Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2010, 11:12
leoj123
leoj123 is offline
ik ben 12 en mijn lul is 7cm als hij slap is en als hij stijf is 10cm.
ik ben bang als ik hem laat zien dat ze me uitlachen dat hij te klein is.
Oud 01-07-2010, 12:05
107727
107727 is offline
Ik ben ook 12 en heb net even gemeten uit nieuwgierigheid en mijne is precies even groot. Ik denk dat hij gwn groot gnoeg is hoor voor het gemiddelde
Oud 01-07-2010, 12:13
miesmo
Avatar van miesmo
miesmo is offline
omg
Oud 01-07-2010, 12:17
leoj123
leoj123 is offline
oke thanks ik voel me al veel geruster
Oud 01-07-2010, 12:53
Verwijderd
Jongen je bent 12, hij groeit nog wel eventjes.
Oud 01-07-2010, 12:56
Verwijderd
Tussen je 12e en je 18e groeit-ie nog een hoop hoor. En dat gaat niet bij iedereen op dezelfde manier; bij sommige jongens groeit hij gelijkmatig, bij sommigen gaat het eerst langzaam en dan als ze 16 zijn gaat het ineens heel snel, bij sommigen groeit-ie heel veel als ze 12 zijn en daarna gebeurt er niet veel meer. Dus het kan nog alle kanten op 10 cm is heel normaal voor een jongen van 12.
Oud 01-07-2010, 13:09
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik hoor mijn moeder in gedachten al hele verhalen vertellen over oude opatjes wiens geweertje geheel in de balzak verdwijnt en je moet graven om hem weer op te duikelen.

En daarnaast heb je ook van die, hoet heet dat, afwijkingen waarbij zo'n piemel écht klein is. Even opzoeken. :'D
O ja, dat heet 'n micropenis en komt bij 0,6% van de mannen voor. Dan is-ie (bij volwassen mannen) dus kleiner dan 3,8 centimeter.

Dus wat jij hebt val reuze mee. Volgens mij is het gewoon normaal, maar ik weet niet echt de gemiddelde lengte bij jongens van 12 uit m'n hoofd. En het groeit nog, niets om je zorgen over te maken.
Oud 01-07-2010, 13:13
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik hoor mijn moeder in gedachten al hele verhalen vertellen over oude opatjes wiens geweertje geheel in de balzak verdwijnt en je moet graven om hem weer op te duikelen.

En daarnaast heb je ook van die, hoet heet dat, afwijkingen waarbij zo'n piemel écht klein is. Even opzoeken. :'D
O ja, dat heet 'n micropenis en komt bij 0,6% van de mannen voor. Dan is-ie (bij volwassen mannen) dus kleiner dan 3,8 centimeter.

Dus wat jij hebt val reuze mee. Volgens mij is het gewoon normaal, maar ik weet niet echt de gemiddelde lengte bij jongens van 12 uit m'n hoofd. En het groeit nog, niets om je zorgen over te maken.
Nou.. Dit dus. Niks aan toe te voegen.
Oud 01-07-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Tussen je 12e en je 18e groeit-ie nog een hoop hoor. En dat gaat niet bij iedereen op dezelfde manier; bij sommige jongens groeit hij gelijkmatig, bij sommigen gaat het eerst langzaam en dan als ze 16 zijn gaat het ineens heel snel, bij sommigen groeit-ie heel veel als ze 12 zijn en daarna gebeurt er niet veel meer. Dus het kan nog alle kanten op 10 cm is heel normaal voor een jongen van 12.
dit inderdaad Je bent 12 dus nog lang niet uitgegroeid
Oud 01-07-2010, 15:28
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Waarschijnlijk groeit hij nog wel omdat je pas 12 bent, maar mocht hij zo blijven, en je krijgt later een vriendin, dan zet ze vast niet een duimstok ernaast de eerste keer dat jullie seks hebben hoor...En als het goed is houdt ze van hoe jij bent in het geheel en niet alleen van je lul.

