Oud 16-09-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
nou, dat geklaag van jou is iig niet zo leuk.
Ja, like I care wat jij vindt.
Advertentie
Oud 16-09-2007, 11:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, wat voor leuke dingen zijn er nou?
Verliefd zijn is best leuk En verder waardeer jij gewoon te weinig ofzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 11:59
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik wist niet dat jij Weebl & Bob ook kende.
wieh zijn dat?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik wist niet dat jij Weebl & Bob ook kende.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeble 'n Booobbbb...
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, like I care wat jij vindt.
blijkbaar kan het je wel schelen wat mensen er van vinden, anders kom je hier niet. dat maakt me op zich niks uit, maar je bent altijd zo fucking negatief. maak je nou nooit iets leuks mee? heb je geen vrienden? is er nou nooit iemand op straat die spontaan naar je glimlacht waar je blij van wordt? zijn er geen lieve klanten op je werk? is er niet iemand die je een smsje stuurt met "moest aan je denken toen ik dat-en-dat zag"?
Oud 16-09-2007, 12:00
Verwijderd
Nou nee, want ik heb geen vrienden! Begrijpelijk, maar dat terzijde.
Oud 16-09-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeble 'n Booobbbb...
www.weebls-stuff.com
like pieieieie
Oud 16-09-2007, 12:01
Verwijderd
Ja, de laatste keer dat ik verliefd was werd mijn toch al enigszins fragiele hart doormidden getrapt
Oud 16-09-2007, 12:01
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeble 'n Booobbbb...
Don't be fooled by the pie that I got, I still, I still Weebl this is Bob.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 16-09-2007, 12:02
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ja, de laatste keer dat ik verliefd was werd mijn toch al enigszins fragiele hart doormidden getrapt
ohw dat is wel een goede reden om gewoon voor de rest van je leven tegen mensen te zeuren hoe ongelukkig je was?

Van alle mensen die veel zeuren over ongelukkigheid, zijn er maar weinig gelukkig, terwijl de mensen die niet zeuren vaker gelukkig zijn.
MSs als je stop t met zueren wordt je gelukkiger
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:02
Verwijderd
En ik bedoel, waar moet ik anders klagen? Het is niet alsof er iemand in mijn problemen geïnteresseerd is hoor.
Oud 16-09-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
En ik bedoel, waar moet ik anders klagen? Het is niet alsof er iemand in mijn problemen geïnteresseerd is hoor.
Cry me a river.
Oud 16-09-2007, 12:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Don't be fooled by the pie that I got, I still, I still Weebl this is Bob.
<3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
En ik bedoel, waar moet ik anders klagen? Het is niet alsof er iemand in mijn problemen geïnteresseerd is hoor.

het werkt ook niet echt als je vrienden wilt maken om tegen ze te gaan klagen over je gebrek aan vrienden

weet je dat ik moeilijkheden heb te geloven dat je echt zo bent?
Oud 16-09-2007, 12:06
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:

het werkt ook niet echt als je vrienden wilt maken om tegen ze te gaan klagen over je gebrek aan vrienden

weet je dat ik moeilijkheden heb te geloven dat je echt zo bent?
hij komt ook niet zo over :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En ik bedoel, waar moet ik anders klagen? Het is niet alsof er iemand in mijn problemen geïnteresseerd is hoor.
Als jij alles stom vindt, niks waardeert en over alles zit te mekkeren is dat jouw probleem. Maar daar word je niet gelukkig van Stel je eens open voor nieuwe/leuke dingen en leg je neer bij stomme dingen. Of probeer de stomme dingen leuk te maken op jouw manier ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:08
Verwijderd
Citaat:

het werkt ook niet echt als je vrienden wilt maken om tegen ze te gaan klagen over je gebrek aan vrienden

weet je dat ik moeilijkheden heb te geloven dat je echt zo bent?
Vrienden moet je kunnen vertrouwen, wat heb ik aan mensen die niet geïnteresseerd zijn in wat ik voel of denk?

