Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Moet de monarchie afgeschaft worden?
Doodsimpel ja 31 39.74%
Gewoon nee 33 42.31%
Ik hou van klikken! 14 17.95%
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2006, 11:46
reno
reno is offline
Citaat:
Wat voor voordeel jij hebt van het koningshuis:
A - We hoeven het niet te vervangen voor een president die veel meer zou kosten. Zie Frankrijk.
B - Nationale binding is iets dat jou ook raakt. Anders hadden we onderhand nog veel meer discussie over 'individualisering en vervreemding in de samenleving'
C - Jij kan naar die poppenkast kijken
D - Jij kan op Koningendag van alles doen
E - Ze behoeden je ervoor in een republiek te moeten leven. Wie het parlementsdebat in Italië heeft gezien rondom de verkiezingen van de nieuwe regering begrijpt dat dit een schrikbeeld is.
Poe, wat een drogredenen.

A - Frankrijk is een veel groter en machtiger land dan Nederland. Logisch dat een staatshoofd van een dergelijke wereldmacht veel meer verdient?
Bovendien heb ik er eigenlijk veel minder problemen mee. In tegenstelling tot Willem-Alexander zal het komende Franse staatshoofd wél moeten presteren en hard moeten werken om op zijn post te komen.
B - Speculatie. Hoe weet jij nou wat voor discussie we zouden hebben. Bovendien is de discussie in Nederland helemaal niet zo verschillend dan pakwek Frankrijk of Duitsland. En ik voel me eigenlijk helemaal niet verbonden met het koningshuis, en met mij veel andere Nederlands - lang niet allemaal allochtoons.
C - Leuk hé, corrupte en nazistische familieleden als Prins Bernhard.
D - De platheid van Koninginnedag is op enige wijze inderdaad tekenend voor onze monarchie.
E - Gast. Je noemt één geval, van een land dat onder een monarchie bovendien net zo erg was geweest. Of moet ik ff Saudi-Arabie, Nepal of Qatar?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Advertentie
Oud 04-05-2006, 14:06
Eric Berger
Eric Berger is offline
Oh nee, ik ben monarchist. Oranje boven!
Oud 04-05-2006, 19:21
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Aesar schreef op 02-05-2006 @ 13:18 :
ik denk dat de monarchie een mooie taak heeft in het verenigen van het nederlandse volk, van welke afkomst dan ook. En ze zijn 'handig' als representatives voor nederland, tis toch best officieel als je een koning(in) op bezoek hebt
Mooie woorden, maar wat komt er van terecht?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 04-05-2006, 19:25
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 02-05-2006 @ 14:12 :
Wie gelooft er dan ook een republikein?????
En jou belastingcenten komen daar echt niet hoor, zoveel betaal jij denk ik niet............

Denk eerder dat mijn belastingcenten bij jou terecht komen...en als ik dan toch mag kiezen liever bij BEA dan bij de studenten of alochtonen voor nog een moskee
Gelukkig bestaan het soort mensen waar jij erbij hoort. Kan je lekker uitlachen. Besef je zelf wel wat een onzin je typt?

Als ik het goed had betaalt elke inwoner van nederland belasting. Wat maakt mij nou een uitzondering? Omdat ik allochtoon ben?

En ik krijg belasting van de overheid. Moet maar snel me rekening in de gaten houden.

En ik snap de connectie niet tussen studenten --> moskee en allochtoon --> moskee?
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 04-05-2006, 20:09
planckton
planckton is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-04-2006 @ 01:14 :
Maar goed, van mij mogen ze best blijven, zolang ze zich maar aanpassen aan de bevolking en netjes belasting betalen inplaats van belasting krijgen (van arme bijstandsmoeders).
Maar waar moet beatrix haar geld dan vandaan halen?
Verder vind ik dat het koningshuis mag blijven, ik deel de mening van T_ID.
Oud 04-05-2006, 20:11
Verwijderd
Citaat:
planckton schreef op 04-05-2006 @ 21:09 :
Maar waar moet beatrix haar geld dan vandaan halen?
Verder vind ik dat het koningshuis mag blijven, ik deel de mening van T_ID.
Van giften van mensen die vinden dat het koningshuis moet blijven.
Oud 04-05-2006, 20:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
reno schreef op 04-05-2006 @ 12:46 :
A - Frankrijk is een veel groter en machtiger land dan Nederland. Logisch dat een staatshoofd van een dergelijke wereldmacht veel meer verdient?
Nee, want we praten over dezelfde functie, het land doet niet ter zake. Blijft staan dat presidenten net zo goed geld opvreten en ceremonieel vereisen.