En het gaat er ook om wat je er mee doet, niet alleen hoe groot ie is. Als ie te groot is is het soms zelfs niet eens leuk voor meisjes want dan kan het pijn doen.
Oud 01-07-2010, 21:44
itsgoodtobeme
itsgoodtobeme is offline
EM. schreef iets over een micropenis...
mijn broertje (12 jaar) die is pas micro!
hopen voor hem dat z'n kaboutertje nog ff groeit
Oud 01-07-2010, 21:53
miseryboy
Avatar van miseryboy
miseryboy is offline
Ik ben dan wel 14, maar geloof me je penis wordt langer...mischien...wel veel langer!? Iedegeval mijn pa kwam opeens met dat onderwerp aanzetten. XD
Oud 01-07-2010, 22:19
[Martijn]
[Martijn] is offline
Citaat:
als ik hem laat zien dat ze me uitlachen dat hij te klein is.
Aan wie zou je hem moeten laten zien?
of bedoel je tijdens douchen na sport? Niemand gaat piemeltjes controleren of ze wel groot genoeg zijn hoor

En verder.. wat iedereen al zei.. je bent nog maar 12, hij groeit echt nog wel hoor.
Oud 01-07-2010, 22:40
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
yups khad ook zoiets toen ik 12 was (ik denk 1-2 cenitmeter langer) en nu net ff gemeten 13cm slap 16 cm stijf
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Oud 08-07-2010, 15:03
Donavan-lol
Donavan-lol is offline
Het is zelfs zo dat je penis tot je 23ste kan doorgroeien(samen met de rest van je lichaam). Geen zorgen komt goed k ben nu 18 toen ik jou leeftijd had was die van mij zelfs kleiner dus no worry's komt goed jonge
Oud 12-07-2010, 12:46
henk65
henk65 is offline
don't worry hij groeit echt nog wel toen ik 12 was was ie 11 cm of zo ben nu 14 en stijf is ie nu 18
Oud 13-07-2010, 20:47
Kevvaaa
Avatar van Kevvaaa
Kevvaaa is offline
Citaat:
don't worry hij groeit echt nog wel toen ik 12 was was ie 11 cm of zo ben nu 14 en stijf is ie nu 18
haha zeker niet
Oud 14-07-2010, 14:30
SweetDreams
SweetDreams is offline
Ik ben geen deskundige, maar je bent nog lang niet uitgegroeid als je 12 bent. Je bent nog maar net in de puberteit weet je, als je dat al bent . Maar als je 21 bent en je hebt een kabouter, dan zou ik me zorgen maken...
Oud 14-07-2010, 18:01
Kevvaaa
Avatar van Kevvaaa
Kevvaaa is offline
minder trekken meer kijken ^^
Oud 21-07-2010, 19:09
Verwijderd
Men je bent 12.. Zo groot was mijn lul op die leeftijd ook! geen zorgen maken .. ! No worries komt goed!

