hiervan is dat je na regelmatig gebruik van GHB aan het middel gewend raakt en iets meer nodig hebt om hetzelfde effect te ervaren (= tolerantieontwikkeling). Een beginnende gebruiker krijgt bij een dergelijke hogere dosis een overdosering.

De meeste mensen nemen maar weinig GHB voor het gewenste effect. Gebruikers noemen een dosis van 0,5 tot 1,5 gram (poeder). Ervaren gebruikers nemen soms 2 gram poeder.

Het doseren van GHB is erg moeilijk en gaat regelmatig mis.

Bij een lage dosis krijg je het gewenste effect. Bij een klein beetje teveel kun je al in een diepe slaap vallen. Bij nog meer krijg je een overdosis, raak je bewusteloos en kun je ernstige ademhalingsproblemen krijgen. Dus: het verschil tussen een dosering met aangename en een dosering met nare effecten is maar heel klein.

Het grootste risico bij een overdosis is dat je bewusteloos raakt en in je braaksel of tong stikt . Het combineren van alcohol en GHB kan je je leven kosten. Vaak gaat het nét goed, maar er zijn nare ongelukken mee gebeurd. Kleine hoeveelheden GHB kunnen gevaarlijk zijn als je alcohol drinkt of kalmeringsmiddelen gebruikt.

Als je alcohol gedronken hebt voordat je GHB wilt nemen, bedenk dan dat je lichaam anderhalf uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken ( 2 glazen: 3 uur; 5 glazen: 7,5 uur).

Na het innemen van GHB moet je ook minstens 5 uur wachten voordat je alcohol drinkt.


__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:22
Mr_Heineken
Avatar van Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
damn mensen jullie weten er echt wat vanaf vooral tofke....
*is er stil van*

ondertussen heb me neef het gebruikt en ben ik er nuchter bij gebleven...
het ging wel goed met hem hij wilde alleen in slaap vallen
ik heb hem wakker moeten houwe maar hij vond het een prettige ervaring.
thanx voor alle tips die jullie ons gegeven hebben!
__________________
Love Can Be Magic, But Magic Can Sometimes Be An Illusion{--||\\//||--}
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 16:50
Predjuh
Predjuh is offline
[QUOTE]telief.com schreef:
Ghb werd gebruikt om olifanten mee te verdoven..is nu een party drug

niet gebruiken met alcohol !!!! neemt hij de vloerbare versie of de andere?
[/QUOTE
en voor die tijd gebruikte ze het als narcose middel, dus who cares, als je maar genoeg gebruikt kan je overal een olifant mee verdoven
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:05
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
lol, ik werk in een afterclub en daar zie je pas wa voor zooi het is
tevaak worden mensen om 7 uur sochtends al buite geknikkerd omda ze zelf aant knikkere zijn.....(after begint om 6) dus t is egt zooi.
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 10:51
K
K is offline
Citaat:
telief.com schreef:
Ghb werd gebruikt om olifanten mee te verdoven..is nu een party drug

niet gebruiken met alcohol !!!! neemt hij de vloerbare versie of de andere?
met die olifant is vette crap. dat is veel puurder. de ghb die wij mensen gebruiken is misschien 2% van wat olifanten krijgen om een verdoving te krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 10:52
K
K is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
lol, ik werk in een afterclub en daar zie je pas wa voor zooi het is
tevaak worden mensen om 7 uur sochtends al buite geknikkerd omda ze zelf aant knikkere zijn.....(after begint om 6) dus t is egt zooi.
Zino rules!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 23:26
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
lol, ik werk in een afterclub en daar zie je pas wa voor zooi het is
tevaak worden mensen om 7 uur sochtends al buite geknikkerd omda ze zelf aant knikkere zijn.....(after begint om 6) dus t is egt zooi.
hoe bedoel je zooi?? zooi noem ik spul dat erg schadelijk voor je is. dat (veel) mensen er niet goed mee om kunnen gaan, dat is iets heel anders.

neem maar van mij aan dat xtc veel maar dan ook veel schadelijker is voor je dan ghb
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:26
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Aragorn schreef:
Kijk eens hier:
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml

Dan een vraag van mij:
Op internet kan je wel overal recepten vinden om dit zelf te maken (typ bij een willekeurige zoekmachine maar eens "ghb+synthesis" in), maar is er iemand die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft en mij kan vertellen waar je de benodigde spullen vandaan haalt?
Ik studeer scheikunde en toevallig hadden we het laatst met een docent over Ghb (gamma-hydroxy-boterzuur). Hij daagde ons uit om een methode te BEDENKEN om deze drug te synthetiseren. De conclusie was idd dat het een erg makkelijk te maken drug is, maar dat is bv XTC net zo goed. Het probleem zit m dus in de uitgangsstof. Je kan stoffen gewoon bestellen en kopen, maar als je de uitgangsstof voor Ghb wil kopen, dan ben je ahw al "verdacht". Die bedrijven die stoffen verkopen zijn verplicht te melden wanneer iemand zo'n stof wil kopen zeg maar. Je komt dus direct op een lijst te staan...