Citaat:
reno schreef op 04-05-2006 @ 12:46 :
het komende Franse staatshoofd wél moeten presteren en hard moeten werken om op zijn post te komen.
Hahaha, veel smeergeld betalen en hielen likken bedoel je zeker.

Citaat:
reno schreef op 04-05-2006 @ 12:46 :
B - Speculatie.
Klompen en tulpen horen immers ook niet bij de beeldvorming van Nederland, dat is speculatie....

Citaat:
reno schreef op 04-05-2006 @ 12:46 :
C - Leuk hé, corrupte en nazistische familieleden als Prins Bernhard.
Bronnen posten of geschiedenisles volgen zou ik zeggen.


Citaat:
reno schreef op 04-05-2006 @ 12:46 :
E - Gast. Je noemt één geval, van een land dat onder een monarchie bovendien net zo erg was geweest. Of moet ik ff Saudi-Arabie, Nepal of Qatar?
Die laatste drie zijn geen koninkrijken maar absolute monarchiën. Dat vergelijken met ons koningshuis slaat nergens op.

Nee, dat zou leuke argumentatie worden: "Het koningshuis moet blijven, want een president dat kan niets dat tuig worden, kijk maar naar de president van Iran"

Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-05-2006 @ 21:11 :
Van giften van mensen die vinden dat het koningshuis moet blijven.
Ik wens ook geen cent te betalen aan mensen die in mijn ogen nutteloze en veel te gecompliceerde betastudies volgen.

Zullen we daarom dan maar betastudies afschaffen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 04-05-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 04-05-2006 @ 21:29 :
Ik wens ook geen cent te betalen aan mensen die in mijn ogen nutteloze en veel te gecompliceerde betastudies volgen.

Zullen we daarom dan maar betastudies afschaffen?
Nee, want je kunt vrij eenvoudig aantonen dat bètastudies goed zijn voor de maatschappij. Dit terwijl nationalisme en vaderlandsliefde miljarden mensen het leven heeft gekost.
Oud 04-05-2006, 21:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-05-2006 @ 21:52 :
Nee, want je kunt vrij eenvoudig aantonen dat bètastudies goed zijn voor de maatschappij.
Nee hoor, ik kan dan gewoon op z'n republikeins elk zinnig argument verwerpen zonder daar een reden voor te geven en star volhouden dat betastudies nutteloos zijn.
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-05-2006 @ 21:52 :
Dit terwijl nationalisme en vaderlandsliefde miljarden mensen het leven heeft gekost.
Zonder betastudies was er geen atoombom uitgevonden. Weg met betastudies dus!
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 04-05-2006, 23:28
MH
Avatar van MH
MH is offline
Go T_ID!
Oud 05-05-2006, 09:32
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 04-05-2006 @ 22:01 :
Nee hoor, ik kan dan gewoon op z'n republikeins elk zinnig argument verwerpen zonder daar een reden voor te geven en star volhouden dat betastudies nutteloos zijn.
o ok
Citaat:
Zonder betastudies was er geen atoombom uitgevonden. Weg met betastudies dus!
haha.
Oud 05-05-2006, 10:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-05-2006 @ 22:01 :
Zonder betastudies was er geen atoombom uitgevonden. Weg met betastudies dus!
Dat is gewoon slecht redeneren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-05-2006, 10:48
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op [pl=21440092]04-05-2006 @ 20:25
Als ik het goed had betaalt elke inwoner van nederland belasting. Wat maakt mij nou een uitzondering? Omdat ik allochtoon ben?

En ik snap de connectie niet tussen studenten --> moskee en allochtoon --> moskee? [/B]
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
Oud 05-05-2006, 11:34
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat wil je dan? Balkenende op een postzegel?
Oud 05-05-2006, 11:54
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 05-05-2006 @ 11:48 :
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
www.stormfront.org
Oud 05-05-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 05-05-2006 @ 11:48 :
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
gast, ga naar de zuidpool ofzo
Oud 05-05-2006, 12:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
eelco schreef op 05-05-2006 @ 11:48 :
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
hahahahahahaha
BAN!
Oud 05-05-2006, 12:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee hoor, vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, tenzij hij gaat schelden, en dat doet hij niet.

