Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2013, 15:58
ezridebruin
ezridebruin is offline
In mijn klas zit een jongen, R, die ik vanaf de start van dit schooljaar ken. Sindsdien heb ik dagelijks veel oogcontact met hem, plaagt hij me (op een goede manier), krijg ik vaak een stralende glimlach van hem, kom ik hem ineens overal tegen, geeft hij veel complimentjes en wordt hij snel rood en zenuwachtig in mijn buurt. Ook gedragen zijn vrienden zich nogal apart als ik in de buurt ben en stellen ze me allerlei vragen. Op twitter tweeten we over en weer naar elkaar, vaak met een flirterig tintje Ook hebben mijn moeder (die hem ook kent) en ik hem vaker voor mn huis en raam gezien ookal woont hij niet in mijn buurt. Niks aan de hand zou je zeggen, maar een vriendin van hem, S, vind hem ook leuk. Ze beweert dat hij haar als zijn vriendin zou zien, maar op school loopt ze altijd op zo'n 1,5 meter achter hem aan, volgt ze hem ons lokaal in (ze zit niet in mijn klas) waarna hij zegt: "S, ga toch weg man!" Als zij hem ineens begint te knuffelen geeft hij een geforceerde knuffel terug en loopt dan snel weg. Ook kijkt hij niet al te blij als zij weer in zijn buurt hangt. Ik vind het daarom erg verwarrend dat zij hem claimt als haar vriendje en beweert dat het wederzijds is, terwijl ik heb nota bene meerdere malen bij mn huis naar binnen heb zien kijken. Ze heeft geen twitter, dus van al die tweets weet ze niks af. Nu is mijn vraag, liegt ze nu gewoon alles bij elkaar of is hij heel dubbel? En wat vinden jullie dat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2013, 16:16
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Niets is beter dan duidelijkheid van de betreffende persoon zelf. Maar als hij haar al publiekelijk beveelt op te krassen, lijkt het me duidelijk dat hij niets met haar heeft/wil..
Als jij wel een relatie met 'm wil en hij na 3 maanden flirten nog niks durft te vragen, moet jij het misschien maar even doen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 16:52
Verwijderd
Wat maakt het uit? Negeer die slet en sla je slag.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 16:53
Verwijderd
Wie kijkt er notabene bij je huis naar binnen?

Alles wat hij uitstraalt is dat er niks tussen hen is en hij dat ook niet wil. Voor de vorm kun je hem nog expliciet de vraag stellen, maar verder heb je helemaal niks met haar te maken. Dus hup, verover je nieuwe vriendje al hoef je daar nauwelijks voor te jagen, als ik het zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 18:23
Verwijderd
Hij is niet dubbel, want je geeft zelf al aan dat hij dat kleffe gedoe van S niet leuk vindt.
Ik kan uit jouw verhaal opmaken dat die jou leuk vindt. Go for it!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Wie kijkt er notabene bij je huis naar binnen?

Alles wat hij uitstraalt is dat er niks tussen hen is en hij dat ook niet wil. Voor de vorm kun je hem nog expliciet de vraag stellen, maar verder heb je helemaal niks met haar te maken. Dus hup, verover je nieuwe vriendje al hoef je daar nauwelijks voor te jagen, als ik het zo hoor.
Misschien wil die aanbellen maar durft 'ie dat niet.

TS, nodig hem is een keertje bij je thuis uit.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Misschien wil die aanbellen maar durft 'ie dat niet. )
Ja, of hij verbaast zich erover dat de familie De Bruin precies hetzelfde schapenschilderij heeft als zijn oma.

Verder wat de rest zegt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 08:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet zoveel aantrekken van die S, en gewoon je eigen plan trekken. Als jij hem beter wil leren kennen, en wat met hem wil. Stap op hem af, en doe dat!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 14:00
Heer Wil
Heer Wil is offline
S is jaloers dat hij jou leuk vindt, zegt dus dat die jongen eigenlijk haar leuk vindt zodat jij het opgeeft, maar dat had je zelf ook al door denk ik gezien de gebeurtenissen die je hier opsomt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 16:25
Topify
Topify is offline
Toch wel een erg vreemde situatie die mij doet denken aan het boek:
Citaat:
Echte mannen eten geen kaas
Een ding moet je zeker weten in een relatie, is dit de perfect jongen? Denk je dat je gelukkig met hem zal worden?
Als je dat zeker weet, moet je toch een eerste stap gaan zetten.
Door af te wachten, kan hij er misschien met een ander van door gaan.

Nogmaals, denk er goed over na & succes!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 22:30
Verwijderd
Ik zie niets in OP's post wat kan duiden op dat die knul een loverboy is. Waar haal je dat vandaan?

Echte mannen eten geen kaas was overigens grotendeels verzonnen door de schrijfster. Als je wil lezen hoe het er echt aan toe gaat in de prostitutie kun je de blog van Zondares lezen. Hier is een stukje over loverboys, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 17:36
latindancer91
latindancer91 is offline
Trek je absoluut niks aan van dat andere meisje. Klinkt als een wannabe meisje die hoopt op meer en die op deze manier 'haar territorium' probeert te verdedigen. En een beetje werkt het wel, want ze heeft er al voor gezorgd dat jij nu twijfelt en geen actie onderneemt. Als hij haar echt leuk had gevonden, had hij haar waarschijnlijk allang kunnen hebben. Fair game, dus. Spreek een keer met die jongen af (bios, samen buiten wandelen, iets gaan drinken, whatever) en kijk of er iets zit tussen jullie.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 22:43
Verwijderd
Zoen hem gewoon waar ze bij staat zodat ze ziet dat ze kan oprotten, is zij weg en Dan is ie sws van jou. 2 vliegen in 1 klap .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.