Oud 30-12-2005, 01:17
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
Dahm, het voelt raar. Ik wil het niet opschrijven maar iets in mijn vingers opent gewoon een blanco document, zodat ik niet anders meer kan. Als of alles in mijn vingers leeft en de rest van mijn lichaam en geest van een afstand toekijkt. Het is dom om iemand te missen die je enorm haat, die je hele leven verpest heeft, je vernederd heeft, je belazerd heeft, gelogen en bedrogen heeft en iedereen nog steeds voor de gek houd. Iemand die je niet mag missen. Waarom heb ik deze tegen strijdige gevoelens, dingen die ik niet kenbaar wil maken. Aaah dingen waar ik niet eens over na wil denken, waarom ik over je droom, constant dezelfde irritante droom. Dat jij iemand anders bent en ik ook, dat ik toch weer in jou spelletje ben getrapt en je weer zie. Ik weet in mijn droom dat ik je haat, de je mijn aartsvijand voor het leven bent, als ik je zou zien verdrinken in een rivier zou ik je nog geen hand toesteken. En toch zie ik je weer, in mijn droom. En als ik wakker word, verlang ik er naar om je weer te zien, om je even op te bellen, je plastic stem weer te horen, je woorden verpakt in leugens. Om te vragen hoe het met je gaat en mijn excuses aan te bieden. Want even, een seconde geloof ik zoals altijd dat dit alles mijn schuld was. Maar dan word ik echt wakker, er is nog niets gebeurd, ik kan mijzelf inhouden om geen rampen te veroorzaken. Dahm, en dan hoor ik over je, hoe het met je gaat, wat je doet, hoe je er uit ziet, met wie je zuipt en lacht, en onder al die verhalen die worden verteld, over jou…. Hoor ik de leugens en zie ik voor me hoe je alle mensen gewoon voor de gek houd. En toch mis ik je, je oude ik, de ik van toen je vier jaar oud was. Je hebt mij voor de gek gehouden en dat doe je nog steeds. Door maar in mijn hoofd rond te spoken en te blijven herhalen dat deze nachtmerrie niet echt was. Stil, zeg je, het was maar een droom.




Het is geen fantastich mooi stukje, maar iets wat ik zomaar ineens opschreef. ik wil het graag met jullie delen, omdat het zo persoonlijk is.
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2005, 11:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
De opzet is wel oké, maar hoe je het verwoord is niet helemaal mijn favoriet. Daarbij staan er irritante fouten in, zoals 'dahm' wat 'damn' moet zijn en 'jou' waar 'jouw' moet staan. Het is niet fantastisch, nee. Als je het alleen maar kwijt wilde kun je het beter in het 'dit-wil-ik-even-kwijt' topic plaatsen, daar is het immers voor.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:16
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
ik heb hem al verplaatst dus deze mag dicht. oja taal fouten, ik weet dat ik ze maak.
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dit moet ik kwijt!
appelmoespot
5 24-09-2008 19:38
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 02-04-2006 00:46
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?
Verwijderd
42 19-05-2005 20:33
Psychologie Dit wil ik kwijt
blurred
12 16-06-2004 18:37
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 19:56
Liefde & Relatie moet ik het haar vertellen......
HelpMePlease
11 23-02-2002 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.