Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 21:05
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Ik maak het regelmatig mee dat mijn broek na een dag dragen te wijd is. Als ik in de winkel ben krijg ik een maat kleiner echt niet of net dicht dus kies ik voor de maat groter die prima past. Toch gebeurt het mij steeds dat ik ze al snel niet meer zonder riem aan kan. Misschien ligt het er aan dat ik best dun ben en ik kleinere broeken niet dicht kan krijgen omdat mijn botten gewoon in de weg zitten ipv een laagje vet dat naar benden of boven kan schuiven zeg maar? .
Hebben jullie dit ook wel eens en hoe lossen jullie dat op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2010, 21:17
Verwijderd
Ik merk dat een broek na een paar dagen (vooral jeans) te wijd is. Na een keer wassen is dat weer beter.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 21:27
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Wassen inderdaad. Ik heb helaas met eigenlijk al mijn broeken dat ze maar een halve dag echt goed/lekker zitten, en dan daarna alweer te los
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 21:30
Verwijderd
nooit problemen mee. ik draag wel altijd riemen, maar dat is ook omdat een riem ook bij je image hoort.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 14:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Maat kleiner kopen, dat zit een halve dag kut en daarna prima Dan gaan je broeken tenminste wat langer mee. En een toffe riem erbij halen, dan kom je een heel eind. Het maakt ook nog verschil of je spijkerbroeken koopt waar rek in zit of niet. Spijkerbroeken zonder rek lopen ook wel uit, maar veel mooier; stretchspijkerbroeken gaan gek lubberen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 14:53
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Maat kleiner kopen, dat zit een halve dag kut en daarna prima Dan gaan je broeken tenminste wat langer mee. En een toffe riem erbij halen, dan kom je een heel eind. Het maakt ook nog verschil of je spijkerbroeken koopt waar rek in zit of niet. Spijkerbroeken zonder rek lopen ook wel uit, maar veel mooier; stretchspijkerbroeken gaan gek lubberen.
Van dittem.
Een goede spijkerbroek is altijd stijf na een was, maar vormt naar het lichaam en wordt snel comfortabel.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 17:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het idd ook. Stretchspijkerbroeken zitten bij mij vreselijk en worden idd snel lelijk. Een maat kleiner heb ik een keer geprobeerd maar die broek heeft nooit echt lekker gezeten en nu pas ik hem gewoon echt niet meer. Beste oplossing bij mij is idd een riem.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 19:31
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Stretch broeken koop ik nooit. Ik vind ze meestal niet mooi maar ook niet prettig zitten omdat ze idd snel te wijd worden. Ik heb ook een keer een strakkere broek gekocht maar dat deed steeds pijn op mijn heupbotten dus dat was ook geen succes. Blijkbaar is een riem of de broek na kort dragen alweer wassen dan toch de enige 'oplossing'. Stom..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 22:34
Verwijderd
Maar riemen moet je sowieso ook als voordeel en niet als nadeel zien. weet je hoeveel leuke riemen je nu "moet" kopen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 22:32
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Ik ken het wel. Heb dus laatst een spijkerbroek gekocht die behoorlijk strak zat in de winkel. Was een maat kleiner die ik normaal heb. Daarna heb ik de broek net zo lang gedragen tot ie helemaal vies en goor was (zeker de moeite waard). Dan vormt de broek zich naar je lichaam. En nu zit de broek echt perfect, ook na het wassen. Dus niet dat de broek zo strak zit dat het niet comfortabel zit, maar gewoon goed. Je kan dit ook sneller doen door het bad vol te laten lopen en er dan in gaan zitten met je spijkerbroek aan. Daarna de broek laten drogen aan je lichaam. Nooit geprobeerd, daarvoor zou je moeten googelen;-)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 09:23
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Het probleem met riemen is bij mij dat ik best klein ben/ rare verhoudingen heb. Daardoor komt mijn trui eigenlijk altijd over de riem heen en dan heb je van die gekke bobbels.
Pas heb ik weer en broek gekocht. Deze keer had ik weer de keuze uit twee maten. De ene maat zat zo strak dat ik er niets een mee kon zitten. De andere zat ook strak maar gewoon comfortabel. Uiteindelijk heb ik die maat gekocht maar ook deze is alweer snel te wijd. Ik bedacht me dat het er ook aan kan liggen dat ik veel fiets, omdat je dan erg veel beweegt in de broek.
In bad gaan zitten met een broek aan doe ik maar niet, lijkt me niet zo fijn
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 16:38
Verwijderd
Je zou ook katoenen broeken kunnen kopen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 16:38
Verwijderd
of joggingbroeken als je op kamp woont.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 16:03
Ismael17
Ismael17 is offline
Bij mij worden ze ook groter en wijder. Ik dacht altijd dat ik was vermagerd. Maar blijkbaar rekt het gewoon uit fzo. Ik draag die broeken dan gewoon baggy met riem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!)
hhendrikxx
57 26-03-2005 14:20
Verhalen & Gedichten De vuurproef
Zut Alors!
76 25-03-2005 21:38
Verhalen & Gedichten Zou u dit eens willen lezen en quoteren??
lestat080
7 12-10-2004 15:51
Verhalen & Gedichten [fantasyverhaal] Drakenvuur
Zut Alors!
5 26-09-2004 18:59
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.