Een kenmerk van fascisme is dat je iemand met een mening die jou niet aanstaat de mond snoert. Links fascisme(meestal "fassisme" in hun eigen taalgebruik) is ook fascisme.
Oud 05-05-2006, 13:02
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Een argument voor het koningshuis dat ik nog niet gezien heb is dat de leden door hun afkomst, mits ze ook bekwaam zijn (Prins Filip...) ideaal zijn om te lobbyen voor Nederland.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 05-05-2006, 13:07
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
juno schreef op 05-05-2006 @ 13:41 :
Nee hoor, vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, tenzij hij gaat schelden, en dat doet hij niet.
orly?
Oud 05-05-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-05-2006 @ 13:41 :
Nee hoor, vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, tenzij hij gaat schelden, en dat doet hij niet.

Een kenmerk van fascisme is dat je iemand met een mening die jou niet aanstaat de mond snoert. Links fascisme(meestal "fassisme" in hun eigen taalgebruik) is ook fascisme.
opzich is hij wel banworthy als je naar de "inhoud" van zn post kijkt, lieve schat
Oud 05-05-2006, 18:37
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 05-05-2006 @ 11:48 :
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
haha. Kom maar snel uit je grot loser. Ik doe tenminste een universitaire opleiding. Wat doe jij?
Elk fatsoenlijk mens weet dat de bouw van een moskee totaal niet met hulp van de overheid wordt gebouwd. Ten tweede, ik snap dat je wilt verhullen dat je een racist bent door zogenaamd de term "luie student" erbij te zetten.

Misschien dat je niet het beseft, maar ik woon ook in Nederland. Ik ben stemgerechtigd en ik heb dus invloed op het bestuur in nederland. Ik snap wel dat een kleine rukker als jij dat niet kunt verteren. Gelukkig doe ik tenminste nog een universitaire opleiding. Had ik dat al niet verteld? Kan jij nog wat van leren racist.
__________________
http://www.khalifaat.tk

Laatst gewijzigd op 05-05-2006 om 18:41.
Oud 05-05-2006, 18:39
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2006 @ 14:30 :
opzich is hij wel banworthy als je naar de "inhoud" van zn post kijkt, lieve schat
Een ban is teveel eer voor eeltco. Ik ga liever voor de harde aanpak. De strop.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 06-05-2006, 00:01
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 05-05-2006 @ 19:37 :
haha. Kom maar snel uit je grot loser. Ik doe tenminste een universitaire opleiding. Wat doe jij?
Elk fatsoenlijk mens weet dat de bouw van een moskee totaal niet met hulp van de overheid wordt gebouwd. Ten tweede, ik snap dat je wilt verhullen dat je een racist bent door zogenaamd de term "luie student" erbij te zetten.

Misschien dat je niet het beseft, maar ik woon ook in Nederland. Ik ben stemgerechtigd en ik heb dus invloed op het bestuur in nederland. Ik snap wel dat een kleine rukker als jij dat niet kunt verteren. Gelukkig doe ik tenminste nog een universitaire opleiding. Had ik dat al niet verteld? Kan jij nog wat van leren racist.
A, ik ben in het bezit van een V.W.O. diploma, B ik woon niet in Nederland. C ik ben geen racist, heb meer buitenlandse vrienden dan menig ander persoon. D Ik val niet terug op scheldwoorden (als je dat met kleine rukker bedoelde) dus dan mag jij ook wel een ban hebben. E Ieder fatsoenlijk mens weet dat de overheid wel degelijk subsidie afgeeft aan de bouw van een moskee, dus betaald de belastingbetaler mee. F. Is de definitie van Racist in mijn woordenboek denk ik wat anders als die van jou.

Mocht het je nog niet duidelijk zijn. Feit dat jij gelijk met de strop dreigt zegt alweer genoeg over de afkomst. Samir A deed geloof ik ook iets Universitairs of H.B.O. opleiding en we zien wat hij ermee wilde doen. Een BAN voor iets wat mijn mening is? Ach Theo van Gogh ging ook de ban in toen hij voor zijn mening uitkwam. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, wat door een ieder, en ja dus ook door jou, een RECHT is waarvan gebruik mag worden gemaakt. Dat je mij een racist vind is jouw mening, mijn mening is dat je gewoon veel te korzichtig bent, en nee hoor ik knoop je niet de boom in. Ben geen lid van de K.K.K.
Oud 06-05-2006, 00:15
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2006 @ 14:30 :
opzich is hij wel banworthy als je naar de "inhoud" van zn post kijkt, lieve schat
De inhoud van mijn post??? Wat staat er dan in wat zo afschuwelijk is dat ik geband moet worden of sterker nog opgehangen in een boom???