En wat ik hier vertel is de waarheid hoor waarom zou je het niet geloven
Oud 16-09-2007, 12:08
Verwijderd
okee, dat was weer genoeg huiskamerpsychologie voor vandaag

en ik bedoelde dat als je vrienden wilt maken, je niet tegen mensen die je als aanstaande-vriend ziet moet gaan zitten zeiken over hoe ongelukkig je bent en hoe eenzaam en dat niemand je leuk vindt. want dan is het niet echt leuk met je omgaan.
Oud 16-09-2007, 12:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
okee, dat was weer genoeg huiskamerpsychologie voor vandaag
qft
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:10
Verwijderd
Sociale angst is ook een onderdeel van mij, dat zullen mensen moeten accepteren en zo niet: pech gehad.
Oud 16-09-2007, 12:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sociale angst is ook een onderdeel van mij, dat zullen mensen moeten accepteren en zo niet: pech gehad.
Je schuift alles af op hoe stom andere mensen wel niet zijn Kijk eens naar jezelf.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Sociale angst is ook een onderdeel van mij, dat zullen mensen moeten accepteren en zo niet: pech gehad.
Slachtofferrol. :')
Oud 16-09-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Je schuift alles af op hoe stom andere mensen wel niet zijn Kijk eens naar jezelf.
qft
Oud 16-09-2007, 12:13
Verwijderd
Dat heeft niets met slachtofferrol te maken. Mensen zullen mij moeten accepteren hoe ik ben en als ze dat niet doen mogen ze van mijn part doodvallen.
Oud 16-09-2007, 12:13
Verwijderd
Ik heb mijn 'date' tot nu toe ook nog niks over mijn 'probleemleven' verteld. Omdat ik denk dat dat een afknapper is.
Oud 16-09-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft niets met slachtofferrol te maken. Mensen zullen mij moeten accepteren hoe ik ben en als ze dat niet doen mogen ze van mijn part doodvallen.
dan moet je dus ook niet klagen als mensen hopen dat jij doodvalt.

*niet meer verdergaat met deze discussie*
Oud 16-09-2007, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn 'date' tot nu toe ook nog niks over mijn 'probleemleven' verteld. Omdat ik denk dat dat een afknapper is.
zou jij op iemand afknappen om dat soort redenen? ik niet namelijk...
Oud 16-09-2007, 12:16
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Dat heeft niets met slachtofferrol te maken. Mensen zullen mij moeten accepteren hoe ik ben en als ze dat niet doen mogen ze van mijn part doodvallen.
Je kunt je ook aanpassen. Als beide partijen wat inschikken klikt het vast beter. Ik vind het persoonlijk heel erg vervelend als ik een vriend aanspreek op zijn/haar gedrag en ze zeggen dat ik dood kan vallen. Als iemand kritiek heeft op mij probeer ik er wat mee te doen. Works like a charm!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 16-09-2007, 12:16
Verwijderd
Mijn verleden is óók een onderdeel van mij. Wat heb ik aan mensen die het helemaal niet interesseren met wat voor problemen en zorgen ik kamp? Het antwoord is niets. En laten we eerlijk zijn sterrenmeisje, zou jij vrienden willen hebben die jou niet accepteren? Het antwoord is nee en daarmee meet je dus met dubbele maten.
Oud 16-09-2007, 12:17
Verwijderd
Ik schreeuw om aandacht en niemand hoort het :')
Oud 16-09-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn verleden is óók een onderdeel van mij. Wat heb ik aan mensen die het helemaal niet interesseren met wat voor problemen en zorgen ik kamp? Het antwoord is niets. En laten we eerlijk zijn sterrenmeisje, zou jij vrienden willen hebben die jou niet accepteren? Het antwoord is nee en daarmee meet je dus met dubbele maten.
ik zou geen vrienden willen zijn met mensen die enkel negatief zijn. dat probleem heb ik al genoeg met mijn zusje en dat vreet al te veel energie.
Oud 16-09-2007, 12:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat heeft niets met slachtofferrol te maken. Mensen zullen mij moeten accepteren hoe ik ben en als ze dat niet doen mogen ze van mijn part doodvallen.
Als je nieuwe mensen leert kennen je meteen begint te mekkeren over hoe ongelukkig je wel niet bent, dan denken ze ook van, yeah, right, alsof ik daar op zit te wachten.. En mensen hoeven niet alleen maar rekening te houden met jou, maar jij ook met hun. En als jij je zero-tolerance-drop-dead mentaliteit erop na houdt, dan hou je daar weinig vrienden aan over Je zult eerst vrienden moeten maken, om vervolgens bij ze uit te kunnen huilen. En jij bent echt niet de enige met je oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes. Maar daar moet je je overheen zetten en plezier maken!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:18
Verwijderd
En ik vertoon helemaal geen raar gedrag, ofzo.
Oud 16-09-2007, 12:18
Verwijderd
*doet dansje voor topdrop*
Oud 16-09-2007, 12:19
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Mijn verleden is óók een onderdeel van mij. Wat heb ik aan mensen die het helemaal niet interesseren met wat voor problemen en zorgen ik kamp? Het antwoord is niets. En laten we eerlijk zijn sterrenmeisje, zou jij vrienden willen hebben die jou niet accepteren? Het antwoord is nee en daarmee meet je dus met dubbele maten.
Maar als je iemand net leert kennen ben je vooral aan het kijken naar hoe je het leuk kunt hebben samen. Daarna pas wordt je betere vrienden en ga je tegen elkaar zeggen hoe erg de wereld is.
Maar als je daarmee begint, krijgen mensen alleen maar negatieve gevoelens bij je, dan worden ze zelf ongelukkig als ze bij jou zijn en dan willen ze niet met je omgaan.

