Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 09:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gisteraaf met het onweer, werkt inspirerend. Zoals sommigen misschien weten is het nu een al een tijdje uit met mijn vriend. Ik heb al vaak proberen te tekenen hoe het voelde. maar iedere keer was het niets. En gister had ik ineens de behoefte om te tekenen. Ik wist nog niet wat, dat weet ik bijna nooit.
Het begon met een simpele gekromde lijn, wat dus haar rug werd. Het probleem is wel als je zo begint dat de tekening bijna nooit past. Nu dus ook. Dat weet ik .
Dingetje 2 wat ik nog even aan wil stippen voor iemand er over begint, het is wat vies, dat komt omdat ik alleen een 3 en 6B potlood heb gebruikt om het te tekenen. Vandaar dar het wat rommelig is, het is ook meer en schets. Er staan niet en daar volgens mij nog wat hulplijnen
Uh nou ja... barst maar los

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 09:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 09:20
klikorat
Avatar van klikorat
klikorat is offline
ik vind hem heel mooi. Er zit duidelijk veel gevoel in die tekening!
De pijl door het hart is misschien beetje standaard. Maar who cares.

toch nog wat opmerkingen:
Verder vind ik wel dat ze heel erg dun is.
Haar linkerknie is nog een beeetje raar. En de handen zijn niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 09:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
klikorat schreef op 17-07-2003 @ 09:20:
ik vind hem heel mooi. Er zit duidelijk veel gevoel in die tekening!
De pijl door het hart is misschien beetje standaard. Maar who cares.

toch nog wat opmerkingen:
Verder vind ik wel dat ze heel erg dun is.
Haar linkerknie is nog een beeetje raar. En de handen zijn niet mooi.
idd pijl door het hart is wat... afgezaagd, maar het geeft het wel juist weer
Ja ze is dun, das mijn afwijking, ik teken mensen te dun.
Ben het wel met je opmerkingen eens Behalve dand dat voor het eerst in mijn leven IK niets te klagen heb over de handen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:55
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
deze tekening laat idd veel gevoelens lop op de aanschouwer
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hij is echt heel mooi! En dat vieze en rommelige stoort mij totaal niet. Het enige minpuntje vind ik het hoofd. Ik ben er nog niet helemaal achter of t nou te groot is, maar bij het oog lijkt het net of het hoofd wat naar de zijkant is gericht, terwijl de rest gewoon recht omhoog gaat. Ofzo. Ik kan het niet echt goed uitleggen...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 17-07-2003 @ 11:09:
Hij is echt heel mooi! En dat vieze en rommelige stoort mij totaal niet. Het enige minpuntje vind ik het hoofd. Ik ben er nog niet helemaal achter of t nou te groot is, maar bij het oog lijkt het net of het hoofd wat naar de zijkant is gericht, terwijl de rest gewoon recht omhoog gaat. Ofzo. Ik kan het niet echt goed uitleggen...
Ja volgens mij is het wat te groot, maar toen ik het even had laten liggen en opnieuw keek viel het ook wel weer mee... weenie. Kan nog net volgens mij
Dat van het oog begrijp ik niet helemaal... even voor de duidelijkheid, het ook zit dicht he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:14
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hijs mooi alleen volgens mij zit de pijl zo niet echt in der hart.. maar goed.. hij is koel, het rommelige schetserige past er goed bij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-07-2003 @ 12:12:
Ja volgens mij is het wat te groot, maar toen ik het even had laten liggen en opnieuw keek viel het ook wel weer mee... weenie. Kan nog net volgens mij
Dat van het oog begrijp ik niet helemaal... even voor de duidelijkheid, het ook zit dicht he?
Ja dat snap ik, maar dat oog en de wenkbrauw lijk je meer van voren te zien, terwijl de rest van het gezicht dus van de zijkant is. Ofzo. Maar tis ook weer niet heel erg hoor
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 17-07-2003 @ 11:24:
Ja dat snap ik, maar dat oog en de wenkbrauw lijk je meer van voren te zien, terwijl de rest van het gezicht dus van de zijkant is. Ofzo. Maar tis ook weer niet heel erg hoor
Ah ja ik zie wat je bedoelt Ja je hebt gelijk het oog en wenkbrouw zijn vanuit vooraanzicht getekend in een zijaanzicht *slaat tegen voorhoofd* nou ja ... verder issie leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-07-2003 @ 12:33:
Ah ja ik zie wat je bedoelt Ja je hebt gelijk het oog en wenkbrouw zijn vanuit vooraanzicht getekend in een zijaanzicht *slaat tegen voorhoofd* nou ja ... verder issie leuk
idd!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:41
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik vind m heel erg mooi!

