Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 13:24
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Er zijn best veel topics van mensen die zeggen dat ze geen drugs gebruiken en dat het beter is enz. Als we nou allemaal in 1 topic vertellen waarom we wel / geen drugs gebruiken wordt het hier ook niet zo'n troep ( Link )
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 13:29
Griller
Griller is offline
Is vet relaxed.... Daarom gebruik ik het .. tijdens het uitgaan vind ik er ook geen neuk aan als ik niet drink omdat ik dan veel te veel nadenk..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:05
Verwijderd
Ik gebruik geen drugs, omdat ik het niet nodig heb. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat niemand het moet/mag/kan gebruiken, ik heb er geen behoefte aan, niet om het uit te proberen of whatsoever...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:29
HOND!
HOND! is offline
ik zie drugs als de slagroom op het toetje , niet verplicht maar wel lekkur !!!
ik gebruik wel drugs omdat een feest dan heel anders word, een feest nuchter is heel anders dan een feest dronken/stoned/strak etc.

ik blow bijna nooit, omdat ik het niet lekkur over me longen vind ( spacecake eet ik wel )

ik drink vaak , omdat ik het enorm lekkur vind, ik drink alleen in de vakanties en weekends. echt dronken ben ik alleen bij feestjes bij mensen thuis

ik slik xtc wel , omdat het iets opent in jezelf en je dingen laat zien die je helpen het leven te begrijpen. xtc laat je chemish gelukkig zijn voor 4 uur , soms heb je dat hard nodig , xtc moet je niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken, want dan gebruik je het teveel en word het slechter dan goed voor je.

ik slik smartdrugs
wel , want het is minder slecht voor je als xtc en brengt je wel de nodige energie, nadeel van ephedra is dat ik de dagen erna depri word ( na meer dan 4 pillen) en dat ik gemiddeld 8 kilo afval. de smartdrugs waar geen ephedra inzit ( crazy jacks !!) zijn super , maar wel duur >> 15 euro voor 4 pillen !

ik snuif/spuit niet , want dat gaat gewoon te ver voor me , coke intresseert me niet en het zal wel minder slecht voor je zijn dan xtc, maar dat gaat gewoon voorbij mijn grens! xtc is het limiet!

ben wel benieuwd waarom mensen zelf drugs gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:56
sXe
sXe is offline
Ik gebruik dus geen genotsmiddelen ...meer

Omdat:

1) Ik begon te neigen naar een teveel-drugs-gebruikende-alcoholist, toen heb ik op een gegeven moment Stop gezegt en nu weet ik zeker van mezelf dat ik beter functioneer, en al die troep niet nodig heb om een leuke avond te hebben (iets wat natuurlijk ook heel triest is: mensen die zich niet kunnen vermaken zonder een middeltje) Het maakt me gewoon sterker.

2) Ik ben er tegen de sociale dwang van genotsmiddelen, het feit dat je raar word aangeken als je Geen bier drinkt, niet rookt, niet blowd als je uitgaat. Das gewoon hartstikke fout!

3) En dan elke keer weer dat je dronken mensen zo belachelijk ziet doen, wetend dat jij er ook soms zo uitziet. Damn dat wil je toch niet?!

Zijn zoveel redenen (voor mij) om het niet te doen, maar voorlopig is dit wel genoeg.
__________________
What makes you think that you're not one of us?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:34
Main
Avatar van Main
Main is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ik gebruik geen drugs, omdat ik het niet nodig heb. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat niemand het moet/mag/kan gebruiken, ik heb er geen behoefte aan, niet om het uit te proberen of whatsoever...
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:13
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
het gevoel van een jointje, hmmmm ik drink bijna niet ik rook ook niet (alleen wiet/hasj) dus tja, je moet toch ergens aan dood gaan , hmmmm
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:26
dopehead
dopehead is offline
ik blow heel vaak nu omdat het een heel relaaxt gevoel is je gaat anders denken en neemt muziek anders in je op.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:26
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja ik blow iig omdat ik me dan eindelijk weer eens gelukkig voel en niet dingen zowals een vriendin of een prettige thuis situatie mis maar dat gewoon allemaal even kan vergeten en even echt kan lachen zonder dat er meer achter zit.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hmmm..

blowen om wat vrolijker te voelen, lekker relaxt te voelen.


drinken om dingen te vergeten.. jah, kweetut.. stom.. :/
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:19
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
blowen voor echt ergens een dagske te relaxen
geef bangelijk gevoel
je laat alles zomaar over je heen komen
drinken
voor te fuiven
dan ist echt feestje
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:37
shanli
shanli is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ik gebruik geen drugs, omdat ik het niet nodig heb. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat niemand het moet/mag/kan gebruiken, ik heb er geen behoefte aan, niet om het uit te proberen of whatsoever...
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:56
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
wallflower schreef:
hmmm..

blowen om wat vrolijker te voelen, lekker relaxt te voelen.


drinken om dingen te vergeten.. jah, kweetut.. stom.. :/
Dat is dus ook mijn reden om te blowen,ook fout!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:49
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik blow en eet spacecake omdat ik dat lekker vind en omdat het soms leuk is om onderuit gezakt op een bank te hangen op een feest en nergens aan te hoeven denken of een lachkick krijgen
Ik zal niet verder gaan met drugs experimeneren omdat ik er geen behoefte aan heb en omdat ik weet dat het ontzettend gevaarlijk kan zijn...
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Geen, daarom niet. Nooit het nut inzien van blowen. Drank daarentegen wel, al is het precies hetzelde. Verslavende effect zal ook wel gelden.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:50
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Ik gebruik wel drugs...k nam elke week een pilletje nu ben ik rustig aan gaan doen..blow af en toe maar niet zo vaak. Heb ook weleens sos gebruikt maar dat was maar een paar keer. ik doe het omdat ik me dan echt lekker voel en ik heb t dan ook naar me zin en geen last van zere voeten!

Tip: gebruik niet alles door elkaar! heb hele slechte ervaring gehad met oud en nieuw (teveel sos,xtc en drank!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd?
nono
24 21-03-2007 14:19
Drugs & Alcohol Vragen over durgsgebruik/ verslaving
Verwijderd
33 24-04-2006 19:04
Drugs & Alcohol Drugs als je je kut voelt
Wammus
84 10-12-2004 11:17
Drugs & Alcohol Waarom gebruik je drugs?
thabomb1986
14 04-04-2004 00:01
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.