Persoonlijk denk ik, en met mij vele mensen eens zijn dat hun belasting geld aan nuttigere dingen besteed kan worden. Ben ik daarom een RASCIST?
Lijkt me niet, tuurlijk je kan hem op meerdere manieren lezen en vanzelfsprekend ziet iedereen gelijk de slechte kant.

Dan misschien voor mijn manier van typen, tja ik heb slechts een V.W.O. diploma he, geen uni gedaan. die was er niet in de grot waar ik uit moest kruipen, maar misschien staat ie wel op de Zuid Pool waar ik heen kon verkassen??

Als dit het niveau is van mensen die een universitaire opleiding doen, die alleen maar lezen wat ze willen lezen dan houd ik mijn hart vast.
Oud 06-05-2006, 11:46
reno
reno is offline
Citaat:
E Ieder fatsoenlijk mens weet dat de overheid wel degelijk subsidie afgeeft aan de bouw van een moskee, dus betaald de belastingbetaler mee.
Jammer dat je de basisschool hebt overgeslagen bij het halen van je VWO.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Oud 06-05-2006, 12:09
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
reno schreef op 06-05-2006 @ 12:46 :
Jammer dat je de basisschool hebt overgeslagen bij het halen van je VWO.
Ohhhh een spelfout op dat tijdstip, tja echt een schande he.
Oud 06-05-2006, 13:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 01:01 :
B ik woon niet in Nederland.
Zeik dan ook niet over het betalen van belasting.

Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 01:01 :
Ieder fatsoenlijk mens weet dat de overheid wel degelijk subsidie afgeeft aan de bouw van een moskee
Als we het toch over belastingen hebben: kerken krijgen ook die subsidie en zijn vrijgesteld van belasting. Een grof schandaal vind ik zelf.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 06-05-2006, 13:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2006 @ 14:30 :
opzich is hij wel banworthy als je naar de "inhoud" van zn post kijkt, lieve schat
Da's nou dus links "fassisme".
Oud 06-05-2006, 15:56
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-05-2006 @ 14:30 :
Zeik dan ook niet over het betalen van belasting.

Als we het toch over belastingen hebben: kerken krijgen ook die subsidie en zijn vrijgesteld van belasting. Een grof schandaal vind ik zelf.
Vooralsnog betaal ik ruim 52% aan de Nederlandse staat, dus betaal ik wel degelij belasting en mag ik zeuren wat ik wil.
Oud 06-05-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-05-2006 @ 14:35 :
Da's nou dus links "fassisme".
wat lul jij nou weer, hij kraamt onzin uit en als je onzin uitkraamt moet je op onzin zijn anders krijg je ook een ban..
Oud 06-05-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 05-05-2006 @ 11:48 :
Jij niet veel snappen he? Zal het in simpel taalgebruik, en als Allochtoon moet je dit dan wel snappen he, nogmaals uitleggen...

Ikke 52% belasting betalen, jij luie student zijn, profiteren van studiefinanciering. Ik mijn geld liever zien gaan naar ONS koninklijk huis dan naar LUIE studenten of LUIE allochtonen en al helemaal niet naar de bouw van nog een MOSKEE.....

Jij nu snappe??????

Het Koninghuis is een Nederlands iets en dus gaat deze discussie jouw al helemaal niets aan. Het koningshuis is iets om trots op te zijn en hoewel misschien ietwat oudbollig is het nog altijd beter dan een gekozen president of dictatortje.
Mensen die het er niet mee eens zijn, prima ga dan gewoon terug naar die Sjeik of Sjah of wat dan ook, die mannen hebben nog echt wat te vertellen maar laat ons koningshuis lekker met rust.
ik ben ook een student, en krijg een studiefinanciering. Lui?? Neu want je moet al je vakken halen om uberhaupt af te kunnen studeren. Zeker nooit op een HBO of UNI geweest? Das hard werken hoor, en daarnaast werken voor wat extra geld. Lui?
Neu.
Dat jij de kans niet hebt gekregen of genomen om wel wat hoger op de maatschappelijke ladder te klimmen is heel zielig voor je, maar dat wil nog niet zeggen dat jouw vooroordeeltje mbt studenten ( en allochtonen overigens ook ) waarheid is.

