Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 13:11
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
hey allemaal,

Mijn vriend en ik willen heel graag met elkaar naar bed. maar als we bij hem thuis zijn is altijd zijn moeder of zijn broer thuis. En dat vind ik niet zo'n prettig gevoel. en hij ook niet echt. Niet dat ze daar zomaar bij hem naar binnen lopen als we op zijn kamer zitten. BIj mij thuis is altijd mijn broertje. die gewoon zonder te kloppen mijn kamer binnen komt stormen. En ik heb geen zin dat hij mij daar samen met mijn vriend ziet sexe!!! HEbben jullie misschien tips hoe ik dit kan oplossen. Want we zijn echt bijna nooit alleen thuis. En als ik alleen thuis ben. dan is m'n vriend aan het werk. En das meestal overdag als hier de rest ook aan het werk is en naar school is. Ik weet nou dus ff nie hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Nou mensen ik wacht op jullie reacties. Hoe doen jullie dat als je ouders of broers thuis zijn???
__________________
Sex is like NIKE : just do it!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:16
birdy
birdy is offline
als ik bij mijn vriend ben of hij bij mij, is er ook altijd iemand thuis, wij zien elkaar maar weinig en laten ons hierdoor niet afschrikken we doen de muziek aan en de deur op slot, maar aangezien ik geen slot heb zet ik er een stevige stoel voor. Als ze dan proberen binnen te komen merken ze wel dat je privacy wil.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:20
Verwijderd
euh deur op slot?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:23
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
birdy schreef:
als ik bij mijn vriend ben of hij bij mij, is er ook altijd iemand thuis, wij zien elkaar maar weinig en laten ons hierdoor niet afschrikken we doen de muziek aan en de deur op slot, maar aangezien ik geen slot heb zet ik er een stevige stoel voor. Als ze dan proberen binnen te komen merken ze wel dat je privacy wil.
Als ik dat zou doen zou ik een vet probleem hebben! Ik ben 1x betrapt door me moeder en toen moest me vriendjuh meteen naar huis en mocht ik hem een hele tijd niet meer zien..

Nu hebben we al anderhalf jaar wat en weet me moeder het toch wel.. Niet dat ze er iets van merkt ofzow, daar zorgen we wel voor..
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:28
birdy
birdy is offline
Citaat:
Ash'Gaion schreef:
euh deur op slot?
is dat raar???
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:37
**MiSsTeRiOuS**
**MiSsTeRiOuS** is offline
als we het bij mij thuis doen doe ik gewoon de deur op slot maar hij heeft geen slot op zijn deur dus schijft hij zijn bed er altijd voor
__________________
---->the power of love is insite you<----
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:37
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Citaat:
Ash'Gaion schreef:
euh deur op slot?
ja mijn deur kan helaas niet op slot!!!
__________________
Sex is like NIKE : just do it!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:37
**MiSsTeRiOuS**
**MiSsTeRiOuS** is offline
schuift bedoel ik hahahaha *foutje*
__________________
---->the power of love is insite you<----
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:59
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Ja ik kan dus ook m'n bed niet voor de deur schuiven want die staat ingebouwd in zo'n kast weet je wel. En ja een stoel ervoor. die rijd zo weg. Heb nu wel een matras op mijn kamer! ken ik natuurlijk voor mijn deur schuiven!!! hihi!!! Maar blijft denk toch altijd moeilijk als je ouders thuis zijn??? maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties
__________________
Sex is like NIKE : just do it!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:27
Seilenna
Seilenna is offline
Citaat:
birdy schreef:


is dat raar???
helemaal niet raar! Doe ik ook altijd! Voor de zekerheid, maar ik weet zeker dat ze zowel bij mijn vriendje als bij mij, echt niet binnenkomen! Die privacy gunnen ze ons gelukkig wel!
maar toch he...voor de zekerheid..dan voel ik me toch fijner.
__________________
Van het concert des leven :rolleyes:s heeft niemand een program
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:28
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Luvlytallie schreef:


ja mijn deur kan helaas niet op slot!!!
bouwstempel erachter.


wees creatief
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:32
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Gewoon doen. Mijn broertje is een keer binnengelopen tijdens het voordpel.. nou, die zal het nooit meer doen . Verder is het wel vervelend en genant, vooral omdat mijn kamer nogal gehorig is en zich in het centrum van het huis bevind, maar ik ga toch echt niet sexen omdat mijn ouders altijd thuis zijn.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:40
~*Mizz.$uu$*~
~*Mizz.$uu$*~ is offline
onder de douche misschien? er zit wel altijd een slot op de badkamerdeur toch?
dikke kuzz mij
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:04
Verwijderd
gwoon bij hem thuis flink lawaai maken, dan horen ze al wat je aan het doen bent en komen ze echt niet zomaar binnen

Kheb ut muh broertje ff heeeel erg drin gestampt dat ie eerst moet kloppen, en na het een keer vergeten te zijn was ie zo geschrokken dat ie nu altijd heel braaf klopt (en hijd pas 10!)