Laatst gewijzigd op 21-07-2010 om 19:10. Reden: gewoon
Oud 23-07-2010, 03:57
Verwijderd
Waarom maken 12jarigen zich hier druk over? Toen ik 12 was was ik hier dus echt niet mee bezig.
Oud 23-07-2010, 05:16
Verwijderd
je hoeft je helemaal nergens druk om te maken! je bent nog jong en het groeit allemaal vanzelf wel.
Oud 23-07-2010, 05:36
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Als je kan pissen is het voorlopig prima, dat andere ben je de komende 4 jaar als het goed is toch nog niet aan toe.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 27-07-2010, 15:31
Floris19j
Floris19j is offline
Mensen! Ik ben (inmiddels) 21 jaar, en hij is in stijve toestand slechts 13 cm... is dit heel problematisch? of tenminste erg onaantrekkelijk? Zijn er normale manieren om hem langer te krijgen, en heb ik die nodig?
Oud 27-07-2010, 15:32
Verwijderd
Naja ja.. Meeste meiden willen graag een penis voelen.. liefst een 16cm .. Maar het verschild per vrouw..Maar 13 is heel klein...
Oud 27-07-2010, 16:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Een micropenis is 'heel klein' niet 13 cm. En ik vind een penis niet het belangrijkste in een man. Ik vind het momenteel zelfs nogal onbelangrijk, aangezien ik toch geen seks heb. Naar mijn weten zijn er trouwens niet echt goede/betrouwbare manieren om een penis te verlengen, hoewel, hoewel, je kunt van een meisje ook een jongen maken... maar ik zou het niet doen - als er zo'n penisverlengoperatie is. Voor die paar centimeters meer denk ik niet dat zo'n operatie het echt waard is. Maar goed, breedte maakt volgens mij ook veel uit - al dan niet meer dan lengte. En per slot van rekening draait een relatie net zo min alleen om seks als seks alleen om de piemellengte draait. Veel mensen zullen 13 cm niet al ideaal hebben, maar net zo min zullen veel mensen een (waardevolle) relatie beëindigen vanwege zoiets relatiefs onbenulligs als een penislengte. Of kromme tenen. Er zijn altijd nog genoeg alternatieven mocht een korte penis niet 'bevredigend' genoeg zijn.
Oud 27-07-2010, 16:28
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Semi-offtopic: wat grappig is, is dat meisjes (geen ervaring met mannen) de penislengte over het algemeen niet goed in kunnen schatten. Mijn exen kenden mij alledrie 4cm meer toe dan in werkelijkheid het geval was en 1 ex-scharrel zat er 2cm boven.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 27-07-2010, 21:55
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
lol ik ben nu ook 14 en mijn lul is slap iets van 10cm en stijf 22cm
maar ik ga morgen naar een nudisten camping en zelfs ik schaam me
Oud 27-07-2010, 22:11
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Semi-offtopic: wat grappig is, is dat meisjes (geen ervaring met mannen) de penislengte over het algemeen niet goed in kunnen schatten. Mijn exen kenden mij alledrie 4cm meer toe dan in werkelijkheid het geval was en 1 ex-scharrel zat er 2cm boven.
Ik zou ook een hoger getal noemen als ik het niet zeker wist!
(En ik kan totaal niet schatten, dus dat beloofd wat.)
Ach wat, het is zo lang als het is wat voor 'n getal je er ook aan hangt.

@Maxmale: serieus? Volgens mij ligt het gemiddeld (stijf) voor veertien jaar zo'n beetje tussen de 10 en 15 centimeter. In erectie. Aldus sexwoordenboek, ik weet ook niet alles uit mijn hoofd. Je zit nu al over het gemiddelde van een volwassen vent heen, doe je goed!

En nu ik toch aan het googlen ben:

de gemiddelde diepte van een vagina bij een vrouw die nog geen kinderen baarde is in gewone toestand iets minder dan 8 cm. Wanneer ze opgewonden is kan tot toenemen tot iets meer dan 10 cm.

Al heb je dus nog zo een grote lul, alles boven het gemiddelde is verloren. Temeer omdat de meeste zenuwuiteinden in de eerste 8 cm liggen. En laat het net die uiteinden zijn die de sensaties registreren. De meeste vrouwen verkiezen dan ook een dikkere penis in plaats van een lang exemplaar aangezien de extra lengte haar niet bijzonder meer plezier bezorgt.


tada. niet het meest wetenschappelijk, maar toch.

Dus ik zou je geen zorgen maken met 13 centimeter.


Hoewel... hoewel, ik ben natuurlijk nog maagd. Misschien kom ik over drie jaar wel snikkend smeken om een paar centimeter meer, maar nu heb ik niet echt het idee dat een paar centimeter minder een ramp is. Terwijl het me niet echt een pretje lijkt als hij véél te lang is en het botst steeds tegen je, hoe zeg je dat, baarmoederingang (?) aan. Volgens mij ben ik weer veel te beterweterig en wijsneuzig bezig, nooh.
Oud 27-07-2010, 22:42
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
@Maxmale: serieus? Volgens mij ligt het gemiddeld (stijf) voor veertien jaar zo'n beetje tussen de 10 en 15 centimeter. In erectie. Aldus sexwoordenboek, ik weet ook niet alles uit mijn hoofd. Je zit nu al over het gemiddelde van een volwassen vent heen, doe je goed!
geinteresseerd?
Oud 27-07-2010, 23:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nee, alsjeblieft niet. Zelfs als het geen mooipraat is, dan hoef ik a. geen jongens vanwege hun penislengte b. als ik ga neuken/me laat ontmaagden dan alsjeblieft NIET met 22 cm. Doe mij dan maar iets liefs en kleins.

En imponeer me maar met je lieve karakter en je intelligentie en je zorgzame neigingen. Niet met een of ander gevaarte tussen je benen.

Maar dit begint offtopic te raken, schatjes.