Kom op zeg
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Als je nieuwe mensen leert kennen je begint meteen te mekkeren over hoe ongelukkig je wel niet bent, dan denken ze ook van, yeah, right, alsof ik daar op zit te wachten.. En mensen hoeven niet alleen maar rekening te houden met jou, maar jij ook met hun. En als jij je zero-tolerance-drop-dead mentaliteit erop na houdt, dan hou je daar weinig vrienden aan over Je zult eerst vrienden moeten maken, om vervolgens bij ze uit te kunnen huilen. En jij bent echt niet de enige met je oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes. Maar daar moet je je overheen zetten en plezier maken!
Heb jij ervaring met het opeens compleet genegeerd geworden door wat toch wel je beste vriend is? Of publiekelijk door de meester voor de hele klas belachelijk gemaakt worden en dan niet één keer, maar elke dag? Het antwoord is nee en daarmee weet je dus echt niet waar je het over hebt met je 'oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes'. Ik wíl wel boven mijn verleden uitstijgen, maar niemand helpt me daarmee, want niemand is er blijkbaar geïnteresseerd dat ik beschadigd ben. En ik mekker helemaal niet dat ik ongelukkig ben tegen andere mensen, ik krop het allemaal op omdat ik ze niet meer kan vertrouwen. Dus opnieuw, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Oud 16-09-2007, 12:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En ik vertoon helemaal geen raar gedrag, ofzo.
Quoot van de eeuw!!