Een ander probleem bij syntheses in het algemeen is zowieso de zuiverheid. Je hebt nooit een 100% zuiver product. Er zit altijd wel een restje oplosmiddel of gewoon een aantal bijproducten bij. Je weet nooit welke stoffen er behalve je product in zitten, dus als er gevaarlijke bijproducten inzitten heb je een probleem. Je kan natuurlijk allemaal metingen doen aan je product (NMR, IR, etc) maar dan moet je weer over dergelijke apparaten beschikken en aangezien die ERG DUUR zijn...

Ergo: Ik raad iedereen af zelfgesynthetiseerde stoffen op te drinken/ op te eten!!!!!!
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 02:43
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ik had afgelopen zaterdag nog een "grappige" ervaring met een GHB-gebruikster die er kotsmisselijk van was geworden in de Now&Wow: haar vriend bood me een buisje GHB aan. Ik zei: Nee dat spul gebruik ik niet! Zeg dat meisje: Ik heb *kots* er ook *kots* van genomen en het is *kots* rot-*kots*spul! Ik *kots* zou het niet *kots* nemen als ik jou *kots* was! Later kwam haar vriend met een pil aanzetten, ze slikt dat ding in en zegt: dankje*kots*wel, *pil in slik* *kots* das beter! *kots*
Ik dacht dat ik niet meer bijkwam! Later op de avond zag ik haar nog, ze zag er goed uit en ze was weer helemaal opgeknapt...*proest*
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:38
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
GHB Wat is het:

GHB (Gamma-hydroxy-butyraat) is een stof die ooit gebruikt werd als narcosemiddel bij operaties en als middel tegen slapeloosheid. Vanwege de bijwerkingen wordt het nu niet meer gebruikt.


GHB valt in Nederland onder de wet op de geneesmiddelenvoorziening. Het is een niet geregistreerd middel. Dat betekend dat er geen toepassing voor het middel is. Op illigale verkoop staan zware straffen. GHB wordt illegaal verkocht als poeder of als een helder, zoutsmakend drankje. GHB zit dan in kleine flesjes. Aangezien GHB illegaal geproduceerd wordt, weet je nooit hoeveel GHB er in een flesje zit. GHB is geen liquid XTC. Met XTC heeft GHB niks te maken, ook al wordt het wel als zodanig verkocht.


GHB Wat doet het:

GHB begint na 15-30 minuten te werken en werkt ongeveer 3 uur.

Het effect dat GHB heeft kan per individu sterk verschillen. De dosis komt uiterst nauw en is afhankelijk van het lichaamsgewicht van de gebruiker en zijn/haar gevoeligheid. Voor je het weet heb je teveel. Een dosis bij volwassenen ligt meestal tussen de 0,5 en 1,5 gram. GHB heeft een verdovende werking op het centrale zenuwstelsel. Bij 0,5 tot 1,5 gram raak je in een alcoholachtige roes. Je wordt vrolijk, kalm en ontspannen. Angsten en remmingen verdwijnen, je wordt praterig en raakt opgewonden. Er zijn soms ook onaangename effecten. Gebruikers noemen: duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, een slap gevoel in de spieren krijgen, zich suf voelen, geheugenverlies en overvallen worden door een onbedwingbare slaap. Bij 2 gram kan een zeer diepe slaap optreden waaruit de gebruiker gedurende enkele uren moeilijk te wekken is. Bij meer dan 2 gram kan een overdosis optreden waarbij je bewusteloos raakt en ernstige ademhalingsproblemen kunt krijgen.


GHB Kans op verslaving:

De kans op verslaving is niet erg groot. In de Verenigde Staten zijn enkele gevallen gemeld. Psychische afhankelijkheid kan in sommige gevallen optreden. Ook kan er bij regelmatige gebruikers sprake zijn van tolerantieontwikkeling. De effecten van GHB worden dan iets minder gevoeld. Verder kunnen onthoudingsverschijnselen zoals slapeloosheid, angst en beven optreden.


GHB Overige risico´s:


Het belangrijkste risico is het risico van een overdosis. Een overdosis kan makkelijk ontstaan omdat er maar heel weinig verschil zit tussen de hoeveelheid GHB die het gewenste effect oplevert en de hoeveelheid die een overdosis veroorzaakt. Het doseren van GHB gaat regelmatig mis omdat de dosis zo moeilijk vast te stellen is. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan een andere keer. Dat wil zeggen dat de ene keer een slokje voldoende is voor een prettig effect, terwijl een andere keer zo'n zelfde slokje een overdosis kan zijn met het risico van bewusteloosheid. En raakt iemand bewusteloos, dan kan het wel 4 tot 5 uur duren voor deze weer wakker te krijgen is. Het kan ook zijn, dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt of dat iemand zijn braaksel inslikt waardoor hij kan stikken. De dosering komt dus heel erg nauw. De reactie op GHB verschilt heel erg per individu. Je weet dus nooit hoe iemand erop zal reageren.

De combinatie GHB met alcohol of andere kalmerende middelen vergroot de kans op een overdosis. De kans om in slaap te vallen en bewusteloos te raken neemt bij de combinatie van GHB met alcohol sterk toe.