Dat kindertaaltje past wel precies bij de intelligentie die je laat zien in je posts.
Oud 06-05-2006, 17:26
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 01:15 :
De inhoud van mijn post??? Wat staat er dan in wat zo afschuwelijk is dat ik geband moet worden of sterker nog opgehangen in een boom???

Persoonlijk denk ik, en met mij vele mensen eens zijn dat hun belasting geld aan nuttigere dingen besteed kan worden. Ben ik daarom een RASCIST?
Lijkt me niet, tuurlijk je kan hem op meerdere manieren lezen en vanzelfsprekend ziet iedereen gelijk de slechte kant.

Dan misschien voor mijn manier van typen, tja ik heb slechts een V.W.O. diploma he, geen uni gedaan. die was er niet in de grot waar ik uit moest kruipen, maar misschien staat ie wel op de Zuid Pool waar ik heen kon verkassen??

Als dit het niveau is van mensen die een universitaire opleiding doen, die alleen maar lezen wat ze willen lezen dan houd ik mijn hart vast.
Het moge duidelijk zijn dat jij geen hoger onderwijs hebt gevolgd. Grappig dat jij je oordeel al hebt klaar staan over een luie student of allochtoon. Denk je nou echt dat het zo makkelijk is om een hbo/wo-diploma te halen? Dankzij stuffi kan ik tenminste iets betekenen voor het land.
En het moge duidelijk zijn dat jij totaal geen gevoel hebt voor humor of ironie. En het is nogal lachwekkend om mij met die prutser van een Samir A. te vergelijken.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 06-05-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 06-05-2006 @ 18:26 :
En het is nogal lachwekkend om mij met die prutser van een Samir A. te vergelijken.
Jij had je niet laten oppakken???
Oud 06-05-2006, 17:36
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 06-05-2006 @ 18:31 :
Jij had je niet laten oppakken???
Sssst bommen verbergen is al zo moeilijk in dit tijdperk.
__________________
http://www.khalifaat.tk
Oud 06-05-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 06-05-2006 @ 18:36 :
Sssst bommen verbergen is al zo moeilijk in dit tijdperk.
naja als ik eens iets zie, weet ik welke scommer ik kan naaien
Oud 06-05-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 16:56 :
Vooralsnog betaal ik ruim 52% aan de Nederlandse staat, dus betaal ik wel degelij belasting en mag ik zeuren wat ik wil.
Kun je misschien even ophouden jezelf belachelijk te maken? Het begint nu echt gênant te worden.
Oud 06-05-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2006 @ 21:48 :
Kun je misschien even ophouden jezelf belachelijk te maken? Het begint nu echt genant te worden.
he doe niet zo links facistisch!!!11een!!
Oud 06-05-2006, 20:51
Verwijderd
Links fascistisch? Ik haak alleen even in op die opmerkingen over belasting betalen. Er is weinig zieliger dan op het internet lopen te mekkeren over je salaris.
Oud 06-05-2006, 20:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2006 @ 21:51 :
Links fascistisch? Ik haak alleen even in op die opmerkingen over belasting betalen. Er is weinig zieliger dan op het internet lopen te mekkeren over je salaris.
had t even over de opmerking van juno

maar idd een beetje dom om daarover te mekkeren op internet en als ie t niet aan nl wil betalen bokt ie maar op? waarom moet ie belasting betalen als ie hier niet woont?
Oud 06-05-2006, 21:01
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 16:56 :
Vooralsnog betaal ik ruim 52% aan de Nederlandse staat, dus betaal ik wel degelij belasting en mag ik zeuren wat ik wil.
Je betaald pas 52% over elke cent die je meer dan 51.000 verdient. Dus je verdient: a. genoeg, en b. helemaal geen 52%.