Citaat:
*doet dansje voor topdrop*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:22
Verwijderd
Citaat:
zou jij op iemand afknappen om dat soort redenen? ik niet namelijk...
Nee ik niet maar er zijn duisent naabs die dat wel doen.
Oud 16-09-2007, 12:22
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
En hier zijn we, allemaal aan het proberen Sylph te helpen. Hij heeft het alleen niet door omdat we geen roze glazuurlaagjes om ons antwoord heen doen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 16-09-2007, 12:22
Verwijderd
Je kent mij, TopDrop - op één of ander miraculeuze manier? Het antwoord is opnieuw nee, wie denk je wel dat je bent ofzo
Oud 16-09-2007, 12:23
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Heb jij ervaring met het opeens compleet genegeerd geworden door wat toch wel je beste vriend is? Of publiekelijk door de meester voor de hele klas belachelijk gemaakt worden en dan niet één keer, maar elke dag? Het antwoord is nee en daarmee weet je dus echt niet waar je het over hebt met je 'oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes'. Ik wíl wel boven mijn verleden uitstijgen, maar niemand helpt me daarmee, want niemand is er blijkbaar geïnteresseerd dat ik beschadigd ben. En ik mekker helemaal niet dat ik ongelukkig ben tegen andere mensen, ik krop het allemaal op omdat ik ze niet meer kan vertrouwen. Dus opnieuw, je hebt geen idee waar je het over hebt.
HEt is een best egoistische gedachte dat je nu schrijft.
Alsof in een relatie met 2 mensen jij de enige bent met problemen, de andere jouw vriend moet worden om jouw te helpen en dat jij zielig bent omdat de ander dat niet meteen doet. Beginnen anderen meteen te klagen als ze je leren kennen, over hun verleden en over hoe jij hen moet helpen? IS dat jouw eerste gedachte als jij mensne leert kennen, of ben je alleen bezig met hoe de ander jou moet helpen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ervaring met het opeens compleet genegeerd geworden door wat toch wel je beste vriend is? Of publiekelijk door de meester voor de hele klas belachelijk gemaakt worden en dan niet één keer, maar elke dag? Het antwoord is nee en daarmee weet je dus echt niet waar je het over hebt met je 'oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes'. Ik wíl wel boven mijn verleden uitstijgen, maar niemand helpt me daarmee, want niemand is er blijkbaar geïnteresseerd dat ik beschadigd ben. En ik mekker helemaal niet dat ik ongelukkig ben tegen andere mensen, ik krop het allemaal op omdat ik ze niet meer kan vertrouwen. Dus opnieuw, je hebt geen idee waar je het over hebt.
ik ben door leraren "te dom" genoemd, mijn vrienden hebben me uitgekotst omdat ik "te slim" was, mijn zusje is depressief en klaagt soms dag en nacht, mijn beste vriendin zat dik aan de drugs en zag ik aftakelen en ik ben dakloos geweest en moest rondkomen van 20 euro per week. jeetje jeetje, wat een zwaar leven zeg.
Oud 16-09-2007, 12:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Heb jij ervaring met het opeens compleet genegeerd geworden door wat toch wel je beste vriend is? Of publiekelijk door de meester voor de hele klas belachelijk gemaakt worden en dan niet één keer, maar elke dag? Het antwoord is nee en daarmee weet je dus echt niet waar je het over hebt met je 'oh-ik-ben-zo-zielig-probleempjes'. Ik wíl wel boven mijn verleden uitstijgen, maar niemand helpt me daarmee, want niemand is er blijkbaar geïnteresseerd dat ik beschadigd ben. En ik mekker helemaal niet dat ik ongelukkig ben tegen andere mensen, ik krop het allemaal op omdat ik ze niet meer kan vertrouwen. Dus opnieuw, je hebt geen idee waar je het over hebt.
Nee, met die dingen heb ik inderdaad geen ervaring. Maar je zult toch echt eerst je eigen mentaliteit moeten veranderen voordat je nieuwe vrienden kunt maken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:24
Verwijderd
Ik zie weinig nut in een 'wie is hier de zieligste'-wedstrijd. Het gaat erom dat ik last heb van mijn problemen en dat ik nog steeds de dingen van het verleden met me meezeul.
Oud 16-09-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zie weinig nut in een 'wie is hier de zieligste'-wedstrijd. Het gaat erom dat ik last heb van mijn problemen en dat ik nog steeds de dingen van het verleden met me meezeul.
en ik zeg: laat het los, anders kom je nooit ergens. hoe kan je een toekomst hebben als je in het verleden leeft?
Oud 16-09-2007, 12:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je kent mij, TopDrop - op één of ander miraculeuze manier? Het antwoord is opnieuw nee, wie denk je wel dat je bent ofzo
Godverdomme Sylph, je snapt echt geen ruk van wat ik zeg he?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-09-2007, 12:25
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik zie weinig nut in een 'wie is hier de zieligste'-wedstrijd. Het gaat erom dat ik last heb van mijn problemen en dat ik nog steeds de dingen van het verleden met me meezeul.
iedereen ouder dan 15 jaar heeft problemen met zijn/haar verleden,
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 16-09-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Nee ik niet maar er zijn duisent naabs die dat wel doen.
maar daar wil je toch ook niet mee omgaan, meis?
Oud 16-09-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
en ik zeg: laat het los, anders kom je nooit ergens. hoe kan je een toekomst hebben als je in het verleden leeft?
Hoe kan ik het loslaten als het nog steeds op elke manier beïnvloedt hoe ik nu ben en doe?
Oud 16-09-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
iedereen ouder dan 15 jaar heeft problemen met zijn/haar verleden,
Ik niet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.