Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 20:50
Verwijderd
Eten jullie thuis voor de gezelligheid of gewoon om te eten? Dekken jullie tafel waar je gezellig met z'n alle op je gemak aan gaat eten, of eten jullie altijd ff snel voor de tv (mist je nog thuis woont he, als student lijkt he me logisch dat je lekker op de bank voor de tv eet). Dus is het eten om te eten of is het eten om het eten en om de gezelligheid?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 20:52
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
meestal voor de tv en af en toe zelfs voor de pc.
Zo nu en dan eten we aan tafel, vind ikzelf ook wel gezelliger.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:54
Verwijderd
We eten thuis wel altijd met zn allen aan tafel, mn zusje en ik mogen niet voor de tv gaan zitten ofzo.. maar het is toch meer eten om te eten.. eten gaat best snel, en als we klaar zijn zijn we ook klaar, en niet nog lang napraten ofzo. En ook de tafel wordt niet heel gezellig en netjes gedekt..
Met kerstmis is dat wel zo, kaarsjes en een mooi tafellaken enzoo.. maar zo normaal gesproken niet dus
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:50
japie
japie is offline
Tafel wordt altijd gedekt en staan altijd standaard twee kaarsen te branden. Er wordt, indien mogelijk, samen gegeten (het wil wel eens voorkomen dat iemand eerder wegmoet en/of dat er iemand later thuiskomt).
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik eet thuis bij de pc of met m'n zus bij de tv, vooral om het eten dus
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:20
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
eten om het eten, en zo snel mogelijk weer van tafel
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:58
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
ligt eraan, meestal voor het eten
als men broers ofso thuis zijn eten we aan tafel
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:58
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
roken na het eten is wel altijd belangrijk
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 02:52
Verwijderd
voor de tv. maja als er iemand bij me komt eten dan aan de boeiend gedekte tafel met kaarsen en leuke dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 07:16
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
's avonds dekken we gewoonaltijd de tafel en eten we gewoon met zn allen en heel af en toe voor de tv.. 's ochtends gewoon allemaal appart
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:08
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
s avonds gewoon bij elkaar, gewoon eten om te eten.. Snel eten en daarna nog wat tv kijken enzo
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:13
beestje
beestje is offline
we eten bijna altijd met zijn allen aan tafel, als er iemand niet is dan eet die gewoon later.

We eten ook wel om het eten hoor, maar de gezelligheid speelt ook een grote rol.
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:38
Verwijderd
Hangt af van mijn stemming (en die slaat bijzonder regelmatig abrupt om) en van hetgeen er op 't menu staat.

Ik ga dus echt niet rustig de tijd nemen voor frites, maar een goed stuk vlees, niet te kruimige gebakken aardappelen (eerst koken natuurlijk), rauwe witlofsalade en slasalade.. Daar neem je natuurlijk gewoon heerlijk de tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:01
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Wij eten 's avonds bijna altijd aan tafel, en verder niet echt. Als ik alleen met m'n broertje ben eten voor de tv of pc.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:07
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
wij eten thuis meestal aan tafel (behalve op maandag en dinsdag en in het weekend soms niet), en er wordt dan altijd een flesje wijn opengetrokken en leuk gedekt met allemaal van die kleine side dishes op tafel (dus: brood, salade, van die zongedroogde tomaten in bakjes...)
we eten meestal ook wel twee of drie gerechten, dus: soep of een aparte salade of carpaccio ofzo, en 'de maaltijd' en soms een toetje, maar meestal zitten we dan al vol
ik ben er ooit mee begonnen tijdens een zogenaamd feestelijke maaltijd, en nu hebben we er traditie van gemaakt.

als we niet aan tafel eten, dan heeft een van ons haast, dus dan eten we iets makkelijks voor de tv, of ook aan tafel, maar niet zo uitgepakt.

het is heel grappig, want altijd als er mensen bij ons komen eten, denken ze dat we speciaal zo leuk eten omdat er gasten zijn...

iedereen eet daarom ook altijd graag mee, en dat gebeurd dus ook.
mijn zus komt heel vaak langs om mee te eten en vrienden blijven ook altijd hangen, de buren komen regelmatig langs om te zien of er soms een feestje is en ga zo maar door...
we eten meestal wel met 6 of 7 mensen, in plaats van de 3 waarmee we nu thuis zijn, vet gezellig dus

in het weekend heeft mijn mama vaak geen zin om te koken, en ik eigenlijk ook niet, we hebben dan echt zo'n jee, 'we zijn 'vrij' gevoel. gelukkig zit er een vet lekkere griek en een heerlijke italiaan bij ons om de hoek, dus daar zijn we ook regelmatig te vinden... of in de chinees... serieus, hebben jullie weleens die mongoolse gerechten geprobeerd?? suuuper echt
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef op 11-03-2003 @ 15:07:

iedereen eet daarom ook altijd graag mee, en dat gebeurd dus ook.
Ja hier eet iedereen ook altijd graag mee. We zitten ook altijd gezellig aan tafel en eten vrij uitgebreid altijd. Gezellig toch

Alleen op zaterdag eten we altijd voor de tv... maar das ook altijd onwijs gezellig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriend & vrienden
Mystina
51 17-01-2007 10:53
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Films, TV & Radio Buffy & Angel dag - From Beneath You...
x-spekkie-x
43 20-06-2003 18:38
Liefde & Relatie ouders, broer & zijn vriendin
koelkastje
9 15-10-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.