maar.. echt, tboeit me totaal niet.. zij zijn ook jong geweest, snappen echt wel dat ze niej zomaar binnen kunnen wandelen en alles.. dusseuh..

en anders kick je ze maar een keer de deur uit
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:11
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Bij mij komt gewoon nooit iemand binnen, helemaal niet als het al wat later op de avond is, en bij hem doen we het alleen snachts, of als er niemand thuis is.
Ik zou gewoon iets voor je deur schuiven.. en de deken bij de hand houden.. voor allls er iemand binnen komt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:31
Piccola
Piccola is offline
Bij mij en bij hem komt er sowieso nooit iemand binnen!! Dus daar hoeven we ons gelukkig geen zorgen over te maken. En hij slaapt op zolder en zet altijd de muziek aan dus dan kan je het ook niet horen ofzo. En bij mij.. Tsjah, als er iemand in de kamer naast ons zit doe ik het liever niet. Maar als iedereen gewoon beneden tv aan het kijken is ofzo dan doen we het gewoon.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:35
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
dan beginnen we altijd zachtjes...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:52
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
ja maar ik heb nog een probleem!!! Als je bij ons op de trap naar zolder loopt en dan weer naar beneden kan je zo door het raampje van mijn kamer naar binnen kijken. dus das ook alweer wat minder. maarja... daaar ga ik denk maar ff een poster voor hangen.
__________________
Sex is like NIKE : just do it!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:52
Verwijderd
Deur op slot en muziek aan. Tenminste, dat denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
dan beginnen we altijd zachtjes...
...beginnen...?

Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:32
Suerte Donna
Avatar van Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
Luvlytallie schreef:
hey allemaal,

Mijn vriend en ik willen heel graag met elkaar naar bed. maar als we bij hem thuis zijn is altijd zijn moeder of zijn broer thuis. En dat vind ik niet zo'n prettig gevoel. en hij ook niet echt. Niet dat ze daar zomaar bij hem naar binnen lopen als we op zijn kamer zitten. BIj mij thuis is altijd mijn broertje. die gewoon zonder te kloppen mijn kamer binnen komt stormen. En ik heb geen zin dat hij mij daar samen met mijn vriend ziet sexe!!! HEbben jullie misschien tips hoe ik dit kan oplossen. Want we zijn echt bijna nooit alleen thuis. En als ik alleen thuis ben. dan is m'n vriend aan het werk. En das meestal overdag als hier de rest ook aan het werk is en naar school is. Ik weet nou dus ff nie hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Nou mensen ik wacht op jullie reacties. Hoe doen jullie dat als je ouders of broers thuis zijn???
Hmzz..wij het altijd bij mij thuis doen en mijn ouders dr bijna altijd wel gewoon zijn..
ze komen toch niet binne, je kunt toch ook even aan je broertje vragen of hij in het vervolg wel even wilt kloppen.
Bij zijn huis hou je het gewoon wat rustig, als je keihard tekeer gaat weet je zeker dat iedereen alles mee krijgt.
Of je doet net als wat al gezegt is, een stoel voor je deur, of je doet em op slot...
__________________
Don't be with the one you can live with, be with the one you can't live without.....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:47
chanel
chanel is offline
we hebben het ook niet gedaan toen er iemand thuis was.
Het is trouwens bijna zomervakantie en dan heeft ie vast een paar daagjes vrij overdag etc.
Ik zal t als ik jou was niet doen, op een manier die je liever niet hebt.. om'het maar te kunnen doen'
stel het gewoon uit tot de situatie er wél is ... of je allebei zeker weet dat je het wil.. dat moment voel je vanzelf !

nu doen me vriend en ik t wel als er mensen thuis zijn, en juist als er bezoek is (want dan blijven me ouders altijd de hele avond beneden ) haha...

maar ik geniet er altijd wel minder van, en erna is t vaak 'snel kleren weer aan' .. dat is wel minder hoor

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 19:00
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
Luvlytallie schreef:
hey allemaal,

Mijn vriend en ik willen heel graag met elkaar naar bed. maar als we bij hem thuis zijn is altijd zijn moeder of zijn broer thuis. En dat vind ik niet zo'n prettig gevoel. en hij ook niet echt. Niet dat ze daar zomaar bij hem naar binnen lopen als we op zijn kamer zitten. BIj mij thuis is altijd mijn broertje. die gewoon zonder te kloppen mijn kamer binnen komt stormen. En ik heb geen zin dat hij mij daar samen met mijn vriend ziet sexe!!! HEbben jullie misschien tips hoe ik dit kan oplossen. Want we zijn echt bijna nooit alleen thuis. En als ik alleen thuis ben. dan is m'n vriend aan het werk. En das meestal overdag als hier de rest ook aan het werk is en naar school is. Ik weet nou dus ff nie hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Nou mensen ik wacht op jullie reacties. Hoe doen jullie dat als je ouders of broers thuis zijn???
Klink uit de deur en niet schreeuwen, maar dat doet ze toch al niet
__________________
www.f1clips.nl
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.