En hier kun je wel zo'n beetje de gemiddelden vinden. Dan zit 10 cm voor een twaalfjarige nog richting de bovenkant.
Beetje laat maybe, maar toch.
Oud 28-07-2010, 03:45
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Nee, alsjeblieft niet. Zelfs als het geen mooipraat is, dan hoef ik a. geen jongens vanwege hun penislengte b. als ik ga neuken/me laat ontmaagden dan alsjeblieft NIET met 22 cm. Doe mij dan maar iets liefs en kleins.

En imponeer me maar met je lieve karakter en je intelligentie en je zorgzame neigingen. Niet met een of ander gevaarte tussen je benen.

Maar dit begint offtopic te raken, schatjes.

En hier kun je wel zo'n beetje de gemiddelden vinden. Dan zit 10 cm voor een twaalfjarige nog richting de bovenkant.
Beetje laat maybe, maar toch.
Onderste link klopt niet echt qua gemiddelden, ik heb een keer extensief research gedaan toen een maat van mij een operatie overwoog (penisvergroting) en kwam tot de conclusie dat 13-14cm het gemiddelde is, over de hele wereld genomen (dus inclusief negers en aziaten).
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-07-2010, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook een hoger getal noemen als ik het niet zeker wist!
(En ik kan totaal niet schatten, dus dat beloofd wat.)
Ach wat, het is zo lang als het is wat voor 'n getal je er ook aan hangt.

@Maxmale: serieus? Volgens mij ligt het gemiddeld (stijf) voor veertien jaar zo'n beetje tussen de 10 en 15 centimeter. In erectie. Aldus sexwoordenboek, ik weet ook niet alles uit mijn hoofd. Je zit nu al over het gemiddelde van een volwassen vent heen, doe je goed!

En nu ik toch aan het googlen ben:

de gemiddelde diepte van een vagina bij een vrouw die nog geen kinderen baarde is in gewone toestand iets minder dan 8 cm. Wanneer ze opgewonden is kan tot toenemen tot iets meer dan 10 cm.

Al heb je dus nog zo een grote lul, alles boven het gemiddelde is verloren. Temeer omdat de meeste zenuwuiteinden in de eerste 8 cm liggen. En laat het net die uiteinden zijn die de sensaties registreren. De meeste vrouwen verkiezen dan ook een dikkere penis in plaats van een lang exemplaar aangezien de extra lengte haar niet bijzonder meer plezier bezorgt.


tada. niet het meest wetenschappelijk, maar toch.

Dus ik zou je geen zorgen maken met 13 centimeter.


Hoewel... hoewel, ik ben natuurlijk nog maagd. Misschien kom ik over drie jaar wel snikkend smeken om een paar centimeter meer, maar nu heb ik niet echt het idee dat een paar centimeter minder een ramp is. Terwijl het me niet echt een pretje lijkt als hij véél te lang is en het botst steeds tegen je, hoe zeg je dat, baarmoederingang (?) aan. Volgens mij ben ik weer veel te beterweterig en wijsneuzig bezig, nooh.
a) van elk genoemd getal op het internet kun je over het algemeen een centimeter of 2 aftrekken om bij de échte lengte te komen, en als het een veertienjarige is die komt met een getal als 22 cm, dan kun je er beter 10 cm aftrekken, dan zul je dichter bij de waarheid eindigen.

b) Hier mag een geneeskundestudent me op komen aanspreken, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk dat een zwangerschap en bevalling invloed hebben op de díepte van de vagina. Wishful thinking van mensworld, lijkt mij. Net zoals die onzin over "de vaginaingang is het meest gevoelig, dus meer dan 8 cm heb je in theorie niet nodig". Verzonnen om mannen niet bang te maken. De clitoris is het meest gevoelig, dus als je dit werkelijk een zinnige theorie vindt, heb je überhaupt geen penis nodig

Waarmee ik niet wil zeggen dat je per se een grote(r dan gemiddelde) penis nodig hebt voor lekkere seks, want dat is gewoon niet waar (als ie maar flink enthousiast is en met flink veel enthousiasme begeleid wordt, kan er weinig mis gaan), maar ik word er wel moe van dat zoveel mensen dit soort dingen lopen te beweren alleen omdat alle kerels zo vreselijk bang zijn dat hun piemel te klein is. En dat terwijl het overgrote deel van de penissen in de wereld zo dicht op het gemiddelde zitten dat het allemaal geen fuck uitmaakt.
Oud 28-07-2010, 13:51
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
@ Maxmale: Het is namelijk ook zo belangrijk dat je een meisje die je niet kent op een forum overtuigd van de grootte van je penis...
@ Freya: ik ben het met je post eens