Ik heb niets tegen de monarchie, het is in een zekere mate een onderdeel van de nederlandse cultuur, en nederland heeft al zo weinig cultuur. Wel heb ik er iets tegen dat wij die hele kliek belastingsvrij riante bedragen geven wat bij elkaar in de tientallen miljoenen loopt en ze kunnen ook nog eens bijverdienen.
Ter vergelijking, de bundespresident verdient in duitsland bijvoorbeeld een salaris van 120.000 waar ook nog gewoon belasting over word betaald en zelf in huisvesting moet worden voorzien.
Is toch wel een aardig verschil.

Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 21:05.
Oud 06-05-2006, 21:06
Verwijderd
Onze vriend eelco oefent dan ook een bewonderenswaardig beroep uit, waar de hele maatschappij wat aan heeft! Daarom verdient hij als vakman pur sang ook zoveel!
Oud 06-05-2006, 21:10
Verwijderd
Geen idee hoeveel onze eelco waard is, maar naar mij idee zijn de koningin en de mensen om haar heen iig niet waard wat ze krijgen.
Oud 06-05-2006, 21:45
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Maakt niet uit wat ik waard ben, en iok betaal belasting omdat ik een Nederlander ben. Daar gaat het ook helemaal niet over.

Het gaat over het Koningshuis en daar betaal ik met plezier aan mee. Einde discussie en de eerste die me nu nog eens voor rascist uitmaakt moet het maar eens even gaan inslikken denk ik.

Respectloos................Uitkomen voor je mening mag dus blijkbaar niet meer.
Oud 06-05-2006, 21:58
Verwijderd
Luister knul, dit heeft niets met respect of voor je mening uitkomen te maken. Jij wilt discussiëren met mensen die het totaal niet met jou eens zijn, prima, maar haal er dan niet van die dingen bij die niets met de discussie te maken hebben.
Oud 06-05-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 06-05-2006 @ 22:45 :
Maakt niet uit wat ik waard ben, en iok betaal belasting omdat ik een Nederlander ben. Daar gaat het ook helemaal niet over.

Het gaat over het Koningshuis en daar betaal ik met plezier aan mee. Einde discussie en de eerste die me nu nog eens voor rascist uitmaakt moet het maar eens even gaan inslikken denk ik.

Respectloos................Uitkomen voor je mening mag dus blijkbaar niet meer.

even om jouw gebrek aan kennis aan te vullen: bijna alle studenten hebben een bijbaan, en.....No shit......Ze betalen daar ook belasting over.

Dus niet meer zo lam lopen lullen.

neemt natuurlijk niet weg dat ik je om die laatste opmerking moet toevoegen: racist
Oud 07-05-2006, 01:49
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2006 @ 22:58 :
Luister knul, dit heeft niets met respect of voor je mening uitkomen te maken. Jij wilt discussiëren met mensen die het totaal niet met jou eens zijn, prima, maar haal er dan niet van die dingen bij die niets met de discussie te maken hebben.
Moet je zien wie het typed.......En als we dan toch zo gaan beginnen: als jullie zielige onderbetaalde studentjes wat minder bij zouden klussen (dat mogen onze parlementariers ook niet in het suriname forum) dan zouden er wat meer hun studie binnen de gestelde tijd halen
Oud 07-05-2006, 06:39
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 07-05-2006 @ 02:49 :
Moet je zien wie het typed.......En als we dan toch zo gaan beginnen: als jullie zielige onderbetaalde studentjes wat minder bij zouden klussen (dat mogen onze parlementariers ook niet in het suriname forum) dan zouden er wat meer hun studie binnen de gestelde tijd halen
WHAHAHAHAHA

gast je bent echt te dom.



Ga zelf eens studeren dan weet je meteen waarom de meeste studenten een bijbaantje moeten hebben.
Oud 07-05-2006, 08:21
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
eelco schreef op 07-05-2006 @ 02:49 :
Moet je zien wie het typed.......En als we dan toch zo gaan beginnen: als jullie zielige onderbetaalde studentjes wat minder bij zouden klussen (dat mogen onze parlementariers ook niet in het suriname forum) dan zouden er wat meer hun studie binnen de gestelde tijd halen
Waarom haat je ons
Oud 07-05-2006, 10:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
eelco schreef op 07-05-2006 @ 02:49 :
Moet je zien wie het typed.......En als we dan toch zo gaan beginnen: als jullie zielige onderbetaalde studentjes wat minder bij zouden klussen dan zouden er wat meer hun studie binnen de gestelde tijd halen
Waarom vind ik het zo rot dat uitgerekend jij mijn standpunt omtrent de monarchie moet delen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.