Oud 10-03-2003, 17:42
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik veel restaurants en vooral in de catering halen ze bijvoorbeeld soep uit een pakje, sauzen uit grote emmers etc. In hoeverre vind jij vers belangrijk? Of heb jij er geen moeite mee een pastasaus uit een pak te halen?

Ik vind het heerlijk om zelf pasta's te maken en zelf de sauzen, helemaal vers
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 17:45
Mir-idiotA
oh god!! ff heel erg offtopic...maar: WIE IS DAT VENTJE UIT JOU USERICON OOK WEER ??
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:49
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 10-03-2003 @ 18:45:
oh god!! ff heel erg offtopic...maar: WIE IS DAT VENTJE UIT JOU USERICON OOK WEER ??
Gimmick van Teddy Ruxpin
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:49
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Offtopic: BMX-idiota: stuur gewoon een PM!


Ik vind verse ingrediënten erg belangrijk, omdat die een echt goede smaak geven aan het gerecht, juist omdat ze vers zijn. Ook is het lekkerder, frisser.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:57
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het lekker en leuk als ik tijd heb, maar ik vind het zeker geen must dat ik alles helemaal zelf heb voorbereid. Sommige mensen doen heel denigrerend over het gebruik van bijvoorbeeld een pak van Knorr of Conimex, terwijl in principe alleen de kruiden zijn samengevoegd, het vlees en de groente zijn gewoon vers.

Ik vind het ook heel leuk om iets helemaal zelf te maken, bijvoorbeeld spaghettisaus, maar ik kan ook heel goed genieten van iets wat voor een deel al voorbereid is voor je het koopt.

Ik ben meestal niet heel dol op echte kant-en-klaar gerechten, hoewel je je ook daar nog op kunt verkijken. Als je bij de groenteboer verse stamppot haalt smaakt die net zo vers als wanneer je het thuis klaarmaakt (en vaak nog beter ook, want ik ben niet zo goed in zelf stamppot maken) en sommige van die koken en stomen gerechten zijn ook best lekker, als je niet veel tijd hebt is dat gezonder dan gewoon een patatje halen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:29
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik vind het zelf wel heel belangrijk. Ik houd vooral van verse groeten. Het smaakt gewoon veel beter.
Dingen uit blik zijn toch minder lekker.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:37
notbonefish
notbonefish is offline
zo vers mogelijk. het groen moet nog photosyntheseren, de vis moet nog spartelen, en de steak moet nog weg proberen te kruipen!

pakjes zijn voor mensen die van mac-eten houden.

@Angeles: die kruidenmixjes zijn over het algemeen veel te zout. het is echt veel lekkerder, om niet te zeggen leuker, zelf een mengsel te maken.

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 23:32
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
bonefish schreef op 10-03-2003 @ 23:37:


@Angeles: die kruidenmixjes zijn over het algemeen veel te zout. het is echt veel lekkerder, om niet te zeggen leuker, zelf een mengsel te maken.
Dat is een kwestie van smaak, ik vind de meeste erg lekker. Zelf maken kan ook best leuk zijn. Overigens hou ik niet heel erg van de Mac.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.