alleen klopt volgens mij de rechterbil niet, hij is te klein/kort..snap je? en haar kin/kaak zou misschien wat puntiger kunnen..
maar dit zijn maar kleine details.
voor de rest issie wauw!!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:14
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik vind de houding wel mooi
maar naar mijn idee geef je met die pijl teveel weg eigenlijk.
de pose zelf is ook nogal dramatisch..en dan ook nog zon pijl erbij..het had niet gehoeven maar das smaak he.

ik vind dr handen inderdaad wel goed gelukt. niets op aan te merken

het maakt voor mij verder niet zoveel uit dat het niet anatomisch correct is..alleen ik stoor me aan die mega tiet het maakt het minder vloeiend ofzo..ineens zon bijna horizontale lijn erin.

het oor vind ik ook minder. lijkt net alsof het er niet helemaal bij past. het zou een goed oor zijn..maar minder bij de rest van de tekening geloof ik. en ik had haar blik minder ontspannen willen zien. ogen open en meer gefronste wenkbrouw..maar misschien wil je haar liever zo dat ze het over haar heen laat komen. passiever? ik weet niet, ik persoonlijk vind het altijd mooier als iemand op een andere manrier pijn "doorstaat".
maar goed. ik vind het verder er wel goed uitzien
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 15:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ze laat de pijn ook meer over haar heen komen, het is niet terug vechten oid. Het is wat gelaten, kapot, gebroken.
Gewoon geen vechtlust meer ook. Vandaar de uitdrukking.
Over het oor, ja daar zat ik ook al naar te kijken, hij klopt wel, anatomisch gezien op de juiste plek, maar er is iets mee, misschien wat te donker.
Zo mega is de borst toch niet *kijkt nog eens* Mja misschien wel voor zo'n dun vrouwtje
Nou ja, thnx iig
Ik ben blij dat iedereen zo positief is
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:02
Mononoke
Avatar van Mononoke
Mononoke is offline
Hihi, het hoofd is een beetje groot.
En dat frotje als oor

Ach..
__________________
I am the Lizard King I can do everything
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:10
Verwijderd
Mooie tekening

Expressieve houding, waarbij vooral de armen goed zijn getekend.
Wel een beetje (nou ja, behoorlijk) magere vrouw
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-07-2003 @ 23:10:
Mooie tekening

Expressieve houding, waarbij vooral de armen goed zijn getekend.
Wel een beetje (nou ja, behoorlijk) magere vrouw
heheh jaha, ze is dun Weet ik
Automatisme, moet maar es echt een moddervet iemand gaan tekenen ofzo.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:16
Verwijderd
Ik vind hem heel mooi en er heel veel uitspreken, alleen het gezicht doet me weinig eigenlijk.. Ik vind het een beetje een.. ja.. uitdrukkingsloos gezicht, maar kan aan mij liggen hoor. Ik zou er wat meer pijn in verwachten, een pijl in je hart is toch geen pretje.. Nou ja, het past ook weer wel.. je hebt het iig zo bedoeld neem ik aan

ach, ik weet het ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-07-2003 @ 09:16:
Ik vind hem heel mooi en er heel veel uitspreken, alleen het gezicht doet me weinig eigenlijk.. Ik vind het een beetje een.. ja.. uitdrukkingsloos gezicht, maar kan aan mij liggen hoor. Ik zou er wat meer pijn in verwachten, een pijl in je hart is toch geen pretje.. Nou ja, het past ook weer wel.. je hebt het iig zo bedoeld neem ik aan

ach, ik weet het ook niet
Het gezicht is zo bedoeld. Het is heel gelaten, machteloos. Geen zin om te vechten. Ze laat het over zich heen komen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.