Omdat GHB vloeibaar is kan het onopgemerkt (bv. in een drankje) worden toegediend. Er is een aantal incidenten bekend (zoals aangiftes van verkrachting) die te maken zouden hebben met GHB. Echt harde bewijzen ontbreken veelal. GHB heeft een sterke zoutsmaak. Dat merk je nogal snel. Een zoet- of een mix drankje, kan de zoutige smaak mogelijk verdoezelen.

Er is nog niets bekend over de risico's van GHB na langdurig gebruik.

Mensen met hart- en vaatziekten, epilepsie, bloeddrukafwijkingen en andere ziekten moeten geen GHB gebruiken.


GHB Hoe risico´s te verminderen:

GHB kan leiden tot een overdosis. Het kan zijn dat je iemand kent die GHB gebruikt. In een gesprek kun je proberen te bereiken dat er op een zo veilig mogelijke manier gebruikt wordt. Dat kan als de gebruiker:

Zorgt dat hij goed geïnformeerd is over het product dat hij koopt.
Nooit meer dan een heel klein slokje uit een flesje of ampul neemt (of een ½ tot ¾ gram poeder). Daarna moet de gebruiker temminste 30 minuten wachten. Als hij wil bijnemen omdat het niet genoeg is moet hij in ieder geval minder nemen dan de eerste keer. Tenslotte zit het GHB nog in zijn bloed en kan hij als hij bijneemt zomaar te veel krijgen.
Niet nog een keer neemt als hij het effect voelt, want dan kun je knock-out gaan.
Niet eet als hij in slaap dreigt te vallen. Als iemand bewusteloos raakt en overgeeft wat hij net gegeten heeft kan hij in zijn braaksel stikken. Als de gebruiker in slaap dreigt te vallen, moet hij zorgen dat hij in beweging blijft.
GHB NOOIT combineert met alcohol of kalmeringsmiddelen. Na GHB-gebruik moet de gebruiker minstens 5 uur wachten voor hij alcohol gaat drinken. Heeft hij alcohol gedronken en wil hij GHB gebruiken, dan moet hij bedenken dat het lichaam 1½ uur nodig heeft om een glas alcohol af te breken. Na 5 glazen alcohol moet hij minstens 7½ uur wachten voordat hij GHB kan nemen.
GHB nooit gebruikt als hij alleen is, en aan anderen vertelt dat hij gebruikt heeft zodat ze op hem kunnen letten.
Nooit aan het verkeer deelneemt onder invloed van GHB. Zijn reactie en coördinatie vermogen zijn na inname nog enige uren verstoord.
Als hij/zij uitgaat, zijn/haar drankje niet onbeheerd laat staan, tenzij er iemand anders is om er op te letten.
Goed op zijn eigen lichaam let. Dat is nog altijd de beste graadmeter om te ontdekken welke dosis prettige gevolgen heeft en welke niet.
Als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn zij met het hoofd iets achterover. Dat vermindert de kans op stikken. Haal direct medische hulp (bel 112)
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 07:40
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
skatefamke schreef:


Ergo: Ik raad iedereen af zelfgesynthetiseerde stoffen op te drinken/ op te eten!!!!!!
Helaas doet nog niet elke dealer er een keurmerk op...........

(m.a.w. ze zeggen de'r echt niet bij dat hun hennepplukkende oma het heeft gebrouwen oid )
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 13:30
Sneeuwwitje1985NMGN
Sneeuwwitje1985NMGN is offline
Niet gebruiken.Het is link spul...
__________________
/
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:58
FDL
FDL is offline
link spul blablabla.Jullie moeten niet altijd geloven wat de media zegt. Je moet gewoon verantwoord met dit spul omgaan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 03:07
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tis bij mij een keer in mn drinken gegooid en k vond het niet echt van geweldig...kwist gewoon niet meer wat ik deed ik schijn met die gast gezoend te hebben maar dat weet ik dus gewoon niet meer! k voelde me echt in een soort coma of zo echt te weird k kan t niet echt uitleggen..maar k zou t nooit uit vrije wil gebruiken dan doe mij maar een pilletje! en k wil nog wel ff kwijt dat mensen die GHB bij anderen in drinken gooien echt te zielig voor woorden zijn, want stel je nou voor dat diegene teveel gezopen heeft ?? de gevolgen kunnen echt enorm zijn..en daarbij is het gewoon zielig om t in t drinken te flikkeren zodat je misbruik van iemand kunt maken...zoek gewoon op een normale manier een vriend of vriendin!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Zelf GHB maken
Aragorn
11 08-03-2010 19:46
Drugs & Alcohol drugs en gebruik (new is GHB!)
heidimeisje
9 03-01-2005 12:30
Drugs & Alcohol Ghb
Tuinkabouter9
29 18-11-2004 18:03
Drugs & Alcohol GHB,alcohol artikel
ESCO
1 30-12-2003 14:13
Drugs & Alcohol Dosering van GHB....
Pan Am
25 30-12-2002 19:35
Drugs & Alcohol Ghb
tommy_h
2 18-01-2002 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.