@ topicstarter:
Citaat:
als ik hem laat zien
aan wie zou je hem dan moeten laten zien op je 12e? 10 cm is okee, hij groeit echt nog wel! dont worry.
Oud 30-07-2010, 10:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic is opgeschoond, nu graag weer ontopic verder en niet meer ruziemaken over of iemands piemel wel écht zo groot is als ie zegt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 30-07-2010, 14:52
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Waarom maken 12jarigen zich hier druk over? Toen ik 12 was was ik hier dus echt niet mee bezig.
Onzekerheid van pubertijd, ook voor het douchen bij teamsporten kunnen mensen bang raken.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 30-07-2010, 14:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, wat een regenwurm zeg.

Jongens, hier was toch een centraal topic voor?
Oud 31-07-2010, 04:18
Verwijderd
Citaat:
Onzekerheid van pubertijd, ook voor het douchen bij teamsporten kunnen mensen bang raken.
Nouja, pubertijd ok. Tijdens douches na gym maakte ik mij op 12jarige leeftijd hier echt niet druk over.
Oud 02-08-2010, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Mensen! Ik ben (inmiddels) 21 jaar, en hij is in stijve toestand slechts 13 cm... is dit heel problematisch? of tenminste erg onaantrekkelijk? Zijn er normale manieren om hem langer te krijgen, en heb ik die nodig?
Oh en nu was ik dit nog vergeten, maar geloof me, de gemiddelde vrouw ziet echt niet met d'r blote oog het verschil tussen 15 cm (het landelijk gemiddelde) en 13 cm, hoor.
Oud 02-08-2010, 22:56
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
als 15cm het landelijke gemiddelte is dan hoef ik me duss echt niet druk te maken
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Oud 04-08-2010, 16:29
Verwijderd
wat moet ik dan zeggen
ik ben 14
en mijn lul is nog geen 4 cm
DIT IS ERG
Oud 04-08-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
wat moet ik dan zeggen
ik ben 14
en mijn lul is nog geen 4 cm
DIT IS ERG
In een stijve toestand?
Oud 05-08-2010, 23:04
Verwijderd
dude....maak je geen zorgen
zoals er al gezegd wordt, je bent pas 12
ik was ook dat formaat rond die leeftijd, ik ben nu bijna 19 en ik zit rond de 22/23cm
laat je lichaam en je hormonen maar het werk doen,de rest komt wel op zn plaats joh

dont worry
Oud 05-08-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
In een stijve toestand?
ja !!
erg é
Oud 05-08-2010, 23:28
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Nouja, pubertijd ok. Tijdens douches na gym maakte ik mij op 12jarige leeftijd hier echt niet druk over.
Hij misschien wel
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 06-08-2010, 05:51
Verwijderd
Citaat:
Hij misschien wel
Ja ach ik vind het nergens op slaan.
Oud 07-08-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ja ach ik vind het nergens op slaan.
nou, ik kan er goed inkomen dat hij zich er zorgen om maakt, de jeugd word steeds sneller volwassen, en of je het nu wilt of niet maar direct en indirect word iemands harrie nog steeds gezien als het toonbeeld van mannelijkheid (wat zijn we toch nog een apen he)
Oud 07-08-2010, 22:22
Verwijderd
Tot welke leeftijd groeit de penis eigenlijk door?
Oud 07-08-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Tot welke leeftijd groeit de penis eigenlijk door?
ze zeggen toch rond je 21/23e

wat kan kloppen want ik groei nog (of mn vader krimpt...dat kan ook )
Oud 08-08-2010, 03:46
harriette_1984
Avatar van harriette_1984
harriette_1984 is offline
Zo dan baal je!
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #4
bloodyb
500 10-05-2017 11:54
Lichaam & Gezondheid ontwikkeling , dun en kort enz..
depress
28 04-03-2012 12:39
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofddoekjes, II
Joostje
152 07-10-2004 17:57
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.